Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα , έχω πάρει κάποιους μήνες το α2. Η εμπειρία οδήγησης μου είναι περιορισμένη στην μηχανή της σχολής , ένα Honda  ΑΧ-1. Μετά από ψάξιμο με ενδιέφερε πολύ το CB500X (honda) . Λόγω όμως ελάχιστης εμπειρίας θα ήθελα για πρώτο να διαθέσω λίγο λιγότερα χρήματα και να πάρω κάτι με το οποίο θα μάθω συμπεριφορά οδήγησης και δεν θα λυπηθώ . Κατά προτίμηση ίδια κατηγορία αλλά είμαι ανοιχτή σε προτάσεις αν αξίζει κάποιο άλλης κατηγορίας. Η χρήση του θα είναι κυρίως μες την πόλη αλλά γτ οχι και ταξίδια εκτός. Το μπάτζετ πιστεύω θα ήταν καλά κάπου στα 4000€

Ευχαριστώ πάρα πολύ οποίος απαντήσει 

Δημοσ.

Για αρχή καλώς ήρθες, και στις μηχανές και στο insomnia.

Ρίξε μία ματιά σε αυτό το πολύ παρόμοιο θέμα, αν και εκεί δεν είχε τον περιορίσμο του Α2. Έχω γράψει και εγώ και άλλοι, πολλές και καλές πληροφορίες.

 

Στο μπάτζετ των €4000 υπολογίζεις και εξοπλισμό? Υπάρχει ήδη ή θα αγοράσεις? Γιατί αν τα 4κ είναι για μηχανή + εξοπλισμό, πρέπει να υπολογίσεις 500-1000 για κράνος/μπουφαν/γαντια/μποτάκια/παντελόνι (με αυτή τη σειρά). Επίσης κάποια λεφτά για έλεγχο (προ αγοράς) πρώτο σέρβις (μετά αγοράς) και πιθανά αναλώσιμα.

Γενικά κοίτα να πάρεις μία καλή μηχανή, και όχι μια συγκεκριμένη μηχανή. Να είναι μηχανικά σωστή. Μη κολλήσεις με μοντέλα. Να μάθεις θέλεις. Επίσης, ABS. Πολύ σημαντικό. Καλύτερα να δώσεις κάτι παραπάνω και να είναι εκεί όταν το χρειαστείς.
Λόγω του Α2 και μπάτζετ, θα προτείνω κάτι σε Voge 300DS (ή και 500DS αν φτάνουν τα €€) στο ίδιο στυλ με το CB500X, ή και τα γυμνά αδερφάκια τους 300/500AC αν σου αρέσει αυτό το λουκ. 

 

Τέλος, off-topic -αλλά σημαντικό-, μιας και αναφέρεις ότι θέλεις να μάθεις συμπεριφορά οδήγησης. Κράτα €180 στην άκρη και μόλις πάρεις την μηχανή κλείσε μία θέση στο Riding School του Θ. Χούντρα. Δεν θα το μετανιώσεις, και θα ξεκινήσεις με σωστές βάσεις για το μέλλον.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Σκούτερ

Είναι αυτοματο,δε βρεχεσαι στα πόδια, βάζεις και τακούνια, βάζεις και κουβέρτα...

Να χει οπωσδήποτε ABS.

Κοίτα ποια είναι πρώτα σε πωλήσεις, κάνε test drive και καλορίζικο.

Τώρα που πέρασε και το καλοκαίρι δε θα χουν και πολλούς πελατες, οπότε σε εξυπηρετήσουν και καλύτερα.

Δημοσ.

