Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 528
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Από την προτελευταία απάντηση στη συζήτηση  στο θέμα για το πρόστιμο των 20.000 ευρώ....

"Το θεμα είναι αν τελικά θα τα πληρώσει "

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ παιδιά είμαι ευχαριστημένος. Δεν μου έκλεψαν τίποτα. Πήρα όλες τις λάμπες μου.

Πέραν της πλάκας ήθελα 15 λαμπες και έκανα 3 παραγγελίες των 5. Δεν δεχονταν παραπανω αριθμο απο 5 λάμπες η κάθε παραγγελία. Ήρθαν στο κατάστημα μια χαρά. Θα αλλάξω όλες τις λάμπες στο εξοχικό...

Επεξ/σία από miltostammy
  • Like 2
Δημοσ.
14 hours ago, FCastor said:

Το ότι μας "εξαναγκάζει΄" ο Κωτσόβολος σε αγορές βάζοντας 2+1 προσφορές μου φαίνεται λίγο υπερβολικό. Αν δεν ήμουν στη διαδικασία συλλογής κομματιών για στήσιμο νέου υπολογιστή, θα κοιτούσα τα προϊόντα του εν λόγω καταστήματος και αν υπήρχε κάποιος συνδυασμός 3 προϊόντων που χρειάζομαι ή "χρειάζομαι" από τον οποίο θα επωφελούμουν με το 2+1, τότε μια χαρά. Αν όχι, ε, δε θα έπαιρνα 3 π.χ. κινητά ή τηλεοράσεις κλπ απλά και μόνο επειδή έχει 2+1 πρόμο ο Κωτσόβολος.

Επί του παρόντος όμως, παρήγγειλα ένα τροφοδοτικό και δύο Μ2 SSDs και συνολικά μου βγαίνει φθηνότερα από Skroutz κατά 150 - 200 ευρώ. Έβαλα παράδοση στο σπίτι και αντικαταβολή και περιμένω (οι SSDs είναι "ειδική παραγγελία" όπως λέει στο site οπότε η κατάσταση της παραγγελίας είναι Σε Εξέλιξη λόγω αναμονής διαθεσιμότητας των SSDs, κάτι ανάλογο με του @Arkin πιο πάνω).

Αν πάνε όλα καλά, σούπερ. Γλιτώνω 150 - 200 ευρώ από μια αγορά που θα έκανα έτσι και αλλιώς αργά ή γρήγορα. Αν όχι, ε, τι είχαμε τι χάσαμε.

Ακριβώς το ίδιο και εγώ! η περιορισμένη ποικιλία του Κώτσου με ανάγκασε μαλιστα να 'αναβαθμισω' μερικά parts πληρώνοντας λιγοτερα απο ότι υπολόγιζα αρχικα με τιμές Σκρουτζ και για υποδεέστερα πάρτς. Πχ ένα be quiet platinum τροφοδοτικό αντί για αντίστοιχο gold ίδιας ισχύος και έναν 990 pro, τον οποίο πραγματικά τον έβαλα γιατί ότι και να έβαζα μου έβγαινε τσάμπα. Τρομερά γρήγορος και τρομερά αχρειαστος για εμένα που θέλω general usage και λίγο gaming.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα και από εμένα! 

Εκανα και εγω μια αγορα το Σαββατο μια TCL 75'' C845 και αντιμετώπισα ενα θεμα με την παραλαβη μου.  Μου ηρθε μηνυμα οτι θα παραλαβω μεταξυ 10:30- 12:30 το πρωι για χθες. Αφου η ωρα πηγε 1 το μεσημερι και δεν ειχα λαβει καμια ενημερωση και αφου πηρα αδεια απο την εργασια μου για να βρισκομαι σπιτι να παραλαβω ,  καλεσα στην εξυπηρετηση πελατων. Μετα απο μιση ωρα επιασα γραμμη και μου λεει ο υπαλληλος οτι τελικα δεν θα ερθει με το φορτηγο και θα ερθει με το Βαν του καταστηματος της περιοχης σας για το οποιο επρεπε να ειχατε ενημερωθει αυτοματα με μνμ και αποτι βλεπω δεν σας ηρθε ποτε ενημερωση. Θα ενημερωσω εγω μολις τωρα μου λεει να σας καλεσουν να σας πουν την ωρα. Παει 5 παρα το απογευμα και καμια ενημερωση. Ξανα παιρνω τηλεφωνο παλι τα ιδια ( θα καλεσω το καταστημα και θα σας ενημερωσουν στα επομενα 10 λεπτα ποτε θα παραλαβετε). Για να μην κουραζω, παλι καμια ενημερωση και καμια παραλαβη δεν ειχα χθες. Το αποτελεσμα να χασω 1 μερα απο την εργασια μου περιμενοντας τον Κωτσο ολη μερα στο σπιτι. 
Μπορω να κανω κατι για αυτο ή απλα υπομονη μεχρι να παραλαβω; Θεωρω οτι η συμπεριφορα τους ειναι απαραδεκτη για τετοιο καταστημα.

