Προς το περιεχόμενο

Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost)


meletis11

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το να θες να καταστρέψεις το αυτοκίνητο σου είναι δικιά σου επιλογή, δεν είναι όμως δικιά σου επιλογή το να σε αφήσει στη μέση επειδή του γ.μησες τα πρέκια και να έρθει ο άλλος και να πέσει επάνω σου, αυτός που μπορεί να έχει ένα παιδάκι μέσα τι σου φταίει? Και όλα αυτά όχι γιατί ήταν τυχαίο γεγονός ή κατασκευαστικό λάθος αλλά επειδή εσύ του έβαλες χέρι μέσα στον κινητήρα. Που να εξηγείς μετά οτι οι πράξεις μπορεί να έχουν συνέπεια και σε άλλους ανθρώπους. Μετά είναι γνωστό αν συμβεί όλο αυτό που εύχομαι να μη σου συμβεί καβαλάς μια χρονομηχανή και γυρίζεις το χρόνο πίσω και διορθώνεις τα λάθη σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

53 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Το να θες να καταστρέψεις το αυτοκίνητο σου είναι δικιά σου επιλογή, δεν είναι όμως δικιά σου επιλογή το να σε αφήσει στη μέση επειδή του γ.μησες τα πρέκια και να έρθει ο άλλος και να πέσει επάνω σου, αυτός που μπορεί να έχει ένα παιδάκι μέσα τι σου φταίει? Και όλα αυτά όχι γιατί ήταν τυχαίο γεγονός ή κατασκευαστικό λάθος αλλά επειδή εσύ του έβαλες χέρι μέσα στον κινητήρα. Που να εξηγείς μετά οτι οι πράξεις μπορεί να έχουν συνέπεια και σε άλλους ανθρώπους. Μετά είναι γνωστό αν συμβεί όλο αυτό που εύχομαι να μη σου συμβεί καβαλάς μια χρονομηχανή και γυρίζεις το χρόνο πίσω και διορθώνεις τα λάθη σου.

Τω αυτώ και εσένα.Τύχη αγαθή. Πάντοτε προσοχή.

 

Η απόδοση είναι άριστη. Έχει ελεγχθεί σε υπολογιστή και στο συνεργείο. Έχουν γίνει μετρήσεις. Είναι δοκιμασμένο καιρό τώρα.

Κάποτε π.χ. υπήρχαν και ακόμη υπάρχουν οι χειροκίνητες βαλβίδες τούρμπο (manual boost controller).

Σαφώς απαιτείται προσοχή και μέτρηση και δεν είναι κάποιος να το κάνεις δίχως όργανο και μέτρηση.

Το συγκεκριμένο μοντέλο επειδή εκδίδετο και με περισσότερη ιπποδύναμη, πιθανώς να είναι ανθεκτικότερο εν συγκρίσει με άλλα.

Όταν έγινε πριν λίγο καιρό δοκιμή με έξι ροδέλες (με δύο φθάνει 1.4 μπαρ, με τέσσερεις 1.55 μπαρ) η ecu δεν επέτρεπε περισσότερη πίεση στην τουρμπίνα και έφθανε μόνο μέχρι την εργοστασιακή πίεση, δηλαδή μέχρι 1.2 μπαρ.

Έπρεπε να διανυθούν περισσότερα από 500 χλμ ώστε η ecu να δεχθεί πάλι την αύξηση πιέσεως (από τις ροδέλες).

Οι κομμένες ροδέλες αποτρέπουν σε μικρό βαθμό την θυρίδα (wastegate) να ανοίγει κονταίνοντας το αξόνιο, έτσι αυξάνεται η πίεση της τουρμπίνας.

 

Ευχαριστώ.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, suboy99 είπε

Long shot αλλα θα έλεγα Ford 1.0 turbo ecoboost. Για να δούμε.

Αυτα i3 δεν ειναι με τον ιμαντα που λαδωνεται και ξερενεται και διαλυεται ανα τυχαιες στιγμες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Ntinaras said:

Αυτα i3 δεν ειναι με τον ιμαντα που λαδωνεται και ξερενεται και διαλυεται ανα τυχαιες στιγμες?

