Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την Κυριακή 5/11 παρήγγειλα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του Γερμανού αυτό το τηλέφωνο :

https://www.germanos.gr/product/telephony/mobile/smartphones-all/xiaomi-redmi-note-11-dual-4g-4gb/64gb-smartphone/?productId=20412208&fname=screenSize+builtInMemory+skuColor&fvalue=-32494725212552887+356333935553327588+-127919698512356771

Η πληρωμή έγινε μέσω 12 άτοκων δόσεων με πιστωτική κάρτα (ήδη έχει κρατηθεί η μια) και επέλεξα να  παραλάβω με courrier στην κατοικία μου μιας και αυτή την εβδομάδα θα ήμουν στο σπίτι.

Επειδή την ώρα της παραγγελίας, στη σελίδα του προϊόντος ανέγραφε ότι υπήρχε χαμηλή διαθεσιμότητα του προϊόντος (λογικό μου φάνηκε - είναι περσινό τηλέφωνο ), με έζωσαν τα φίδια μήπως και το "χαμηλή διαθεσιμότητα" ήταν "εικονική διαθεσιμότητα".

Έτσι  την επόμενη ημέρα το πρωί πήρα τηλέφωνο να επιβεβαιώσω ότι όντως το τηλέφωνο που παρήγγειλα είναι πραγματικά διαθέσιμο και θα παραλάμβανα έως τις 9/11 που ήταν η ανώτερη  προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης (παράδοση έως 9/11 έγραφε στο mail που έλαβα). Επειδή το έργο το είχα ξαναδεί σε άλλη αλυσίδα, φοβόμουν μην φάω κανά άκυρο μετά από 2-3 μέρες και να ψάχνω κατόπιν εορτής το τηλέφωνο που χρειάζεται η γυναίκα μου για τη δουλειά της.

Στο τηλέφωνο εκείνη την ημέρα μίλησα με έναν άκρως εξυπηρετικό υπάλληλο, ο οποίος μου είπε ότι θα διαβίβαζε το αίτημά μου στο "αρμόδιο τμήμα" και θα είχα σύντομα απάντηση.

Δεν έλαβα όμως καμία απάντηση  από το "αρμόδιο τμήμα" εκείνη την ημέρα και αφού επίσης δεν είδα να έχει σημειωθεί κάποια πρόοδο στην κατάσταση της παραγγελίας ( παρέμενε αγκυλωμένη στην "καταχωρημένη" στην αντίστοιχη σελίδα του Γερμανού), την επόμενη ημέρα το πρωί πήρα και πάλι τηλέφωνο μήπως υπήρχε κάποια νεότερη εξέλιξη στο αίτημα μου. 

Έλαβα πάλι την ίδια απάντηση (από διαφορετικό υπάλληλο αυτή τη φορά), ότι θα προωθήσουν το αίτημά μου στο "αρμόδιο τμήμα". Και πάλι όμως δεν έλαβα απάντηση από το "αρμόδιο τμήμα".

Για να μην πολυλογώ άλλο, έχω επικοινωνήσει ακόμα 5 φορές (οι τρεις μόνο σήμερα !!!) με το Γερμανό και ακόμα περιμένω απάντηση από το "αρμόδιο τμήμα" για το πότε θα μου αποσταλεί το τηλέφωνο , το οποίο θα έπρεπε να ήταν μέχρι σήμερα στα χέρια μου.

Η εξέλιξη της  παραγγελίας μου σήμερα 9/11/2023 και ώρα 5:08 μμ : Eίναι ακόμα στο στάδιο της "καταχωρημένης" .....

Ειρωνεία Νο1 :

Δύο Tempered glass που παρήγγειλα μεταγενέστερα , έχουν ήδη φτάσει στο κατάστημα της πόλης μου και περιμένουν να πάω να τα παραλάβω.

Ειρωνεία Νο2 : 

Μόλις σήμερα το πρωί είδα ότι η συσκευή είναι διαθέσιμη σε γειτονική μου πόλη (Καρδίτσα)  και από ότι μίλησα με  το συγκεκριμένο κατάστημα μου είπε ότι έχει παραλάβει διψήφιο αριθμό συσκευών (άρα υπάρχει τελικά διαθεσιμότητα στον Γερμανό) !!! Ενώ επιπρόσθετα, σήμερα το μεσημέρι είδα ότι η συσκευή είναι διαθέσιμη και στον Γερμανό της πόλης μου (Τρίκαλα). 

Πρότεινα στα κεντρικά  να πάω να το παραλάβω από κάποιο κατάστημα,  μου είπαν όμως ότι δεν γίνεται γιατί στην παραγγελία μου έχω επιλέξει παραλαβή με courrier! Μου είπαν ότι ίσως είναι δυνατόν  να μου το στείλουν με courrier από  κοντινό κατάστημα (εφόσον όμως πρώτα τι γίνεται με τη παραγγελία μου από  το αρμόδιο τμήμα - κάτι που δεν το βλέπω να γίνεται αυτήν την εβδομάδα..............)

Ερωτήση :

Που μπορώ να καταγγείλω :

α. Την αδιαφορία του Γερμανού για την εξυπηρέτηση μου ως καταναλωτή καθώς και ότι δεν έχω καμία ενημέρωση  από το "αρμόδιο τμήμα" για το πότε θα παραλάβω το προϊόν που όχι μόνο παρήγγειλα αλλά και πλήρωσα ;


β. Το γεγονός ότι δεν τηρήθηκε η ημερομηνία παράδοσης  για πληρωμένη παραγγελία  για ένα προϊόν που το χρειάζομαι ;  Δικαιούμαι αποζημίωσης; 

Ευχαριστώ

 

Επεξ/σία από yiankap
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς δεν έχω περιθώριο από τη στιγμή που εισέπραξε ο Γερμανός. Μίλησα με τη πιστωτική.

Πρέπει να ακυρώσω τη παραγγελία από το Γερμανό, να κόψει αυτός ακυρωτικό, να το στείλει στη Τράπεζα, να διορθώσει αυτή στη συνέχεια το πιστωτικό όριο και να διαγραφούν οι δόσεις....Μιλάμε για καμια εβδομάδα δηλαδή....

 

Επεξ/σία από yiankap
Δημοσ.

Κατ αρχην οπλισου με υπομονη και περιμενε να σου απαντησουν (ή ακυρωσε). Ο λογος που δεν υπαρχει η ευελιξια να το παρεις απο καταστημα, ειναι οτι το eshop του Γερμανου δεν εχει σχεση με τα καταστηματα! (ή τουλαχιστον με καποια απο αυτα).

Πριν 1,5 χρονο παρηγγειλα απο το eshop του Γερμανου 2 τεμαχια απο ενα προϊον, με παραλαβη απο το Γερμανο της γειτονιας μου. Με ειδοποιουν οτι ηρθε, παω τα παιρνω, πληρωνω και ανοιγουμε το κουτι μαζι με τον υπευθυνο για να διαπιστωσουμε μαζι οτι μεσα ηταν 1 τεμαχιο (ειχα ηδη πληρωσει 2). Τωρα?

Τωρα μου λεει ο υπευθυνος μιληστε με το Γερμανο! 

Κι εσεις λεω τι ειστε? 

Απλο καταστημα. Δεν εχουμε σχεση, μονο την παραδοση κανουμε...

Περιττο να σου πω τι εγινε...

Περασαν μερες αρκετες μεχρι να μου στειλουν κ το 2ο τεμαχιο, αλλα οκ, βγηκε ακρη τελικα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Αν είχες βάλει με αντικαταβολή, θα είχες παραλάβει άμεσα (γιατί θα φοβόντουσαν την πιθανότητα μη παραλαβής λόγω καθυστέρησης). 

