Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Pitoo είπε

Αμφισβήτηση συναλλαγής κάνει κανείς όταν βάζει την κάρτα του ον-λάιν χωρίς να είναι παρόν σε κάποιο pos με την δικαιολογία ότι με κλέψανε και κάποιος έβαλε την κάρτα μου ον-λάιν. 

Όχι, υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 244
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, GREGORYMO said:

Του είπα ότι τον κατάλαβα αλλά έκανε τον ψοφιο κοριό.

Του είπα να στείλω το 'λάθος' προϊόν αλλά μου είπε: όταν παραλάβεις το δίνεις στον courier.

Δεν είναι αυτό το θέμα.

Έκανα το αίτημα που μου ζήτησε η ALPHA.

Αρκεί?

Αν δεν αρκεί, δεν θα έπρεπε να με πάρουν τηλέφωνο?

Τόσοι και τόσοι δεν παραλάβουν αλλά νταλον ?

Σε κανένα δεν έχει τύχει?

Ένα παπούτσι ανδρικό είχα παραγγείλει.

Και μου έστειλε γυναικείο και άλλο νούμερο και ΑΛΛΗ μάρκα βέβαια.

 

ενα μόνο παπούτσι; 

 

Δύσκολα όμως θα σε καλύψει η τράπεζα,  η συναλλαγή σου είναι με την courier,  αυτή ολοκλήρωσε την υπηρεσία επιτυχώς αφού παρέλαβε

Αν θέλεις τέτοια κάλυψη τότε κάνεις την πληρωμή με την κάρτα στο κατάστημα αγοράς.

Αν ακόμα μιλάμε για ιδιώτη,  τότε αλλάζουν ακόμα πιο πολύ τα πράγματα

 

 

Επεξ/σία από sdikr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Pitoo said:

Αμφισβήτηση συναλλαγής κάνει κανείς όταν βάζει την κάρτα του ον-λάιν χωρίς να είναι παρόν σε κάποιο pos με την δικαιολογία ότι με κλέψανε και κάποιος έβαλε την κάρτα μου ον-λάιν. 
απο την στιγμή που έχεις βάλει pin η συναλλαγή θεωρείται έγκυρη γιατί το pin το ξέρει μόνο ο ιδιοκτήτης της κάρτας. 
Εάν ήταν ανέπαφη η συναλλαγή πάλι έχει κάποιο όριο ώστε αν την χάσεις μην σου αδειάσουν τον λογαριασμό να προλάβεις να την απενεργοποιήσεις.

ευκολη αμφισβήτηση γίνεται συνήθως σε πιστωτικές και όχι τόσο σε χρεωστικές κάρτες. Το αν θα περάσει η αμφισβήτηση έχει να κάνει με την ισχύ της τράπεζας σε σχέση με την ισχύ της τράπεζας του άλλου . Π.χ αν κάνουν από το εξωτερικό από μια τράπεζα κολοσσό αμφισβήτηση στην Ελλάδα παντα γίνεται δεκτή χωρίς πολλές συζητήσεις γιατί οι τράπεζες μας είναι ψιλικατζίδικα. 
Στο δια ταύτα αφού την κάρτα την είχες εσυ και πλήρωσες εσυ δεν υπάρχει λογική για αμφισβήτηση συναλλαγής γιατί αυτό που έγινε ήταν ότι δεν παραλαβές το σωστό προϊόν. Αυτό δεν έχει να κάνει με εξαπάτηση ότι σου κλέψανε την κάρτα άρα πας σε συνήγορο του καταναλωτή η ΕΦ όσον είναι ιδιώτης νομικά που αμφιβάλλω ότι αξίζει. 
Αλλα για να ελαφρύνω το κλίμα, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα σε εξυπηρετήσει στο τέλος; Μπορεί να μπέρδεψε πακέτα με κάτι άλλο που πούλαγε η το οτιδήποτε

Μην παραπληροφορεις τον κόσμο, αμφιβητήσεις γίνονται και για άλλους λόγους και δεν αξιολογούνται από τις τράπεζες, τουλάχιστον στην αρχή, ξεσκαρτάρονται και προωθούνται στο scheme της κάρτας.

Τέλος από τα schemes των καρτών δεν υπάρχει διάκριση χρεωστικών και πιστωτικών στις αμφισβητήσεις συναλλαγών.

---

Τώρα όσο αναφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορεί να γίνει κάτι, η αμφισβήτηση δεν θα γίνει δεκτή ακόμα και αν τη προωθήσει η Alpha μιας και αφορά την υπηρεσία παράδοσης-αντικαταβολής της ACS και όχι την αγορά του προϊόντος.

