Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
27 minutes ago, Black Demis said:

Διπλό σύστημα έχει για μα χαλάσουν και τα δύο που το καθένα έχει δικιά του τροφοδοσία θα πρπει το όχημα να βαρέσει emp

Άρα το όχημα σίγουρα δεν κάνει για περιπτώσεις όπου μπορεί να πέσει ατομική βόμβα δίπλα σου.

Εκεί προτιμάμε κλασσικό τιμόνι

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 hour ago, panther_512 said:

Άρα το όχημα σίγουρα δεν κάνει για περιπτώσεις όπου μπορεί να πέσει ατομική βόμβα δίπλα σου.

Εκεί προτιμάμε κλασσικό τιμόνι

Και αν σε κυνηγάνε με κατάλληλο εργαλείο

Δημοσ.

Το μόνο μείον που έχει ένα τέτοιο σύστημα είναι ότι θα χαθεί η πληροφόρηση που παίρνεις από τα λάστιχα στο δρόμο και το πώς αντιδρούν σε σχέση με το τιμόνι. Αρκετά χρήσιμο σε κάποιον που νιώθει , αρκετά άχρηστο σε πάρα πολλούς σε σχέση με την ευκολία που θα δουλεύει το σύστημα.

Δημοσ.
38 minutes ago, primeragt said:

Το μόνο μείον που έχει ένα τέτοιο σύστημα είναι ότι θα χαθεί η πληροφόρηση που παίρνεις από τα λάστιχα στο δρόμο και το πώς αντιδρούν σε σχέση με το τιμόνι. Αρκετά χρήσιμο σε κάποιον που νιώθει , αρκετά άχρηστο σε πάρα πολλούς σε σχέση με την ευκολία που θα δουλεύει το σύστημα.

Φαντάσου να είσαι 50+, να έχεις αρχίσει να εμφανίζεις αρθρίτιδα στα άκρα, να κάνεις μακρύ ταξίδι και να έχεις το τιμόνι να τρέμει για τον οποιοδήποτε λόγο.

Πιστεύω ειλικρινά ότι η τεχνολογία έχει φτάσει σε ένα επίπεδο όπου την πληροφόρηση για την κατάσταση του οδοστρώματος, ελαστικών, αναρτήσεων κλπ μπορεί να μας την δώσει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου και όχι ο δικός μας.

Δημοσ.
2 hours ago, primeragt said:

Το μόνο μείον που έχει ένα τέτοιο σύστημα είναι ότι θα χαθεί η πληροφόρηση που παίρνεις από τα λάστιχα στο δρόμο και το πώς αντιδρούν σε σχέση με το τιμόνι. Αρκετά χρήσιμο σε κάποιον που νιώθει , αρκετά άχρηστο σε πάρα πολλούς σε σχέση με την ευκολία που θα δουλεύει το σύστημα.

ακομη και αυτο πρόβλεψαν με αιθητηρες κλπ

https://www.youtube.com/watch?v=agMrewRJTow

  • Like 1
Δημοσ.
42 minutes ago, Black Demis said:

ακομη και αυτο πρόβλεψαν με αιθητηρες κλπ

https://www.youtube.com/watch?v=agMrewRJTow

Με πρόλαβες πριν ποστάρω για ακόμα μια φορά video από Engineering Explained. Στο 6:44 εξηγεί και τα μέτρα που έχουν πάρει για να είναι ασφαλές το σύστημα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

ακομη και αυτο πρόβλεψαν με αιθητηρες κλπ

https://www.youtube.com/watch?v=agMrewRJTow

ελα ρε, περίεργο. νόμιζα οτι περίμεναν το Βαγγο από το Πέραμα που περνάει λεντοταινίες σε Starlet να τους δώσει καμιά ιδέα :D

 

 

Ρε παιδια ειναι, δυνατόν να συζητάμε σοβαρά εάν μια τέτοια εταιρεία θα έχει προβλέψει μέχρι και το παραμικρό ή όχι ; :)