2. Αν είχες βάλει αντικαταβολή και καθυστερούσαν, ούτε που θα σε ένοιαζε. Θα πήγαινες να το πάρεις από το κατάστημα κι αυτοί ας το στελναν του χρόνου. 

3. Δεν είναι τελικά τυχαίο ότι ενώ η αντικαταβολή χρεώνεται στα περισσότερα eshop έξτρα 2-3 ευρω, εξακολουθεί να είναι ο Νο 1 τρόπος επιλογής. 

4. Καμία πιθανότητα αποζημίωσης γιατί δεν έπαθες κάτι, απλά καθυστερείς να παραλάβεις. Αυτά είναι δεδομένα στις online συναλλαγές. 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
23 ώρες πριν, yiankap είπε

Την Κυριακή 5/11 παρήγγειλα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του Γερμανού αυτό το τηλέφωνο :

https://www.germanos.gr/product/telephony/mobile/smartphones-all/xiaomi-redmi-note-11-dual-4g-4gb/64gb-smartphone/?productId=20412208&fname=screenSize+builtInMemory+skuColor&fvalue=-32494725212552887+356333935553327588+-127919698512356771

Η πληρωμή έγινε μέσω 12 άτοκων δόσεων με πιστωτική κάρτα (ήδη έχει κρατηθεί η μια) και επέλεξα να  παραλάβω με courrier στην κατοικία μου μιας και αυτή την εβδομάδα θα ήμουν στο σπίτι.

Επειδή την ώρα της παραγγελίας, στη σελίδα του προϊόντος ανέγραφε ότι υπήρχε χαμηλή διαθεσιμότητα του προϊόντος (λογικό μου φάνηκε - είναι περσινό τηλέφωνο ), με έζωσαν τα φίδια μήπως και το "χαμηλή διαθεσιμότητα" ήταν "εικονική διαθεσιμότητα".

Έτσι  την επόμενη ημέρα το πρωί πήρα τηλέφωνο να επιβεβαιώσω ότι όντως το τηλέφωνο που παρήγγειλα είναι πραγματικά διαθέσιμο και θα παραλάμβανα έως τις 9/11 που ήταν η ανώτερη  προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης (παράδοση έως 9/11 έγραφε στο mail που έλαβα). Επειδή το έργο το είχα ξαναδεί σε άλλη αλυσίδα, φοβόμουν μην φάω κανά άκυρο μετά από 2-3 μέρες και να ψάχνω κατόπιν εορτής το τηλέφωνο που χρειάζεται η γυναίκα μου για τη δουλειά της.

Στο τηλέφωνο εκείνη την ημέρα μίλησα με έναν άκρως εξυπηρετικό υπάλληλο, ο οποίος μου είπε ότι θα διαβίβαζε το αίτημά μου στο "αρμόδιο τμήμα" και θα είχα σύντομα απάντηση.

Δεν έλαβα όμως καμία απάντηση  από το "αρμόδιο τμήμα" εκείνη την ημέρα και αφού επίσης δεν είδα να έχει σημειωθεί κάποια πρόοδο στην κατάσταση της παραγγελίας ( παρέμενε αγκυλωμένη στην "καταχωρημένη" στην αντίστοιχη σελίδα του Γερμανού), την επόμενη ημέρα το πρωί πήρα και πάλι τηλέφωνο μήπως υπήρχε κάποια νεότερη εξέλιξη στο αίτημα μου. 

Έλαβα πάλι την ίδια απάντηση (από διαφορετικό υπάλληλο αυτή τη φορά), ότι θα προωθήσουν το αίτημά μου στο "αρμόδιο τμήμα". Και πάλι όμως δεν έλαβα απάντηση από το "αρμόδιο τμήμα".

Για να μην πολυλογώ άλλο, έχω επικοινωνήσει ακόμα 5 φορές (οι τρεις μόνο σήμερα !!!) με το Γερμανό και ακόμα περιμένω απάντηση από το "αρμόδιο τμήμα" για το πότε θα μου αποσταλεί το τηλέφωνο , το οποίο θα έπρεπε να ήταν μέχρι σήμερα στα χέρια μου.

