Προς το περιεχόμενο

Βάλε cosmote fiber μου λέγανε, θα έχει πλάκα μου λέγανε..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

Το έκανα .και με δυσκολία μέσω twitter γιατί ως γνωστόν δεν μπορείς να καλέσεις αν δεν έχεις σύνδεση cosmote και είμαι έξω.

Μου είπανε να μην πληρώσω το λογαριασμό και στον επόμενο μήνα θα ενημερωθεί και θα γίνει συμψηφισμός. Επίσης με διαβεβαίωσαν ότι δεν πρόκειται να μπει κάποια φραγή ή κάτι τέτοιο.

Περιττό να σου πω ότι δεν τους έχω την παραμικρή εμπιστοσύνη

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, vste said:

Μου είπανε να μην πληρώσω το λογαριασμό και στον επόμενο μήνα θα ενημερωθεί και θα γίνει συμψηφισμός. Επίσης με διαβεβαίωσαν ότι δεν πρόκειται να μπει κάποια φραγή ή κάτι τέτοιο.

Περιττό να σου πω ότι δεν τους έχω την παραμικρή εμπιστοσύνη

 

βάση αρκετών εμπειριών δικών μου αλλά και πελατών ανά τα χρόνια η Cosmote παρότι τιμολογιακά είναι ακριβότερη από τους υπόλοιπους παραδοσιακά και σταθερά, εντούτοις σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να είσαι τέρμα προβληματική περίπτωση για να αθετήσει υποσχέσεις και να σε τιμωρήσει. 

Πιστεύω οτι εφόσον είχες επικοινωνία έστω και δύσκολη, αυτά που σου είπαν, αυτά θα ισχύσουν.

Φυσικά δε θεωρώ ούτε την Cosmote Αγία και αθώα αλλά ευτυχώς δεν πέφτει στις κατηγορίες εξαπάτησης, εκμετάλλευσης που πέφτουν οι εναλλακτικοί.

Με σωστη επικοινωία τηλεφωνικά ή και γραπτώς 99% θα λυθεί το ζήτημα δίχως κανένα άλλο εμπόδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, greekfragma είπε

 

βάση αρκετών εμπειριών δικών μου αλλά και πελατών ανά τα χρόνια η Cosmote παρότι τιμολογιακά είναι ακριβότερη από τους υπόλοιπους παραδοσιακά και σταθερά, εντούτοις σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να είσαι τέρμα προβληματική περίπτωση για να αθετήσει υποσχέσεις και να σε τιμωρήσει. 

Πιστεύω οτι εφόσον είχες επικοινωνία έστω και δύσκολη, αυτά που σου είπαν, αυτά θα ισχύσουν.

Φυσικά δε θεωρώ ούτε την Cosmote Αγία και αθώα αλλά ευτυχώς δεν πέφτει στις κατηγορίες εξαπάτησης, εκμετάλλευσης που πέφτουν οι εναλλακτικοί.

Με σωστη επικοινωία τηλεφωνικά ή και γραπτώς 99% θα λυθεί το ζήτημα δίχως κανένα άλλο εμπόδιο.

Φιλε μου κανε εναν κοπο και διαβασε ολη την ιστορια. Τουλαχιστον εμενα και τον @-WISE- η Cosmote μας εσκισε κανονικα.
Με το που βαλαμε οπτικη κοπηκε η συνδεση για 27 ημερες σε εμενα λογο κακοτεχνιας τους στην οπτικη του δρομου. Εκπροσωπο τους δεν μπορουσα να βρω μιας και δεν εχω Cosmote κινητο και το σταθερο δεν λειτουργουσε και γενικοτερα μια φρικη. Μετα απο καταγγελια σε ΕΕΤΤ & συνηγορο καταναλωτη απαντησανε με το στυλ. Τι θε ρε; Δικαιωμα μου ειναι να σε αφησω εναν μηνα χωρις αλλα για να μην φωναζεις δεν σου χρεωνω τον καιρο που περασες χωρις Internet λογο δικης μας κακοτεχνιας και σου δινω και αλλον ενα μηνα δωρο.

