Προς το περιεχόμενο

Κατανάλωση λαδιού Peugeot 207


BrokenGearbox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά, έχω ένα Peugeot 207 1.6 150hp του 2010 και θέλω να ρωτήσω σχετικά με το λάδι που παίρνει.

Έχω κατανάλωση περίπου 0.5λ/1000χλμ και μου φαίνεται πολύ, βάζω Total quartz 5w-30 του κατασκευαστή.

Διαβάζοντας στο ίντερνετ έχω δει ότι παίζει να φταίει και το λάδι για την κατανάλωση, ισχύει κάτι τέτοιο; και αν ναι σε τι λάδι να πάω;

Επεξ/σία από BrokenGearbox
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, BrokenGearbox είπε

Καλησπέρα παιδιά, έχω ένα Peugeot 207 1.6 150hp του 2010 και θέλω να ρωτήσω σχετικά με το λάδι που παίρνει.

Έχω κατανάλωση περίπου 0.5λ/1000χλμ και μου φαίνεται πολύ, βάζω Total quartz 5w-30 του κατασκευαστή.

Διαβάζοντας στο ίντερνετ έχω δει ότι παίζει να φταίει και το λάδι για την κατανάλωση, ισχύει κάτι τέτοιο; και αν ναι σε τι λάδι να πάω;

Έχει μήπως  το κινητήρα της BMW γιατί είχαν αναφερθεί θέματα κατανάλωσης  ; 

Δες της LM ή Motul ξανά σε 5/30 με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή σου 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To συνήθες πρόβλημα σε αυτά τα μοτέρ είναι τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, αν τα επισκευάσεις , πάλι θα τσιμπάει λάδι αλλά όχι όσο τσιμπάει τώρα.

Αν δεν το επισκευάσεις με τον καιρό θα αρχίσει να σου καίει παραπάνω (σε λάδι). 

Δεν θα σου πρότεινα να πάς σε πιο χοντρό λάδι τύπου 10w-xx μείνε σε αυτό που βάζεις καλύτερα.

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Έχει μήπως  το κινητήρα της BMW γιατί είχαν αναφερθεί θέματα κατανάλωσης  ; 

Δες της LM ή Motul ξανά σε 5/30 με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή σου 

Αυτόν έχει ναι, Prince, συνεργασία BMW-PSA Group, μακράν από τα χειρότερα (σε ευπάθειες) μοτέρ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω τον ίδιο κινητήρα σε 308 του 2009 και τραβάει και σε μένα το λάδι του. Στην τελευταία αλλαγή μου έβαλε Total 5w-40. Μου είπε και να καλά να του κάνουμε ρεκτιφιε και να τα φτιάξουμε όλα για να μην μου καίει το λάδι αλλά είναι πολλά τα λεφτά και μετά δεν ξέρεις τι θα σου βγάλει απο το χέρι που θα βάλει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω γιατί πήγε να σε πάει σε ρεκτιφιέ, και τι βρήκε στο μοτέρ σου. Όσα επισκευάζονται πάντως (ειδικά τα πρώτα σε χρονολογια μοτέρ που είχαν και το μεγαλύτερο πρόβλημα) λειτουργούν σωστά μετά, με ελάχιστη κατανάλωση λαδιού. Το κόστος επισκευής φτάνει τα 1000-1200 ευρώ πάντως.

Επεξ/σία από Timour21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λεφτά βρήκε ο τύπος στο μοτέρ μου άσε... δύσκολο να βρεις μάστορα να εμπιστευτείς να σου κάνει μια τίμια εκτίμηση 

Εμένα μου είπε ξεκινάμε απο το χιλιάρικο και οτι βρούμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Έχει μήπως  το κινητήρα της BMW γιατί είχαν αναφερθεί θέματα κατανάλωσης  ; 

Δες της LM ή Motul ξανά σε 5/30 με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή σου 

Ναι είναι της bmw που είπε και ο φίλος, για valvoline έχεις κάποια γνώμη;

3 ώρες πριν, slaughter είπε

έχω τον ίδιο κινητήρα σε 308 του 2009 και τραβάει και σε μένα το λάδι του. Στην τελευταία αλλαγή μου έβαλε Total 5w-40. Μου είπε και να καλά να του κάνουμε ρεκτιφιε και να τα φτιάξουμε όλα για να μην μου καίει το λάδι αλλά είναι πολλά τα λεφτά και μετά δεν ξέρεις τι θα σου βγάλει απο το χέρι που θα βάλει

Πρέπει να ξέρεις τον μάστορα για να σου ανοίξει μηχανή αλλιώς μετά παίζεις κορώνα γράμματα 😅.

3 ώρες πριν, Timour21 είπε

To συνήθες πρόβλημα σε αυτά τα μοτέρ είναι τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, αν τα επισκευάσεις , πάλι θα τσιμπάει λάδι αλλά όχι όσο τσιμπάει τώρα.

Αν δεν το επισκευάσεις με τον καιρό θα αρχίσει να σου καίει παραπάνω (σε λάδι). 

Δεν θα σου πρότεινα να πάς σε πιο χοντρό λάδι τύπου 10w-xx μείνε σε αυτό που βάζεις καλύτερα.

Αυτόν έχει ναι, Prince, συνεργασία BMW-PSA Group, μακράν από τα χειρότερα (σε ευπάθειες) μοτέρ.

Θα το έχω στο νου μου και αυτό, τα valve stem seals εννοείς δλδ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, BrokenGearbox είπε

Ναι είναι της bmw που είπε και ο φίλος, για valvoline έχεις κάποια γνώμη;

Πρέπει να ξέρεις τον μάστορα για να σου ανοίξει μηχανή αλλιώς μετά παίζεις κορώνα γράμματα 😅.

Θα το έχω στο νου μου και αυτό, τα valve stem seals εννοείς δλδ.

Oχι Valvoline δε έχω δοκιμάσει .

Liqui Moly μόνο θέλω να βάλω .

Valvoline έχω δει υπάρχει σειρά λαδιών για μοτέρ με χιλιομετρα επάνω .

Ότι βάλεις θα κάνεις 3-4 αλλαγές με το ίδιο . Για να βγάλεις συμπεράσματα. 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/11/2023 στις 3:30 ΜΜ, BrokenGearbox είπε

Καλησπέρα παιδιά, έχω ένα Peugeot 207 1.6 150hp του 2010 και θέλω να ρωτήσω σχετικά με το λάδι που παίρνει.

Έχω κατανάλωση περίπου 0.5λ/1000χλμ και μου φαίνεται πολύ, βάζω Total quartz 5w-30 του κατασκευαστή.

Διαβάζοντας στο ίντερνετ έχω δει ότι παίζει να φταίει και το λάδι για την κατανάλωση, ισχύει κάτι τέτοιο; και αν ναι σε τι λάδι να πάω;

Αν δεν τα χανει και απο καπου τοτε καιει πολυ και δεν σε σωνει καποιο αλλο λαδι..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον bmw είχα κι εγώ σε 3008 του 2010. Μεγάλο πρόβλημα. Επειδή το άφηνα άλυτο, το καμένο λάδι έκανε γρατζουνιές στα πιστόνια (ή οπως λέγονται, δεν ξέρω πολλά απο αμάξια) και το λάδι γινόταν όλο και περισσότερο. Έσκαζε μπαμ καποιες στιγμές και γέμιζε ο τόπος καπνό. Λύθηκε στο ρεκτιφιέ όπου άλλαξε τα ελατήρια που είναι πάνω και στο μοντέλο αυτό ήταν κάτι σαν σερπαντινα. Τα άλλαξε με κανονικά. Επειδή ειχαν φαγωθεί οι κύλινδροι στα πιστόνια το φαρδινε ώστε να βάλει από μέσα έναν άλλο κύλινδρο για να έρθει στο αρχικό μέγεθος. Μετά πραγματικά λύθηκε το πρόβλημα. Ευτυχώς το ξεφορτωθηκα (κοψωχρονια 5k) γιατί όλο και κάτι έβγαζε. Μου την έσπασε και η πεζό που απλά έλεγε ότι είναι γνωστό πρόβλημα και δεν έδινε καμία λύση μέχρι που έπαθα ολ αυτά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλημερα σε ολους.Ειμαι μηχανικος σε αντιπροσωπια.Δεν θα πω που για να μην νομιζει καποιος οτι κανω διαφημιση.Απλα θελω να σας τονισω το εξης που το συνανταμε συχνα.Πολλοι νομιζουν οτι το αυτοκινητο καιει λαδια,ενω στην πραγματικοτητα υπαρχει διαρροη.Ειδικα αν η διαρροη ειναι απο το φιλτρο λαδιου η απο την φλαντζα του ψευτοκαπακου και ειδικα απο την πισω μερια,δεν ειναι ευκολο να το εντοπισει καποιος,καθως αυτες οι διαρροες δεν αφηνουν κατω σταμπες λαδιου.Δυστυχως πολλα συνεργεια 'της γειτονιας' και δεν το λεω υποτιμητικα,ενω εχουν δει τι συμβαινει,δεν το λενε στον πελατη με σκοπο το κερδος.Το συνανταμε πολυ συχνα.Ειναι αδικο να πληρωνει καποιος 1000+ ευρω ενω η ζημια δεν ξεπερναει τα 20-30.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, screamer50 είπε

Καλημερα σε ολους.Ειμαι μηχανικος σε αντιπροσωπια.Δεν θα πω που για να μην νομιζει καποιος οτι κανω διαφημιση.Απλα θελω να σας τονισω το εξης που το συνανταμε συχνα.Πολλοι νομιζουν οτι το αυτοκινητο καιει λαδια,ενω στην πραγματικοτητα υπαρχει διαρροη.Ειδικα αν η διαρροη ειναι απο το φιλτρο λαδιου η απο την φλαντζα του ψευτοκαπακου και ειδικα απο την πισω μερια,δεν ειναι ευκολο να το εντοπισει καποιος,καθως αυτες οι διαρροες δεν αφηνουν κατω σταμπες λαδιου.Δυστυχως πολλα συνεργεια 'της γειτονιας' και δεν το λεω υποτιμητικα,ενω εχουν δει τι συμβαινει,δεν το λενε στον πελατη με σκοπο το κερδος.Το συνανταμε πολυ συχνα.Ειναι αδικο να πληρωνει καποιος 1000+ ευρω ενω η ζημια δεν ξεπερναει τα 20-30.

Και χανει 2 λιτρα /5,000χλμ και δεν φαινεται η διαρροη ?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, screamer50 είπε

Καλημερα σε ολους.Ειμαι μηχανικος σε αντιπροσωπια.Δεν θα πω που για να μην νομιζει καποιος οτι κανω διαφημιση.Απλα θελω να σας τονισω το εξης που το συνανταμε συχνα.Πολλοι νομιζουν οτι το αυτοκινητο καιει λαδια,ενω στην πραγματικοτητα υπαρχει διαρροη.Ειδικα αν η διαρροη ειναι απο το φιλτρο λαδιου η απο την φλαντζα του ψευτοκαπακου και ειδικα απο την πισω μερια,δεν ειναι ευκολο να το εντοπισει καποιος,καθως αυτες οι διαρροες δεν αφηνουν κατω σταμπες λαδιου.Δυστυχως πολλα συνεργεια 'της γειτονιας' και δεν το λεω υποτιμητικα,ενω εχουν δει τι συμβαινει,δεν το λενε στον πελατη με σκοπο το κερδος.Το συνανταμε πολυ συχνα.Ειναι αδικο να πληρωνει καποιος 1000+ ευρω ενω η ζημια δεν ξεπερναει τα 20-30.

Από το μήνυμα σου με το συμπάθιο αμφιβάλω ότι είσαι αυτό που γράφεις. 

Άλλο τα ιδρώματα που σε πολλές περιπτώσεις δεν αφήνουν ούτε στάμπες και άλλο καταναλώσεις του τύπου 500ml στα 1000χλμ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, 2MM είπε

Και χανει 2 λιτρα /5,000χλμ και δεν φαινεται η διαρροη ?  

Ναι,αν η διαρροη γινεται μονο οταν το οχημα ειναι εν κινήσει,αν ειναι σβηστος ο κινητηρας,δεν υπαρχει διαρροή απο την φλατζα του ψευτοκαπακου.

9 ώρες πριν, liakinen είπε

Από το μήνυμα σου με το συμπάθιο αμφιβάλω ότι είσαι αυτό που γράφεις. 

Άλλο τα ιδρώματα που σε πολλές περιπτώσεις δεν αφήνουν ούτε στάμπες και άλλο καταναλώσεις του τύπου 500ml στα 1000χλμ. 

Κανένα προβλημα φιλε μου.Απλα σε ενημερωνω οτι οταν ειναι εκτος λειτουργίας ο κινητήρας,δεν υπαρχει διαρροή απο την φλάντζα του ψευτοκαπακου γιατι απλα δεν υπάρχει κυκλοφορία λιπαντικου.Οποτε,ναι οταν το όχημα κινείται με 100 χλμ παραδειγμα,δεν ειναι αντιληπτή η διαρροή.Μπορεις να αμφιβαλεις οσο θελεις για το επάγγελμα μου.Σεβαστη η γνωμη σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...