Η εξέλιξη της  παραγγελίας μου σήμερα 9/11/2023 και ώρα 5:08 μμ : Eίναι ακόμα στο στάδιο της "καταχωρημένης" .....

Ειρωνεία Νο1 :

Δύο Tempered glass που παρήγγειλα μεταγενέστερα , έχουν ήδη φτάσει στο κατάστημα της πόλης μου και περιμένουν να πάω να τα παραλάβω.

Ειρωνεία Νο2 : 

Μόλις σήμερα το πρωί είδα ότι η συσκευή είναι διαθέσιμη σε γειτονική μου πόλη (Καρδίτσα)  και από ότι μίλησα με  το συγκεκριμένο κατάστημα μου είπε ότι έχει παραλάβει διψήφιο αριθμό συσκευών (άρα υπάρχει τελικά διαθεσιμότητα στον Γερμανό) !!! Ενώ επιπρόσθετα, σήμερα το μεσημέρι είδα ότι η συσκευή είναι διαθέσιμη και στον Γερμανό της πόλης μου (Τρίκαλα). 

Πρότεινα στα κεντρικά  να πάω να το παραλάβω από κάποιο κατάστημα,  μου είπαν όμως ότι δεν γίνεται γιατί στην παραγγελία μου έχω επιλέξει παραλαβή με courrier! Μου είπαν ότι ίσως είναι δυνατόν  να μου το στείλουν με courrier από  κοντινό κατάστημα (εφόσον όμως πρώτα τι γίνεται με τη παραγγελία μου από  το αρμόδιο τμήμα - κάτι που δεν το βλέπω να γίνεται αυτήν την εβδομάδα..............)

Ερωτήση :

Που μπορώ να καταγγείλω :

α. Την αδιαφορία του Γερμανού για την εξυπηρέτηση μου ως καταναλωτή καθώς και ότι δεν έχω καμία ενημέρωση  από το "αρμόδιο τμήμα" για το πότε θα παραλάβω το προϊόν που όχι μόνο παρήγγειλα αλλά και πλήρωσα ;


β. Το γεγονός ότι δεν τηρήθηκε η ημερομηνία παράδοσης  για πληρωμένη παραγγελία  για ένα προϊόν που το χρειάζομαι ;  Δικαιούμαι αποζημίωσης; 

Ευχαριστώ

 

ποια αποζημίωση; έχεις δει τι γίνεται στο thread των παραγγελιών των iphone 15; Παραγγελίες και πληρωμές από 15/09 και ακόμη δεν έχουν παραλάβει οι περισσότεροι..

μην αγοράσεις ξανά από ελληνικό κατάστημα. amazon.de και γραψτους 

Δημοσ.

Αποζημίωση δεν παίζει για τόσο μικρό διάστημα, συνήθως δεν παίζει ούτε όταν περάσουν μήνες

Δεν αγοράζεις ξανά από Γερμανό αν θεωρείς πως αυτή η καθυστέρηση είναι too much

Με αντικαταβολή δεν θα μπορούσες να έχεις καν δόσεις,  όποτε δεν ήταν καν επιλογή, αλλά σίγουρα δεν προστατεύει σε κάτι, παραπάνω προστασία έχεις μέσω καρτας για αγορές αν κάτι δεν πάει καλά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Για αποζημίωση ήταν απλά μια γενική  ερώτηση για να ξέρω τι παίζει και δεν πρόκειται να διεκδικήσω κάτι.

2. Αυτό όμως που θέλω όντως να κάνω, είναι μια καταγγελία σε κάποιο φορέα κλπ  για την κάκιστη εξυπηρέτηση που είχα από το σύστημα τους. Και από ότι είδα κάποια στιγμή τουλάχιστον άλλοι δύο συμφορουμίτες αντιμετώπισαν θέμα με το συγκεκριμένο e-shop κατά καιρούς.