Αφου θελεις CB500X, παρε ενα μεταχειρισμενο, θα βρεις με 5.000 περιπου. Ευκολη μηχανη, θα ξεκινησεις με προσοχη, θα μαθεις μ αυτη κ σε λιγο καιρο θα χαιρεσαι να κυκλοφορεις. Δν νομιζω να εχει νοημα να παρεις κατι πιο φτηνο με 4.000, να το πουλησεις μετα, να χασεις χρηματα κ να πας σε κατι λιγο πιο δυνατο οπως το CB 500X. Αυτο θα ειχε νοημα αν ηθελες να πας στα 1000cc, τοτε θα σου ελεγα παρε κατι φτηνο να μαθεις κ μετα πας σε πολλα αλογα.

Δημοσ.

Γιάννα καλησπέρα. Πριν πάμε στην ίδια την μοτοσυκλέτα , θα πρέπει να υπολογίσεις τα εξής: 

200 € για ένα μπουφάν + προστασία πλάτης

200€ για κράνος

50€ για γάντια 

120€ για παπούτσια

50€ για απλό λουκέτο δισκοφρενου με συναγερμό, για τις προσωρινές στάσεις

100-200€ για αλυσίδα, λουκέτα κτλ. Αν δεν έχεις κλειστό πάρκινγκ (+συναγερμό με κόστος από 150€)

 

Έπειτα , είναι ιδανικό να δοκιμάσεις όποια μοτοσυκλέτα σε ενδιαφέρει. Να δεις στάση σώματος και να αποκτήσεις μία γενική αίσθηση.

Αν έχεις το μυαλό στο κεφάλι σου, τα 500 κυβικά - έως 50 άλογα , είναι ιδανικά, για πρώτη μοτοσυκλέτα και με αρκετές πιθανότητες να καλύψουν τις ανάγκες σου για πολλά χρόνια. Εντός και εκτός πόλης.

Βέβαια, παρ' όλο μου ήμουν αρκετά χρόνια εναντίον των σκούτερ, έχω πλέον καταλήξει πως τα σκούτερ 300-350 κυβικών είναι τα ιδανικά οχήματα πόλης , αλλά και μικρών εκδρομών (150-200 χιλιόμετρα). Τα πλεονεκτήματά τους είναι οι χώροι, η κάλυψη από την βροχή και η άνεση λόγω αυτόματου κιβωτίου CVT. Μειονεκτήματα είναι η πιο ακριβή συντήρηση , η μικρή μείωση των επιδόσεων λόγω CVT και η χειρότερη γεωμετρία σε σχέση με μια μοτοσυκλέτα. 

Ότι και να αποφασίσεις, θα πρέπει να έχει abs. 

 

Δημοσ.

Με 4κ δεν παίρνεις τίποτα αξιόλογο εκτός κάνα κινεζικο 250ρι αντε 300ρι. Εμπειρία δεν έχεις στον δρόμο ξεκινά με κάνα σκουτερ να μάθεις να κίνησε στην πόλη. Τα ταξίδια ακόμα είναι νωρίς. Πάρε ένα pcx συν εξοπλισμο μεψ4κ και καλή αρχή στις μηχανές. Μαθαίνεις να κίνησε , το πουλάς χθες και πάνω στον χρόνο δεν θα χάσεις πάνω από 500 ευρώ. Μετά πάρε το cb που σου αρεσει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Voge 300 ds η κάτι σε naked, cfmoto 300 nk η 300 clx

 

+ όπως είπαν από 700 έως 1000 ευρώ εξοπλισμός

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 11/11/2023 στις 10:01 ΜΜ, argi_mix είπε

Μειονεκτήματα είναι η πιο ακριβή συντήρηση , η μικρή μείωση των επιδόσεων λόγω CVT και η χειρότερη γεωμετρία σε σχέση με μια μοτοσυκλέτα. 

οτι σκουτερ και να εχω οδηγησει, το πρωτο μειονεκτημα που εχω βρει, ειναι η ορθια σταση σωματος που σου διαλυει την μεση μεσα στους κωλοδρομους της Αττικης.

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, andreaspA είπε

οτι σκουτερ και να εχω οδηγησει, το πρωτο μειονεκτημα που εχω βρει, ειναι η ορθια σταση σωματος που σου διαλυει την μεση μεσα στους κωλοδρομους της Αττικης.

Δεν φταίει η όρθια στάση. Φταίει η γεωμετρία των σκούτερ και συγκεκριμένα η πίσω ανάρτηση. Το μοτέρ είναι ουσιαστικά το μισο ψαλίδι. Λύνεται μερικώς με aftermarket αναρτήσεις (βλ. K-shock) και βελτίωση της σέλας. Επίσης τα καινουρια Beverly έχουν βελτιώσει αρκετά την πίσω ανάρτηση. 

Προφανώς δεν αναφέρομαι στα σκούτερ με monoshock(burgman, tl, ak, tmax κτλ.)

Προσωπικά παρ'ολο που έχω θέμα στην μέση, τα k-shock σε sym 300 ,μου έχουν προσφέρει 15.000+ άνετα χιλιόμετρα. Φυσικά δεν είναι monoshock.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φιλος ντελιβεράς ,ανω των πενήντα κ λιγο χοντρο-γεματούλης ,υπέφερε χρόνια απο την μέση του με 1 sym 125 scooter που εχει κ βγάζει μεροκάματο  ,βρήκε σημαντική λύση με επέμβαση στη σέλα , με κόστος 100 ευρώ σε σελά στην καλλιρόης...

Επεξ/σία από timoleon11
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Black Demis είπε

Voge 300 ds η κάτι σε naked, cfmoto 300 nk η 300 clx

Παρότι κινεζιές και τα 2, τα Voge μου φαίνεται ότι έχουν εμφανώς καλύτερη ποιότητα υλικών. Μου φαίνονται πιο στιβαρά και με καλύτερη κατασκευή. Σε οσα CFmoto ανέβηκα ήταν τελείως πλαστικά. Μηχανικά δεν ξέρω, όσα οδήγησα -και απ τις 2 μάρκες- ήταν σχετικά καινούρια και δεν είχαν το παραμικρό θέμα. Ανάμεσα στα 2, σίγουρα θα επέλεγα Voge.

Δημοσ.
12 minutes ago, apostolis159 said:

Παρότι κινεζιές και τα 2, τα Voge μου φαίνεται ότι έχουν εμφανώς καλύτερη ποιότητα υλικών. Μου φαίνονται πιο στιβαρά και με καλύτερη κατασκευή. Σε οσα CFmoto ανέβηκα ήταν τελείως πλαστικά. Μηχανικά δεν ξέρω, όσα οδήγησα -και απ τις 2 μάρκες- ήταν σχετικά καινούρια και δεν είχαν το παραμικρό θέμα. Ανάμεσα στα 2, σίγουρα θα επέλεγα Voge.

το παν ειναι υποστήριξη (πως φέρετε η αντιπροσωπεία μετά την πώληση) μηχανικά και τα δυο ειναι αστερία από οτι ξέρω (δυο από της μεγαλύτερες εταιρείες στην κίνα η μια στενός συνεργάτης της bmw και όχι μόνο ο άλλος εχει ενα κομμάτι της ktm και παράγει τους κινητήρες της (τους πλέον) και πλέον συνεργασια με την yamaha
εκει που υστερουν ειναι στα αναλώσιμα πρώτης τοποθέτησης (αλυσίδα, ρουλεμάν τροχού και τιμονιού καποια πρώτα υγρά όπως παραφλου λάστιχα μπαταρίες κλπ ειναι άριστα σε όσα ειχα δει ) πλαστικά στην cf άριστα (όσο αφορά την αντοχή) αλλά αρκετά κακά οσο αφορά την βαφή (μέτρια βασικά) το αντίθετο ακριβός στα voge

σε γενικές γραμμές αξίζουν τα λεφτά τους με τα 1000 αλλά όπως ειπα το παν σε αυτά ειναι after sales

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...