Προς το περιεχόμενο

Η Toyota ετοιμάζεται να θέσει σε παραγωγή το σύστημα steer-by-wire από το 2024


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, panther_512 said:

Εννοείται ότι μιλάω σοβαρά. Θα κάτσεις μέσα να σκοτωθείς? Ανοίγεις την πόρτα και βγαίνεις έξω.

Το θέμα είναι όμως αυτά να τα έχουμε προβάρει από τα πρίν, ώστε να μήν σκεφτόμαστε τελευταία στιγμή τί να κάνουμε.

Τι θα πρέπει να προβάρουμε; Αυτό το πράγμα είναι το πιο επικύνδινο που μπορεί να κάνεις όταν κινείσαι με πάνω από 30-40 km/h. Στα 120 km/h, αν πέσεις στην άσφαλτο, δίχως προστατευτικά ρούχα μηχανής και κράνος, έχεις διαμελιστεί ακαριαία. Ακόμη και με τα καλύτερα προστατευτικά μηχανής να πέσεις, θα πρέπει να πέσεις με τέτοιο τρόπο ώστε να συρθείς στην άσφαλτο και να μην περιστρέφεσαι, για να έχεις κάποιες ελπίδες.

Η ασφάλεια στο αυτοκίνητο προέρχεται από το ίδιο το όχημα και τις δικλίδες ασφαλείας του. Οπότε, κάθε νέο κρίσιμο σύστημα, θα πρέπει να δοκιμάζεται σε βαθμό που η πιθανότητα αποτυχίας να είναι 1 στο δισεκατομμύριο και κάτω.

Επεξ/σία από jimex
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθαρη αντιγραφη του Fly by wire της αεροποριας .

Πως αλλοιως θα φθασουμε καποτε στην αυτονομη οδηγηση επιπεδου 6 ; Ουτως η αλλως δεν θα χρειαζονται τα

μηχανικα χειριστηρια . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Retromaniac said:

Σε Hyundai i20 χάλασε ο αισθητήρας του ESP στο τιμόνι, με το οποίο αντιλαμβάνεται πόσο έχεις στρίψει. Το αποτέλεσμα ήταν να φρενάρει το αμάξι τους αριστερούς τροχούς γιατί νόμιζε ότι φεύγω δεξιά. Όταν το πρωτοέπαθε από τύχη γλίτωσα το ατύχημα, ίσως και δυστύχημα. Αν δεν έχει 3, όχι 2, 3 δικλίδες ασφαλείας καθώς και 2 ξεχωριστά backup power, δεν θα μπορούσα να το εμπιστευτώ και να βάλω μέσα οικογένεια. Και ως γνωστόν, δεν είμαι τεχνοφοβικός...

Δουλευω σε εταιρία που παραγει software και μάλιστα ειναι πρωτοπόρος στον τομεα της. Ενα πράγμα εχω μαθει, δεν μπορούν ολα να αντικατασταθουν απο software. Κυρίως γιατι το μεγαλύτερο ποσοστό developers και product managers ειναι εντελως αουγκανοι. 

ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΟΥΓΚΑΝΟΙ. 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, jimex said:

Τι θα πρέπει να προβάρουμε; Αυτό το πράγμα είναι το πιο επικύνδινο που μπορεί να κάνεις όταν κινείσαι με πάνω από 30-40 km/h. Στα 120 km/h, αν πέσεις στην άσφαλτο, δίχως προστατευτικά ρούχα μηχανής και κράνος, έχεις διαμελιστεί ακαριαία. Ακόμη και με τα καλύτερα προστατευτικά μηχανής να πέσεις, θα πρέπει να πέσεις με τέτοιο τρόπο ώστε να συρθείς στην άσφαλτο και να μην περιστρέφεσαι, για να έχεις κάποιες ελπίδες.

Φίλε μου, εγώ απλά ανέφερα συνοπτικά ότι πρέπει να υπάρχει διαδικασία έκτακτης ανάγκης για τους επιβαίνοντες σε ένα τέτοιο όχημα.

Αν τρέχεις με υψηλή ταχύτητα με ένα τέτοιο όχημα και σταματάει να δουλεύει το τιμόνι, εννοείται ότι πρώτα από όλα σβήνεις τη μηχανή και αμέσως μετά βγαίνεις προσεκτικά έξω.

Περισσότερες εξηγήσεις στο spoiler της προηγούμενης απάντησής μου, την οποία ομολογουμένως διάβασες λίγο βιαστικά.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Θα πατησεις το ηλεκτρικο φρενο

αν χαλασει αυτο, πατας το ηλεκτρικο χειροφρενο

αν χαλασει αυτο

τρακαρει και ανοιγει ο ηλεκτρικος αεροσακος

αν χαλασει κι αυτο κανεις ηλεκτρικη κηδεια

Ή και ηλεκτρική καρέκλα. 

Κρεμαγιερα γιοκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Καθαρη αντιγραφη του Fly by wire της αεροποριας .

