Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 hours ago, Xayero said:

Άρα έπι της ουσίας είναι χρήσιμο για σε θεμα πρακτικότητας και δε έχει καμία αρνητική επιρροή στο αυτοκίνητο . Σωστά ; 

Στο σενάριο «τσουλάω λίγα μέτρα πριν το φανάρι με χαμηλή ταχύτητα», ναι. Γενικά όμως όχι. Στο post που έκανες quote το έχω γράψει αναλυτικά.

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επίσης, σε χειροκίνητα mhd, η κύλιση με ταχύτητα μέσα είναι απαραίτητη για την φόρτιση της μπαταρίας 

Δημοσ.

Τα πράγματα συνοψίζονται εύκολα και περιεκτικά στο παρακάτω.

Φρενάρεις έχοντας ταχύτητα.

Όταν πηγαίνεις αρκετά αργά πχ με 10 - 20 χαω τότε μπορείς να βάλεις νεκρά και να σταματήσεις μόνο με τα φρένα. Δεν βάζεις δηλαδή 1η στο φρενάρισμα ποτέ.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 6/11/2023 στις 1:59 ΠΜ, Xayero είπε

Καλησπερα,

Ηθελα να ρωτησω καθως μου ειχε δημιουργηθει καιρο η συγκεκριμενη απορια , και ειχα καποιες διαφωνιες με φιλο σχετικα με το τι ειναι σωστο και τι λαθος. Οταν ειμαι σε κινηση ή τελος παντων καπου που ξερω οτι θα κανω λιγα μετρα ακομη ( Πχ. μπροστα μου μολις αναψε κοκκινο φαναρι ) και θα σταματησω 100% , εγω ξερω πως παταω συμπλεκτη και βαζω νεκρα και μετα φρεναρω μεχρι να σταματησω. Θα λεγατε, πως ειναι καλυτερο να σταματαω με ταχυτητα και επειτα εφοσον ειμαι ηδη πληρως σταματημενος και μονο τοτε να βαζω νεκρα;;; Επι της ουσιας ρωταω αν "καταστρεφει" το αμαξι το να βαζω νεκρα ενω το αμαξι κινειται με λιγα χιλιομετρα ( 10-20 χλμ ) . Ευχαριστω

πάρε αυτόματο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/11/2023 στις 3:59 ΠΜ, Xayero είπε

Καλησπερα,

Ηθελα να ρωτησω καθως μου ειχε δημιουργηθει καιρο η συγκεκριμενη απορια , και ειχα καποιες διαφωνιες με φιλο σχετικα με το τι ειναι σωστο και τι λαθος. Οταν ειμαι σε κινηση ή τελος παντων καπου που ξερω οτι θα κανω λιγα μετρα ακομη ( Πχ. μπροστα μου μολις αναψε κοκκινο φαναρι ) και θα σταματησω 100% , εγω ξερω πως παταω συμπλεκτη και βαζω νεκρα και μετα φρεναρω μεχρι να σταματησω. Θα λεγατε, πως ειναι καλυτερο να σταματαω με ταχυτητα και επειτα εφοσον ειμαι ηδη πληρως σταματημενος και μονο τοτε να βαζω νεκρα;;; Επι της ουσιας ρωταω αν "καταστρεφει" το αμαξι το να βαζω νεκρα ενω το αμαξι κινειται με λιγα χιλιομετρα ( 10-20 χλμ ) . Ευχαριστω

Εαν η διαφωνια που ειχες με φιλο ηταν οτι καταστρεφεται το αμαξι οταν θες να σταματησεις αν πρωτα βαζεις νεκρα και μετα πατας φρενο η απαντηση ειναι οχι δεν καταστρεφεις το αμαξι, χωρις ομως  αυτο να σημαινει οτι αυτος ειναι βελτιστος τροπος να σταματησεις.