3. Δεν με νοιάζει η καθυστέρηση στην οποιαδήποτε παράδοση, αρκεί να με ενημέρωναν από την πρώτη μέρα και φυσικά αρκεί να υπάρχει εύλογος λόγος. Με πείραξε το "κρυφτούλι" και ότι ακόμα και σήμερα 5 εργάσιμες ημέρες μετά δεν έχω σαφή εικόνα για το πότε  θα παραδοθεί το κινητό μου, το οποίο υπάρχει σε απόθεμα σε καταστήματα της αλυσίδας  (π.χ. Καρδίτσα) !!!. 

4. Ίσως αν κάποια στιγμή αφήσουμε τον ωχαδερφισμό και κυνηγήσουμε τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές και προχωράμε σε καταγγελίες για την απαράδεκτη αντιμετώπιση που είχαμε από κάποιο κατάστημα, τότε κάποιοι ίσως αλλάξουν την συμπεριφορά τους και αποφασίσουν να γίνουν σωστοί ως επαγγέλματίες και πλέον να μας συμπεριφέρονται ως πελάτες και όχι ως "πελατάκια".

5. Από ότι πληροφορήθηκα σήμερα (τελευταία επικοινωνία), η συσκευή  που παρήγγειλα, όταν τη παρήγγειλα, ήταν διαθέσιμη μόνο στο κατάστημα Πύργου, από το οποίο έπρεπε να σταλεί στην αποθήκη και αυτή να το στείλει σε εμένα στα Τρίκαλα.

Όταν τους είπα γιατί δεν το στέλνετε από την Καρδίτσα ή τα Τρίκαλα που πλέον υπάρχει απόθεμα, μου είπαν ότι δεν λειτουργεί έτσι το σύστημα διακινήσεων τους  και πρέπει η συσκευή να μου σταλεί από το κατάστημα του Πύργου.

Δυστυχώς σήμερα , 5 εργάσιμες ημέρες μετά από την παραγγελία , κανείς δεν ξέρει να μου πει αν το τηλέφωνο ξεκίνησε από τον Πύργο, αν πέρασε  τον Ισθμό ή στο κάτω κάτω αν ήταν και ποτέ στον Πύργο.............

 

Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή σας.

 

Επεξ/σία από yiankap
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταγγελία στο ΣτΚ ζητώντας σχετική αποζημίωση για το γεγονός ότι δεν τηρήθηκαν οι όροι της παραγγελίας σου.

Αν έχεις κρατήσει screenshot ότι είχε διαθεσιμότητα και την ημερομηνία παράδοσης.

Εγώ σε παραγγελία που έφαγα άκυρο απο άλλη αλυσίδα ζήτησα και πήρα αποζημίωση τη μισή αξία της αγοράς,ενώ επίσης επιτραφηκε το ποσό που είχα πληρώσει με την πιστωτική μου κάρτα μετά από περίπου ένα μήνα.(40 ευρώ το πιστωτικό που έλαβα-πήρα 2 2αρες κάρτες psn δώρο στο μικρό)

Είναι λάθος να τους αφήνουμε να νομίζουν οτι μπορούν να κάνουν οτι γουστάρουν. Αφού σου έδειχνε διαθεσιμότητα και δεχτηκανε την παραγγελία σου δίνοντας σου συγκεκριμένη ημερομηνία παράδοσης κυνήγησε τους.

Μόνο άσε τα τηλέφωνα. Θα τους κάνεις email που θα αναφέρεις βέβαια τις τηλεφωνικές επικοινωνίες και αν έχεις κρατήσει ονόματα εκπροσώπων και θα ζητάς τουλάχιστον την άμεση παράδοση της συσκευής που παρήγγειλες, καθώς έχει παρέλθει η ημερομηνία παράδοσης.(μετά αυτό το email θα το χρησιμοποιήσεις στην καταγγελία σου)

Επεξ/σία από messinia3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...