Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 hours ago, SabotazNic said:

Κατι ασχετο-σχετικο για την φθορα. Ειναι προτιμοτερο να παταμε τερμα συμπλεκτη και φρενο στο φαναρι, ή νεκρα? Ο θειος μου, που ασχολειται με αμαξια (ερασιτεχνικα μεν), μου ειπε οτι ειναι προτιμοτερος ο συμπλεκτης γιατι στην περιπτωση της νεκρας τον πατας 2 φορες, ενω αν το κρατησεις τελειως μεσα τοτε απλα δεν κανει επαφη με δισκο. Βεβαια, αυτο προσθετει "κουραση" στο αριστερο ποδι

Προφανώς ο θείος σου δεν ξέρει και πολλά από αμάξια, όταν είσαι στο φανάρι τότε ο συμπλέκτης φθείρεται μόνο αν πατάς το πεντάλ του συμπλέκτη, αν δεν το πατάς δεν φθείρεται. Ο έξτρα κύκλος (άφημα/πάτημα) του συμπλέκτη που γλιτώνει με αυτόν τον τρόπο δεν είναι καν άξιος αναφοράς. Δες και αυτό:

  • Μην κρατάς πατημένο το συμπλέκτη όταν βρίσκεσαι σε στάση ή σε κάποιο φανάρι, καθώς φθείρεται πιο εύκολα. Επιπλέον, σε οχήματα νεότερης τεχνολογίας με σύστημα start-stop, το πάτημα του συμπλέκτη δεν επιτρέπει στο σύστημα να μπει σε λειτουργία, με αποτέλεσμα την αύξηση της κατανάλωσης.

https://pro.autotriti.gr/data/news/preview_news/Diskos,-plato,-royleman_195387.asp

  • Like 1
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εάν ο συμπλέκτης είναι καλά ρυθμισμένος, όντως στο τέρμα της διαδρομής ο δίσκος δε φθείρεται (διότι δεν υπάρχει επαφή). Υπάρχει όμως καταπόνηση στο σύνολο της κατασκευής του, π.χ. σε κάτι ελατήρια (που δε θυμάμαι πως λέγονται :P).

Αλλά επειδή η φθορά από το σωστό πάτα - άσε είναι αδιάφορη, δεν εξυπηρετεί σε κάτι να κρατάς συμπλέκτη στο φανάρι. Εκτός και αν είναι φανάρι που ξέρεις ότι θ' ανοίξει άμεσα (σε 1-2 δεύτερα).

Το όριο όμως είναι λεπτό. Κάποια στιγμή θα κουραστεί το πόδι, ή θα συνηθίσεις, οπότε το «πατημένος τέρμα μέσα» εύκολα γίνεται λίίίγο πιο πάνω. Long story short, μη το κάνεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Haldol said:

π.χ. σε κάτι ελατήρια (που δε θυμάμαι πως λέγονται :P).

Τα χτένια πλατώ εννοείς μάλλον, αυτά φθείρονται μαζί με το ρουλεμάν, τα ελατήρια (ελατήρια δίσκου για την ακρίβεια) δεν παθαίνουν τπτ όταν κρατάς πατημένο συμπλέκτη σε στάση.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...