Προς το περιεχόμενο

Η Toyota συνάπτει συμφωνία για τη μαζική παραγωγή μπαταριών Solid State EV με εμβέλεια 1500 χιλιομέτρων


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 λεπτά πριν, raynor748 είπε

νταξ... καινουργιο αυτο και εδω και 1+ χρονο που κυκλοφορει στην υπολοιπη ευρωπη εχει μαζεψει πολυ καλες κριτικες. Ενδιαφερον αν και ειναι λιγο ασχημο εξωτερικα (σαν να εχει λαθος αναλογιες, δε ξερω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εντάξει σε μια 10 ετία ομως ο αλλός θα ειναι σε φάση να φορτιζεις το TESLA στους δικους του φορτιστες των 1Mwh DC σε 2 λεπτα.....

Ασε μας ρε Τoyota εσυ δεν ελεγες για υδρογόνα και οτι δεν υπαρχει μελλον στην ηλεκτροκινηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tarantules είπε

Εκεί που λες οτι ο Πανόπουλος το έχει τερματίσει και δεν πάει άλλο , έρχεται η Toyota και ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη....

Ο μιστερ τιποτας μπορει να συγκριθει με τον κορυφαιο σε παγκοσμιες πωλησεις παραγωγο οχηματων ;

Το εννοω το  "τιποτας" διοτι απο το τιποτα θα κατασκευασει υπεραυτοκινητο , χωρις προτερη

εμπειρια , χωρις εξοπλισμο , χωρις γνωσεις , χωρις τιποτα  ....

Με εναν υπολογιστη και καποιο σχεδιαστικο προγραμμα που ουτε καν γνωριζει να το χειριστει ,

με συνεργατες φαντασματα ,  κοκ ...  

Καπως ετσι πριν καποια χρονια και μεσω Ζουγκλας ελυσε το ενεργειακο  ο "μουστακιας " , που τον

βαφτισα ερευνητη και εφαγα βαρεια καμπανα απο το φορουμ "Ηλεκτρονικα" .

Ελπιζω εδω να την γλυτωσω  για το  "τιποτας" οσον αφορα τον Σπυρετο.

Επεξ/σία από nepomuk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ να ρωτήσω κάτι?
Γιατί στη φωτογραφία έβαλαν τον "Στερεό ηλεκτρολύτη (Idemitsu Kosan)" μέσα σε butt plug???

Α οκ, βρήκα την εξήγηση στα προηγούμενα σχόλια! 😂

Επεξ/σία από STR_G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υδρογόνο ειναι το μέλλον α φωνάζω εγώ (πάντα εσωτερικής καύσης ουτε καν με κυψέλες που μετατρέπουν υδρογόνο σε ηλεκτρικό ρεύμα για κινητήρες ) θ

χωρίς να υπολογισω πάντα (σαν ελληνας)
το πόσο δύσκολα παραγεται
με ποιο τρόπο παράγεται (τρόπους)
τι ενεργεία χρειαζεται για να παραχθεί με τον κάθε τροπο
τι ρύπους βγάζει ο κάθε τροπος
το πόσο ακριβός ειναι ο κάθε τρόπος
το ποσό δύσκολη ειναι η μεταφορά του
το πόσο δύσκολη ειναι η αποθήκευσή πριν και μετά τον εφοδιασμο
το τι απώλειες ενέργειας υπάρχουν όταν το καις στον κινητήρα εσωτερικής καύσης

και όλα αυτά επειδη πιστεύω οτι το αυτοκίνητο δεν ειναι αυτοκίνητο αν δεν κανει βρουμ βρουμ

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 hours ago, Timour21 said:

Πρωτοπόρος που ακριβώς? τους εφήυρε? - όχι, τους εξέλιξε? - όχι, μια ζωή αντέγραφε τις εξελίξεις και τις καινοτομίες ευρωπαικών εταιρειών.

Ακόμα και το prius (ως υβριδική τεχνολογία) βγήκε περίπου 1 αιώνα μετά από το πρώτο υβριδικό του Porsche.