Πως αλλοιως θα φθασουμε καποτε στην αυτονομη οδηγηση επιπεδου 6 ; Ουτως η αλλως δεν θα χρειαζονται τα

μηχανικα χειριστηρια . 

Το Airbus πετάει εδώ και χρόνια Fly by wire χωρίς πρόβλημα σ'αυτόν τον τομέα. Βέβαια αν ποτέ δεν αντιδρά το ένα χειριστήριο σωστά, υπάρχει το δεύτερο. Είναι βλάβη που δίνεται στους ελέγχους των πιλότων στο simulator στη κρίσιμη φάση της απογείωσης την ώρα αποκόλλησης από το έδαφος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, halastar είπε

Το Airbus πετάει εδώ και χρόνια Fly by wire χωρίς πρόβλημα σ'αυτόν τον τομέα. Βέβαια αν ποτέ δεν αντιδρά το ένα χειριστήριο σωστά, υπάρχει το δεύτερο. Είναι βλάβη που δίνεται στους ελέγχους των πιλότων στο simulator στη κρίσιμη φάση της απογείωσης την ώρα αποκόλλησης από το έδαφος.

Νομίζω ότι έχει Backup ντίζα αν δεν κάνω λάθος... Δεν το λέω για πλάκα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, panther_512 said:

Φίλε μου, εγώ απλά ανέφερα συνοπτικά ότι πρέπει να υπάρχει διαδικασία έκτακτης ανάγκης για τους επιβαίνοντες σε ένα τέτοιο όχημα.

Αν τρέχεις με υψηλή ταχύτητα με ένα τέτοιο όχημα και σταματάει να δουλεύει το τιμόνι, εννοείται ότι πρώτα από όλα σβήνεις τη μηχανή και αμέσως μετά βγαίνεις προσεκτικά έξω.

Να σβήσεις την μηχανή!!! Ωραία συμβουλή. bye φρενα ... bye και ποιος ξερει τι αλλο ....

Τι διαβάζουμε ....

Επεξ/σία από endeavour
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, endeavour said:

Να σβήσεις την μηχανή!!! Ωραία συμβουλή. bye φρενα ... bye και ποιος ξερει τι αλλο ....

Τι διαβάζουμε ....

Κοίταξε, όταν κάνεις πλάκα σε ένα κοινό, πρέπει να αποδέχεσαι το γεγονός ότι κάποιοι ανάμεσά τους δεν θα πιάσουν το αστείο, ακόμα και όταν ξεκάθαρα τους το έχεις αναφέρει.

Και αυτό συνήθως συμβαίνει όταν δεν σε προσέχουν και πιάνουν τα μισά από όσα λές.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω την αληθεια μου ποτε δεν εμπιστευτηκα αμαξι με πολλα ηλεκτρονικα δεν ξερω γιατι, παροτι τα μηχανικα μερη εχουν μεγαλυτερη φθορα απο τα ηλεκτρικα...Το κακο με τα ηλεκτρικα ειναι οτι δεν ειναι εμφανης αυτη η φθορα ενω στα μηχανικα μερη ισως προλαβεις κατι αν το δει ο μηχανικος σου στο σερβις... Ειναι να μην σου τυχει που λεμε και στις 2 περιπτωσεις και ποσο μαλλον να σου κατσει σκηνικο οπως του @Retromaniac

Επεξ/σία από icenex
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, icenex said:

Να πω την αληθεια μου ποτε δεν εμπιστευτηκα αμαξι με πολλα ηλεκτρονικα δεν ξερω γιατι, παροτι τα μηχανικα μερη εχουν μεγαλυτερη φθορα απο τα ηλεκτρικα...Το κακο με τα ηλεκτρικα ειναι οτι δεν ειναι εμφανης αυτη η φθορα ενω στα μηχανικα μερη ισως προλαβεις κατι αν το δει ο μηχανικος σου στο σερβις... Ειναι να μην σου τυχει που λεμε και στις 2 περιπτωσεις και ποσο μαλλον να σου κατσει σκηνικο οπως του @Retromaniac

Πάντως πέρα από την πλάκα το steer by wire θεωρείται πιό ασφαλές από την μηχανική ένωση τιμονιού με τροχούς και δίνει πρόσθετες ικανότητες στο αμάξι.

Σίγουρα, για εμάς τους παλιούς απαιτείται να ξεπεράσουμε φοβίες.

Επεξ/σία από panther_512
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Νομίζω ότι έχει Backup ντίζα αν δεν κάνω λάθος... Δεν το λέω για πλάκα...

Λάθος. Δεν υπάρχουν ντίζες στο  Airbus ούτε καν για την κίνηση των εξωτερικών επιφανειών που κινούνται υδραυλικά. Αν χαθούν όλα τα υδραυλικά συστήματα (3) το Α/Φ είναι ακυβέρνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, tz_aristotelis said:

Και αν πάθει ηλεκτρολογικό πρόβλημα?

Διπλό σύστημα έχει για μα χαλάσουν και τα δύο που το καθένα έχει δικιά του τροφοδοσία θα πρπει το όχημα να βαρέσει emp

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...