Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 minute ago, phanispal said:

Η (ηπειρωτική) Ελλάδα είναι ορεινή χώρα βέβαια. 

Μπορεί οι μισοί να έχουμε μαζευτεί στην Αθήνα, αλλά είναι κάμποσοι που περνάνε χειμώνα σε ορεινές περιοχές, κι εκεί τα θερινά δεν κάνουν, γι' αυτό έχουν δύο σετ.

Ακόμα και μέσα στην Αττική υπάρχουν σημεία που δε την παλεύουν τα θερινά. Απλώς όσοι λένε το κλασικό για το κλίμα στην Ελλάδα, απλώς θεωρούν ότι όλη η Ελλάδα είναι... το Παγκράτι. 

:D

Εγώ πρόπερσι έβαλα all weather, και κάθε φορά που τ' αναφέρω, θα βγουν αρκετοί να μου πουν το παραπάνω. Αλλά το γεγονός ότι τις μισές μέρες από Ιανουάριο μέχρι Φεβρουάριο (+) το αμάξι έκανε πιρουέτες βγαίνοντας από το γκαράζ το πρωί, δεν αλλάζει.

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γενικά τα θερινά λάστιχα είναι καλύτερα στη βροχή από τα all weather και τα χειμερινά. Οι βορειοελλαδίτες που έχουν πολλά χιόνια (π.χ. Φλώρινα) συχνά έχουν 2 τετράδες. Ένα δικίνητο με χειμερινά είναι υπό συνθήκες καλύτερο από ένα τετρακίνητο SUV με θερινά στο χιόνι.

Τα all weather ίσως απεθύνονται στους ίδιους, με συμβιβασμούς παντού (στεγνό/βρεγμένο/χιόνι). Θα ήταν ίσως καλή επιλογή αν μένεις κάπου χαμηλά, αλλά η δουλειά σου είναι ψηλά. Αλλά αν θεωρείς ότι είναι καλύτερα από τα καλοκαιρινά σε στεγνό/βροχή μάλλον συγκρίνεις φρέσκα allweather της Conti με καμμένα θερινά της ΤσινκΤσονγκ....

  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, lordvec said:

Γενικά τα θερινά λάστιχα είναι καλύτερα στη βροχή από τα all weather και τα χειμερινά. Οι βορειοελλαδίτες που έχουν πολλά χιόνια (π.χ. Φλώρινα) συχνά έχουν 2 τετράδες. Ένα δικίνητο με χειμερινά είναι υπό συνθήκες καλύτερο από ένα τετρακίνητο SUV με θερινά στο χιόνι.

Τα all weather ίσως απεθύνονται στους ίδιους, με συμβιβασμούς παντού (στεγνό/βρεγμένο/χιόνι). Θα ήταν ίσως καλή επιλογή αν μένεις κάπου χαμηλά, αλλά η δουλειά σου είναι ψηλά. Αλλά αν θεωρείς ότι είναι καλύτερα από τα καλοκαιρινά σε στεγνό/βροχή μάλλον συγκρίνεις φρέσκα allweather της Conti με καμμένα θερινά της ΤσινκΤσονγκ....

Αληθές. Ακόμα μία παρανόηση που υπάρχει σε αρκετό κόσμο. Σε νερό πλεονεκτούν τα all weather κ' τα χειμερινά μόνο στον κίνδυνο υδρολίσθησης, διότι σπάνε πολύ πιο εύκολα το φιλμ. Γενικά όμως, στη βροχή κερδίζουν τα θερινά. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αν είσαι σε μέρος που έχει χιόνια και πάγο 2 μήνες το χρόνο οκ να πάρεις all weather. Αλλά αν έχεις να κάνεις κυρίως με βροχές τα θερινά είναι καλύτερα σε απόδοση στην βροχή. Και φυσικά σε νορμάλ καιρό και σε ζεστη δεν συγκρίνονται καν σε απόδοση με τα all weather 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sakks80 είπε

Αν είσαι σε μέρος που έχει χιόνια και πάγο 2 μήνες το χρόνο οκ να πάρεις all weather. Αλλά αν έχεις να κάνεις κυρίως με βροχές τα θερινά είναι καλύτερα σε απόδοση στην βροχή. Και φυσικά σε νορμάλ καιρό και σε ζεστη δεν συγκρίνονται καν σε απόδοση με τα all weather 

Το κλίμα είναι κατεξοχήν Μεσογειακό κλίμα με θερμά, ξηρά καλοκαίρια και υγρούς ήπιους χειμώνες. Πεδινή περιοχή.