 

Δημοσ.
15 minutes ago, zanskou said:

ελα ρε, περίεργο. νόμιζα οτι περίμεναν το Βαγγο από το Πέραμα που περνάει λεντοταινίες σε Starlet να τους δώσει καμιά ιδέα :D

 

 

Ρε παιδια ειναι, δυνατόν να συζητάμε σοβαρά εάν μια τέτοια εταιρεία θα έχει προβλέψει μέχρι και το παραμικρό ή όχι ; :)

 

μερικοί δεν καταλαβαίνουν.... και το χειρότερο δεν καταλαβαίνουν οτι δεν ειναι καμία toyota που το έφτιαξε αλλά πρώτα ήταν για χρονια στην αεροπορία

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, Black Demis said:

μερικοί δεν καταλαβαίνουν.... και το χειρότερο δεν καταλαβαίνουν οτι δεν ειναι καμία toyota που το έφτιαξε αλλά πρώτα ήταν για χρονια στην αεροπορία

Τα αεροπλάνα κάθε ποτε κανουν έλεγχο και service; Βαζει χερι ο Νικοκουκος απο την αντιπροσωπεία; 

Οι πιλοτοι κανουν 20 μαθήματα και πετάνε καθε μερα με ενα φρεντο στο ενα χερι, το κινητό στο αλλο; 

Τα αεροπλάνα πετάνε σε αεροδιαδρομους κολλητα με αλλα αυτοκίνητα; 

Πετάγονται μπροστά στο αεροπλάνο ο γερο Δαίδαλος, ο γερο Ικαρος και ενας παπαρας που βγήκε ανάποδα απο το στενό; 

Θα έχει το αμαξι δυο τιμόνια; Θα κανει τσεκ ο συνοδηγος ολα τα συστήματα μαζι με τον οδηγό πριν πεταχτουν μεχρι με το περίπτερο με το αμαξι; 

Δεν καταλαβαίνω, πες μου. 

  • Confused 2
Δημοσ.

Καλα ειναι ολα αυτα αλλα οταν συμβει μια βλαβη σε ηλεκτρονικο εξαρτημα κοστιζει ενα νεφρο.

Στο φβ ενας με σμαρτ ηλεκτρικο του χαλασε ενας ινβερτερ της μικρης μπαταριας....5500 του ζητανε

Ποσο εξωτικη τεχνολογια ειναι πια αυτος ο ινβερτερ;

Δημοσ.

Me μια μάσκα vr τελειώνουν όλα.

Κοιτάς αριστερά, στρίβει δεξιά, εύκολο.

Πραγματικό συμβάν, συνέβει σε φίλο με audi σε νησί.

Το αυτοκίνητο μουλάρωσε, δεν έπαιρνε μπρος, το έφερε Αθήνα με οδική βοήθεια.

Διάγνωση:

"Φίλε δεν τρώμε κουλούρι με σουσάμι στο αυτοκίνητο"

Είχε πάει σουσάμι σε αισθητήρα, μουλάρωσε το αυτοκίνητο :)

Δημοσ.
9 hours ago, dbrillis said:

Δεν καταλαβαίνω, πες μου. 

Η εξήγηση είναι πολύ απλή :

Τεχνοφοβία λόγω άγνοιας ή έλλειψης επαρκούς ενημέρωσης.

Τώρα έχεις 2 δρόμους μπροστά σου. Ή ακολουθείς το  δρόμο της άγνοιας ή ακολουθείς το δρόμο της ενημέρωσης.

Με την ενημέρωση θα σβήσεις παράλογες φοβίες και χαζά επιχειρήματα. Με την άγνοια θα προσφέρεις απλόχερα διασκέδαση στον κόσμο.