Γενικά δεν αγοράζουμε με αντικαταβολές ή τραπεζικές καταθέσεις/επιταγές αν δεν γνωρίζουμε και εμπιστευόμαστε τον πωλητή.

 

Είναι θέμα της ACS που δεν βρίσκω το λόγο να αναμειχθεί, και τι να κάνει δηλαδή;

Οπότε χαμένη υπόθεση.

Επεξ/σία από user2163
typo
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απορώ πως εν έτει 2023 ακόμα η πλειοψηφία θεωρεί πως η αντικαταβολή είναι ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής. Αυτές οι απάτες (αν όντως πρόκειται για απάτη και όχι για κάποιο λάθος από τον πωλητή) γίνονται εδώ και άπειρα χρόνια, γιατί πολύ απλά υπάρχει "κενό" ευθυνών. Η ACS δεν φέρει ευθύνη επειδή έκανε απλώς τη δουλειά της (να μεταφέρει το προϊόν και να λάβει την πληρωμή από τον αγοραστή), η τράπεζα στη συγκεκριμένη περίπτωση το ίδιο (εκτέλεσε τη συναλλαγή μέσω του POS της), και ο αγοραστής προφανώς δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει το περιεχόμενο του δέματος, μέχρι να το πληρώσει ώστε να μπορέσει να το ανοίξει. Και όλα αυτά για ποσά που προφανώς δεν αξίζει να το κυνηγήσεις νομικά. Σχεδόν το τέλειο έγκλημα.

Επεξ/σία από GamingMaster424
Δημοσ.
6 ώρες πριν, arianos16 είπε

Πάντως η Acs απ ότι γνωρίζω έχει έλεγχο δέματος κατά την παραλαβή αλλά κοστίζει.

 

Δε γνωριζεις καλα.ΦΙλικα αυτο.

6 ώρες πριν, korakios είπε

είμαστε οφτοπικ αλλά το έχω κάνει πολλές φορές ,όπως και έχω παραλάβει άλλες τόσες ,  έχει χιλιοαναλυθεί , δε με ενδιαφέρει η νομιμότητα ή όχι

εξαρτάται απο το υποκατάστημα

Στον αερα ολα,κοινως.
Μεχρι να γινει η στραβη,να τους κυνηγησουν επειδη επετρεψαν να ανοιχθει το θεμα και να μην ξαναγινει.

Ontopic,μην ασχολεισαι τοσο,dont feed the trolls.

5 ώρες πριν, Nabuko είπε

Μ' αρέσει που το παλεύεις ακόμα. Μάλλον παίζει ρόλο ότι είσαι πιτσιρικάς και έχεις αντοχές

 

4 ώρες πριν, SabotazNic είπε

παλευω για ενα καλυτερο αυριο :P

Οτι σου ειπε ο απο πανω.

Δημοσ.

Παιδιά, μου στέλνει νέο δέμα, όπως μου είπε στο τηλέφωνο.

Λέει στο tracking number της ACS και μου κάνει εντύπωση:

01 Νοεμβρίου 10.17 μμ

02 Νοεμβρίου 12.56 πμ

Νυχτιατικα, δουλεύουν ?

6 ώρες πριν, SabotazNic είπε

ΠΩΣ εδωσες την παραγγελια? Messenger? Ανοιξες σελιδα?

Απο εδω μεσα βρηκες το "καταστημα"?

image.png.57b6e5b8e3c44258343de8ed0ac8b02e.png

Μου έστειλε tracking number acs ότι στέλνει ξανά το δέμα, όπως μου είπε στο τηλέφωνο.

Για να δούμε...

6 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Εδω μας είπε οτι δεν ήθελε να αγοράσει τίποτα αλλα είδε την διαφήμιση και αγόρασε.....

Δεν' έψαχνα' παπούτσια για να πω ότι εμφανίστηκαν σαν διαφήμιση 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, korakios είπε

ενημέρωσέ μας

Πήγα στην τράπεζα και πήρα τηλέφωνο και στην τηλεφωνική γραμμή.

Όσο το ποσό είναι δεσμευμένο δεν μπορώ να κάνω αμφισβήτηση. Θα την κάνω μόλις δεσμευτεί!

11 ώρες πριν, ekrepali είπε

Σκέτο το αίτημα αμφισβήτησης έστειλες; Δεν έβαλες συννημένα; Αν ήμουν στη θέση σου θα έβαζα:

α) Αντίγραφο απεσταλμένου email στον πωλητή, σχετικά με το λάθος στη παραγγελία

β) Αντίγραφο εισερχομένου mail της απάντησης του πωλητή

γ) Αντίγραφο παραγγελίας, δηλαδή το αρχικό mail μετά τη καταχώρηση παραγγελίας

δ) Screenshot της ιστοσελίδας απ'το αντικείμενο που παρήγγειλα

ε) Αντίγραφο της απόδειξης λιανικής

στ) Φωτογραφία του αντικειμένου που παρέλαβα

ζ) Αντίγραφο ταυτότητας

 

Λογικά μου φαίνονται ΑΥΤΑ.

Ξαναμιλήσα με την τράπεζα και μου είπε ότι ΑΡΚΕΙ το έντυπο αμφισβήτησης.

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.

Δεν ξέρω βέβαια αν στην πορεία τελικά 'χρειαστεί'

10 ώρες πριν, korakios είπε

δώσε λινκ

Βρήκα το email που γράφει την παραγγελία που έκανα και που και καλά με ευχαριστεί.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Απο acs πολύ δύσκολο να πάρεις πίσω χρήματα 

Το δέμα το άνοιξα μπροστά στον διανομέα 

Δημοσ.
7 hours ago, GamingMaster424 said:

Σχεδόν

Μεγάλο σχεδόν γιατί πρέπει να βάλεις το όνομα και τη διεύθυνση σου για να πάρεις τα λεφτά και δεν ξέρεις τι ρόλο βαράει ο άλλος. Αλλά μπορεί ο φίλος να κάνει μήνυση για ταχυδρομική απάτη, θεωρητικά. 

Δημοσ.
1 hour ago, GREGORYMO said:

Όσο το ποσό είναι δεσμευμένο δεν μπορώ να κάνω αμφισβήτηση. Θα την κάνω μόλις δεσμευτεί!

Και πως ακριβώς θα δεσμευτεί το ποσό που είναι δεσμευμένο; Οεο;

Δημοσ.
32 minutes ago, Shinji ikari said:

Μεγάλο σχεδόν γιατί πρέπει να βάλεις το όνομα και τη διεύθυνση σου για να πάρεις τα λεφτά και δεν ξέρεις τι ρόλο βαράει ο άλλος. Αλλά μπορεί ο φίλος να κάνει μήνυση για ταχυδρομική απάτη, θεωρητικά. 

Φαντάζομαι "μπροστάρη" βάζουν κάποιον άκυρο με μηδέν ευρώ στο όνομα του, καλή τύχη να τον κυνηγήσεις νομικά. Όχι πως και τα στοιχεία του ίδιου να είναι, θα τον κυνηγήσει κάποιος νομικά για ψίχουλα από τη στιγμή που τα δικαστικά έξοδα θα είναι εκατοντάδες ευρώ, τα οποία φυσικά ποτέ δεν θα αποζημιωθεί πλήρως, ακόμη και να κερδίσει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νέα μέθοδος για δωρεάν hardware αναβάθμισης!

1) Βρίσκεις μία ακριβή κάρτα γραφικών στις αγγελίες του Insomnia.

2) Πείθεις τον πωλητή να στη στείλει με ACS αντικαταβολή.

3) Παραλαμβάνεις και πληρώνεις στο POS, λες στον διανομέα να περιμένει να ανοίξεις το πακέτο μπροστά του.

4) Κοιτάς έντρομος την κάρτα γραφικών και διακυρρήτεις "ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ!!!". Ο διανομέας φανερά ταραγμένος φωνάζει "οϊμέ, οϊμέ, τι σου έμελε να πάθεις!".

5) Κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα που δεσμέυει τα χρήματα.

6) Ζητάς από τον διανομέα υπεύθυνη δήλωση που να λέει πως "όταν άνοιξε το πακέτο αντέδρασε τόσο έντονα που αποκλείεται να μην τον εξαπάτησαν!".

7) Η τράπεζα μετά από όλα τα ατράνταχτα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της, σου επιστρέφει τα χρήματα και αναγκάζει την ACS να σου δώσει και 1,000 Ευρώ επιπλέον για ψυχική οδύνη. Έτσι για να μάθουν να μεταφέρουν πακέτα από "απατεώνες" 😁

 

Σόρρυ αλλά δεν μπορώ να περιγράψω αλλιώς το πόσο λογικά μου φαίνονται όσα έχουν γραπτεί στο τόπικ!

Επεξ/σία από Narayan
  • Haha 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...