Με τι λογική σου ούτε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πρωτοποριακά γιατί αντιγράφουν τα τηλεκατευθυνόμενα με τα οποία παίζαμε μικροί. Όχι λοιπόν, η αρχιτεκτονική της porsche δεν είναι η ίδια.

13 hours ago, Black Demis said:

υδρογόνο ειναι το μέλλον α φωνάζω εγώ (πάντα εσωτερικής καύσης ουτε καν με κυψέλες που μετατρέπουν υδρογόνο σε ηλεκτρικό ρεύμα για κινητήρες ) θ

χωρίς να υπολογισω πάντα (σαν ελληνας)
το πόσο δύσκολα παραγεται
με ποιο τρόπο παράγεται (τρόπους)
τι ενεργεία χρειαζεται για να παραχθεί με τον κάθε τροπο
τι ρύπους βγάζει ο κάθε τροπος
το πόσο ακριβός ειναι ο κάθε τρόπος
το ποσό δύσκολη ειναι η μεταφορά του
το πόσο δύσκολη ειναι η αποθήκευσή πριν και μετά τον εφοδιασμο
το τι απώλειες ενέργειας υπάρχουν όταν το καις στον κινητήρα εσωτερικής καύσης

και όλα αυτά επειδη πιστεύω οτι το αυτοκίνητο δεν ειναι αυτοκίνητο αν δεν κανει βρουμ βρουμ

Να κάνουμε την ίδια ανάλυση και για τα ηλεκτρικά και τα υλικά για τις μπαταρίες τους;

Αν είχαν πέσει τα αντίστοιχα λεφτά στο υδρογόνο, θα προχωρούσε η ανάπτυξη του σε πιο αποδοτικούς τρόπους παραγωγής, μεταφοράς, και αποθήκευσης. Αντίστοιχα όπως βλέπεις τώρα με το άπειρο χρήμα να αλλάζει σιγά σιγά η τεχνολογία για τις μπαταρίες.

Και ας αφήσουμε την καραμέλα με το «σαν Έλληνας».
1) Κάποιοι εδώ μέσα έχουμε κάνει και σπουδές πάνω στο αντικείμενο της ενεργειας. Άσχετα αν δε δουλεύουμε στον τομέα, αντιλαμβανόμαστε τη θεωρεία. Η επιστήμη δεν έχει εθνικότητα.

2) συνάδελφοι από το εξωτερικό έχουν την ίδια ακριβώς άποψη. Δεν είναι ελληνική πατέντα η συγκεκριμένη άποψη.

ποια άποψη;

- ότι εάν είχαν επενδύσει τα αντίστοιχα χρήματα στην τεχνολογία γύρω από το υδρογόνο θα είχαμε ήδη πιο καθαρή αυτοκίνηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλό αμα βγάλουνε τέτοιες μπαταρίες. Αρα τα σημερινά ηλεκτρικά σε κάνα 10 χρόννια θα εχουνε βγεί όλα άχριστα, εκτός άμα μπορούνε να αναβαθμίσουνε τις μπαταρίες στα υπάρχοντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, dstilio said:

Με τι λογική σου ούτε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πρωτοποριακά γιατί αντιγράφουν τα τηλεκατευθυνόμενα με τα οποία παίζαμε μικροί. Όχι λοιπόν, η αρχιτεκτονική της porsche δεν είναι η ίδια.

Να κάνουμε την ίδια ανάλυση και για τα ηλεκτρικά και τα υλικά για τις μπαταρίες τους;

Αν είχαν πέσει τα αντίστοιχα λεφτά στο υδρογόνο, θα προχωρούσε η ανάπτυξη του σε πιο αποδοτικούς τρόπους παραγωγής, μεταφοράς, και αποθήκευσης. Αντίστοιχα όπως βλέπεις τώρα με το άπειρο χρήμα να αλλάζει σιγά σιγά η τεχνολογία για τις μπαταρίες.

Και ας αφήσουμε την καραμέλα με το «σαν Έλληνας».
1) Κάποιοι εδώ μέσα έχουμε κάνει και σπουδές πάνω στο αντικείμενο της ενεργειας. Άσχετα αν δε δουλεύουμε στον τομέα, αντιλαμβανόμαστε τη θεωρεία. Η επιστήμη δεν έχει εθνικότητα.

