Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδώ και αρκετά χρόνια, το 3DMark αποτελεί μέρος της διαδικασίας αξιολόγησης καρτών γραφικών αμέτρητων τεχνολογικών ιστοσελίδων -συμπεριλαμβανομένου και του Insomnia.

Τα τελευταία χρόνια, τα βασικά benchmarks ήταν τα FireStrike (DirectX 11) και Time Spy (DirectX 12) και πιο πρόσφατα το Port Royal που καλύπτει και τον τομέα της ακτινανίχνευσης (Ray Tracing). Καθώς ωστόσο το 3DMark εισέρχεται στην 25η επέτειο του, η εταιρεία ανάπτυξης για να το γιορτάσει ανακοίνωσε ότι πρόκειται να λανσάρει το Steel Nomad και μάλιστα πάνω στην ώρα που έρχονται και οι νέες κάρτες γραφικών GeForce RTX 40-series «SUPER» (στις αρχές της νέας χρονιάς σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες).

94282_02_3dmark-steel-nomad-is-new-directx-12-vulkan-and-metal-benchmark-that-will-replace-time-spy.jpg

Το 3DMark Steel Nomad είναι ένα πρωτοποριακό benchmark που θα λειτουργεί σε πολλαπλές πλατφόρμες, APIs και λειτουργικά συστήματα. Στα συστήματα Windows αξιοποιεί το πλέον σύγχρονο και ενημερωμένο API DirectX 12, στο macOS χρησιμοποιεί το Metal και στα Android και Linux χρησιμοποιεί το Vulkan. Με διαφορετικά APIs και λειτουργικά συστήματα, τα αποτελέσματα αναμένεται να μην είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη.

94282_03_3dmark-steel-nomad-is-new-directx-12-vulkan-and-metal-benchmark-that-will-replace-time-spy.jpg

Τα πρώτα screenshots του Steel Nomad απεικονίζουν φουτουριστικά steampunk περιβάλλοντα με στοιχεία από γουέστερν και αν λάβουμε υπόψη μας τη λεπτομέρεια που υπάρχει, αναμφίβολα θα ωθεί το hardware στα όριά του. Η εταιρεία δεν έχει ακόμα ανακοινώσει κάποια ημερομηνία για το λανσάρισμα του Steel Nomad ωστόσο λογικά περιμένουμε να αποτελεί μέρος της ενημερωμένης έκδοσης του 3DMark συνολικά. Λογικά, το περιμένουμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα σχόλιο από το DSOG:

https://www.dsogaming.com/screenshot-news/heres-your-first-look-at-the-non-ray-tracing-3dmark-steel-nomad/

Αναφορά σε κείμενο

RT adds so little to graphics, that if they had claimed this was raytraced, everyone would believe it.

Δεν έχει καθόλου άδικο. Αν γίνει σωστή δουλειά με raster δεν είναι τεράστιες οι διαφορές με real time hw accelerated RT/PT(με off line RT/PT δεν υπάρχει προφανώς σύγκριση). Το είδαμε στο AW2 που και πάλι είναι κατώτερο στον τομέα αυτό από την UE5.

Ήδη diffuse lights(RT medium στο CP2077) και real time GI με 1-2 bounces έχουμε από το Crysis 3. Πριν  λίγα χρόνια πάλι η Crytek έδειξε demo με real time reflections, όλα software. Με την ισχύ των τωρινών κονσολών και του pc, τα περιθώρια αυξάνουν ακόμα περισσότερο για τις software λύσεις.

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 5
Δημοσ.

Αυτό το ακτινανίχνευση (ray tracing) αν και πιστή απόδοση του αγγλικού όρου, θυμίζει εποχές δόξας του RAM. Σίγουρα οι παλαιότεροι θυμούνται ελληνική ορολογία στα άρθρα όπως ενδοπροσωπείο (interface) που μας άφηνε με την απορία...

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ένα σχόλιο από το DSOG:

https://www.dsogaming.com/screenshot-news/heres-your-first-look-at-the-non-ray-tracing-3dmark-steel-nomad/

Δεν έχει καθόλου άδικο. Αν γίνει σωστή δουλειά με raster δεν είναι τεράστιες οι διαφορές με real time hw accelerated RT/PT(με off line RT/PT δεν υπάρχει προφανώς σύγκριση). Το είδαμε στο AW2 που και πάλι είναι κατώτερο στον τομέα αυτό από την UE5.

Ήδη diffuse lights(RT medium στο CP2077) και real time GI με 1-2 bounces έχουμε από το Crysis 3. Πριν  λίγα χρόνια πάλι η Crytek έδειξε demo με real time reflections, όλα software. Με την ισχύ των τωρινών κονσολών και του pc, τα περιθώρια αυξάνουν ακόμα περισσότερο για τις software λύσεις.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Ναι αλλά η δουλειά που πρέπει να ρίξει ο developer για τέτοιο αποτέλεσμα κοστίζει πολύ σε χρήμα και χρόνο. Με το PT πετυχαίνουν πολύ πιο γρήγορα αληθοφάνεια αλλά κοστίζει σε HW.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι αλλά η δουλειά που πρέπει να ρίξει ο developer για τέτοιο αποτέλεσμα κοστίζει πολύ σε χρήμα και χρόνο. Με το PT πετυχαίνουν πολύ πιο γρήγορα αληθοφάνεια αλλά κοστίζει σε HW.

Οι λύσεις της Crytek και της Epic είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοματοποιημένες. Απλά δεν είναι hw accelerated(στην UE5 το επιλέγεις).

Επεξ/σία από pirmen56
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Οι λύσεις της Crytek και της Epic είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοματοποιημένες. Απλά δεν είναι hw accelerated(στην UE5 το επιλέγεις).

Τα είδαμε τα της UE 5 με την 4090 να μην κρατάει 60FPS σε 1440P..

  • Like 2
Δημοσ.
3 hours ago, pirmen56 said:

Ήδη diffuse lights(RT medium στο CP2077) και real time GI με 1-2 bounces έχουμε από το Crysis 3. Πριν  λίγα χρόνια πάλι η Crytek έδειξε demo με real time reflections, όλα software. Με την ισχύ των τωρινών κονσολών και του pc, τα περιθώρια αυξάνουν ακόμα περισσότερο για τις software λύσεις.

Μπορεί να τρέξει Crysis? ακόμη ισχύει... 😉

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ctsiri είπε

Αυτό το ακτινανίχνευση (ray tracing) αν και πιστή απόδοση του αγγλικού όρου, θυμίζει εποχές δόξας του RAM. Σίγουρα οι παλαιότεροι θυμούνται ελληνική ορολογία στα άρθρα όπως ενδοπροσωπείο (interface) που μας άφηνε με την απορία...

θυμαμαι κατι λανθανουσα μνημη, κρυφη μνημη... ασε ξυπνησες ομορφες αναμνησεις!!!

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Sungodra said:

θυμαμαι κατι λανθανουσα μνημη, κρυφη μνημη... ασε ξυπνησες ομορφες αναμνησεις!!!

Eίχαν και μερικές πετυχημένες αποδόσεις (πχ AGP bus = AGP δίαυλος). Αλλά ναι πάρα πολλές ήταν για κλάματα...

Επεξ/σία από taris
  • Like 1
Δημοσ.

προσφατα εχψαχνα τροπο να συγκρινω κατι τηλεφωνα

προς εκπληξη υπαρχει 3dmark οποτε η ολη διαδικασια ειναι ευκολη

εκτος και αν ξερει κανεις κανα πιο αξιοπιστο τεστ για κινητα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...