23 Νοεμβριου αυτο, ημ/νιε επιλυσης της βλαβης. Και 5 Δεκεμβριου εχουν το θρασος και στελνουν πληρη χρεωση για τον μηνα Νοεμβριο.

Πες μου εσυ που το βλεπεις το τυπικο και το δεν με κοροιδευουν. Εκτος και αν δουλευεις στην Cosmote και κανεις Damage Control.

image.png.a253c3f804173c1421e5229d761c7549.png

Επεξ/σία από vste
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 minutes ago, vste said:

Φιλε μου κανε εναν κοπο και διαβασε ολη την ιστορια. Τουλαχιστον εμενα και τον @-WISE- η Cosmote μας εσκισε κανονικα.
Με το που βαλαμε οπτικη κοπηκε η συνδεση για 27 ημερες σε εμενα λογο κακοτεχνιας τους στην οπτικη του δρομου. Εκπροσωπο τους δεν μπορουσα να βρω μιας και δεν εχω Cosmote κινητο και το σταθερο δεν λειτουργουσε και γενικοτερα μια φρικη. Μετα απο καταγγελια σε ΕΕΤΤ & συνηγορο καταναλωτη απαντησανε με το στυλ. Τι θε ρε; Δικαιωμα μου ειναι να σε αφησω εναν μηνα χωρις αλλα για να μην φωναζεις δεν σου χρεωνω τον καιρο που περασες χωρις Internet λογο δικης μας κακοτεχνιας και σου δινω και αλλον ενα μηνα δωρο.

23 Νοεμβριου αυτο, ημ/νιε επιλυσης της βλαβης. Και 5 Δεκεμβριου εχουν το θρασος και στελνουν πληρη χρεωση για τον μηνα Νοεμβριο.

Πες μου εσυ που το βλεπεις το τυπικο και το δεν με κοροιδευουν. Εκτος και αν δουλευεις στην Cosmote και κανεις Damage Control.

image.png.a253c3f804173c1421e5229d761c7549.png

 

 

Όλα που γράφονται είναι βάση εμπειριών. Άλλη η δικιά μου άλλη η δικιά σου και άλλη του γείτονα.

Εγώ σου γράφω βάση δείγματος και μέσου όρου μέσα από χρόνια προσωπικής αλλά και επαγγελματικής εμπειρίας μου.

Αν είναι να μου πετάξεις ξανά μπηχτή οτι τα παίρνω από κοσμοτέ να σταματήσω να συμμετέχω.

Σημαντικό με όλες τις εταιρίες να ξέρουμε τα δικαιώματά μας αλλά και να κρατάμε αποδεικτικά (όχι λόγια του αέρα) για τα στάδια και τις ενέργειες που γίνονται από καθε πλευρά.

Δεν αμφισβητώ την ταλαιπωρία σου. Φυσικά πάντα θα είμαι με το μέρος του καταναλωτή και όχι της οποιαδήποτε εταιρίας.

Αυτά.

Εδώ που βρίσκομαι όχι damage control δε μπορώ να κάνω....ούτε υποδομή Cosmote δεν υπάρχει. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που δείχνεις να δικαιολογείς την απάντηση της cosmote που έβαλα από κάτω με ένα "από τη στιγμή που εγώ δεν έχω παράπονο και πέντε γνωστοί μου δεν έχουν παράπονο" λογικό είναι να σκεφτώ κάτι τέτοιο.

Διάβασε λίγο πιο προσεκτικά τι απάντησε στον ΕΕΤΤ και θα δεις την αλαζονεία την ίδια.

27 μέρες χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο είναι απλά απαράδεκτο σε ευρωπαϊκή χώρα. Το να έχουνε κλείσει όλες τις δικλείδες ώστε να επικοινωνήσεις με έναν άνθρωπο είναι και αυτό απαράδεκτο.

Για την ενημέρωσή σου στο δωρεάν νούμερο 13788 μπορείς να μιλήσεις με εκπρόσωπο μόνο για να δηλώσεις καινούργια βλάβη. Από τη στιγμή που δήλωσες βλάβη για τον αριθμό τηλεφώνου σου κάθε άλλη φορά που θα πάρεις τηλέφωνο σου ζητάνε να το πληκτρολογήσεις και σου λένε να έχετε βλάβη το ξέρουμε γεια σας κλείνοντας σου τη γραμμή.