Επεξ/σία από pantrif2
Δημοσ.
17 hours ago, WaxOnWaxOff said:

 

Κοιταξε , επειδη συντομα τελειωνω μια ανακαινιση , δε θα με χαλαγε να επαιρνα ψυγειο-κουζινα-πλυντηριο γυρο στα 400 το καθενα τους και να μου εβγαινε το ενα δωρο . Ομως με τον χρονικο περιορισμο και μην μηδενικη ορεξη να κατσω να κανω ερευνα αγορας βραδυατικα , δεν ασχοληθηκα . 

Βλεπεις ομως και ενας αλλος χρηστης , εφτιαξε συστηματακι υπολογιστη , με τιμια εκπτωση . 

Οπως επισης οι συνεννοημενοι με τα κινητα , βασικος σκοπος ομως να το ηθελες εξ αρχης αυτο το κινητο γιατι αν ειχες σκοπο να δαπανησεις πχ 300ε για ενα κινητο , ενω αν με τον Κωτσο δαπανησες 500 , τοτε απλα σπαταλησες +200ε που δεν θα το εκανες εξ αρχης . 

 

 

Πολλοι πιστευω εκαναν βιαστηκες αγορες 

Παραδειγμα τους "3 φιλους" που πηγανε και πηρανε 3 πατινια ...... και αντι για 4.5 το καθε ενα τους βγηκε "μονο" 3 . 

Αυτοι μεχρι σημερα νομιζουν οτι κοροιδεψαν και εφαγαν 1.5 χιλιαρικο εκαστος απο τον κακο κωτσοβολο , ενω στην ουσια ο κωτσος εβαλε στην τσεπη του σχεδον 10χιλιαρικα που δεν θα τα εβλεπε ποτε απο αυτους . 

 

 

Έχεις δίκιο! Λάθος το κατάλαβα! Νόμιζα πως ήταν 2+1 για το ίδιο προϊόν και μόνο. Κουταμάρα μου.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, pantrif2 είπε

Καλημέρα και από εμένα! 

Εκανα και εγω μια αγορα το Σαββατο μια TCL 75'' C845 και αντιμετώπισα ενα θεμα με την παραλαβη μου.  Μου ηρθε μηνυμα οτι θα παραλαβω μεταξυ 10:30- 12:30 το πρωι για χθες. Αφου η ωρα πηγε 1 το μεσημερι και δεν ειχα λαβει καμια ενημερωση και αφου πηρα αδεια απο την εργασια μου για να βρισκομαι σπιτι να παραλαβω ,  καλεσα στην εξυπηρετηση πελατων. Μετα απο μιση ωρα επιασα γραμμη και μου λεει ο υπαλληλος οτι τελικα δεν θα ερθει με το φορτηγο και θα ερθει με το Βαν του καταστηματος της περιοχης σας για το οποιο επρεπε να ειχατε ενημερωθει αυτοματα με μνμ και αποτι βλεπω δεν σας ηρθε ποτε ενημερωση. Θα ενημερωσω εγω μολις τωρα μου λεει να σας καλεσουν να σας πουν την ωρα. Παει 5 παρα το απογευμα και καμια ενημερωση. Ξανα παιρνω τηλεφωνο παλι τα ιδια ( θα καλεσω το καταστημα και θα σας ενημερωσουν στα επομενα 10 λεπτα ποτε θα παραλαβετε). Για να μην κουραζω, παλι καμια ενημερωση και καμια παραλαβη δεν ειχα χθες. Το αποτελεσμα να χασω 1 μερα απο την εργασια μου περιμενοντας τον Κωτσο ολη μερα στο σπιτι. 
Μπορω να κανω κατι για αυτο ή απλα υπομονη μεχρι να παραλαβω; Θεωρω οτι η συμπεριφορα τους ειναι απαραδεκτη για τετοιο καταστημα.

Θα σου πουν "ξέρετε η τηλεόραση σας είναι πολύ μεγάλη.. κλπ κλπ"

Καλό κουράγιο και μη χάνεις μεροκάματα, δουλειά τους είναι να σε εξυπηρετήσουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό ακριβώς μου είπαν. Επειδή είναι μεγάλη και πρέπει να έρθει με προσοχή θα σας την φέρει το βαν απο το κοντινότερο κατάστημα. Το θέμα δεν είναι ποιος θα την φέρει αλλά ότι δεν είχα καμία ενημέρωση για το πότε θα την φέρει και έκατσα περίμενα όλη μέρα στο σπίτι. Εκτός από αυτό πλήρωσα και παραπάνω μεταφορικά για να έρθει την μέρα που ήθελα και είχα κανονίσει να μην δουλεύω 

Επεξ/σία από pantrif2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, pantrif2 είπε

