Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απο "θα" χορτάσαμε , 5 χρόνια τα ακούμε (τουλάχιστον όταν ξεκίνησα να παρακολουθώ τη φάση) ,

προς το παρών απλά ακρίβυναν τα θερμικά και το κερασάκι πληρώσαμε τις επιδοτήσεις να πάρουν κάποιοι ηλεκτρικό αμάξι για να κάνουν γούστα ....

  • Like 3
  • Thanks 3
  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πολλοί γκρινιάζουν ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι αρκετά καλά και δεν βρίσκουν λόγο να τα αγοράσουν κτλ. 

Δεν παίζει κανένα ρόλο αυτό. Οι αφεντάδες μας έχουν αποφασίσει για τους δικούς τους λογους, λένε για περιβαλλοντικούς λόγους, να τα επιβάλουν. Αυτό μπορεί να γίνει με την απαγόρευση ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, υπερφορολόγηση ή απαγόρευση παλιών κτλ. Γενικά οι δυτικές κυβερνήσεις σπρώχνουν σε ένα μέλλον που ο καταναλωτής δεν είναι έτοιμος να πάει. Δεν αφήνουν την αγορά να βρει τον δρόμο της. Εγινε στην Καλιφόρνια και άλλες πολιτείες, προχωράει ως σχεδιο και στην Ευρώπη.

Φοβάμαι πως η γνώμη του καθενός δεν έχει καμια σημασία αν σε 10 χρόνια αυτά θα είναι οτι μπορύμε να αγοράσουμε ανεξαρτητα απο την τιμή και την απόδοση τους.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, fast8 said:

Πολλοί γκρινιάζουν ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι αρκετά καλά και δεν βρίσκουν λόγο να τα αγοράσουν κτλ. 

Δεν παίζει κανένα ρόλο αυτό. Οι αφεντάδες μας έχουν αποφασίσει για τους δικούς τους λογους, λένε για περιβαλλοντικούς λόγους, να τα επιβάλουν. Αυτό μπορεί να γίνει με την απαγόρευση ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, υπερφορολόγηση ή απαγόρευση παλιών κτλ. Γενικά οι δυτικές κυβερνήσεις σπρώχνουν σε ένα μέλλον που ο καταναλωτής δεν είναι έτοιμος να πάει. Δεν αφήνουν την αγορά να βρει τον δρόμο της. Εγινε στην Καλιφόρνια και άλλες πολιτείες, προχωράει ως σχεδιο και στην Ευρώπη.

Φοβάμαι πως η γνώμη του καθενός δεν έχει καμια σημασία αν σε 10 χρόνια αυτά θα είναι οτι μπορύμε να αγοράσουμε ανεξαρτητα απο την τιμή και την απόδοση τους.

Αυτό γιατί κάθε 4 χρόνια που ρωτάνε την γνώμη μας, ο κάθε ένας το ρίχνει στον κάθε ξάδερφο που έβαλε υποψηφιότητα με το τάδε κόμμα για να τους πάει 20~30 ψήφους σαν χρήσιμος ηλίθιος, ενώ το κόμμα πάλι τις παλιές καραβάνες θα έχει αφού αυτοί θα μαζέψουν παραπάνω ψήφους.

Επίσης δεν έχουμε δημοκρατία, έχουμε κοινοβουλευτισμό, ψηφίζεις τον εν δυνάμει δυνάστη σου ή σωτήρα σου για τα επόμενα 4 χρόνια, δεν ξέρεις τι ακριβώς θα σου πετύχει γιατί το προεκλογικό πρόγραμμα δεν είναι δεσμευτικό, μπορείς να πεις όσα ψέματα θέλεις... είμαστε σαν τον μακελάρη του ΟΣΕ "πάμε και όπου βγει".

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 3
Δημοσ.

Επιμένουν σε μια αποτυχημένη τεχνολογία.......

Θεσσαλονίκη-αθηνα 11 ώρες με στάση για φόρτιση(ουρά 15 αμάξια),και 32€ σε έξοδα αναμονής σε αναψυκτήριο ....

🤣😂😅

 

Δημοσ.

Προφανώς και στην Γερμανία δεν θα πέσει το κόστος αλλά θα ανέβει! Είναι καθαρά θέμα γοήτρου, θέλουν πολύ απλά να "πουλήσουν ποιότητα" μετά, τις μετριότητες της tesla σε τιμές premium. Μια χαρά θα μπορούσαν να το φτιάξουν Βουλγαρία και να πέσει το κόστος κατακόρυφα και λιμάνια κοντά και σταυροδρόμι Ανατολής Δύσης κτλ δεν μιλάω για Ελλάδα εμείς δεν έχουμε καμία ελπίδα με όσους με κυβερνούν τα τελευταία 15 χρόνια έως σήμερα, είμαστε μια χώρα τεμπέληδων  Ελλήνων, Πακιστανών, Αλβανών και γύφτων.

  • Like 2
Δημοσ.
5 hours ago, silentalex said:

Γιατι θα παρει 5 χρονια να βγαλουν αδεια και μετα ξεκινανε τα ομορφα με συνδικαλιστες, αρχαιολογια, περιβαλλον, γκρινια (κανει θορυβο, μασ χαλαει τη θεα) κτλ...

Ναι ρε γιατί είναι γνωστό ότι οι συνδικαλιστές (γελάμε) και οι αρχαιολόγοι (γελάμε δις) αποτελούν το πρόβλημα την Ελλάδα. Γιατί ως γνωστόν σε σοβαρές χωρες πάνε και φτιάχνουν πάνω στα αρχαία ας πούμε 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβάζω τα θαψίματα για τα ηλεκτρικά και μου θυμίζουν εμένα πριν πάρω ...υβριδικό.

Αφού το πήρα (Formentor) και το οδήγησα εντός πόλης (αλλά και εκτός) με τα ταπεινά 50km που σου δίνει η μπαταρία, κατάλαβα ότι δεν υπάρχει γυρισμός. 

Οι θερμικοί κινητήρες σε 5 χρόνια θα είναι στο 50-50 με τάση να εξαφανιστούν στην 10ετία. 

 Δεν ξαναγυρίζω ποτέ σε καθαρό θερμικό και είμαι βέβαιος ότι σε 5 χρόνια (καλά να είμαστε), θα πάρω αμιγώς ηλεκτρικό. 

Η απόλυτη έλλειψη κραδασμών σε οποιαδήποτε στιγμή κύλισης. Είτε συγκρίνω με θερμικό κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο, είναι η μέρα με την νύχτα. 

Δεν ακούγεται τίποτα. Δεν υπάρχει κανένας κραδασμός. ΚΑΝΕΝΑΣ. Κανένα κούμπωμα ταχύτητας, είτε το κάνεις με το χέρι, είτε είναι αυτόματο. 
Έχει άφθονη μόνιμη ροπή, ΠΑΝΤΟΥ, σε όλο το φάσμα. Και αυτό με την εμπειρία ενός ηλεκτρικού μοτέρ των 85kW.  

Ήδη για αμάξι πόλης είναι λύση. Έτυχε και έχω πρίζα στην πυλωτή, οπότε είναι όλα λυμένα. Σαφώς όμως αυτό δεν το έχουν πάρα πολλοί και εκεί υπάρχει θέμα.

Μέσα στην 5ετία θα έχει δρομολογηθεί και εκεί η λύση. 

Στις μπαταρίες συνέχεια διαβάζουμε τεχνολογικές εξελίξεις. Όποιος δεν βλέπει ότι σε 5 χρόνια θα μιλάμε για καθαρά 600χλμ και για πολύ χαμηλότερους χρόνους φόρτισης εθελοτυφλεί.

Εκτός από την αυτονομία, σε όλα, ΜΑ ΟΛΑ τα υπόλοιπα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπερτερούν. Επαναλαμβάνω. Οδηγείστε τα πρώτα. Νιώστε την ησυχία. Νιώστε την απόλυτη έλλειψη κραδασμού από την μηχανή. 

Στα 50 είμαι. Λέτε να μην μου αρέσει ο ήχος του θερμικού; Μου αρέσει. Αλλά θα προτιμήσω τον ήχο από την μουσική μου, την απόλυτη ησυχία από το καπό, τους μηδενικούς κραδασμούς από την μηχανή και θα αποχαιρετήσω και το βενζινάδικο. Η ενέργεια είναι σπίτι μου. Φορτίζεις το βράδυ και είσαι κομπλέ για την πόλη. Όποτε σταματήσεις σπίτι, το βάζεις στην πρίζα και φορτίζει. Υπάρχουν πολλά διαλλείματα με το αυτοκίνητο παρκαρισμένο. 

Επαναλαμβάνω. Όλα έχουν πάρει τον δρόμο τους. Χωρητικότητα μπαταριών, μέγεθος μπαταριών, σταθμοί φόρτισης. 

Ήδη για αμάξι πόλης είναι έτοιμα, για όσους έχουν λύση φόρτισης στο σπίτι ή στην δουλειά. Σήμερα, όχι σε 5 χρόνια. Για ταξίδια σε 5 χρόνια. 

Το έχουν δει το όνειρο και οι Άραβες. Για αυτό κάνουν και τα κουμάντα τους με τις πωλήσεις του πετρελαίου σε κλάσματα των σημερινών.

Επεξ/σία από gordonas
  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 hours ago, teodoreh said:

Ε αυτά είναι άλλο. Μιλάμε μόνο για γράμματα και αριθμούς! :D

Τα γράμματα και οι αριθμοί δεν αλλάζουν γιατί δεν είναι τυχαίοι, S 3 X Y ή κοινός sexy όπως ήθελε να περιγράψει την γκάμα των μοντέλων του. 

Δημοσ.

Φαντάζομαι γνωρίζετε ότι για να κατασκευαστεί το gigafactory στην Γερμανία το γερμανικό κράτος επιδότησε την κατασκευή του με κάποια δις ευρώ. 

Το γνωρίζετε φαντάζομαι γιατί το κρεσέντο ανθελληνισμού έπιασε ταβάνι.

  • Like 2
Δημοσ.
5 hours ago, Evangelos Anagnostou said:

Την μόνη σχέση που μπορεί να έχει η Ελλάδα με αυτό είναι να έρχονται διακοπές οι υπάλληλοι του gigafactory το καλοκαίρι να μας δίνουν κανένα φράγκο.

 

1 hour ago, zouzounakis said:

Γιατί δεν δίνει μίζες σε υπουργούς και υφυπουργούς

Το αστείο είναι ότι έχετε και οι δύο δίκιο.

Και όλοι μαζί δεν κανουμε για κάτι μεγάλο-οργανωμένο (κυβερνήσεις + ολοι εμεις)

Και όμως οι γερμανοί πρέπει να παίρνουν μεγαλύτερες μίζες από ότι οι δικοί μας πολιτικοί, απλά οι γερμανοί και βάζουν στην τσέπη πολλά και κάνουν την δουλειά.

Οι δικοί μας παίρνουν κάτι φραγκοδίφραγκα (σε σχέση με τα German) και δεν κάνουν τίποτα

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, JimGer είπε

Ναι ρε γιατί είναι γνωστό ότι οι συνδικαλιστές (γελάμε) και οι αρχαιολόγοι (γελάμε δις) αποτελούν το πρόβλημα την Ελλάδα. Γιατί ως γνωστόν σε σοβαρές χωρες πάνε και φτιάχνουν πάνω στα αρχαία ας πούμε 

Ποια απο τις σοβαρες χωρες στην Ευρωπη , εχει αρχαια που τα βρισκεις αν σκαψεις...

2 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Φαντάζομαι γνωρίζετε ότι για να κατασκευαστεί το gigafactory στην Γερμανία το γερμανικό κράτος επιδότησε την κατασκευή του με κάποια δις ευρώ. 

Το γνωρίζετε φαντάζομαι γιατί το κρεσέντο ανθελληνισμού έπιασε ταβάνι.

Ετσι ειναι, αλλα φαντασου λιγο την εικονα...

Giga Factory στην Ελλαδα...καντο λιγο εικονα..νιωσε το ... μυρισε το...

(και μετα οι βαλιτσες με τα τουβλα ευρω που απαιτουνται) ..νο μαι φρεντ ..νο γουει ...

Επεξ/σία από BertaJourdan
Δημοσ.
13 hours ago, gordonas said:

Η απόλυτη έλλειψη κραδασμών σε οποιαδήποτε στιγμή κύλισης. Είτε συγκρίνω με θερμικό κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο, είναι η μέρα με την νύχτα. 

Δεν ακούγεται τίποτα. Δεν υπάρχει κανένας κραδασμός. ΚΑΝΕΝΑΣ. Κανένα κούμπωμα ταχύτητας, είτε το κάνεις με το χέρι, είτε είναι αυτόματο. 
Έχει άφθονη μόνιμη ροπή, ΠΑΝΤΟΥ, σε όλο το φάσμα. Και αυτό με την εμπειρία ενός ηλεκτρικού μοτέρ των 85kW. 

Εκτός από την αυτονομία, σε όλα, ΜΑ ΟΛΑ τα υπόλοιπα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπερτερούν. Επαναλαμβάνω. Οδηγείστε τα πρώτα. Νιώστε την ησυχία. Νιώστε την απόλυτη έλλειψη κραδασμού από την μηχανή. 

Στα 50 είμαι. Λέτε να μην μου αρέσει ο ήχος του θερμικού; Μου αρέσει. Αλλά θα προτιμήσω τον ήχο από την μουσική μου, την απόλυτη ησυχία από το καπό, τους μ

Δεν θέλουμε να τα νοιώσουμε ολα αυτα. θα τα νοιώσουμε οταν φύγουμε απο την ζωή. Απόλυτη ησυχία και ημεμία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...