Προς το περιεχόμενο

Η Toyota συνάπτει συμφωνία για τη μαζική παραγωγή μπαταριών Solid State EV με εμβέλεια 1500 χιλιομέτρων


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Toyota έκλεισε συμφωνία με την επίσης ιαπωνική εταιρεία Idemitsu Kosan για μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων τεράστιας αυτονομίας με μπαταρίες στερεάς κατάστασης.

Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη είδηση σχετικά με τα σχέδια της Toyota να είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα προσφέρει τις  συγκεκριμένες μπαταρίες νέας γενιάς. Η Toyota αναφέρει ότι η νέα τεχνολογία θα επιτρέψει στα ηλεκτρικά οχήματα να διανύσουν έως 1500 χλμ με μία φόρτιση και να φορτίζουν σε μόλις 10 λεπτά.

Η Idemitsu Kosan, ο δεύτερος μεγαλύτερος διυλιστής πετρελαίου της Ιαπωνίας, μπορεί να φαίνεται απίθανος συνεργάτης για το χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων. Όμως η Toyota αναφέρει πως η Idemitsu αναπτύσσει τις βασικές τεχνολογίες για αυτές τις μπαταρίες από το 2001.

Συγκεκριμένα, η Idemitsu έχει δουλέψει πάνω σε ένα νέο υλικό με στερεό ηλεκτρολύτη θειούχο. Με τη συνεργασία, η Toyota στοχεύει να συνδυάσει την τεχνογνωσία υλικών της Idemitsu με τις δικές της δυνατότητες παραγωγής.

06tsChqIRiDLLxlVpWMPGJX-1.fit_li.jpg.cda7f782c13988727fc27caf3e69681e.jpg

Στερεός ηλεκτρολύτης (Idemitsu Kosan)

Η Toyota παρουσίασε ένα πλάνο σε 3 φάσεις, με στόχο την εμπορική διάθεση μπαταριών στερεάς κατάστασης έως το 2027-2028. Όμως αυτό δε σημαίνει ευρεία διαθεσιμότητα, καθώς η πλήρης μαζική παραγωγή έπεται. Επίσης δεν είναι σαφές σε ποιες αγορές θα κυκλοφορήσουν αρχικά και πόσο θα κοστίζουν. 

Στην πρώτη φάση, οι δύο εταιρείες θα δουλέψουν πάνω στη βελτίωση των ηλεκτρολυτών θειούχου στερεάς κατάστασης. Στη δεύτερη φάση θα κατασκευαστεί μεγαλύτερη μονάδα πιλοτικής παραγωγής και στην τρίτη θα ξεκινήσει η πλήρης μαζική παραγωγή.

Η Honda έχει επίσης ανακοινώσει σχέδια για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες στερεάς κατάστασης έως το τέλος της δεκαετίας. Και οι δύο εταιρείες έχουν επικριθεί για τα αργά βήματα που έχουν κάνει στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτω,  και βιάζονται να καλύψουν το έδαφος.

Η Toyota πιστεύει πως το κλειδί για το μέλλον των αυτοκινήτων είναι η συνεργασία μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανίας και ενεργειακού τομέα. Μέσω της συνεργασίας με την Idemitsu στοχεύει στην παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης και σε καινοτομίες από την Ιαπωνία.
 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στην αρχή το βλέπω σε premium αυτοκίνητα, τύπου 100.000€. 

Η Τογιότα έχει ξανά μιλήσει για Στερεάς κατάστασης και πολύ παλιότερα χωρίς να δείξει κάτι, όποτε κρατάω μικρό καλάθι.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

Τουλάχιστον ατυχής η επιλογή σχήματος δοχείου για την επίδειξη του στερεού ηλεκτρολύτη...😉

Πολύ μεγάλη ομοιότητα για να είναι τυχαίο…😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά αυτοί δεν έλεγαν ότι τα EV δεν έχουν μελλον;

15 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

Τουλάχιστον ατυχής η επιλογή σχήματος δοχείου για την επίδειξη του στερεού ηλεκτρολύτη...😉

Όλα έχουν το νόημα τους να ξέρεις. Σε λίγα χρόνια θα καταλάβουμε το γιατί. 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, MetaTech είπε

Αυτοί αν δεν κάνω λάθος μιλούσαν για κίνηση με υδρογόνο! 

Στροφή στα EV τώρα ; 

Όχι ακριβώς, η συμφωνία αυτή είναι καιρό γνωστή και πρόσφατα ο CEO της TOYOTA είπε πάλι πως τα ηλεκτρικά δεν είναι έτοιμα για την ώρα και πιο energy efficient είναι τα υβριδικά. Γενικά είναι της θεωρίας πως οι μπαταρίες λιθίου δε είναι κατάλληλες για αμάξια και πως οι εταιρίες βιάζονται λόγο που τρώνε προώθηση απ τις κυβερνήσεις, οι Solid State είναι το μέλλον.

Για υδρογόνο δεν έχω διαβάσει κάτι, αν έχεις λινκ στείλε να ενημερωθούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, alejsalonica είπε

Ίσα ίσα, έλεγαν ότι έχουν ακόμα μέλλον!

Άκρως επικριτικοί εμφανίζονται και μάλλον αντίθετοι ενώ το prius ήταν το πρώτο μοντέλο στην αγορά.

Ίσως να κάνουν και στην Tesla και τις άλλες εταιρίες που είχαν αύξηση στις πωλήσεις τους τα τελευταία χρόνια.

Παραμύθι πολύ πέφτει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω πει πολλές φορές. 1. Είναι πρωτοπόρος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. 2. Άργησε να αντιδράσει στα ηλεκτρικά οχήματα.

Την Toyota τη νοιάζει απλά να πετάει λάσπη στη σημερινή ηλεκτροκίνηση για να κερδίσει χρόνο και πωλήσεις στο παρόν και να έχει στο τσεπάκι το μέλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, I'm_busy είπε

Όχι ακριβώς, η συμφωνία αυτή είναι καιρό γνωστή και πρόσφατα ο CEO της TOYOTA είπε πάλι πως τα ηλεκτρικά δεν είναι έτοιμα για την ώρα και πιο energy efficient είναι τα υβριδικά. Γενικά είναι της θεωρίας πως οι μπαταρίες λιθίου δε είναι κατάλληλες για αμάξια και πως οι εταιρίες βιάζονται λόγο που τρώνε προώθηση απ τις κυβερνήσεις, οι Solid State είναι το μέλλον.

Για υδρογόνο δεν έχω διαβάσει κάτι, αν έχεις λινκ στείλε να ενημερωθούμε.

Τα υβριδικά εν τω μεταξύ είναι ακριβώς ο τομέας τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...