Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

Την κάρτα γραφικών δεν θα την δώσει ΠΙΣΩ?

Απλα στο θεμα αυτό δεν υπάρχει καμια τεκμηριώσει για να πάρεις πίσω λεφτά 

  • Απαντ. 244
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Hacker?pcs είπε

Είναι το τέλειο θέμα - απάντηση για το επιχείρημα υπέρ αντικαταβολής, ειδικά τα ποστ σας που περιγράφεται η παράλογη σκέψη όσων νομίζουν ότι δεν μπορούν να γίνουν scam με αντικαταβολή, αν μη τι άλλο είναι ΠΙΟ δύσκολο να πάρεις πίσω λεφτά γιατί έγινε ολόκληρη μεταφορά, πληρωμή, αριθμός αποστολής κτλ. Το να παραλάβεις πέτρες ή πατάτες δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι δεν ήθελες αυτό αρχικά. Εν συντομία, καλοφάγωτη νηματοθέτη

προφανώς δεν καλύπτεσαι , απλά έχεις στη διάθεσή σου περισσότερα στοιχεία του πωλητή απο ότι με κατάθεση

Δημοσ.
14 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Μου είπε η τράπεζα ότι ΔΕΝ μπορω ΑΚΟΜΑ να κάνω αμφισβήτηση.

Δινεις εμφαση σε λαθος σημεια,μονιμως.

 

10 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Την κάρτα γραφικών δεν θα την δώσει ΠΙΣΩ?

Το ιδιο.

16 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Το δέμα το άνοιξα μπροστά στον διανομέα 

Να εισαι σιγουρος,θα ειναι διπλα σου στο δικαστηριο,μαρτυρας.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω να πω τώρα το άλλο ; 
 

Ο TS πλήρωσε με κάρτα το πακέτο και το άνοιξε μπροστά στον διανομέα όπου και διαπίστωσε ότι δεν είναι αυτό που παράγγειλε , δεν μπορεί απλά εκείνη την στιγμή να κλείσει το πακέτο να εξηγήσει τι συμβαίνει  στον διανομέα ώστε να του κάνει απευθειας Refund και να το στείλει πίσω στον αποστολέα; Από ότι γνωρίζω μπορείς να πάρεις χρήματα πίσω από το POS με την ίδια κάρτα που χρησιμοποίησες αρχικά ( έχει συμβεί αρκετές φορές σε τουριστική επιχείριση που εργάζομαι να κάνουμε κάποιο refund λογο λαθους στην χρέωση και η διαδικασία είναι πολύ απλή )   « και ας χρεωθεί το πήγαινε - έλα» ο αρχικος παραλήπτης / αποστολέας πλέον ! Καλύτερα να χάσει 20€ παρα 200€ πχ ..

 

ΥΓ . Είμαι περίεργος να δω τι θα έχει το δεύτερο πακέτο που έστειλαν του TS.😅

Επεξ/σία από Mr^Robot
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Mr^Robot είπε

Ο TS πλήρωσε με κάρτα το πακέτο και το άνοιξε μπροστά στον διανομέα όπου και διαπίστωσε ότι δεν είναι αυτό που παράγγειλε , δεν μπορεί απλά εκείνη την στιγμή να κλείσει το πακέτο να εξηγήσει τι συμβαίνει  στον διανομέα ώστε να του κάνει απευθειας Refund και να το στείλει πίσω στον αποστολέα;

Μπορουσε να κανει αρνηση,πριν το παραλαβει και πληρωσει.
Δεν νοιαζει κανεναν τι εγινε μετα,δεν υπαρχει τετοιο πρωτοκολλο,εφοσον πληρωσε τελειωνει εκει.

Τα λεφτα δεν ηταν της courier,πηγαν στον αποστολεα,δε μπορει η courier αυθαιρετα να κανει refund.

Το μονο refund που μπορει να κανει,ειναι σε οτι αφορα στα μεταφορικα,οπως πχ οταν μου εστειλαν πληρωμενο δεμα,η υπαλληλος το καταχωρισε ως χρεωση παραληπτη και το ξαναπληρωσα εγω.Εκει,αφου μιλησα με τον αποστολεα,πηγε απο το υποκαταστημα και του εκαναν refund.
Στο θεμα μας.

Καποια "μαγαζακια" επιτρεπουν ,παρανομα,τον ελεγχο κατα την παραδοση.

Εκει,παρανομα παλι,μπορεις να κανεις αρνηση παραλαβης,χωρις να πληρωσεις.

Αλλα "μαγαζακια" παλι,στην επαρχια,επειδη ειναι γνωστοι,μπορει να αφησουν τον παραληπτη να ελεγξει το δεμα.

Το τι θα γινει ομως,αν ο αρχικος αποστολεας καταλαβει οτι εχει ανοιχθει το δεμα,ειναι αλλη ιστορια.
 

 

 

55 λεπτά πριν, Mr^Robot είπε

έχει συμβεί αρκετές φορές σε τουριστική επιχείριση που εργάζομαι να κάνουμε κάποιο refund λογο λαθους στην χρέωση

Μηλα και πορτοκαλια.

 

16 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 

Ήσουν αρκετά ξεκάθαρος.

Ξεχασες το σημειο που λεει οτι επειδη ειναι δεσμευμενο το ποσο,δε μπορει να γινει αμφισβητηση,αλλα θα μπορεσει να γινει αφου δεσμευθει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Μπορουσε να κανει αρνηση,πριν το παραλαβει και πληρωσει.
Δεν νοιαζει κανεναν τι εγινε μετα,δεν υπαρχει τετοιο πρωτοκολλο,εφοσον πληρωσε τελειωνει εκει.

Τα λεφτα δεν ηταν της courier,πηγαν στον αποστολεα,δε μπορει η courier αυθαιρετα να κανει refund.

Το μονο refund που μπορει να κανει,ειναι σε οτι αφορα στα μεταφορικα,οπως πχ οταν μου εστειλαν πληρωμενο δεμα,η υπαλληλος το καταχωρισε ως χρεωση παραληπτη και το ξαναπληρωσα εγω.Εκει,αφου μιλησα με τον αποστολεα,πηγε απο το υποκαταστημα και του εκαναν refund.
Στο θεμα μας.

Καποια "μαγαζακια" επιτρεπουν ,παρανομα,τον ελεγχο κατα την παραδοση.

Εκει,παρανομα παλι,μπορεις να κανεις αρνηση παραλαβης,χωρις να πληρωσεις.

Αλλα "μαγαζακια" παλι,στην επαρχια,επειδη ειναι γνωστοι,μπορει να αφησουν τον παραληπτη να ελεγξει το δεμα.

Το τι θα γινει ομως,αν ο αρχικος αποστολεας καταλαβει οτι εχει ανοιχθει το δεμα,ειναι αλλη ιστορια.
 

 

 

Μηλα και πορτοκαλια.

 

Ξεχασες το σημειο που λεει οτι επειδη ειναι δεσμευμενο το ποσο,δε μπορει να γινει αμφισβητηση,αλλα θα μπορεσει να γινει αφου δεσμευθει.

Ναι αλλά αφού είσπραξε η courier δεν μπορεί και να του γυρίσει και τα χρήματα πίσω την ίδια στιγμή ; 
 

Απο την άλλη ποιο πολύ τύχη θα είχε στο αίτημα  αμφισβήτησης αν προ πλήρωνε με την κάρτα online παρα αντικαταβολή . 

Επεξ/σία από Mr^Robot
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Mr^Robot είπε

Ναι αλλά αφού είσπραξε η courier δεν μπορεί και να του γυρίσει και τα χρήματα πίσω την ίδια στιγμή ; 

Οχι,εκει τελειωνει το εργο τους.

4 λεπτά πριν, Mr^Robot είπε

Απο την άλλη ποιο πολύ τύχη θα είχε στο αίτημα  αμφισβήτησης αν προ πλήρωνε με την κάρτα online παρα αντικαταβολή . 

Εκει παλι μιλαμε για κατι αλλο.

Εκει ναι,θα μπορουσε να κανει αμφισβητηση.

Στην αντικαταβολη ομως οχι.
 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Mr^Robot είπε

Εγω να πω τώρα το άλλο ; 
 

Ο TS πλήρωσε με κάρτα το πακέτο και το άνοιξε μπροστά στον διανομέα όπου και διαπίστωσε ότι δεν είναι αυτό που παράγγειλε , δεν μπορεί απλά εκείνη την στιγμή να κλείσει το πακέτο να εξηγήσει τι συμβαίνει  στον διανομέα ώστε να του κάνει απευθειας Refund και να το στείλει πίσω στον αποστολέα; Από ότι γνωρίζω μπορείς να πάρεις χρήματα πίσω από το POS με την ίδια κάρτα που χρησιμοποίησες αρχικά ( έχει συμβεί αρκετές φορές σε τουριστική επιχείριση που εργάζομαι να κάνουμε κάποιο refund λογο λαθους στην χρέωση και η διαδικασία είναι πολύ απλή )   « και ας χρεωθεί το πήγαινε - έλα» ο αρχικος παραλήπτης / αποστολέας πλέον ! Καλύτερα να χάσει 20€ παρα 200€ πχ ..

 

ΥΓ . Είμαι περίεργος να δω τι θα έχει το δεύτερο πακέτο που έστειλαν του TS.😅

Σήμερα θα έρθει.

Και ΕΓΩ είμαι πολύ περίεργος .

Με βάση το tracking number, το 1' δέμα ξεκίνησε από Πάτρα ενώ το 2' από ΚΟΡΙΝΘΟ !

Επεξ/σία από GREGORYMO
Συμπληρώμα
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Mr^Robot είπε

Εγω να πω τώρα το άλλο ; 
 

Ο TS πλήρωσε με κάρτα το πακέτο και το άνοιξε μπροστά στον διανομέα όπου και διαπίστωσε ότι δεν είναι αυτό που παράγγειλε , δεν μπορεί απλά εκείνη την στιγμή να κλείσει το πακέτο να εξηγήσει τι συμβαίνει  στον διανομέα ώστε να του κάνει απευθειας Refund και να το στείλει πίσω στον αποστολέα; Από ότι γνωρίζω μπορείς να πάρεις χρήματα πίσω από το POS με την ίδια κάρτα που χρησιμοποίησες αρχικά ( έχει συμβεί αρκετές φορές σε τουριστική επιχείριση που εργάζομαι να κάνουμε κάποιο refund λογο λαθους στην χρέωση και η διαδικασία είναι πολύ απλή )   « και ας χρεωθεί το πήγαινε - έλα» ο αρχικος παραλήπτης / αποστολέας πλέον ! Καλύτερα να χάσει 20€ παρα 200€ πχ ..

Αυτά τα θέλεις και τα λες...;

Εσύ αν στείλεις ένα δέμα θέλεις αυτό το δέμα να ανοιχθεί και μετά να ξανά δοθεί ανοιγμένο στην εταιρεία μεταφορών η οποία να το δεχθεί ανοιγμένο και να στο επιστρέψει πίσω...;

Σοβαρά τώρα...;

  • Confused 1
Δημοσ.
4 hours ago, Mr^Robot said:

Ο

Άλλο το σωστό και το δίκαιο ·που δεν είναι και τόσο όπως το λες, άλλο το νόμιμο, μπορείς να το κάνεις μερικές φορές αλλά μετά θα μαθευτεί και θα αρχίσουν να το εκμεταλλεύονται και θα μπλέξεις εσύ, καλύτερα να είσαι νομότυπος και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Τι παράγγειλες, μα μου σου του, είναι άσχετα, από τη στιγμή που το πήρες στα χέρια σου το δέχτηκες, πληρώνεις, τέλος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

Με βάση το tracking number, το 1' δέμα ξεκίνησε από Πάτρα ενώ το 2' από ΚΟΡΙΝΘΟ !

και το επόμενο από Σάντα Μπάρμπαρα .

Επεξ/σία από makis269
Δημοσ.
5 hours ago, Mr^Robot said:

Από ότι γνωρίζω μπορείς να πάρεις χρήματα πίσω από το POS με την ίδια κάρτα που χρησιμοποίησες αρχικά ( έχει συμβεί αρκετές φορές σε τουριστική επιχείριση που εργάζομαι να κάνουμε κάποιο refund λογο λαθους στην χρέωση και η διαδικασία είναι πολύ απλή )   « και ας χρεωθεί το πήγαινε - έλα» ο αρχικος παραλήπτης / αποστολέας πλέον ! Καλύτερα να χάσει 20€ παρα 200€ πχ ..

Η διαφορά ανάμεσα σε αυτό που έχει συμβεί πολλές φορές στην επιχείρηση που εργάζεσαι και στην περίπτωση του ts είναι αυτό στα bold, στην τελευταία ΔΕΝ πρόκειται για λάθος χρέωση. Η κούριερ έκανε την δουλειά για την οποία πληρώθηκε, εισέπραξε την αντικαταβολή πριν την παράδοση του δέματος, το τι είχε μέσα ούτε την ενδιαφέρει ούτε την αφορά.

4 hours ago, Mr^Robot said:

Ναι αλλά αφού είσπραξε η courier δεν μπορεί και να του γυρίσει και τα χρήματα πίσω την ίδια στιγμή ;

Όχι δεν μπορεί επειδή το πακέτο έχει ανοιχτεί, μόνο αν ήταν άθικτο θα μπορούσε να το επιστρέψει στον αποστολέα ισχυριζόμενη μη παραλαβή.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, andreas1gr είπε

Αυτά τα θέλεις και τα λες...;

Εσύ αν στείλεις ένα δέμα θέλεις αυτό το δέμα να ανοιχθεί και μετά να ξανά δοθεί ανοιγμένο στην εταιρεία μεταφορών η οποία να το δεχθεί ανοιγμένο και να στο επιστρέψει πίσω...;

Σοβαρά τώρα...;

Επειδή δεν καταλαβαίνω από τον γραπτό λόγο αν το ύφος σου είναι ειρωνικό η απλά όντως απορείς θα το προσπεράσω . 
 

Από την άλλη , όλοι λένε για τον «γνωστό» στην κούριερ και αν ήξερε τον άνθρωπο ο TS η όχι , που όντως σε μικρές περιόχες είναι σύνηθες .. ΠΟΙΟΣ τον εμποδίζει να ανοίξει το πακέτο για να διαπίστωσει τι βρίσκεται μέσα , και αν δεν είναι αυτό που παράγγειλε ο ενδιαφερόμενος το σφραγίζει και ούτε γάτα ούτε ζημιά ;  ( το ξέρω είναι παράνομο )

Παρολαυτα η απορία μου και η σκέψη μου λύθηκε από άλλο μέλος , χωρις ύφος και με σαφήνεια ! Αν σε ενδιαφέρει αντιπαράθεση είσαι σε λάθος θρεντ .

 

Επεξ/σία από Mr^Robot

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...