Αν η διαφωνια ηταν ποιος ειναι ο βελτιστος/σωστος τροπος οταν θες να σταματησεις το αμαξι, τοτε  ο φιλο σου ειχε δικαιο  οτι αφηνεις το αμαξι να τσουλισει με ταχυτητας μεσα και πατας και το φρενο σου και οχι  να βαζεις νεκρα και να χρησιμποιεις αποκλειστικα το φρενο για να σταματησεις.

Οι λογοι αναλυθηκαν εξαιρετικα απο αλλους συμφοριτες πιο πανω, εν ταχει και πιο ασφαλες ειναι και καυσιμο γλιτωνεις και τα φρενα φθειρεις πιο αργα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Δημοσ.

Ιδανικά πατας φρενο με ταχύτητα μεσα μεχρι να πεσουν οι στροφες στις 1000 ή λιγο πριν το ρελαντι. Βέβαια αν εχεις 5η και πας με 100 θα κανεις και αλλαγες ταχύτητας ωστε να κοψει παραπάνω. Τα θετικα του ειναι μεγαλύτερο έλεγχος στο αυτοκίνητο, μειωμενη φθορα στα φρενα και μικρότερη κατανάλωση

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Figantu είπε

Ιδανικά πατας φρενο με ταχύτητα μεσα μεχρι να πεσουν οι στροφες στις 1000 ή λιγο πριν το ρελαντι. Βέβαια αν εχεις 5η και πας με 100 θα κανεις και αλλαγες ταχύτητας ωστε να κοψει παραπάνω. Τα θετικα του ειναι μεγαλύτερο έλεγχος στο αυτοκίνητο, μειωμενη φθορα στα φρενα και μικρότερη κατανάλωση

Αν είμαι σε κατηφόρα, έχει νόημα να βάλω 5' η 4' αντί νεκρό?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

Αν είμαι σε κατηφόρα, έχει νόημα να βάλω 5' η 4' αντί νεκρό?

Πόσα χρόνια οδηγάς;

Σε κατηφόρα δεν βάζεις νεκρά.Κατεβάζεις σχέση για να σε κρατάει και να μην πατάς φρένο συνέχεια.

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

Αν είμαι σε κατηφόρα, έχει νόημα να βάλω 5' η 4' αντί νεκρό?

Θέλεις νέα μαθήματα οδήγησης ή πάρε αυτόματο.

Στην κατηφόρα έχουμε την ιδια ταχύτητα που θα είχαμε αν την ανεβαίναμε, θα μου πεις τώρα που να ξέρω εγώ ...κλπ ...κλπ

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Αν είμαι σε κατηφόρα, έχει νόημα να βάλω 5' η 4' αντί νεκρό?

Κατηφόρα παντα ταχύτητα μεσα. Αλλιώς θα καψεις τα φρενα. Συνηθως βαζεις μια ταχύτητα κατω σε σχεση με φλατ εδαφος. Βέβαια αναλογα και την κλιση μπορεις να βρεις μια ταχύτητα ώστε να κραταει σταθερή ταχύτητα και χωρις να χρειάζεται φρενο οπου ειναι το ιδανικότερο καθως ουτε γκαζι ουτε φρενο χρησιμοποιείς

Δημοσ.

Κατι ασχετο-σχετικο για την φθορα. Ειναι προτιμοτερο να παταμε τερμα συμπλεκτη και φρενο στο φαναρι, ή νεκρα? Ο θειος μου, που ασχολειται με αμαξια (ερασιτεχνικα μεν), μου ειπε οτι ειναι προτιμοτερος ο συμπλεκτης γιατι στην περιπτωση της νεκρας τον πατας 2 φορες, ενω αν το κρατησεις τελειως μεσα τοτε απλα δεν κανει επαφη με δισκο. Βεβαια, αυτο προσθετει "κουραση" στο αριστερο ποδι

