Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Cosmote FTTH και σκέψεις για Inalan


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά.

Πέμπτη ημέρα χωρίς Internet και τηλέφωνο. Πρόβλημα γενικευμένο στην περιοχή, λέει η Cosmote. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για την επίλυση του, λέει η Cosmote. Δεν έχουμε ιδέα πότε θα αποκατασταθεί, λέει η Cosmote. Τι τηλέφωνα, τι τσατ, τι escalation. Μιλάμε για FTTH 100.

Ερώτηση προς το αξιότιμο forum. Υπάρχει πιθανότητα να τραβήξω μία καταγγελία ΙΝΚΑ ή συνήγορο ώστε να αποδεσμευτώ από το συμβόλαιο της Cote και να μην πληρώσω ρήτρα προφασιζόμενος ένα υπαρκτό πρόβλημα σαν αυτό;

Σκέφτομαι να πάω στην Inalan που ήρθε στην περιοχή μου και μου δίνει ένα πολύ τίμιο πακέτο συγκριτικά με ό,τι πληρώνω τώρα.

Επεξ/σία από -WISE-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε  WISE μου θυμίζει το δικό μου πρόβλημα -> 


Εδώ και κάναν μήνα δεν έχω θέματα μάλλον, αν το "Τεχνικό Πρόβλημα" είναι ακόμη ανοικτό όπως βλέπω στην εφαρμογή.

Απαράδεκτοι

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω 3 μήνες περίπου που πήγα inalan (ήμουν 10 χρόνια πελάτης ΟΤΕ)

Σήμερα το πρωί, στις 8 ξαφνικά μένω χωρίς ίντερνετ. Στο τηλέφωνο δεν απαντάει κάνεις (γενικώς τους βρίσκεις δύσκολα στο τηλέφωνο, αλλά βλέπουν την κλήση και σε παίρνουν αυτοί πίσω, ή συμπληρώνεις τη φόρμα επικοινωνίας και σε καλούν). Συμπληρώνω λοιπόν τη φόρμα επικοινωνίας και σε 10 λεπτά με παίρνουν πίσω. 

Μου λένε: "κάποιος έκοψε την κεντρική παροχή της inalan στη περιοχή σας, υπάρχει γενικευμένο πρόβλημα, το συνεργείο έχει ήδη ξεκινήσει επισκευές, δεν ξέρουμε ακόμα ποτέ θα αποκατασταθεί". 

Ωχ λέω, τη γ@μησαμε, σε παρόμοιο πρόβλημα του ΟΤΕ έκαναν μέρες να αποκαταστήσουν τη βλάβη, δουλεύω και full remote από το σπίτι ....

Long story short Στις 9.10 είχε επιστρέψει το ίντερνετ κανονικά.

Από ταχύτητες έχω 1Gb up/down με 24€ το μήνα. Από το router, με καλώδιο στο pc, τις πιάνω κανονικά. Ασύρματα πιάνω 500-600 down και 900 up. 

Σε γενικές γραμμές, είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Αν μπορείς, κάνε τη μετάβαση.!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, filip123go είπε

Έχω 3 μήνες περίπου που πήγα inalan (ήμουν 10 χρόνια πελάτης ΟΤΕ)

Σήμερα το πρωί, στις 8 ξαφνικά μένω χωρίς ίντερνετ. Στο τηλέφωνο δεν απαντάει κάνεις (γενικώς τους βρίσκεις δύσκολα στο τηλέφωνο, αλλά βλέπουν την κλήση και σε παίρνουν αυτοί πίσω, ή συμπληρώνεις τη φόρμα επικοινωνίας και σε καλούν). Συμπληρώνω λοιπόν τη φόρμα επικοινωνίας και σε 10 λεπτά με παίρνουν πίσω. 

Μου λένε: "κάποιος έκοψε την κεντρική παροχή της inalan στη περιοχή σας, υπάρχει γενικευμένο πρόβλημα, το συνεργείο έχει ήδη ξεκινήσει επισκευές, δεν ξέρουμε ακόμα ποτέ θα αποκατασταθεί". 

Ωχ λέω, τη γ@μησαμε, σε παρόμοιο πρόβλημα του ΟΤΕ έκαναν μέρες να αποκαταστήσουν τη βλάβη, δουλεύω και full remote από το σπίτι ....

Long story short Στις 9.10 είχε επιστρέψει το ίντερνετ κανονικά.

Από ταχύτητες έχω 1Gb up/down με 24€ το μήνα. Από το router, με καλώδιο στο pc, τις πιάνω κανονικά. Ασύρματα πιάνω 500-600 down και 900 up. 

Σε γενικές γραμμές, είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Αν μπορείς, κάνε τη μετάβαση.!

Βρε αν δεν είχα το penalty από την Κοτέ (100 ευρώ) θα είχα φύγει ήδη. Πιστεύω ότι κάτι αντίστοιχο με κομμένη οπτική παίζει και εδώ αλλά ήδη είμαστε στις 6 ημέρες και κανείς δεν ξέρει πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη.