Ναι, ο γνωστός "FOX". Κατά τ' άλλα εξαιρετικός, αλλά το θέμα με τον ιμάντα - λαδοπόντικα στοίχησε αρκετά στη Ford. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, filipprin είπε

Το θεμα ειναι οτι με ενα σκετο 0.2 χωρις χαρτη δεν κερδισες απολύτως τιποτα πλην του πλασεμπο εφεκτ

Με 0,2 μπαρ φιλτρο ΚΝ με εισαγωγη απο σπορ εκδοση και πιο ελευθερας ροης εξατμιση ειναι 15-20 ιπποδυναμη σε αυτο το μοντελο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι τα περασες τα αλογα ?????Και 20κιολας????Μηχανικός ειμαι και εγω.Χωρις χαρτη και μεγαλύτερη σε διαμετρο τουρμπινα αλογα δεν παίρνεις.Απλα αλλαζει λιγο η αισθηση  του γκαζιου.Κερδίζεις λιγο  χαμηλα αλλα κρεμαει  στα ψηλα.Και το λεω φιλικα και χωρίς να θελω να θίξω κανενα.Για πες και ποσα σου πήρανε για ολα αυτα και δειξε και το δυναμόμετρο να δουμε,ΚΑΙ ΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ που το κρατας κρυφο.

Αν μου ελεγες "οτι μαζι με ολα αυτα και με μια ποιο επιθετικη χαρτογράφηση πήρα 20-30 αλογα "μαζι σου τοτε

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, meletis11 said:

Με 0,2 μπαρ φιλτρο ΚΝ με εισαγωγη απο σπορ εκδοση και πιο ελευθερας ροης εξατμιση ειναι 15-20 ιπποδυναμη σε αυτο το μοντελο.

15-20 άλογα με +0,2, φίλτρο, εξάτμιση ίσως σε Α45 AMG. Θα εντυπωσιαστώ αρκετά αν δω σε δυναμόμετρο +20 άλογα από 1000cc μοτέρ. Έκανες δυναμομέτρηση? 

 

1 hour ago, meletis11 said:

Όταν έγινε πριν λίγο καιρό δοκιμή με έξι ροδέλες (με δύο φθάνει 1.4 μπαρ, με τέσσερεις 1.55 μπαρ) η ecu δεν επέτρεπε περισσότερη πίεση στην τουρμπίνα και έφθανε μόνο μέχρι την εργοστασιακή πίεση, δηλαδή μέχρι 1.2 μπαρ.

Έπρεπε να διανυθούν περισσότερα από 500 χλμ ώστε η ecu να δεχθεί πάλι την αύξηση πιέσεως (από τις ροδέλες).

 

 

 

 

Εδώ χάθηκα, δούλεψε 1.55 με μαμά χάρτη από 1.2? Τα500χλμ είναι για να βγει από safe mode λογικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, suboy99 είπε

Εδώ χάθηκα, δούλεψε 1.55 με μαμά χάρτη από 1.2? Τα500χλμ είναι για να βγει από safe mode λογικά

Δεν υπαρχει αυτο.Βλαβη υπερτροφοδοτησης εβγαλε με λαμπακι.ΣΒηστηκε και επανηλθε.Απλα ηθελε και ρεσετ ο εγκεφελος.Δεν το κανανε και το εκανε μονος του ξαναπερνωντας τις τιμες στο δρομο.

Επεξ/σία από filipprin
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, filipprin είπε

Τι τα περασες τα αλογα παλικαρι μου?????Και 20κιολας????Μηχανικός ειμαι και εγω.Χωρις χαρτη και μεγαλύτερη σε διαμετρο τουρμπινα αλογα δεν παίρνεις.Απλα αλλαζει λιγο η αισθηση  του γκαζιου.Κερδίζεις λιγο  χαμηλα αλλα κρεμαει  στα ψηλα.Και το λεω φιλικα και χωρίς να θελω να θίξω κανενα.Για πες και ποσα σου πήρανε για ολα αυτα και δειξε και το δυναμόμετρο να δουμε,ΚΑΙ ΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ που το κρατας κρυφο.

Αν μου ελεγες "οτι μαζι με ολα αυτα και με μια ποιο επιθετικη χαρτογράφηση πήρα 20-30 αλογα "μαζι σου τοτε

Σε αλλο μοντελο  με αλλαγμενη εξατμιση και φιλτρο αυξηθηκε 12 ιπποδ.