Δημοσ.
2 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Κατι ασχετο-σχετικο για την φθορα. Ειναι προτιμοτερο να παταμε τερμα συμπλεκτη και φρενο στο φαναρι, ή νεκρα? Ο θειος μου, που ασχολειται με αμαξια (ερασιτεχνικα μεν), μου ειπε οτι ειναι προτιμοτερος ο συμπλεκτης γιατι στην περιπτωση της νεκρας τον πατας 2 φορες, ενω αν το κρατησεις τελειως μεσα τοτε απλα δεν κανει επαφη με δισκο. Βεβαια, αυτο προσθετει "κουραση" στο αριστερο ποδι

Προτιμότερο νεκρά σε φαναρι. Η επαφη που λες με τον δίσκο εχει υπερβολικά μικρη φθορα σχεδον μηδενικη καθώς το κιβώτιο δεν ειναι συνδεδεμένο στους τροχους σε νεκρα οποτε δεν καταπονείται καθολου ο δισκος για να "συγχρονίσει". Επισης οταν εχεις πατημένο συμπλέκτη φθείρεις ρουλεμαν και καταπονούνται τα ελατήρια που κανουν την αποσυμπλεξη. Οταν βαζεις νεκρα να αφήνεις συμπλέκτη απαλα οπως οταν αλλαζεις ταχύτητες. Μην τον πεταξεις και ας μην σβησει η μηχανη

Δημοσ.

Νεκρά βάζεις μόνο όταν τσουλάς πολύ αργά και είσαι βέβαιος ότι θα σταματήσεις εντελώς (π.χ. κόκκινο φανάρι) και σχεδόν βέβαιος ότι δε θα γίνει κάτι ώστε να χρειαστεί να πατήσεις γκάζι ξαφνικά.

Κανονικά πρέπει να έχεις πάντα και άμεσα τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Πάντως η φθορά στα τακάκια είναι πιο οικονομική από τη φθορά στο σαζμάν, βέβαια αυτό ισχύει μακροπρόθεσμα. Δηλαδή πρέπει κάποιος να υιοθετεί μονίμως και για μεγάλο χρονικό διάστημα το κατέβασμα ταχυτήτων και το πάτημα συμπλέκτη για να μπορείς να πεις ότι τελικά συμφέρει καλύτερα να βάζεις νεκρά αρκετά πιο νωρίς.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Κατι ασχετο-σχετικο για την φθορα. Ειναι προτιμοτερο να παταμε τερμα συμπλεκτη και φρενο στο φαναρι, ή νεκρα? Ο θειος μου, που ασχολειται με αμαξια (ερασιτεχνικα μεν), μου ειπε οτι ειναι προτιμοτερος ο συμπλεκτης γιατι στην περιπτωση της νεκρας τον πατας 2 φορες, ενω αν το κρατησεις τελειως μεσα τοτε απλα δεν κανει επαφη με δισκο. Βεβαια, αυτο προσθετει "κουραση" στο αριστερο ποδι

Νεκρό στα φανάρια.

Δημοσ.
6 hours ago, SabotazNic said:

Κατι ασχετο-σχετικο για την φθορα. Ειναι προτιμοτερο να παταμε τερμα συμπλεκτη και φρενο στο φαναρι, ή νεκρα? Ο θειος μου, που ασχολειται με αμαξια (ερασιτεχνικα μεν), μου ειπε οτι ειναι προτιμοτερος ο συμπλεκτης γιατι στην περιπτωση της νεκρας τον πατας 2 φορες, ενω αν το κρατησεις τελειως μεσα τοτε απλα δεν κανει επαφη με δισκο. Βεβαια, αυτο προσθετει "κουραση" στο αριστερο ποδι

πέραν αυτων που ανέφεραν οι συνομιλητές, είμαι σίγουρος ότι μετά από 10 φορές θα ξεχαστείς και θα τον έχεις τελείως μέσα, όποτε μετά αρχίζει η φθορά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...