Κάποια e-mail διεύθυνση δεν έχουν πλέον, η φόρμα επικοινωνίας επιτρέπει ελάχιστους χαρακτήρες και δεν απάνταν ποτέ. Κοινώς έχουν αποκλείσει τον πελάτη τους σε τέτοιες περιπτώσεις από το να μπορεί να τους βρει.

Σε κατάστημα cosmote που πήγα η απάντησή τους ήταν εμείς δεν μπορούμε να σου κάνουμε τίποτα πάρε τηλέφωνο και όταν ζήταγα τηλέφωνο δωρεαν (μιας και δεν εχω Cosmote κινητο αλλα εταιρικο αλλου παροχου που χρεωνεται και δεν μπορω να το χρησιμοποιησω)αρνιόντουσαν να μου δώσουν και με παρεπεμπαν στο χρεωσιμο 5ψηφιο 13888.

Ξέρεις πότε τελικά ασχολήθηκαν; Οταν έγινε καταγγελία και στην Ένωση καταναλωτών.

Τελος το να σε χρεώνουν τον μήνα τον οποίον δεν είχες καθόλου internet είναι απαράδεκτο σε ευρωπαϊκή χώρα.

ΥΓ: είμαι χρόνια μηχανικος field service σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου οπότε και εγώ ασχολούμαι συχνά με όλους τους παρόχους και μάλιστα σε enterprise επίπεδο. Το δικό μου δείγμα δείχνει ότι σε θέματα παροχής υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών (αλλά και γενικότερα δικαίωμα των καταναλωτών) είμαστε μπανανία μη σου πω και χειρότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, vste said:

Από τη στιγμή που δείχνεις να δικαιολογείς την απάντηση της cosmote που έβαλα από κάτω με ένα "από τη στιγμή που εγώ δεν έχω παράπονο και πέντε γνωστοί μου δεν έχουν παράπονο" λογικό είναι να σκεφτώ κάτι τέτοιο.

Διάβασε λίγο πιο προσεκτικά τι απάντησε στον ΕΕΤΤ και θα δεις την αλαζονεία την ίδια.

27 μέρες χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο είναι απλά απαράδεκτο σε ευρωπαϊκή χώρα. Το να έχουνε κλείσει όλες τις δικλείδες ώστε να επικοινωνήσεις με έναν άνθρωπο είναι και αυτό απαράδεκτο.

Για την ενημέρωσή σου στο δωρεάν νούμερο 13788 μπορείς να μιλήσεις με εκπρόσωπο μόνο για να δηλώσεις καινούργια βλάβη. Από τη στιγμή που δήλωσες βλάβη για τον αριθμό τηλεφώνου σου κάθε άλλη φορά που θα πάρεις τηλέφωνο σου ζητάνε να το πληκτρολογήσεις και σου λένε να έχετε βλάβη το ξέρουμε γεια σας κλείνοντας σου τη γραμμή.

Κάποια e-mail διεύθυνση δεν έχουν πλέον, η φόρμα επικοινωνίας επιτρέπει ελάχιστους χαρακτήρες και δεν απάνταν ποτέ. Κοινώς έχουν αποκλείσει τον πελάτη τους σε τέτοιες περιπτώσεις από το να μπορεί να τους βρει.

Σε κατάστημα cosmote που πήγα η απάντησή τους ήταν εμείς δεν μπορούμε να σου κάνουμε τίποτα πάρε τηλέφωνο και όταν ζήταγα τηλέφωνο δωρεαν (μιας και δεν εχω Cosmote κινητο αλλα εταιρικο αλλου παροχου που χρεωνεται και δεν μπορω να το χρησιμοποιησω)αρνιόντουσαν να μου δώσουν και με παρεπεμπαν στο χρεωσιμο 5ψηφιο 13888.

Ξέρεις πότε τελικά ασχολήθηκαν; Οταν έγινε καταγγελία και στην Ένωση καταναλωτών.

Τελος το να σε χρεώνουν τον μήνα τον οποίον δεν είχες καθόλου internet είναι απαράδεκτο σε ευρωπαϊκή χώρα.

ΥΓ: είμαι χρόνια μηχανικος field service σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου οπότε και εγώ ασχολούμαι συχνά με όλους τους παρόχους και μάλιστα σε enterprise επίπεδο. Το δικό μου δείγμα δείχνει ότι σε θέματα παροχής υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών (αλλά και γενικότερα δικαίωμα των καταναλωτών) είμαστε μπανανία μη σου πω και χειρότερα.

 

δικαιολογώ την λανθασμένη ανάγνωση της απάντησής μου στα νεύρα σου.

είμαστε μπανανία; ναι είμστε

το εκμεταλλεύονται οι εταιρίες συμπεριλαμβανομένης της Κοσμοτέ; ναι το εκμεταλλεύονται.

εγώ απάντησα στο τι κάνει η Κοσμοτέ σε σχέση με τους υπόλοιπους. οτι κρατάει ένα κάποιο επίπεδο.

μπορεί και να είσαι η εξαίρεση του κανόνα.. εγώ ότι πρόβλημα είχα ανά τα χρόνια καθώς και πελάτες μου, είδα οτι η Κοσμοτέ έστω και με λίγο τρέξιμο είχε αίσιο τέλος. Στους υπολοιπους ακόμα χαρταετό.

στέκεσαι στις λεπτομέρεις του τι σου συνέβη και το μεγενθύνεις γιατί το βλέπεις τμηματικά. όταν τρέξεις πολλές παρόμοιες περιπτώσεις πελατών θα δεις οτι τουλάχιστον βγαίνει άκρη, αλλά βγαίνει.

στους εναλλακτικούς, απλά τους παρατάς με απλήρωτους λογαριασμούς ή εκκρεμείς συναλλαγές και τους λες πάμε δικαστήρια.

 

δε με ενδιαφέρει να σου αλλάξω άποψη, δε με ενδιαφέρει αν πιστεύεις οτι τα παίρνω από Κοσμοτέ. αυτό το χρόνο είχα να μοιραστώ αυτά μοιράστηκα. Καλή συνέχεια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

 

δικαιολογώ την λανθασμένη ανάγνωση της απάντησής μου στα νεύρα σου.

είμαστε μπανανία; ναι είμστε

το εκμεταλλεύονται οι εταιρίες συμπεριλαμβανομένης της Κοσμοτέ; ναι το εκμεταλλεύονται.

εγώ απάντησα στο τι κάνει η Κοσμοτέ σε σχέση με τους υπόλοιπους. οτι κρατάει ένα κάποιο επίπεδο.

μπορεί και να είσαι η εξαίρεση του κανόνα.. εγώ ότι πρόβλημα είχα ανά τα χρόνια καθώς και πελάτες μου, είδα οτι η Κοσμοτέ έστω και με λίγο τρέξιμο είχε αίσιο τέλος. Στους υπολοιπους ακόμα χαρταετό.

στέκεσαι στις λεπτομέρεις του τι σου συνέβη και το μεγενθύνεις γιατί το βλέπεις τμηματικά. όταν τρέξεις πολλές παρόμοιες περιπτώσεις πελατών θα δεις οτι τουλάχιστον βγαίνει άκρη, αλλά βγαίνει.

στους εναλλακτικούς, απλά τους παρατάς με απλήρωτους λογαριασμούς ή εκκρεμείς συναλλαγές και τους λες πάμε δικαστήρια.

 

δε με ενδιαφέρει να σου αλλάξω άποψη, δε με ενδιαφέρει αν πιστεύεις οτι τα παίρνω από Κοσμοτέ. αυτό το χρόνο είχα να μοιραστώ αυτά μοιράστηκα. Καλή συνέχεια

Agree to disagree.

Επίσης καλή συνέχεια δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τραγική η Cosmote… κανονικά θα έπρεπε να σου δώσουν καρτοκινητο όπως κάνει η Nova με απεριόριστα GB και όχι 30GB σε υπάρχον αριθμό. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...