Επεξ/σία από Max90
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Max90 είπε

Το κλίμα είναι κατεξοχήν Μεσογειακό κλίμα με θερμά, ξηρά καλοκαίρια και υγρούς ήπιους χειμώνες. Πεδινή περιοχή.

Ξεκάθαρα τότε πας σε θερινά 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/11/2023 στις 10:23 ΠΜ, Max90 είπε

Οπότε λέτε κάποιοι να βάλω θερινά; Είχα τσεκάρει τα Michelin Crossclimate 2 και τα Goodyear Vector 3 που είναι 4 εποχών.

Βάλε τα Crossclimate 2. Τα έβαλα προ 10 ημερών (σε Jeep Renegade) έχοντας πριν Efficient Grip SUV. Πιο αθόρυβα, δουλεύει καλύτερα η ανάρτηση (τα εργοστασιακά Efficient για κάποιο ηλίθιο λόγο ήταν με δείκτη φορτίου 102H και ένδειξη "extra load" τα CC2 που έβαλα 98H). Σε στρωτό χώμα και λάσπη που τα δοκίμασα ως τώρα άψογα παρά τις -ακόμα- περίπου καλοκαιρινές θερμοκρασίες.

8 ώρες πριν, Haldol είπε

Αληθές. Ακόμα μία παρανόηση που υπάρχει σε αρκετό κόσμο. Σε νερό πλεονεκτούν τα all weather κ' τα χειμερινά μόνο στον κίνδυνο υδρολίσθησης, διότι σπάνε πολύ πιο εύκολα το φιλμ. Γενικά όμως, στη βροχή κερδίζουν τα θερινά. 

Η υδρολίσθηση είναι που "σκοτώνει" όμως γιατί δε μπορείς να κάνεις τίποτα όταν προκύψει... Σε "νορμάλ" συνθήκες βρεγμένου -αν έχεις μυαλό στο κεφάλι σου- απλά προσαρμόζεις την οδήγησή σου στα δεδομένα, ας έχουν λοιπόν -ΑΝ έχουν- μικρότερα όρια από κάποια θερινά.

Επεξ/σία από theopan
  • Like 1
Δημοσ.

To 99% των οδηγών δε θα ζήσουν ποτέ υδρολίσθηση. Γενικά θέλει φαρδύ λάστιχο, να πας με πολλά και να ρίχνει τουλούμια. Η αίσθηση που δίνει (από μαρτυρία δημοσιογράφου που έβγαλε ολική μια BMW λόγω του φαινομένου) είναι σα να είσαι πάνω σε πάγο/λάδι. Απλά δεν υπάρχει καμία δυνατότητα για έλεγχο. Άλλο υδρολίσθηση, άλλο γλυστράω στο βρεγμένο.

Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Αν μένεις κάπου που έχει χιόνι 3-4 μέρες το χρόνο, και έχεις συμβατικό Ι.Χ., πας σε θερινά. Τέλος.

Αν έχεις SUV και θες να μπορείς να το βγάλεις λίγο έξω ή αν έχεις συχνά χιόνια ή οδηγείς για κάποιο λόγο σε χωματόδρομους (δουλειά ή παιχνίδι) τότε κοιτάς λύσεις all weather/χειμερινά/mud snow ή όπως αλλιώς τα βαφτίζουν. Μεταξύ αυτών των κατηγοριών θα είχε νόημα μια σύγκριση....

Δημοσ.

Χμμ, υδρολίσθηση δεν παρατηρείται μερικές φορές και όταν μπαίνεις με ταχύτητα σε μικρές λίμνες συνήθως στις άκρες λεωφόρων όταν ρίχνει απότομα βροχή και βουλώνουν τα φρεάτια;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα διαβάσει σε αναλυτικό συγκριτικό στο tyrereviews ότι τα 4-εποχών υπερτερούν των θερινών όταν οι θερμοκρασίες πέσουν κοντά στους ~4C.

Σε υψηλότερες θερμοκρασίες, σε στεγνό κ βρεγμένο δρόμο, γενικά υπερτερούν τα θερινά.

Οπότε κατ' εμέ το κριτήριο είναι 
- το κλίμα στη περιοχή διαμονής-κίνησης
- πόσο κινείται το αμάξι καθημερινά (και τί διαδρομές κάνει)

Δηλαδή δεν θα έβαζα 4-εποχών για 1.5 - 2 μήνες το πολύ χαμηλών θερμοκρασιών 0-10C κι αν δεν πιάνει συχνά χιόνι...κι οταν θα έπιανε σπάνια χιόνι/χιονόνερο, θα περιόριζα τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο, αν ήταν δυνατόν.

...αν πάλι η δουλειά με ανάγκαζε να είμαι στο δρόμο, αν ταξίδευα εκτός του χώρου διαμονής συχνά, σε περιοχές με πιο βαρύ χειμώνα ή αν η οικογένεια είχε χωριό ή απολάμβανε ταξίδια σε ορεινε΄ς περιοχές τον χειμώνα, τότε σαφώς θα έβαζα 4-εποχών με καλή απόδοση στο χιόνι (ή κ χειμερινά ως 2η τετράδα).

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
14 minutes ago, phanispal said:

Χμμ, υδρολίσθηση δεν παρατηρείται μερικές φορές και όταν μπαίνεις με ταχύτητα σε μικρές λίμνες συνήθως στις άκρες λεωφόρων όταν ρίχνει απότομα βροχή και βουλώνουν τα φρεάτια;

Όταν ρίχνει απότομα βροχή και βουλώνουν τα φρεάτια, δεν μπαίνεις με ταχύτητα στις λιμνούλες στις λεωφόρους!!!!!

Δημοσ.

Υδρολίσθηση δεν μου έχει τύχει εντός πόλης.Εκτός όμως πολλές φορές,και αν δεν την έχεις πατήσει μια φορά δεν ξέρεις τι συμβαίνει στο συγκεκριμένο σημείο του δρόμου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lordvec είπε

To 99% των οδηγών δε θα ζήσουν ποτέ υδρολίσθηση. Γενικά θέλει φαρδύ λάστιχο, να πας με πολλά και να ρίχνει τουλούμια.

Κι όμως μου έχει τύχει αρκετές φορές στα 32 χρόνια που οδηγώ. Εκτός αν ανήκω στο 1% των οδηγών με βάση τη λογική σου... Πιστεύω όμως απλά ότι "πήγαινα με πολλά", "ήμουν απρόσεκτος" και "έριχνε τουλούμια" διαζευκτικά ή και ταυτόχρονα. Τα δε λάστιχα των αυτοκινήτων είναι πλέον αρκετά φαρδιά. Και ευτυχώς που -συνήθως- συσσώρευση ποσότητας νερού που μπορεί να οδηγήσει σε υδρολίσθηση συμβαίνει σε ευθείες ή/και στάθηκα τυχερός όποτε μου έτυχε. Σε κάθε περίπτωση όποιον παράγοντα κινδύνου μπορούμε να τον εξαλείφουμε καλό είναι να το κάνουμε.

Επεξ/σία από theopan
Δημοσ.
7 minutes ago, theopan said:

Κι όμως μου έχει τύχει αρκετές φορές στα 32 χρόνια που οδηγώ. Εκτός αν ανήκω στο 1% των οδηγών με βάση τη λογική σου... Πιστεύω όμως απλά ότι "πήγαινα με πολλά", "ήμουν απρόσεκτος" και "έριχνε τουλούμια" διαζευκτικά ή και ταυτόχρονα. Τα δε λάστιχα των αυτοκινήτων είναι πλέον αρκετά φαρδιά. Και ευτυχώς που -συνήθως- συσσώρευση ποσότητας νερού που μπορεί να οδηγήσει σε υδρολίσθηση συμβαίνει σε ευθείες ή/και στάθηκα τυχερός όποτε μου έτυχε. Σε κάθε περίπτωση όποιον παράγοντα κινδύνου μπορούμε να τον εξαλείφουμε καλό είναι να το κάνουμε.

Νομίζω μπερδεύεις τη μειωμένη πρόσφυση στο βρεγμένο με την υδρολίσθηση....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...