Προς το περιεχόμενο

Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost)


meletis11

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)


Χαίρετε.
Απλός τρόπος για να αυξηθει η πιεση του τουρμπο.
Τοποθετηθηκαν δυο κομμενες ροδελες αμφιπλευρως στον ενεργοποιητη (actuator) της θυριδος (wastegate).
Ετσι αυξηθηκε η πιεση-ωθηση (turbo boost) στην τουρμπινα, αρα αυξηθηκε η αποδοση.
Απο 1.2 μπαρ εφθασε 1.4 μπαρ.

Προσοχη, χρειαζεται να γινεται με μετρο και να μετραται με καποιο οργανο ωστε να μην υποστει καποια βλαβη.

 

IMG_20231111_095509.jpg

Επεξ/σία από meletis11
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Εναμισο ετος σχεδον, αριστο ειναι.

Ειναι μετρημενο.

 

Οχι αυθαιρετες απαντησεις.

Οι απαντήσεις είναι αυθαίρετες και όχι η "βελτίωση" τύπου μαστροΜητσου.Οκ

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, meletis11 said:

Οχι αυθαιρετες απαντησεις.

Οι αυθαίρετες και πατεντιάρικες μετατροπές χωρίς απολύτως καμία μελέτη, θα πάρουν "αυθαίρετες" απαντήσεις... στο καλό σενάριο. Στο κακό, θα πάρουν απλά μία αντίδραση "χαχα". ;)

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχεις καποιος απο εσας δοκιμασει κατι τετοιο;;

Εχετε αναλογη εμπειρια ή μονο ειρωνεια;

Ευχομαι καλη δυναμη και καλη καρδια.

 

 

Ειναι δοκιμασμενο πολυ καιρο τωρα και μετρημενο.

Δεν εχει μονιμο overboost.

 

Επεξ/σία από meletis11
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε αδερφέ γιατί δεν βάζεις ένα stage 1 από μια επώνυμη εταιρία  να γίνονται όλα όπως πρέπει?! 😵‍💫💪

Τρομερό, ανατρίχιασα μόνο που το είδα..

Επεξ/σία από AntonisKo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι έτυχε να δουλέψει δεν σημαίνει ότι ειναι σωστό ή ότι αξιόπιστο. Από την στιγμή που αυξάνεις τον εισερχόμενο αέρα στον κύλινδρο καύσης, διαταράσσεις την αναλογία αέρα/καυσίμου. Στο δικό σου αμάξι, τυγχάνει ο χάρτης καυσίμου να καλύπτει το +0,2 bar, δεν σημαίνει ότι δουλεύει παντού.
Αντί για ροδέλες, άλλοι βάζουν σκληρότερο ελατήριο στην Wastegate, αλλά γιατί να διαταράξεις την αναλογία αέρα / καυσίμου χωρίς σωστούς χάρτες? Το να έχει χαλαρώσει το ελατήριο και να δουλεύει σε μικρότερη πίεση από μαμά και να προσπάθησες να το φέρεις πάλι στην σωστή πίεση, ίσως να δικαιολογηθεί (ας πούμε) αλλά όχι παραπάνω χωρίς χάρτες.

Τι σημαίνει δεν ηταν θετικό το αποτέλεσμα?
-Έριξες μια κονσέρβα ότι να ναι πάνω και δεν δούλεψε?
-Πήγες σε προγραμματιστή με δρόμο/δυναμόμετρο, wideband και δεν είδες διαφορά;

*Πίσω στο 1995-2000, με τα PuntoGT, την είχαν δει όλοι προγραμματιστές με μηχανικοί, έβαζαν μια βαλβίδα πίεσης, παρακάμπτοντας την εργοστασιακή, χάρτες κούκου ή δεν τους άγγιζαν καν και έσπαγαν το ένα μετά το άλλο.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

AFR μετρημένο με περίσσεια αέρα και χωρίς να έχεις πειράξει διαχείριση με το ίδιο καύσιμο, το άλλο με τον Τοτό?   Ε όταν δεις μια ωραία τρύπα στο πιστόνι μη κατηγορήσεις το αμάξι (1,4 bar) στο γκαράζ του σπιτιού σου .....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, suboy99 είπε

