filipprin Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Για τα συνεργεια σίγουρα.Ενα καρο φραγκα έχεις δωσει .Κατα τα αλλα μια χαρα και δυο τρομαρες. Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2023 από filipprin
StamTheMan Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Τελικα ειναι τσεκαρισμενο; Μου λαγκαρει το ιντερνετ αποψε και δε μπορω να στριμαρω ταινια,λεω να πα'να ανεβασω μια τα αλογα στο TSI. Στις 11/11/2023 στις 2:31 ΜΜ, suboy99 είπε Long shot αλλα θα έλεγα Ford 1.0 turbo ecoboost. Για να δούμε. Μπορεις να μου πεις πως το βρηκες αυτο;
meletis11 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Αριστη ειναι η αποδοση. Afr 11,4-11,8 με τεταρτη ταχυτητα. Πιεση απο 1.2 (1.3 υπερωθηση) εφθασε 1.4 bar. Ειναι αριστο και ασφαλες πολυ καιρο τωρα σε πολυ απαιτητικη χρηση. Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2023 από meletis11
suboy99 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 7 hours ago, StamTheMan said: Μπορεις να μου πεις πως το βρηκες αυτο; Δες την πρώτη φώτο. Η wastgate είναι σχετικά κάθετη με την τον κώλο της τουρμπίνας στο background. Ψάξε και για ecoboost μοτερ και θα δεις ότι μοιάζουν. 1 1
filipprin Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 4 ώρες πριν, meletis11 είπε Αριστη ειναι η αποδοση. Afr 11,4-11,8 με τεταρτη ταχυτητα. Πιεση απο 1.2 (1.3 υπερωθηση) εφθασε 1.4 bar. Ειναι αριστο και ασφαλες πολυ καιρο τωρα σε πολυ απαιτητικη χρηση. Απολυτως λογικο εφοσον το αμαξι ειναι μαμα........
meletis11 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Το προγραμμα ειναι εργοστασιακο. Οι αλλαγες ειναι: Sprint booster, ροδελες στο αξονιο της τουρμπινας για αυξημενη πιεση (οπως αναφερεται στο παρον θεμα), φαρδυτερη εξατμιση με ελευθερα καζανια και εισαγωγη αερος απο st με φιλτρο KN.
NT1G Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως Αρχαίο Ελληνικό Ρητό.
Fordakias7 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 59 λεπτά πριν, meletis11 είπε Το προγραμμα ειναι εργοστασιακο. Οι αλλαγες ειναι: Sprint booster, ροδελες στο αξονιο της τουρμπινας για αυξημενη πιεση (οπως αναφερεται στο παρον θεμα), φαρδυτερη εξατμιση με ελευθερα καζανια και εισαγωγη αερος απο st με φιλτρο KN. Προγραμμάτισε το σε έναν σωστό προγραμματιστή θα δεις μεγάλη διαφορά,με το εργοστασιακό πρόγραμμα και το 0.1 μπαρ διαφορά ζήτημα να έχεις πάρει 10 άλογα. 5-10 άλογα το πολύ έχει κερδίσει το αμάξι απλά έχει πολύ καλύτερη απόκριση λόγω σπριντ μπουστερ κιολλας. Είναι κρίμα να έχεις κάνει αυτές τις μετατροπές κ να το δουλεύεις με μαμά πρόγραμμα. 1
filipprin Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, meletis11 είπε αυξημενη πιεση Ουτε καν............ διοτι το μαμα προγραμα και 45 ροδελες να βαλεις παντα θα μετραει και θα κοβει την πιεση εκει που ειναι ρυθμισμένη εργοστασιακα.Και απλα αν το παρακανεις θα αναψει λαμπακι και θα πεταξει εκτος την τουρμπινα τελειος.Αυτα απο ενα μηχανικο.. Ο εγκέφαλος στα τουρμπατα παντα γνωρίζει ατμοσφαιρικη πιεση και πραγματικη πιεση εισαγωγής και κοβει εκει που θελει οσο και να προσπαθήσεις να τον ξεγελασεις με κολπα Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2023 από filipprin
meletis11 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Εργοστασιακο 1.2 (1.3 overboost). Με ροδελες 1.4 εφθασε. Οταν δοκιμασθηκε με περισσοτερες ροδελες η ecu εδινε μονο εργοστασιακή πιεση, δηλαδη μεχρι 1.2. Επρεπε να διανυθουν 600 χλμ χωρις ροδελες, ωστε να γινει σαν επανεκινηση στην ecu και να δεχθη παλι την αυξημένη πιεση απο τις ροδελες. Παρακατω ενδειξη (εχει μετρηθει και απο αλλα λογισμικα) απο torque pro. Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2023 από meletis11
meletis11 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Με το racechip δοκιμασθηκε, προς το παρον αριστο. Η πίεση τουρμπινας εφθασε μεχρι 1.6 μπαρ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα