phanispal Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Πρέπει να είναι τουλάχιστον αφελής κάποιος που δε μπορεί να το δει αυτό. Πάντως είναι αρκετοί εκείνοι που κάθονται και υπολογίζουν το έμμεσο κέρδος από μηδενικά τέλη σε βάθος ετών. Είναι να απορεί κανείς.
Chachanoulis Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 28 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε Σχήμα λόγου ήταν κύριοι... Σε λίγα χρονάκια, θα μπουν τέλη και στα ηλεκτρικά και πάει λέγοντας. προφανως. απλα ενα κινητρο ηταν για να παρει καποιος ηλεκτρικο/υβριδικο. αν φτασουν το στοχο τους (οποιος ειναι αυτος) τοτε προφανως θα σταματησουν το κινητρο.
kotsonatos04 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, phanispal είπε Πρέπει να είναι τουλάχιστον αφελής κάποιος που δε μπορεί να το δει αυτό. Πάντως είναι αρκετοί εκείνοι που κάθονται και υπολογίζουν το έμμεσο κέρδος από μηδενικά τέλη σε βάθος ετών. Είναι να απορεί κανείς. Κι εγώ πήρα καινούργιο αμάξι και ο ορίζοντας που έχω είναι για 5 χρόνια χωρίς τέλη. Δεν έχω υβριδικό, euro 6d, οπότε είναι να απορείς πως πχ. έχω την εντύπωση πως δεν θα πληρώνω τέλη μέχρι το 2026; Όλα πρέπει να τα συνυπολογίσεις, αλλιώς χωρίς κίνητρα γιατί να αλλάξεις αυτοκίνητο σε ένα δυσμενές περιβάλλον για νέες αγορές; 55 λεπτά πριν, Chachanoulis είπε προφανως. απλα ενα κινητρο ηταν για να παρει καποιος ηλεκτρικο/υβριδικο. αν φτασουν το στοχο τους (οποιος ειναι αυτος) τοτε προφανως θα σταματησουν το κινητρο. Αν διαβάσεις το άρθρο, το ζουμί είναι πως η μη χρήση καυσίμων έχει αρνητικό αντίκτυπο στα έσοδα του κράτους ενώ η επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού/υβριδικού επιβαρύνει τα δημόσια έξοδα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η ΕΕ θέλει να μεταβεί σε πράσινη ενέργεια άρον άρον δίχως σχέδιο ή τουλάχιστον με σχέδιο που δεν προέβλεπε plan b,c κλπ.
csontheline Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 33 minutes ago, kotsonatos04 said: Κι εγώ πήρα καινούργιο αμάξι και ο ορίζοντας που έχω είναι για 5 χρόνια χωρίς τέλη. Δεν έχω υβριδικό, euro 6d, οπότε είναι να απορείς πως πχ. έχω την εντύπωση πως δεν θα πληρώνω τέλη μέχρι το 2026; Όλα πρέπει να τα συνυπολογίσεις, αλλιώς χωρίς κίνητρα γιατί να αλλάξεις αυτοκίνητο σε ένα δυσμενές περιβάλλον για νέες αγορές; Αν διαβάσεις το άρθρο, το ζουμί είναι πως η μη χρήση καυσίμων έχει αρνητικό αντίκτυπο στα έσοδα του κράτους ενώ η επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού/υβριδικού επιβαρύνει τα δημόσια έξοδα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η ΕΕ θέλει να μεταβεί σε πράσινη ενέργεια άρον άρον δίχως σχέδιο ή τουλάχιστον με σχέδιο που δεν προέβλεπε plan b,c κλπ. Τα κίνητρα είναι για να μεταβεί ο κόσμος σε κάτι καλύτερο (αποδεδειγμένα καλύτερο, ειδικά αν συγκριθεί με τα πρώιμα ΜΕΚ το 1920-30-40). Επίσης, όσα περισσότερα οχήματα υπάρχουν που χρειάζονται εισαγωγές για την κίνησή τους (πετρέλαιο και παράγωγα), τόσο περισσότερο θα πιέζουν οι πολίτες για την εισαγωγή του καυσίμου και άρα θα εξαρτάται από τους παραγωγούς. Ενώ με τα ηλεκτρικά (με μπαταρίες, όχι κάποιον άλλο τρόπο αποθήκευσης ενέργειας), καθαρά για την χρήση τους, θα μπορούσε να παράγεται εξ'ολοκλήρου εντός των συνόρων της ΕΕ. Αλλά και να αλλάξει ο τρόπος αποθήκευσης (το υδρογόνο φλερτάρει αρκετά), πάλι φαίνεται να γίνεται η παραγωγή εντός των συνόρων. Επίσης (σε άλλο quote πάει), τα τέλη κυκλοφορίας είναι -θεωρητικά- για την χρήση των οδών και της συνολικής υποδομής που χρειάζεται, όχι για τους ρύπους. Ηλεκτρικό ή μη, την ίδια φθορά προκαλεί, την ίδια χρήση κάνει (μπορεί και λιγότερη, αν συνυπολογίσει κανείς τα βυτιοφόρα που πρέπει να μεταφέρουν καύσιμα στα εκάστοτε πρατήρια). Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από csontheline
Joshua21 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 12 minutes ago, csontheline said: Επίσης (σε άλλο quote πάει), τα τέλη κυκλοφορίας είναι -θεωρητικά- για την χρήση των οδών και της συνολικής υποδομής που χρειάζεται, όχι για τους ρύπους. Ηλεκτρικό ή μη, την ίδια φθορά προκαλεί, την ίδια χρήση κάνει (μπορεί και λιγότερη, αν συνυπολογίσει κανείς τα βυτιοφόρα που πρέπει να μεταφέρουν καύσιμα στα εκάστοτε πρατήρια). Ούτε θεωρητικά ούτε πρακτικά είναι έτσι όπως το περιγράφεις, αν ήταν τότε σίγουρα το ύψος των τελών κυκλοφορίας δεν θα εξαρτιόταν κυρίως από τους ρύπους, θα εξαρτιόταν από το βάρος, και έτσι τα ηλεκτρικά θα πλήρωναν περισσότερα. Τα βυτιοφόρα που μεταφέρουν καύσιμα στα πρατήρια δεν εξαιρούνται των τελών κυκλοφορίας, τα πληρώνουν κανονικά. 1
2MM Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Στην Ολλανδια τα τελη ειναι αναλογα το βαρος αν θυμαμαι καλα
Kthulhou Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου αν δεις τι σου λέει η τράπεζα, θα δεις ότι δεν πρέπει να ντρέπονται. πλήρωσες αργά το βράδυ η εκτέλεση της πληρωμής όμως θα γίνει την επόμενη μέρα, στο λέει όταν πας να πληρώσεις, πως αν η εντολή δοθεί μετα την Χ ώρα (νόμίζω 18.00) , θα εκτελεστεί την επόμενη. 2
spinemm Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου On 28/02/2024 at 20:43, andreaspA said: αν δεν παιξουν οι γεφυρες του ΔΙΑΣ, και δεν παει κατευθειαν η πληρωμη, αλλα παει με batch αρχειο την επομενη το μεσημερι (πολυ συνηθες στον τραπεζικο χωρο), δεν ξερω αν το συστημα της εφοριας επειδη δεν θα δει την πληρωμη μεχρι την αλλαγη της ημερας, παει και χρεώσει προστιμο (διπλα τέλη) κατευθειαν. Θα σβηστει εννοειται μετα, αλλα δεν ξερω αν θελει μανουρα. Παντως ειναι πολυ συνηθισμενο να κρεμαει το ΔΙΑΣ και να μην εμφανιζονται οι πληρωμες online. Οποτε μια εργάσιμη πριν, ειναι η καταλληλη στιγμη να πληρωσεις τα ΤΕΛΗ κυκλοφοριας. Συμφωνω!! ΠΟΤΕ δεν αφηνω πληρωμες στη ληξη....ποσο μαλλον τα τελη κυκλοφοριας!! 1
agnostos13 Δημοσ. 1 Μαρτίου Δημοσ. 1 Μαρτίου 18 ώρες πριν, Bomber-21 είπε ΠΑΡΤΕ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ Έρχονται τέλη κυκλοφορίας και για τα υβριδικά ΙΧ από το 2025 | Ειδήσεις για την Οικονομία | newmoney Τι πιο σύνηθες να συμβεί… Θα έρθει και η ώρα για τα ηλεκτρικά αργότερα! Πως θα κλείσουν οι τρύπες από τα χαμένα έσοδα δηλαδή; 10 ώρες πριν, spinemm είπε Συμφωνω!! ΠΟΤΕ δεν αφηνω πληρωμες στη ληξη....ποσο μαλλον τα τελη κυκλοφοριας!! Έχω την αίσθηση οτι έχει λυθεί το θέμα πλέον. Το valeur είναι πρόβλημα της τράπεζας, όχι του οφειλέτη! 1
AntiCambeR Δημοσ. 1 Μαρτίου Δημοσ. 1 Μαρτίου Στις 28/2/2024 στις 8:43 ΜΜ, andreaspA είπε αν δεν παιξουν οι γεφυρες του ΔΙΑΣ, και δεν παει κατευθειαν η πληρωμη, αλλα παει με batch αρχειο την επομενη το μεσημερι (πολυ συνηθες στον τραπεζικο χωρο), δεν ξερω αν το συστημα της εφοριας επειδη δεν θα δει την πληρωμη μεχρι την αλλαγη της ημερας, παει και χρεώσει προστιμο (διπλα τέλη) κατευθειαν. Θα σβηστει εννοειται μετα, αλλα δεν ξερω αν θελει μανουρα. Παντως ειναι πολυ συνηθισμενο να κρεμαει το ΔΙΑΣ και να μην εμφανιζονται οι πληρωμες online. Οποτε μια εργάσιμη πριν, ειναι η καταλληλη στιγμη να πληρωσεις τα ΤΕΛΗ κυκλοφοριας. Σε αυτή την περίπτωση, λέμε "Γ@@@@@κε ο Δίας;" 😅 2
TasSou Δημοσ. 1 Μαρτίου Δημοσ. 1 Μαρτίου Για έναν... φίλο που τα πλήρωσε σήμερα διπλά μπορεί να γίνει τίποτα;
Ukforthemoment Δημοσ. 1 Μαρτίου Δημοσ. 1 Μαρτίου 11 λεπτά πριν, TasSou είπε Για έναν... φίλο που τα πλήρωσε σήμερα διπλά μπορεί να γίνει τίποτα; Ενα χτύπημα στην πλάτη .............και "ας πρόσεχες" 2 4
villasg Δημοσ. 1 Μαρτίου Δημοσ. 1 Μαρτίου 17 λεπτά πριν, TasSou είπε Για έναν... φίλο που τα πλήρωσε σήμερα διπλά μπορεί να γίνει τίποτα; ενα περαστικα φτανει 1
Narayan Δημοσ. 1 Μαρτίου Δημοσ. 1 Μαρτίου 19 λεπτά πριν, TasSou είπε Για έναν... φίλο που τα πλήρωσε σήμερα διπλά μπορεί να γίνει τίποτα; GoFundMe 3
haris_216 Δημοσ. 1 Μαρτίου Δημοσ. 1 Μαρτίου 1 ώρα πριν, TasSou είπε Για έναν... φίλο που τα πλήρωσε σήμερα διπλά μπορεί να γίνει τίποτα; Αααχ αυτοί οι...φίλοι. Όλοι έχουμε "τέτοιους" που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο περνάνε δύσκολα ή κάνουν μ...κίες Τουλάχιστον είναι τυχεροί που έχουν τους φίλους τους (εμάς) για να προσπαθούν να τους βρουν λύση στα εκάστοτε προβλήματα 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα