Προς το περιεχόμενο

Βάλε cosmote fiber μου λέγανε, θα έχει πλάκα μου λέγανε..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η περιοχή είναι η άνω Γλυφάδα btw

 

Και έτσι έχω βρεθεί από τις 27 Οκτώβρη να μην έχω ούτε internet, ούτε τηλέφωνο. Και η cosmote να μην λέει τίποτα άλλο εκτός από το αν έχω κινητό cosmote να μου δώσουν δεδομένα (που δεν έχω) και ότι εργάζονται για την αποκατάσταση του προβλήματος χωρίς όμως να μου λένε ούτε καν ποιο είναι το πρόβλημα.

 

Δεν ξέρω ρε παιδιά όταν μου ζητήσανε 58 ευρώ για χιλιάρα οπτική ίνα δεν μου τα είχανε πει αυτά οι πωλητές. Αντί ενός σοβαρού bandwidth να κάνω τη δουλειά μου βλέπω όλους τους υπόλοιπους στη γειτονιά που έχουνε VDSL Να δουλεύουν κανονικά και εγώ έχω ξεχάσει τι πάει να πει internet μιας και με το κινητό hotspot τα δεδομένα φεύγουν στο λεπτό οπότε τα ανοίγω μόνο για όσο είναι απαραίτητο.

 

Μπορεί κάποιος που γνωρίζει από αυτά να με βοηθήσει στο πού να απευθυνθώ μιας και από το helpdesk δεν έχω δει χαΐρι ώστε να πιεστούν λίγο. Υπάρχει κάποια ρυθμιστική αρχή επικοινωνιών κάτι;

Screenshot_2023-11-08-18-56-31-192-edit_gr.cosmote.myaccount.widget.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερή cosmote

 

 

Για την ιστορία, μόλις είδα ότι το δικό μου θέμα τυπικά έκλεισε μετά από 3+ μήνες (είχα βέβαια ίντερνετ χωρίς προβλήματα από τέλος Σεπτεμβρίου, αλλά και πάλι)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλώς ήρθες στο club φίλε μου. Οπλίσου με υπομονή. Θα την χρειαστείς πίστεψέ με...

Έχω στείλει σε συνήγορο και ΕΕΤΤ και σφυρίζουν αδιάφορα. 14 ημέρα χωρίς internet και τηλέφωνο με "γενικευμένο πρόβλημα στην περιοχή". Καμία ενημέρωση για χρόνο αποκατάστασης. Κανείς δεν ξέρει τίποτα. Μόνο "να σας βάλουμε GB". Όλη η πολυκατοικία είναι έτσι που έχει εγκατάσταση ΟΤΕ. Μου μυρίζει κομμένη οπτική. Το πόσες μέρες χρειάζεται για το "μεγαλύτερο πάροχο οπτικής στην Ελλάδα" να βρει το πρόβλημα, το βλέπεις και μόνος σου.

Έμαθα από το διαχειριστή της πολυκατοικίας που έχει γνωστό τεχνικό της Cosmote ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν έχει φτάσει καν στο αρμόδιο τμήμα ενώ κάθε μέρα μιλάω με τσατ παντού και εγώ και η σύζυγος και οι λοιποί ένοικοι της πολυκατοικίας.

Για την ιστορία, εσένα σου κόπηκε στη Γλυφάδα στις 27, εμένα μου κόπηκε στην Ηλιούπολη στις 28.

Όπως είπαμε... Οπλίσου με υπομονή.

 

Επεξ/σία από -WISE-
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ενα update απο την καταγγελια που εκανα στο ΕΕΤΤ, συνηγορο καταναλωτη, εκποιζω, κλπ.

TL;DR Οι μαγκες αυθαιρετα κλεισανε την βλαβη σαν "επιλυθηκε", ωστε να μην φαινεται οτι υπαρχει για τοσες ημερες στο συστημα και εγω παλι καλα που ανοιξα την εφαρμογη και το ειδα τυχαια. Εννοειται πως δεν εχει επιλυθει τιποτα. Παιδια πραγματικα δεν μου εχει ξανασυμβει τετοια γαιδουρια με αλλο παροχο.

 

Καλή σας ημέρα.


Έκανα συμβόλαιο με την cosmote για παροχή internet και τηλεφωνίας με οπτική ίνα στο 1gbps και κόστος 58 ευρώ το μήνα. Η υπηρεσία αυτή ξεκίνησε στις 2 Σεπτεμβρίου 2023.