Το θέμα δεν είναι ποιος θα την φέρει αλλά ότι δεν είχα καμία ενημέρωση για το πότε θα την φέρει και έκατσα περίμενα όλη μέρα στο σπίτι. Εκτός από αυτό πλήρωσα και παραπάνω μεταφορικά για να έρθει την μέρα που ήθελα και είχα κανονίσει να μην δουλεύω 

Δεν πρόκειται να ιδρώσει το αυτί τους, είσαι απλά μια παραγγελία στις 100 και βάλε της ημέρας. Το πολύ πολύ να κάνεις παράπονα και κάποιος να απολυθεί, που και για αυτό αμφιβάλλω.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Doubt είπε

Δεν πρόκειται να ιδρώσει το αυτί τους, είσαι απλά μια παραγγελία στις 100 και βάλε της ημέρας. Το πολύ πολύ να κάνεις παράπονα και κάποιος να απολυθεί, που και για αυτό αμφιβάλλω.

Καταλαβα... Αντε να δω και σημερα τι θα μου πουν.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, pantrif2 είπε

Καταλαβα... Αντε να δω και σημερα τι θα μου πουν.

Την ίδια τηλεόραση παρήγγειλα, είναι να παραδοθεί σήμερα. Ακόμα την έχουν "σε επεξεργασία"... 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, unforgiven είπε

Την ίδια τηλεόραση παρήγγειλα, είναι να παραδοθεί σήμερα. Ακόμα την έχουν "σε επεξεργασία"... 

Εσυ τουλαχιστον εισαι σε επεξεργασια! Εγω ημουν για παραδοση χθες και δεν ηρθε ποτε.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, pantrif2 είπε

Εσυ τουλαχιστον εισαι σε επεξεργασια! Εγω ημουν για παραδοση χθες και δεν ηρθε ποτε.

Το ιστορικό είναι ως εξής:
Παραγγέλνω το Σάβαβτο.
Επιλέγω να γίνει παράδοση την Τετάρτη.
Μου έρχεται μήνυμα πως θα παραδοθεί την Τρίτη.
Τη Δευτέρα επικοινωνώ με τον Κωτσόβολο και τους λέω να μεταφέρουμε την παράδοση την Τετάρτη.
Μου ξαναέρχεται μήνυμα πως θα παραδοθεί την Τρίτη.
Τους ξαναπαίρνω και ζητάω να έρθει την Τετάρτη.
Έρχεται η Τετάρτη. Η παραγγελία σε στάδιο επεξεργασίας.
Ξαναεπικοινωνώ μαζί τους. Μου λένε πως ζήτησα να παραδοθεί άλλη μέρα, αλλά δεν ξέρανε ποια μέρα ζήτησα. Πρώτη διαθέσιμη ημέρα η Παρασκευή.
Το δέχομαι.

Για να δούμε πώς θα πάει...

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, unforgiven είπε

Το ιστορικό είναι ως εξής:
Παραγγέλνω το Σάβαβτο.
Επιλέγω να γίνει παράδοση την Τετάρτη.
Μου έρχεται μήνυμα πως θα παραδοθεί την Τρίτη.
Τη Δευτέρα επικοινωνώ με τον Κωτσόβολο και τους λέω να μεταφέρουμε την παράδοση την Τετάρτη.
Μου ξαναέρχεται μήνυμα πως θα παραδοθεί την Τρίτη.
Τους ξαναπαίρνω και ζητάω να έρθει την Τετάρτη.
Έρχεται η Τετάρτη. Η παραγγελία σε στάδιο επεξεργασίας.
Ξαναεπικοινωνώ μαζί τους. Μου λένε πως ζήτησα να παραδοθεί άλλη μέρα, αλλά δεν ξέρανε ποια μέρα ζήτησα. Πρώτη διαθέσιμη ημέρα η Παρασκευή.
Το δέχομαι.

Για να δούμε πώς θα πάει...

απο το κακο στο χειροτερο δηλαδη.

  • Like 1
Δημοσ.
36 minutes ago, unforgiven said:

Το ιστορικό είναι ως εξής:
Παραγγέλνω το Σάβαβτο.
Επιλέγω να γίνει παράδοση την Τετάρτη.
Μου έρχεται μήνυμα πως θα παραδοθεί την Τρίτη.
Τη Δευτέρα επικοινωνώ με τον Κωτσόβολο και τους λέω να μεταφέρουμε την παράδοση την Τετάρτη.
Μου ξαναέρχεται μήνυμα πως θα παραδοθεί την Τρίτη.
Τους ξαναπαίρνω και ζητάω να έρθει την Τετάρτη.
Έρχεται η Τετάρτη. Η παραγγελία σε στάδιο επεξεργασίας.
Ξαναεπικοινωνώ μαζί τους. Μου λένε πως ζήτησα να παραδοθεί άλλη μέρα, αλλά δεν ξέρανε ποια μέρα ζήτησα. Πρώτη διαθέσιμη ημέρα η Παρασκευή.
Το δέχομαι.

Για να δούμε πώς θα πάει...

Spoiler alert

Έρχεται η Παρασκευή : Ποια παραγγελία?😆

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...