Το ότι έτυχε να δουλέψει δεν σημαίνει ότι ειναι σωστό ή ότι αξιόπιστο. Από την στιγμή που αυξάνεις τον εισερχόμενο αέρα στον κύλινδρο καύσης, διαταράσσεις την αναλογία αέρα/καυσίμου. Στο δικό σου αμάξι, τυγχάνει ο χάρτης καυσίμου να καλύπτει το +0,2 bar, δεν σημαίνει ότι δουλεύει παντού.
Αντί για ροδέλες, άλλοι βάζουν σκληρότερο ελατήριο στην Wastegate, αλλά γιατί να διαταράξεις την αναλογία αέρα / καυσίμου χωρίς σωστούς χάρτες? Το να έχει χαλαρώσει το ελατήριο και να δουλεύει σε μικρότερη πίεση από μαμά και να προσπάθησες να το φέρεις πάλι στην σωστή πίεση, ίσως να δικαιολογηθεί (ας πούμε) αλλά όχι παραπάνω χωρίς χάρτες.

Τι σημαίνει δεν ηταν θετικό το αποτέλεσμα?
-Έριξες μια κονσέρβα ότι να ναι πάνω και δεν δούλεψε?
-Πήγες σε προγραμματιστή με δρόμο/δυναμόμετρο, wideband και δεν είδες διαφορά;

*Πίσω στο 1995-2000, με τα PuntoGT, την είχαν δει όλοι προγραμματιστές με μηχανικοί, έβαζαν μια βαλβίδα πίεσης, παρακάμπτοντας την εργοστασιακή, χάρτες κούκου ή δεν τους άγγιζαν καν και έσπαγαν το ένα μετά το άλλο.

Συμφωνω οτι πιθανως να μην πιασει σε ολα τα αμαξια. Γι αυτο και συνιστω προσοχη.

Ευχαριστω για το σοβαρο σχολιο και τις πληροφοριες.

5 λεπτά πριν, Zulualert είπε

AFR μετρημένο με περίσσεια αέρα και χωρίς να έχεις πειράξει διαχείριση με το ίδιο καύσιμο, το άλλο με τον Τοτό?   Ε όταν δεις μια ωραία τρύπα στο πιστόνι μη κατηγορήσεις το αμάξι (1,4 bar) στο γκαράζ του σπιτιού σου .....

 

Και ομως ειναι ενταξει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Και ομως ειναι ενταξει...

Και αυτό το βρήκες απο πού ακριβώς, ΔΕΝ γνωρίζεις την παροχή συμπιεσμένου αέρα απο το turbo, η παροχή καυσίμου από τα μπέκ ήταν ρυθμισμένα να λειτουργούν με τους χάρτες της ECU, εσύ αύξησες αυθαίρετα την παροχή του αέρα, το καύσιμο σου είναι ανεπαρκές και η θερμοκρασία του μίγματος στον θάλαμο καύσης στα ύψη, ανάλογα με την διαχείριση μπορεί να έχεις καταγραφές στα log files της ecu ή όχι, το ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ είναι ότι το AFR είναι ότι να ναι, αν το διαβάζεις σωστό από την obd αυτό γίνεται γιατι η ecu δεν καταλαβαίνει την παραπάνω παροχή αέρα από το turbo, ή διορθώνει μόνη της το μίγμα μέχρι ένα σημείο....ανάλογα με την ecu, αν είναι κάποιο της δεκαετίας του 90 δουλεύει μέχρι το μπαμ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Και αυτό το βρήκες απο πού ακριβώς, ΔΕΝ γνωρίζεις την παροχή συμπιεσμένου αέρα απο το turbo, η παροχή καυσίμου από τα μπέκ ήταν ρυθμισμένα να λειτουργούν με τους χάρτες της ECU, εσύ αύξησες αυθαίρετα την παροχή του αέρα, το καύσιμο σου είναι ανεπαρκές και η θερμοκρασία του μίγματος στον θάλαμο καύσης στα ύψη, ανάλογα με την διαχείριση μπορεί να έχεις καταγραφές στα log files της ecu ή όχι, το ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ είναι ότι το AFR είναι ότι να ναι, αν το διαβάζεις σωστό από την obd αυτό γίνεται γιατι η ecu δεν καταλαβαίνει την παραπάνω παροχή αέρα από το turbo, ή διορθώνει μόνη της το μίγμα μέχρι ένα σημείο....ανάλογα με την ecu, αν είναι κάποιο της δεκαετίας του 90 δουλεύει μέχρι το μπαμ....

Ευχαριστω για τις πληροφοριες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...