Στις 27 Οκτωβρίου και γύρω στις 11:00 το πρωί η παροχή ίντερνετ και τηλεφωνίας διακόπηκε. Επικοινώνησα με την cosmote στο 13788 και δήλωσα τη βλάβη.

Από τις 27 Οκτωβρίου μέχρι και σήμερα το πρόβλημα δεν έχει αποκατασταθεί. Η cosmote έχει αρνηθεί να μου παρέχει εναλλακτικό εξοπλισμό (κάρτα SIM και ρούτερ 4G) ώστε να κάνω τη δουλειά μου τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, έχει αρνηθεί να με ενημερώσει ποιο είναι το πρόβλημα και πιθανή ημερομηνία αποκατάστασης και τέλος εχθές αρνήθηκε να μεταφέρει στο τμήμα συνδρομών ώστε να διακόψω το συμβόλαιο μου μιας και η cosmote δεν πληροί τις υποχρεώσεις της προς εμένα έχοντας με δύο εβδομάδες χωρίς την υπηρεσία για την οποία έχω υπογράψει.

Να διευκρινίσω ότι το 13788 αρνήθηκε να μεταφέρει στο τμήμα συνδρομών λέγοντάς μου ότι δεν γίνεται και ότι ο μόνος τρόπος να μιλήσω μαζί τους είναι να πάρω το 13888 πράγμα αδύνατο γιατί ο αριθμός είναι χρεώσιμο σε εκτός δικτύου cosmote και εγώ έχω εταιρικό κινητό αλλού πάροχου.

Και το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι εχθές γυρίζοντας από τη δουλειά ανοίγω την εφαρμογή της cosmote και βλέπω την cosmote έχει κλείσει τη βλάβη σαν επιλύθηκε ενώ το πρόβλημα μου συνεχίζει κανονικά.

Ξανά καλώ την τεχνική υποστήριξη στο 13788 αναφέρω οτι η βλάβη συνεχίζει κανονικά και στη συζήτησή μας η κοπέλα που με εξυπηρέτησε παραδέχεται τα εξής:

1) ότι δεν έπρεπε να κλείσουν μία βλάβη 15 ημερών χωρίς να γίνει διερεύνηση ότι ο πελάτης δουλεύει και η βλάβη έχει αποκατασταθεί.

2) ότι αν δεν το είχα δει εγώ στην εφαρμογή και περίμενα τρεις-τέσσερις ημέρες εγώ θα χρεώνομαι να κανονικά ότι δουλεύω αλλά φυσικά αυτό δεν ισχύει.

3) Η χρέωση για την υπηρεσία ξανάρχισε μιας και η cosmote σταματάει να χρεώνει αν δεν σου παρέχει υπηρεσία μετά από δύο εργάσιμες ημέρες ή 48 ώρες, οπότε ενω δεν εχω Internet θα χρεωθω κανονικα για 48 ωρες.

Το κυριότερο είναι ότι φαίνεται ότι εγώ λειτουργώ κανονικά και ότι μία καινούργια βλάβη ξεκίνησε μόλις εχθές αργά το βράδυ οπότε πραγματικά δεν γνωρίζω πόσες βδομάδες θα χρειαστεί ακόμα για να γίνει αποκατάσταση.

Καταλαβαίνετε ότι αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα. Σήμερα ξεκινάει η τρίτη εβδομάδα που δεν έχω internet και τηλέφωνο και η cosmote αντί να προσφέρει λύση προσπαθεί να κοροϊδέψει τον πελάτη της.

Θα ήθελα είτε άμεση επίλυση του ζητήματος είτε διακοπή του συμβολαίου χωρίς την παραμικρή ρητρα από μέρους μου μιας και ξεκάθαρα δεν λαμβάνω το προϊόν για το οποίο συμφώνησα.

Συνημμένα σας στέλνω screenshots από την αρχή της βλάβης για να δείτε πόσος καιρός έχει περάσει, το χθεσινο screenshot που η cosmote αυθαιρετα εχει κλεισει την βλαβη, καθως και screenshot/video που δειχνει ξεκαθαρα οτι το προβλημα εξακολουθει να υφισταται.

Παρακαλώ πολύ για τη βοήθειά σας γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπως έτσι τα έγραψα και εγώ. Και δυστυχώς δεν είχα καμία απάντηση από την ημέρα που έκανα την καταγγελία (την προηγούμενη εβδομάδα) μόνο ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας είναι 27/11.

Το θέμα είναι άντε και ακυρώνεις την σύμβαση. Και σπας και τη ρήτρα. Που πας μετά; Και σε άλλο πάροχο να πας, αν η εγκατάσταση είναι του ΟΤΕ, το ίδιο πρόβλημα θα έχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, -WISE- είπε

Κάπως έτσι τα έγραψα και εγώ. Και δυστυχώς δεν είχα καμία απάντηση από την ημέρα που έκανα την καταγγελία (την προηγούμενη εβδομάδα) μόνο ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας είναι 27/11.

Το θέμα είναι άντε και ακυρώνεις την σύμβαση. Και σπας και τη ρήτρα. Που πας μετά; Και σε άλλο πάροχο να πας, αν η εγκατάσταση είναι του ΟΤΕ, το ίδιο πρόβλημα θα έχεις.

Θα γυρισω σε VDSL 200ρα αν ειναι. Καλυτερα απο τα 1000 που δεν δουλευουν. Τοσα χρονια το ανωτερο που ειχα διακοπη με VDSL ηταν 2 ημερες και τωρα προβλεπω να κλεινουμε μηνα φιλτατε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, vste είπε

Θα γυρισω σε VDSL 200ρα αν ειναι. Καλυτερα απο τα 1000 που δεν δουλευουν. Τοσα χρονια το ανωτερο που ειχα διακοπη με VDSL ηταν 2 ημερες και τωρα προβλεπω να κλεινουμε μηνα φιλτατε.

 

Σωστά. Μας έκανε ο ΟΤΕ να γυρίσουμε στο χαλκό. Απίθανα πράγματα. Εν τω μεταξύ εσένα σου έκλεισαν την βλάβη ενώ είναι ενεργή, στον @tonypapadovic από πάνω του είχαν ενεργή τη βλάβη (και άρα δεν του πιστώνανε τα λεφτά) για 3,5 μήνες ενώ είχε επιλυθεί το ζήτημα. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, τι γίνεται εκεί μέσα.

Ώπα. Τώρα που έγραφα την απάντηση φίλε  @vste ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι το τεχνικό θέμα καταχωρήθηκε και δρομολογήθηκε προς επίλυση.

Και ρωτάω τώρα εγώ. Έπρεπε να περάσουν 2 εβδομάδα με καθημερινή όχληση ώστε να γίνει καταχώρηση και δρομολόγηση του προβλήματος;

Πάντως, χωρίς να θέλω να σε αγχώσω, πολύ φοβάμαι ότι το θέμα "έτρεξε" λόγω του γνωστού τεχνικού στον ΟΤΕ που έχει ο διαχειριστής της πολυκατοικίας...

Επεξ/σία από -WISE-
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ κατά της NOVA και έλαβα κανονικά απάντηση. 

Μάλιστα μου δόθηκε αποζημίωση και λύθηκε το συμβόλαιό μου με υπαιτιότητα του παρόχου. Σημειώνω πως είχα καταθέσει πολλά αποδεικτικά στοιχεία. 

25/9 έγινε η καταγγελία, 10/10 έλαβα απάντηση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/11/2023 στις 7:24 ΜΜ, vste είπε

Η περιοχή είναι η άνω Γλυφάδα btw

 

Και έτσι έχω βρεθεί από τις 27 Οκτώβρη να μην έχω ούτε internet, ούτε τηλέφωνο. Και η cosmote να μην λέει τίποτα άλλο εκτός από το αν έχω κινητό cosmote να μου δώσουν δεδομένα (που δεν έχω) και ότι εργάζονται για την αποκατάσταση του προβλήματος χωρίς όμως να μου λένε ούτε καν ποιο είναι το πρόβλημα.

 

Δεν ξέρω ρε παιδιά όταν μου ζητήσανε 58 ευρώ για χιλιάρα οπτική ίνα δεν μου τα είχανε πει αυτά οι πωλητές. Αντί ενός σοβαρού bandwidth να κάνω τη δουλειά μου βλέπω όλους τους υπόλοιπους στη γειτονιά που έχουνε VDSL Να δουλεύουν κανονικά και εγώ έχω ξεχάσει τι πάει να πει internet μιας και με το κινητό hotspot τα δεδομένα φεύγουν στο λεπτό οπότε τα ανοίγω μόνο για όσο είναι απαραίτητο.

 

Μπορεί κάποιος που γνωρίζει από αυτά να με βοηθήσει στο πού να απευθυνθώ μιας και από το helpdesk δεν έχω δει χαΐρι ώστε να πιεστούν λίγο. Υπάρχει κάποια ρυθμιστική αρχή επικοινωνιών κάτι;

Screenshot_2023-11-08-18-56-31-192-edit_gr.cosmote.myaccount.widget.jpg

Να ζητήσεις αποχρέωση μέχρι να λύσουν το πρόβλημα. Τους ενοχλεί αυτό, όχι τόσο για τα χρήματα, αλλά επειδή χαλάει η εικόνα της τέλειας εταιρείας.

Υπάρχει όμως η περίπτωση να το έχουν προνοήσει και αυτό, όπως πχ δεν δικαιούσαι αποχρέωση, εάν η βλάβη σε τηλέφωνο ή internet διαρκεί λιγότερο από 48 ώρες,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Caly είπε

Να ζητήσεις αποχρέωση μέχρι να λύσουν το πρόβλημα. Τους ενοχλεί αυτό, όχι τόσο για τα χρήματα, αλλά επειδή χαλάει η εικόνα της τέλειας εταιρείας.

Υπάρχει όμως η περίπτωση να το έχουν προνοήσει και αυτό, όπως πχ δεν δικαιούσαι αποχρέωση, εάν η βλάβη σε τηλέφωνο ή internet διαρκεί λιγότερο από 48 ώρες,

Μα ακριβώς αυτό κάνανε. Κλείσαμε τη βλάβη οτι και καλα επιλύθηκε χωρίς την παραμικρή ενημέρωση και όταν τους πήρα τηλέφωνο και τους τα έχωσα μιας και δεν είχε επιλυθεί τίποτα ανοίξανε καινούργια βλάβη οπότε για 48 ώρες με χρεώσανε κανονικά.

Να ενημερώσω ότι ακόμα δεν έχω ίντερνετ. Ούτε καμία απάντηση από την cosmote..

Επεξ/σία από vste
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, vste είπε

Μα ακριβώς αυτό κάνανε. Κλείσαμε τη βλάβη οτι και καλα επιλύθηκε χωρίς την παραμικρή ενημέρωση και όταν τους πήρα τηλέφωνο και τους τα έχωσα μιας και δεν είχε επιλυθεί τίποτα ανοίξανε καινούργια βλάβη οπότε για 48 ώρες με χρεώσανε κανονικά.

Να ενημερώσω ότι ακόμα δεν έχω ίντερνετ. Ούτε καμία απάντηση από την cosmote..

Δοκιμασε να πας από κατάστημα να τα χώσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Τελικα εχθες φτιαχτηκε. Επιτελους κοντεψα να κλεισω μηνα (27 ημερες).

Επισης απαντησανε στην καταγγελια που εκανα στην ΕΕΤΤ και αν και δεν γραφουν οτι εχουν κανει κατι λαθος δινουν αλλον εναν μηνα δωρεαν "λογο οχλησεως του πελατη". Οποτε καλο θα ειναι αυτα να τα καταγγελουμε μιας και ειναι αρκετα ευκολο πλεον.

Fingers crossed να μην ξανατυχει τιποτα παρομοιο γιατι απο οτι εχω καταλαβει με τις περιπτωσεις μας η κακοτεχνια πηγαινει σερι. Και στην δικια μου περιπτωση το συνεργειο που ηρθε ειπε οτι ειναι κακοτεχνια του συνεργειου που εκανε την αρχικη εγκατασταση της οπτικης απο το κουτι του ΟΤΕ στην πολυκατοικια.

Απο εκει μιας και η απαντηση της Cosmote στην ΕΕΤΤ ηταν οτι να ναι και ουσιαστικα δεν παραδεχεται κανενα λαθος η ολιγωρια εκανα ενα tweet προς αυτους που αναδημοσιευω εδω:

 

Γενικα παιδια η κατασταση στην Ελλαδα ειναι οντως μπανανια και ο καταναλωτης ουσιαστικα δεν εχει δικαιωματα. Το ξερουμε οποτε ας πορευτουμε ετσι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοείται πώς το περίμενα. Και με αφήσαν 27 ημέρες χωρίς ίντερνετ και δεσμευτήκαν για άλλο ένα πάγιο δωρεάν στον ΕΕΤΤ και τελικά αθέτησαν τα πάντα και μου βγάλανε να πληρώσω το πλήρες ποσό λες και δεν ήμουνα 27 μέρες χωρίς ίντερνετ. Άντε δεύτερος γύρος καταγγελιών...

Screenshot_2023-12-05-13-11-39-992-edit_gr.cosmote.myaccount.widget.jpg

Επεξ/σία από vste
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Στείλε τους μήνυμα ή πάρε την εξυπηρέτηση. Λογικά μπλέξανε τα μπούτια τους. Πιθανόν να μην χρειαστεί καν καταγγελία. Απλά μίλα με εκπρόσωπο και πες του το story

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...