Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Getta Robo είπε

  Πολλα διαμαντια κυκλοφορησαν (και) σε Nintendo συστηματα, οπου ελαβαν καλων κριτικων. Επισης, πολλες μεταφορες ηταν ανωτερες πχ στο SNES εναντι του Mega Drive οπου προφανως ειχαν και ανωτερες βαθμολογιες/παρουσιασεις.

Και τα δυο περιοδικα σε εκεινη την εποχη επαιζαν στο 50/50 μεταξυ των δυο μεγαλων εταιρειων.
Πες μας εδω παραδειγματα λοιπον οπου υπερθεματιστικαν στη Nintendo και αδικηθηκαν στη Sega. Εστω ενα.

Δεν εγινε ποτε αυτο. Που το ειδες ειπαμε;

Η Silicon Graphics ξεκινησε την αναπτυξη του Project Reality το 1993:
https://gametyrant.com/news/a-brief-history-of-the-nintendo-64-pre-launch
https://steveshepard.com/blog/making-the-nintendo-64/
 

και η αναπτυξη του Project Mars ξεκινησε το 1994:
https://segaretro.org/History_of_the_Sega_32X
https://www.videogameconsolelibrary.com/pg90-32x.htm#page=reviews

Οπως καταλαβαινεις, η Nintendo δεν μπορει να αντεγραψε κατι που ειδε στο μελλον..... συνηθως συμβαινει το αντιστροφο.........

Δεν υπαρχει το "Sega Mattress" η καποιο εμπορικο προιον με αντιστοιχο η παραπλησιο ονομα.
Μηπως εννοεις τα Sega Activator και Sega Action Chair;

Σε καθε περιπτωση, καμια σχεση. Τα Nintendo Power Mat και NES Zapper, οπου τα παραπανω εχουν βασικες λειτουργιες τους, προυπηρχαν σχεδον μια δεκαετια πριν. Η τεχνολογια δεν ηταν σε καμια περιπτωση κατι νεο, αλλα το επιχειρησε ξανα.  Ας προσπαθουσε πχ η Sega με το Fishing Controller οπου η ιδεα ηταν αρκετα κοντα, οπου δεν την υλοποιησαν καταλληλως.

Ειχε ηδη χρονια στην αγορα. Οντως ομως αλλαζονικα οδηγησε στη δημιουργια και κυκλοφορια του PS1.

Οπως;

Θα απαντήσω με την σειρά

Α)https://www.denofgeek.com/games/super-nintendo-games-better-sega-genesis-versions-compared/

Αν πάρεις περιοδικά εκείνης της εποχής έδιναν καλύτερες κριτικές στις εκδόσεις Snes

Β)Οκ έκανα ένα μικρό λαθακι... όταν η Sega ξεκίνησε το 1991 να ψάχνεται με την επόμενη κονσόλα (Sega Project Pluto)

https://segaretro.org/History_of_the_Sega_Saturn/Development#Silicon_Graphics

Στο παραθέτω κατευθείαν...

Silicon Graphics

Kalinske even went so far at one stage to source out an alternative graphics chip, approaching James H. Clark of Silicon Graphics (SGI), who, along with the recently acquired MIPS Computer Systems, were working together to create a low-cost real-time 3D graphics system[6]. Negotiations fell through - though Sega of America were positive about the project, Sega of Japan were not keen, with the company collectively evaluating an early prototype as having several unresolved hardware-issues and deficiencies which made the project too risky. Sega would have also demanded exclusive rights to the upcoming chip, while SGI wanted to license the technology to other vendors.

The Silicon Graphics deal is controversial, not least because it was picked up by Nintendo for use in the Nintendo 64 in the Summer of 1993.

 

🆘 Δεν λέω ότι το Nintendo 64 δεν αξίζει.... κάθε άλλο... Είμαι major Sega Fan...Και λέω πως το Nintendo 64 Είναι Η Καλύτερη Κονσόλα Που Έβγαλε Ποτέ η Nintendo

Γ) Παραδείγματα κλοπής

Sega V.R ξεκίνησε η παραγωγή του το 1992... https://segaretro.org/Sega_VR

Nintendo Virtual Boy ξεκίνησε η Παραγωγή του το 1994 ... https://www.historyofinformation.com/detail.php?id=3637

.......................................................................

Sega Activator (θυμόμουν λάθος το όνομα...Σταυρωσέ με) ξεκίνησε η παραγωγή του το 1992 ... https://www.giantbomb.com/sega-activator/3000-8/

 

Nintendo Wii + Wiimote ... https://en.m.wikipedia.org/wiki/Wii_Remote

ΑΛΛΑ συμφωνώ ότι έκαναν (και οι Τρείς εταιρείες Nintendo...Atari...Sega)... Τεχνολογική Επανάσταση

...............................................................

Δ) Είμαι 40 χρονών... άρα τις εταιρικές μάχες τις έζησα 

...............................................................

Υ.Γ... Δεν λέω ότι η Sega δεν έκανε λάθη... αλλά για να μείνουμε στο θέμα

Πιστεύω ακράδαντα ότι κάνει Αίτηση Ευρεσιτεχνίας για να αρχίσει να χρεώνει κόμιστρα 

Επεξ/σία από dawnvibe
Δημοσ.
2 hours ago, dawnvibe said:

Θα

Α) Απ' ότι θυμάμαι, ακριβώς τα ίδια έλεγαν και τότε τα περιοδικά, είναι σίγουρο για δύο τρία, δεν λέει το άρθρο αυτό που λες. 

Β) Δεν λέει το άρθρο αυτό που λες. 

Γ) Η Ν έβγαλε το Famicom 3D System το' 87, κανείς απ'τους δύο δεν εφηύρε την τεχνολογία αυτή. Το Sega VR δεν βγήκε στην παραγωγή σύμφωνα με το άρθρο που έβαλες. 

Καμιά σχέση το Sega Activator με το επιταχυνσιόμετρο του Wii, το είχε η Ν και στο power glove το '89.

Υ. Γ. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεται αυτό ούτε μία στο εκατομμύριο, οι άλλοι θα έχουν κατοχυρώσει και την τελευταία βίδα σε ότι έχουν φτιάξει, έτσι γίνεται. 

  • Thanks 3
Δημοσ.
4 hours ago, dawnvibe said:

Θα απαντήσω με την σειρά

Α)https://www.denofgeek.com/games/super-nintendo-games-better-sega-genesis-versions-compared/

Αν πάρεις περιοδικά εκείνης της εποχής έδιναν καλύτερες κριτικές στις εκδόσεις Snes

Στο αρθρο μιλαει για τα κοινα παιχνιδια σε SNES / Mega Drive οπου ειναι καλυτερα στο τελευταιο, και στα περισσοτερα εχει δικιο, και ειναι επισης αποδεκτα γενικοτερα. Σε ποιο αρθρο ειδες το αντιθετο;

Ξερεις γιατι εδιναν καλυτερες κριτικες στις μεταφορες του SNES;
Γιατι ειχαν ανωτερες εκδοσεις. Ναι υπηρξαν και εξαιρεσεις, ηταν ομως και εξαιρεσεις. Επι το πλειστον στο SNES ηταν στους περισσοτερους τομεις, απλα καλυτερα.
Περιμενω ομως συγκεκριμενο παραδειγμα αδικειμενου παιχνιδιου, γιατι αναφερθηκες και σε συγκεκριμενα περιοδικα και χρονολογια. Εστω ενα, νομιζω ειμαι σαφεις παραπανω. Του αρθρου που παραθεσες, λιγο πολυ απο τοτε ειχαν αναδειξει τις συγκεκριμενες εκδοσεις του Mega Drive ως καλυτερες και ειναι αποδεκτο αυτο ως σημερα.

4 hours ago, dawnvibe said:

Β)Οκ έκανα ένα μικρό λαθακι... όταν η Sega ξεκίνησε το 1991 να ψάχνεται με την επόμενη κονσόλα (Sega Project Pluto)

https://segaretro.org/History_of_the_Sega_Saturn/Development#Silicon_Graphics

Στο παραθέτω κατευθείαν...

Silicon Graphics

Kalinske even went so far at one stage to source out an alternative graphics chip, approaching James H. Clark of Silicon Graphics (SGI), who, along with the recently acquired MIPS Computer Systems, were working together to create a low-cost real-time 3D graphics system[6]. Negotiations fell through - though Sega of America were positive about the project, Sega of Japan were not keen, with the company collectively evaluating an early prototype as having several unresolved hardware-issues and deficiencies which made the project too risky. Sega would have also demanded exclusive rights to the upcoming chip, while SGI wanted to license the technology to other vendors.

The Silicon Graphics deal is controversial, not least because it was picked up by Nintendo for use in the Nintendo 64 in the Summer of 1993.

Το Sega Pluto ηταν μια ακυκλοφορητη προτοτυπη εκδοση του Sega Saturn με εσωτερικο σκληρο δισκο και modem, οπου προοριζοταν να κυκλοφορησει το 1996.
https://segaretro.org/Sega_Pluto

Δεν ειχε ανακοινωθει ΠΟΤΕ καποια αλλη κωδικη ονομασια του Saturn, σε ΚΑΝΕΝΑ αλλο σταδιο. Το Pluto ηταν πολυ μεταγενεστερο. Εξαρχεις ειχαν αποφασισει για το Saturn. Αν εχεις πηγες για το αντιθετο, παρεθεσε τις, εκ τον εσω εχουν πει οτι απο την πρωτη στιγμη θα ονομαζοταν Saturn. Κοιταξε καλυτερα τις πηγες που παραθετεις......
https://en.wikipedia.org/wiki/Sega_Saturn#cite_note-15

Η Nintendo συναψε την συμφωνια το καλοκαιρι του 1993 με την Silicon Graphics:
https://www.upi.com/Archives/1993/08/23/Nintendo-and-Silicon-Graphics-team-up/3614746078400/

ΔΕΝ εκανε ΠΟΤΕ reverse engineering ΟΥΤΕ η Nintendo, ΟΥΤΕ η Silicon Graphics.
Reverse engineering σημαινει παιρνουμε κατι και το αντιγραφουμε/αναπαραγουμε σε τελειο βαθμο. Αυτο δεν εγινε ΠΟΤΕ. Παρεθεσε και γιαυτο πηγες, αν εχεις φυσικα.
Παραπανω γραφει λοιπον, πως η Sega οντως προσεγγισε επισης την Silicon Graphics για να εξετασει το ενδεχομενο συνεργασιας. Δεν υπηρξε καποια θετικη συνεχεια και υοθετησαν αλλες προτασεις.
Με απλα λογια, πηγε η Sega σε μια ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ εταιρεια, της εδειξαν μια Ψ προταση για επεξεργαστη και κυκλωματα, ΔΕΝ τις εκαναν και συνεχισε με την Hitachi. Πηγε αντιστοιχως και η Nintendo, της εδειξαν μια Χ προταση για επεξεργαστη και κυκλωματα, τις εκαναν και πορευτηκαν μαζι. Αυτο ΔΕΝ ονομαζεται Reverse engineering. Ονομαζεται μπισνα.

5 hours ago, dawnvibe said:

Γ) Παραδείγματα κλοπής

Sega V.R ξεκίνησε η παραγωγή του το 1992... https://segaretro.org/Sega_VR

Nintendo Virtual Boy ξεκίνησε η Παραγωγή του το 1994 ... https://www.historyofinformation.com/detail.php?id=3637

.......................................................................

Sega Activator (θυμόμουν λάθος το όνομα...Σταυρωσέ με) ξεκίνησε η παραγωγή του το 1992 ... https://www.giantbomb.com/sega-activator/3000-8/

 

Nintendo Wii + Wiimote ... https://en.m.wikipedia.org/wiki/Wii_Remote

Η Nintendo ΔΕΝ εκλεψε το Sega VR του 1991 γιατι:

1) Η τεχνολογια υπηρχε απο δεκετια του 1960

Η πατεντα ειχε ηδη ληξει τοτε

2) Η Nintendo ειχε κυκλοφορησει εμπορικα το Famicom 3D System το 1987
https://en.wikipedia.org/wiki/Famicom_3D_System

3) Η Sega ειχε κυκλοφορησει επισης στο τελος του 1987 για το Master System τα Sega 3-D Glasses
https://segaretro.org/3-D_Glasses

Δεν μπορεις να κλεψεις κατι που εχεις κανει ηδη.........

5 hours ago, dawnvibe said:

Sega Activator (θυμόμουν λάθος το όνομα...Σταυρωσέ με) ξεκίνησε η παραγωγή του το 1992 ... https://www.giantbomb.com/sega-activator/3000-8/

 

Nintendo Wii + Wiimote ... https://en.m.wikipedia.org/wiki/Wii_Remote

Η τεχνολογια ειχε ηδη εφαρμοστει με τα Zapper και PowerGlove. Εχουν ηδη αναφερθει απο αλλους προηγουμενως, και φυσικα κυκλοφορησαν προγενεστερα του Activator. Οπως ειπαμε, η Nintendo δεν μπορει να βλεπει το μελλον. Αρα δεν μπορει να αντιγραψει κατι που θα γινει καποτε.
Επιπροσθετα ομως κοιταξε και αυτο το αρθρο που τα περιγραφει πολυ καλα
https://miscrave.com/articles/nintendo-vr/

5 hours ago, dawnvibe said:

Δ) Είμαι 40 χρονών... άρα τις εταιρικές μάχες τις έζησα

Και εγω ειμαι του 83 και τα εζησα απο την πρωτη μερα. Δεν βλεπω ομως πως σχετιζεται αυτο με τα παραπανω. Παρεθεσε καποια πηγη απο αυτα που σε ρωτησαμε και το βλεπουμε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...