Την τιμή αυτή την πέτυχες με την μείωση 50% επειδή ήσουν ο πρώτος που έκανες την αίτηση στην πολυκατοικία; Πόσο χρόνο περίπου χρειάστηκε να ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση;

Το θέμα είναι αν μπορώ να επικαλεστώ αυτήν τη βλάβη για να την κάνω με ελαφρά χωρίς να πληρώσω τη ρήτρα.

Επεξ/σία από -WISE-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, -WISE- said:

Την τιμή αυτή την πέτυχες με την μείωση 50% επειδή ήσουν ο πρώτος που έκανες την αίτηση στην πολυκατοικία; Πόσο χρόνο περίπου χρειάστηκε να ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση;

Ναι. Την τιμή την πέτυχα με το 50%. Όσο για τον χρόνο, Τετάρτη έκανα την αίτηση, Παρασκευή ήρθε τεχνικός και έκανε όλη την εγκατάσταση (1 ώρα δουλειάς περίπου). Μόλις τελείωσε, είχα internet κατευθείαν, και μετά από 3-4 μέρες, ολοκληρώθηκε και η φορητότητα. Επίσης επειδή πριν είχα οπτική ΟΤΕ, για μια περίοδο, μέχρι να σιγουρευτώ ότι είναι όλα οκ με inalan, είχα και τις 2 συνδέσεις. (Είναι τελείως διαφορετική η εγκατάσταση της inalan. Άλλο καλώδιο τελείως)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, filip123go είπε

 

Μου λένε: "κάποιος έκοψε την κεντρική παροχή της inalan στη περιοχή σας, υπάρχει γενικευμένο πρόβλημα, το συνεργείο έχει ήδη ξεκινήσει επισκευές, δεν ξέρουμε ακόμα ποτέ θα αποκατασταθεί". 

 

 

      Δυστυχώς είναι κάτι πολύ συνηθισμένο. Η αιτία είναι ότι η Inalan σκάβει και τοποθετεί τις οπτικές ίνες πολύ "ρηχά" στο δρόμο σε βάθος περίπου 10 με 15 εκατοστά.  Ο  Ο.Τ.Ε. (για σύγκριση)  βάζει τις ίνες σε βάθος περίπου ενός μέτρου και πάντα μέσα σε πλαστικούς σωλήνες - οδηγούς (κάτι που δεν κάνει η Inalan που βάζει τις ίνες χύμα χωρίς εξωτερική προστασία).

      Στα πεζοδρόμια τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα αφού οι οπτικές ίνες είναι σχεδόν επιφανειακές (βάθος λιγότερο από 5 εκατοστά).

      Έτσι όπως καταλαβαίνεις είναι πολύ εύκολο να κοπούν οι ίνες όταν γίνονται κάποια έργα στο δρόμο ή στο πεζοδρόμιο.

      Το καλό είναι ότι σε τέτοιο βάθος η επισκευή είναι πολύ πιο εύκολη και γρήγορη..

Επεξ/σία από afm
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, -WISE- είπε

Βρε αν δεν είχα το penalty από την Κοτέ (100 ευρώ) θα είχα φύγει ήδη. Πιστεύω ότι κάτι αντίστοιχο με κομμένη οπτική παίζει και εδώ αλλά ήδη είμαστε στις 6 ημέρες και κανείς δεν ξέρει πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη.

Την τιμή αυτή την πέτυχες με την μείωση 50% επειδή ήσουν ο πρώτος που έκανες την αίτηση στην πολυκατοικία; Πόσο χρόνο περίπου χρειάστηκε να ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση;

Το θέμα είναι αν μπορώ να επικαλεστώ αυτήν τη βλάβη για να την κάνω με ελαφρά χωρίς να πληρώσω τη ρήτρα.

Πότε έκανες τη σύνδεση; Αυτήν την περίοδο, λόγω κατάργησης της έκπτωσης του e-bill, μπορείς να φύγεις αζημίως από την Cosmote.

Επεξ/σία από vdanasto
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, vdanasto είπε

Πότε έκανες τη σύνδεση; Αυτήν την περίοδο, λόγω κατάργησης της έκπτωσης του e-bill, μπορείς να φύγεις αζημίως από την Cosmote.

8/9 έγινε η ενεργοποίηση. Νομιζω είχε ήδη ξεκινήσει η κατάργηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, -WISE- είπε

8/9 έγινε η ενεργοποίηση. Νομιζω είχε ήδη ξεκινήσει η κατάργηση 

1/10 έγινε η κατάργηση.  Εαν πρόλαβε να εκδοθεί λογαριασμός που να περιλαμβάνει την έκπτωση του e-bill, μπορείς να προχωρήσεις σε καταγγελία της σύμβασης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...