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, zanskou είπε

Ρε παιδια ειναι, δυνατόν να συζητάμε σοβαρά εάν μια τέτοια εταιρεία θα έχει προβλέψει μέχρι και το παραμικρό ή όχι ; :)

 

Εγώ πάντως θα περίμενα ότι από τέτοια εταιρεία θα έβρισκες προβλήματα και ένα σημαντικότατο είναι το lag.

 

10 ώρες πριν, dbrillis είπε

Τα αεροπλάνα κάθε ποτε κανουν έλεγχο και service; Βαζει χερι ο Νικοκουκος απο την αντιπροσωπεία; 

Οι πιλοτοι κανουν 20 μαθήματα και πετάνε καθε μερα με ενα φρεντο στο ενα χερι, το κινητό στο αλλο; 

Τα αεροπλάνα πετάνε σε αεροδιαδρομους κολλητα με αλλα αυτοκίνητα; 

Πετάγονται μπροστά στο αεροπλάνο ο γερο Δαίδαλος, ο γερο Ικαρος και ενας παπαρας που βγήκε ανάποδα απο το στενό; 

Θα έχει το αμαξι δυο τιμόνια; Θα κανει τσεκ ο συνοδηγος ολα τα συστήματα μαζι με τον οδηγό πριν πεταχτουν μεχρι με το περίπτερο με το αμαξι; 

Δεν καταλαβαίνω, πες μου. 

Λίγο πιο πάνω έχει ένα video που εξηγεί σε τα 2 σενάρια, τι γίνεται

  1. Σε περίπτωση που χάσει το ρεύμα του το αυτοκίνητο.
  2. Τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιο απ' τα moter τιμονιού ή άξονα χαλάσει.

Η σύντομη απάντηση:

  1. 2 Backup μπαταρίες
  2. Διπλά μοτέρ

Εγώ θα είχα μια απορία βέβαια στο αν εξασφαλίζεται με κάποιο τρόπο ότι η έξοδος απ' το τιμόνι μεταφράζεται σωστά στην είσοδο των τροχών.

Δημοσ.
1 hour ago, panther_512 said:

Η εξήγηση είναι πολύ απλή :

Τεχνοφοβία λόγω άγνοιας ή έλλειψης επαρκούς ενημέρωσης.

Τώρα έχεις 2 δρόμους μπροστά σου. Ή ακολουθείς το  δρόμο της άγνοιας ή ακολουθείς το δρόμο της ενημέρωσης.

Με την ενημέρωση θα σβήσεις παράλογες φοβίες και χαζά επιχειρήματα. Με την άγνοια θα προσφέρεις απλόχερα διασκέδαση στον κόσμο.

Ποια είναι η ενημέρωση, να διαβασω τι μου λενε οι εταιρίες; 

Ειπα και σε προηγούμενο ποστ, δουλεύω σε εταιρια software και η ενημέρωση εκ των εσω με κανει να μην εμπιστεύομαι το software, τους μηχανικους software και τις επίσημες ανακοινώσεις. 

Ας πάρουν οι ενθουσιώδεις και ενημερωμενοι το καινούργιο, θα παθουν οτι ειναι να παθουν αρκεί να μην παρουν και εμενα μαζί τους και οταν ωριμάσει η τεχνολογία, θα παρω και εγω. 

Το να εχω bugs στο software του playstation δεν με πολυ νοιαζει, αλλα το να εχω bugs στο αμαξι, με νοιάζει πολυ. 

Για την απάντηση μου στον Ντεμις δεν μου ειπες και πολλά, τα αεροπλάνα κανουν ελέγχους μετα απο μικρό αριθμό πτησεων και υπάρχουν αυστηρά στανταρντς (και παλι πεφτουν απο λάθη στο software 😁), τα ανταλλακτικά ειναι πανακριβα, στο αμαξι τι θα γίνεται; 

Εδω ενα ρημαδι android auto και ενα multimedia με touch οθόνη εχουν βαλει στα αμαξια και η εμπειρία ειναι κωμικοτραγικη. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...