2) συνάδελφοι από το εξωτερικό έχουν την ίδια ακριβώς άποψη. Δεν είναι ελληνική πατέντα η συγκεκριμένη άποψη.

ποια άποψη;

- ότι εάν είχαν επενδύσει τα αντίστοιχα χρήματα στην τεχνολογία γύρω από το υδρογόνο θα είχαμε ήδη πιο καθαρή αυτοκίνηση.

Ότι και να κάνεις από την στηγμη που παραγωγή πρασίνου υδρογόνου (γιατι όλα τα άλλα δεν οφελουν σε τπτ σε σχέση με τον ''πράσινο χρυσό'' απαιτεί ηλεκτρική ενέργεια από απε για να παραχθεί, αυτοματος σημαίνει ρνα βήμα ακόμη στην μετατροπή ενέργειας σαν συνέπεια απώλειες, + αργότερα υπάρχουν τερατώδες απώλειες στους κινητήρες μεκ (εκεί ήθελα ποιο πολύ να δώσουμε προσοχή) ναι σε υδρογόνο υπό προϋποθέσεις αλλά σε οχήματα όπως mirai όπου υδρογόνο είναι σε κυψέλες και μετατρέπετε σε ηλεκτρικό ρεύμα που κινεί ηλεκτρικού κινητήρες, σε καμία περιπτοση για χρήση σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, και όσοι τόσο δαιμονισμένα το θέλουν το θέλουν κυρίος για να μείνει το αυτοκινιτο στην σημερινή του μορφή, δλδ να κάνει θοριβο να μαρσάρεις κλπ κλπ γιατί θεωρούν ότι αυτοκινιτο δεν είναι αυτοκινιτο αν δεν κάνει θοριβο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 03/11/2023 at 13:38, smpt said:

μάλλον έτσι θα μετράμε πλέον τις μπαταρίες.
Με χιλιόμετρα όχι με Ah

Εαν σκεφτεις οτι τα χλμ εχουν σημασια στη προκειμενη περιπτωση. Το Ah μπορει δεν εχει ακριβη σαφηνεια.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/11/2023 στις 1:38 ΜΜ, smpt είπε

μάλλον έτσι θα μετράμε πλέον τις μπαταρίες.
Με χιλιόμετρα όχι με Ah

Το σωστό είναι να μετράς με Wh, καθώς τα Ah ανάλογα την τάση που τροφοδοτείς αλλάζουν. Είναι και ο λόγος που βλέπεις κάτι τύπους που αγοράζουν ένα power bank 10000mAh και κλαίγονται στα σχόλια επειδή φορτίζει μια φορά και κάτι το κινητό τους. Η ένδειξη mAh τους είναι για τροφοδοσία στα 3.7V ενώ το κινητό κατά την φόρτιση τραβάει παραπάνω (5V+).

Είναι χαζό φυσικά να μετράμε σε χιλιόμετρα. Αν βάλουμε πχ την μπαταρία του model 3 σε ένα όχημα με τα μισά κιλά, φυσικά θα βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα απ' όσα βγάζει τώρα ένα model 3.

Είναι θετικό πάντως που και η Toyota μπαίνει στην κούρσα για καλύτερες μπαταρίες.

2 ώρες πριν, LilyVale είπε

Εαν σκεφτεις οτι τα χλμ εχουν σημασια στη προκειμενη περιπτωση. Το Ah μπορει δεν εχει ακριβη σαφηνεια.  

Και όμως είναι εντελώς αφθέρετο να μιλάμε για τις επιδώσεις σε χιλιόμετρα για μια μπαταρία όταν δεν είναι πάνω σε συγκεκριμένο όχημα.

Αν για παράδειγμα λέγανε ότι σε ένα ID4 η μπαταρία θα μας βγάζει 1500 χιλιόμετρα, τότε θα μπορούσαμε να καταλάβουμε και για τι μέγεθος μιλάει αλλά και να έχουμε και να κάνουμε μια σύγκριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...