8 λεπτά πριν, filipprin είπε

Βλαβη υπερτροφοδοτησης εβγαλε με λαμπακι

Δεν αναψε το λαμπακι - ενδειξη βλαβης, ουτε ειχε ποτε σχετικους κωδικους βλαβης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Σε αλλο μοντελο  με αλλαγμενη εξατμιση και φιλτρο αυξηθηκε 12 ιπποδ.

Εχεις δηλαδη χαρτι απο το δυναμομετρο να δουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Zulualert είπε

Και αυτό το βρήκες απο πού ακριβώς, ΔΕΝ γνωρίζεις την παροχή συμπιεσμένου αέρα απο το turbo, η παροχή καυσίμου από τα μπέκ ήταν ρυθμισμένα να λειτουργούν με τους χάρτες της ECU, εσύ αύξησες αυθαίρετα την παροχή του αέρα, το καύσιμο σου είναι ανεπαρκές και η θερμοκρασία του μίγματος στον θάλαμο καύσης στα ύψη, ανάλογα με την διαχείριση μπορεί να έχεις καταγραφές στα log files της ecu ή όχι, το ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ είναι ότι το AFR είναι ότι να ναι, αν το διαβάζεις σωστό από την obd αυτό γίνεται γιατι η ecu δεν καταλαβαίνει την παραπάνω παροχή αέρα από το turbo, ή διορθώνει μόνη της το μίγμα μέχρι ένα σημείο....ανάλογα με την ecu, αν είναι κάποιο της δεκαετίας του 90 δουλεύει μέχρι το μπαμ....

Υπάρχουν τα trims, υπάρχει ο λ, υπάρχουν οι ανοχές του συστήματος

_______________________________

Από την άλλη, ποιος ο λόγος να σπαμάρεις την πατέντα και τις "γνώσεις" σου σε ότι forum βρεις ειδικά αν δεν δέχεσαι τον αντίλογο; meletis11

Επεξ/σία από NT1G
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filipprin είπε

Εχεις δηλαδη χαρτι απο το δυναμομετρο να δουμε.

Οχι διοτι δεν το ανηρτησε καπου.

Ωστοσο η διαφορα αποδοσεως ητανε μεγαλη.

 

 

3 λεπτά πριν, NT1G είπε

Από την άλλη, ποιος ο λόγος να σπαμάρεις την πατέντα και τις "γνώσεις" σου σε ότι forum βρεις; meletis11

Μια απλη αναρτηση εγινε. Τιποτε περισσοτερο, τιποτε λιγοτερο. Για το αν ενδιαφεροταν καποιος (με προσοχη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, meletis11 said:

Οχι διοτι δεν το ανηρτησε καπου.

Ωστοσο η διαφορα αποδοσεως ητανε μεγαλη.

Και πως ξέρουμε ότι η διαφορά ήταν μεγάλη (ή ακόμα και υπαρκτή) χωρίς δυναμόμετρο; Με την... εσάνς των επιπλέον αλόγων; Δεν υπάρχει άλλος (σοβαρός & αξιόπιστος) τρόπος να δεις κάτι τέτοιο. 

Παλιά είχαμε πετάξει ένα φίλτρο της κακιάς ώρας (και τίποτε άλλο) στο ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο του κολλητού και λέγαμε «πωωω μ@λάκα πως πάειιι». Τελικά, απλά είχαμε καβλώσee με τον λίγο πιο έντονο ήχο και δίναμε πόνο. Δεν είχε πάρει προφανώς ούτε ένα... γαϊδούρι, όχι άλογο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Και πως ξέρουμε ότι η διαφορά ήταν μεγάλη (ή ακόμα και υπαρκτή) χωρίς δυναμόμετρο; Με την... εσάνς των επιπλέον αλόγων; Δεν υπάρχει άλλος (σοβαρός & αξιόπιστος) τρόπος να δεις κάτι τέτοιο. 

Δυναμομετρηθηκε, αλλα ειναι μακρυα το αμαξι.

 

Σαφως και εχει διαφορα. Και μην γινοταν δυναμομετρηση εχει αισθητη διαφορα σε επιταγχυση, ροπη κλπ.

 

Κατανοητες οι αμφιβολιες. Αλλα το συγκεκριμενο αμαξι με τις ροδελες μετρηθηκε και ειναι ενταξει.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...