nchatz Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Η Toyota έκλεισε συμφωνία με την επίσης ιαπωνική εταιρεία Idemitsu Kosan για μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων τεράστιας αυτονομίας με μπαταρίες στερεάς κατάστασης. Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη είδηση σχετικά με τα σχέδια της Toyota να είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα προσφέρει τις συγκεκριμένες μπαταρίες νέας γενιάς. Η Toyota αναφέρει ότι η νέα τεχνολογία θα επιτρέψει στα ηλεκτρικά οχήματα να διανύσουν έως 1500 χλμ με μία φόρτιση και να φορτίζουν σε μόλις 10 λεπτά. Η Idemitsu Kosan, ο δεύτερος μεγαλύτερος διυλιστής πετρελαίου της Ιαπωνίας, μπορεί να φαίνεται απίθανος συνεργάτης για το χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων. Όμως η Toyota αναφέρει πως η Idemitsu αναπτύσσει τις βασικές τεχνολογίες για αυτές τις μπαταρίες από το 2001. Συγκεκριμένα, η Idemitsu έχει δουλέψει πάνω σε ένα νέο υλικό με στερεό ηλεκτρολύτη θειούχο. Με τη συνεργασία, η Toyota στοχεύει να συνδυάσει την τεχνογνωσία υλικών της Idemitsu με τις δικές της δυνατότητες παραγωγής. Στερεός ηλεκτρολύτης (Idemitsu Kosan) Η Toyota παρουσίασε ένα πλάνο σε 3 φάσεις, με στόχο την εμπορική διάθεση μπαταριών στερεάς κατάστασης έως το 2027-2028. Όμως αυτό δε σημαίνει ευρεία διαθεσιμότητα, καθώς η πλήρης μαζική παραγωγή έπεται. Επίσης δεν είναι σαφές σε ποιες αγορές θα κυκλοφορήσουν αρχικά και πόσο θα κοστίζουν. Στην πρώτη φάση, οι δύο εταιρείες θα δουλέψουν πάνω στη βελτίωση των ηλεκτρολυτών θειούχου στερεάς κατάστασης. Στη δεύτερη φάση θα κατασκευαστεί μεγαλύτερη μονάδα πιλοτικής παραγωγής και στην τρίτη θα ξεκινήσει η πλήρης μαζική παραγωγή. Η Honda έχει επίσης ανακοινώσει σχέδια για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες στερεάς κατάστασης έως το τέλος της δεκαετίας. Και οι δύο εταιρείες έχουν επικριθεί για τα αργά βήματα που έχουν κάνει στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτω, και βιάζονται να καλύψουν το έδαφος. Η Toyota πιστεύει πως το κλειδί για το μέλλον των αυτοκινήτων είναι η συνεργασία μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανίας και ενεργειακού τομέα. Μέσω της συνεργασίας με την Idemitsu στοχεύει στην παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης και σε καινοτομίες από την Ιαπωνία. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MetaTech Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Αυτοί αν δεν κάνω λάθος μιλούσαν για κίνηση με υδρογόνο! Στροφή στα EV τώρα ; Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2023 από MetaTech 12 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sugizo Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 "Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι το μέλλον!" *two hours later* "Φτιάχνουμε νέες μπαταρίες για ηλεκτρικά!" αποφασίστε... 8 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
smpt Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 μάλλον έτσι θα μετράμε πλέον τις μπαταρίες. Με χιλιόμετρα όχι με Ah 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilisxd Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Στην αρχή το βλέπω σε premium αυτοκίνητα, τύπου 100.000€. Η Τογιότα έχει ξανά μιλήσει για Στερεάς κατάστασης και πολύ παλιότερα χωρίς να δείξει κάτι, όποτε κρατάω μικρό καλάθι. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geoluc Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 "1500 χλμ με μία φόρτιση και να φορτίζουν σε μόλις 10 λεπτά" Ναι αν το πετύχουν (με τίμιο efficiency) είναι game changing. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MAFAKA Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Τουλάχιστον ατυχής η επιλογή σχήματος δοχείου για την επίδειξη του στερεού ηλεκτρολύτη...😉 3 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Διαφημιστικά κόλπα. Να περιμένουμε να Έλον να πει 2000 ΕΓΩ;;;😜 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bubu Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 6 λεπτά πριν, MAFAKA είπε Τουλάχιστον ατυχής η επιλογή σχήματος δοχείου για την επίδειξη του στερεού ηλεκτρολύτη...😉 Πολύ μεγάλη ομοιότητα για να είναι τυχαίο…😉 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Armoral Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Καλά αυτοί δεν έλεγαν ότι τα EV δεν έχουν μελλον; 15 λεπτά πριν, MAFAKA είπε Τουλάχιστον ατυχής η επιλογή σχήματος δοχείου για την επίδειξη του στερεού ηλεκτρολύτη...😉 Όλα έχουν το νόημα τους να ξέρεις. Σε λίγα χρόνια θα καταλάβουμε το γιατί. 😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alejsalonica Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 2 λεπτά πριν, Armoral είπε Καλά αυτοί δεν έλεγαν ότι τα EV δεν έχουν μελλον; Ίσα ίσα, έλεγαν ότι έχουν ακόμα μέλλον! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
I'm_busy Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 15 λεπτά πριν, MetaTech είπε Αυτοί αν δεν κάνω λάθος μιλούσαν για κίνηση με υδρογόνο! Στροφή στα EV τώρα ; Όχι ακριβώς, η συμφωνία αυτή είναι καιρό γνωστή και πρόσφατα ο CEO της TOYOTA είπε πάλι πως τα ηλεκτρικά δεν είναι έτοιμα για την ώρα και πιο energy efficient είναι τα υβριδικά. Γενικά είναι της θεωρίας πως οι μπαταρίες λιθίου δε είναι κατάλληλες για αμάξια και πως οι εταιρίες βιάζονται λόγο που τρώνε προώθηση απ τις κυβερνήσεις, οι Solid State είναι το μέλλον. Για υδρογόνο δεν έχω διαβάσει κάτι, αν έχεις λινκ στείλε να ενημερωθούμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Armoral Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, alejsalonica είπε Ίσα ίσα, έλεγαν ότι έχουν ακόμα μέλλον! Άκρως επικριτικοί εμφανίζονται και μάλλον αντίθετοι ενώ το prius ήταν το πρώτο μοντέλο στην αγορά. Ίσως να κάνουν και στην Tesla και τις άλλες εταιρίες που είχαν αύξηση στις πωλήσεις τους τα τελευταία χρόνια. Παραμύθι πολύ πέφτει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Το έχω πει πολλές φορές. 1. Είναι πρωτοπόρος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. 2. Άργησε να αντιδράσει στα ηλεκτρικά οχήματα. Την Toyota τη νοιάζει απλά να πετάει λάσπη στη σημερινή ηλεκτροκίνηση για να κερδίσει χρόνο και πωλήσεις στο παρόν και να έχει στο τσεπάκι το μέλλον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Armoral Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 2 λεπτά πριν, I'm_busy είπε Όχι ακριβώς, η συμφωνία αυτή είναι καιρό γνωστή και πρόσφατα ο CEO της TOYOTA είπε πάλι πως τα ηλεκτρικά δεν είναι έτοιμα για την ώρα και πιο energy efficient είναι τα υβριδικά. Γενικά είναι της θεωρίας πως οι μπαταρίες λιθίου δε είναι κατάλληλες για αμάξια και πως οι εταιρίες βιάζονται λόγο που τρώνε προώθηση απ τις κυβερνήσεις, οι Solid State είναι το μέλλον. Για υδρογόνο δεν έχω διαβάσει κάτι, αν έχεις λινκ στείλε να ενημερωθούμε. Τα υβριδικά εν τω μεταξύ είναι ακριβώς ο τομέας τους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα