SabotazNic Δημοσ. 31 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Θα ξαναρωτησω γιατι δεν απαντας ξεκαθαρα @nhn. Ξεκινησες την διαδικασια της αμφισβητησης? Πηγαινοντας ο ιδιος σε μια συναλλαγη, το bot μου δινει τις επιλογες: Δεν εχω εγκρινει εγω τη συναλλαγη και Αμφισβητηση συναλλαγης (και αλλες 2). Εσυ επελεξες το 1ο. Τωρα ξανα μιλα με το bot και επελεξε την αμφισβητηση. Και εγω δεν νομιζω οτι ισχυουν τα απο πανω, και πανω απο ολα ακομα δεν νομιζω να πηραν απαντηση απο visa. Αυτος που δεν βοηθησε απλα διαβαζει ετοιμα σκριπτς Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2024 από SabotazNic
vanni Δημοσ. 1 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2024 Στις 30/7/2024 στις 11:54 ΜΜ, Engimek είπε Δηλαδή βλέποντας την παραπάνω εικόνα, σύμφωνα με την Payzy, εαν έχεις κάνει 1. Μια συναλλαγή την οποία έχεις εγκρίνει μέσω εφαρμογής 2. Επέλεξες "αποθήκευση κάρτας" Τότε οποιαδήποτε συναλλαγή πραγματοποιήσει ο έμπορας με την αποθηκευμένη κάρτα σου από εκεί και πέρα δεν γίνεται να αμφισβητηθεί. Μα καλά πού τα σκέφτεται αυτός που τα έγραψε? Πραγματικά ποιός είναι ο τύπος? Ο Φώσκολος?? nhn στην περίπτωσή σου, με αυτά που έχεις περιγράψει δεν ισχύει καν το νούμερο 1) για εσένα. Έχεις γράψει ότι είχες μόνο μια χρέωση 36 ευρώ και ότι δεν είχε προηγηθεί άλλη, σωστά? (κάτι λένε για 3 ευρώ αυτοί). Πολύ σωστά τα γράφει διότι μιλάει για συνδρομή την οποία έχεις κάνει εσύ πρώτη φορά και ξέρεις ότι θα χρεώνεσαι κάθε μήνα ή κάθε έτος δεν μιλάει για να έχω κάνει συνδρομή στο netflix και ξαφνικά το netflix να με χρεώσει για να πάει στον μανάβη. Μιλάμε για το ίδιο πράγμα το οποίο έχεις συμφωνήσει εξ αρχής και το οποίο αν θες οποιδήποτε στιγμή καταργείς.
Engimek Δημοσ. 1 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2024 19 λεπτά πριν, vanni είπε Πολύ σωστά τα γράφει διότι μιλάει για συνδρομή την οποία έχεις κάνει εσύ πρώτη φορά και ξέρεις ότι θα χρεώνεσαι κάθε μήνα ή κάθε έτος δεν μιλάει για να έχω κάνει συνδρομή στο netflix και ξαφνικά το netflix να με χρεώσει για να πάει στον μανάβη. Μπορεί να αναφέρει πιο κάτω τη συνδρομή (Registration) αλλά διάβασε λίγο προσεκτικά και χωρίς προκατάληψη την πρώτη παράγραφο που έγραψαν. Εκεί το γενικεύει τελείως. Δεν μιλάει για συναλλαγές στο πλαίσιο της συνδρομής αλλά για όλες τις συναλλαγές που θα ακολουθήσουν αποθήκευση κάρτας. Π.χ. έχω αποθηκεύσει κάρτα στο BOX και έχω κάνει sca με την πρώτη παραγγελία? Μετά εαν χρεωθώ λανθασμένα (λάθος του εμπόρου, account hack) δεν μπορώ να κάνω αμφισβήτηση. Αυτό λένε. Εαν εννοούσαν ή ήθελαν να πουν κάτι άλλο ας το έγραφαν σωστά...
sdikr Δημοσ. 1 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2024 On 30/07/2024 at 21:12, nhn said: Εγώ έχω μπερδευτεί λίγο, λες πως δεν ξέρεις την σελίδα αλλά εδώ σου λένε πως εσύ έχεις κάνει μέσω αυτής της σελίδας καταχώριση την κάρτα σου καθώς και αποδοχή της συναλλαγής απο την εφαρμογή. Τι ισχύει τελικά;
Youstina Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2024 Στις 3/10 φτάνει email από το πωλητή ότι το δέμα έφτασε στη ταχυδρομική και να κανονίσω ραντεβού παράδοσης μαζι τους. Την ίδια μέρα στις 14:30 με παίρνει 2 φορές άγνωστο νούμερο ωστόσο είχα μάθημα και δεν μπορούσα να απαντήσω. Λιγο αργότερα έρχεται μήνυμα από τη Γενική Ταχυδρομικη στο viber να προγραμματίσω ραντεβού παράδοσης και στάλθηκε και email από τον πωλητή ότι έγινε αδυναμία παράδοσης. Παίρνω τηλ στη γενική ταχυδρομική, δεν απαντάει κανεις. Πάω από τα κατάστημα που έβλεπα ότι βρίσκεται το δέμα και μου λένε ότι ο διανομέας νε το δέμα δεν εχει γυρίσει ακομα. Επιτόπου κανονίζω να παραδοθεί την επόμενη μερα με το ωράριο που με βολεύει. Δεν ηρθε κανεις εν τελεί. Στέλνω μειλ Κυριακή μεσημέρι να μου στείλουν το δέμα Δευτέρα τις ώρες που με βολεύουν και μου απαντάνε Δευτέρα πρωί ότι το δέμα ειναι προς επιστροφή γιατί ενα προϊόν άνοιξε το καπάκι του (ήταν όρος προσώπου) και λέρωσε τα πάντα. Στέλνω μέιλ στον πωλητή, δεν απαντάει. Ξεκινάω και μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών και δηλώνουν ότι το προϊόν επιστράφηκε επειδή δεν παρέλαβα τη πρώτη φορά και οχι επειδή ειναι ελαττωματικό το προϊόν. Ξεκινάει μια σειρά από συζητήσεις με την εξυπηρέτηση ξαι φτάνουνε μέχρι σήμερα όπου οποτε βλέπουν το κωδικό του δέματος απλα αποσυνδέονται από τη συζήτηση. Ενημέρωσα τη γενική ταχυδρομική για το συμβάν και μου απαντάει ότι έχουν ενημερώσει το πωλητή για τη κατάσταση του δέματος. Σας ερωτώ λοιπόν σε αυτή τη κατάσταση κατά ποσο θα βρω το δίκιο μου και θα παρω πίσω τα λεφτά μου αν κανω αμφισβήτηση, από τη στιγμή που ο πωλητής ειναι ξαφανισμενος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα