Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tlykog είπε

Τί λες βρε παιδί μου;

Δουλεύεις στη Samsung ή είσαι καταναλωτής;

Αν είσαι το δεύτερο, τότε σταμάτα να απαντάς σαν να είσαι το πρώτο. 

Το να πληρώνει κάποιος ένα σκασμό λεφτά και να μη θεωρεί μετά από ένα χρόνο ότι ανήκει στη "δεύτερη κατηγορία πελάτη" είναι προαπαιτούμενο για μένα.

Η Apple το κάνει. ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια στιγμή που ανακοινώθηκε το iphone 15, βγήκε αναβάθμιση σε ΟΛΑ τα υποστηριζόμενα iphones. Μιλάμε ακόμα και για αυτά που κυκλοφόρησαν το 2018. ΠΡΙΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ...

Δεν το πάω VS με την Apple, αλλά αφού το δίνει η Apple μπορεί και η Samsung. Από επιλογή της δεν το κάνει. Θέλει ψυχολογικά να σε σπρώξει στο καινούριο μοντέλο. Όλες το θέλουν αυτό, αλλά μερικές εταιρείες το δείχνουν λίγο πιο έντονα. 

Σαν καταναλωτής θέλω να σέβεται τα χρήματά μου. Ζητάω πολλά; Κάνω άσχημα που το διεκδικώ; Πρέπει να ντρέπομαι γι αυτό;

Δεν σας καταλαβαίνω μερικούς.

Αν κάποιοι έχουν κόμπλεξ (αυτό αφορά αγοραστές σε iOS και Android μεριά...) δε με νοιάζει. Πρόβλημά τους. Εγώ θέλω υποστήριξη σωστή για ένα πανάκριβο προϊόν.

Το θέμα είναι ο καταναλωτής να διεκδικεί το καλύτερο που μπορεί. Δεν γίνεται να δίνεις μια μικρή περιουσία και να σε κοροϊδεύουν στα μούτρα.

Δεν το κάνει μόνο η Samsung το κάνουν πολλοί.

Όσο το business model είναι να εισπράτουν από το hardware δεν τους συμφέρει να σε υποστηρίζουν για πολλά χρόνια. Δυστυχώς...

Επειδή εσύ μετά από 1 χρόνο δεν θες να είσαι δεύτερης κατηγορίας πελάτης δεν αναιρεί αυτό που είπα, ότι δηλαδή σε πολλά πράγματα χωριζομαστε σε κατηγορίες. Πώς ακριβώς διεκδικείς το καλύτερο; σχολιάζοντας στο insomnia ; Εγώ γνωρίζω την πολιτική της εταιρείας και επιλέγω να αγοράζω, εσύ εφόσον δεν συμφωνείς γιατί το κάνεις και μετά παραπονιέσαι; Δεν ήταν κάτι κρυφό να πεις ότι σε κοροϊδεύουν. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, dhm21911 είπε

Επειδή εσύ μετά από 1 χρόνο δεν θες να είσαι δεύτερης κατηγορίας πελάτης δεν αναιρεί αυτό που είπα, ότι δηλαδή σε πολλά πράγματα χωριζομαστε σε κατηγορίες. Πώς ακριβώς διεκδικείς το καλύτερο; σχολιάζοντας στο insomnia ; Εγώ γνωρίζω την πολιτική της εταιρείας και επιλέγω να αγοράζω, εσύ εφόσον δεν συμφωνείς γιατί το κάνεις και μετά παραπονιέσαι; Δεν ήταν κάτι κρυφό να πεις ότι σε κοροϊδεύουν. 

Το να γράφω τη γνώμη μου, σαν καταναλωτής, είναι πρόβλημα;

Επιπλέον, το ότι κάποιοι δεν έγραψαν αυτό που γράφεις εσύ, αλλά μπήκαν στα forums της Samsung και την έκραξαν (και εγώ μέσα σε αυτούς, παλιότερα) είναι ο λόγος που η εταιρεία διορθώθηκε στον τομέα. Όχι από την καλή της την καρδιά και σίγουρα όχι από ανθρώπους που έβγαιναν και έγραφαν:

"Εγώ γνωρίζω την πολιτική της εταιρείας και επιλέγω να αγοράζω" και "Δεν ήταν κάτι κρυφό να πεις ότι σε κοροϊδεύουν", το οποίο είναι και λάθος από κάθε πλευρά.

Πες μου που γράφει στην αρχική συμφωνία ή στους όρους χρήσης για τις αναβαθμίσεις και το χρονοδιάγραμμά τους και συμφώνησα κιόλας; Πουθενά. Όλα είναι προφορικά και στα προφορικά δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ συμφωνία. Σήμερα λέει κάτι, αύριο έχει το δικαίωμα να το αλλάξει.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Το να γράφω τη γνώμη μου, σαν καταναλωτής, είναι πρόβλημα;

Επιπλέον, το ότι κάποιοι δεν έγραψαν αυτό που γράφεις εσύ, αλλά μπήκαν στα forums της Samsung και την έκραξαν (και εγώ μέσα σε αυτούς, παλιότερα) είναι ο λόγος που η εταιρεία διορθώθηκε στον τομέα. Όχι από την καλή της την καρδιά και σίγουρα όχι από ανθρώπους που έβγαιναν και έγραφαν:

"Εγώ γνωρίζω την πολιτική της εταιρείας και επιλέγω να αγοράζω" και "Δεν ήταν κάτι κρυφό να πεις ότι σε κοροϊδεύουν", το οποίο είναι και λάθος από κάθε πλευρά.

Πες μου που γράφει στην αρχική συμφωνία ή στους όρους χρήσης για τις αναβαθμίσεις και το χρονοδιάγραμμά τους και συμφώνησα κιόλας; Πουθενά. Όλα είναι προφορικά και στα προφορικά δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ συμφωνία. Σήμερα λέει κάτι, αύριο έχει το δικαίωμα να το αλλάξει.

Γράψε ότι θες δικαίωμα σου, προσωπικά άμα κάτι δεν μου αρέσει δεν το αγοράζω. Εσύ προτιμάς να το αγοράζεις και μετά να κάνεις τα παράπονα σου με την ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει. Την περίοδο που αγοράζες γνώριζες πως λειτουργούν τα updates τους, αυτά το ότι δεν υπέγραψες κάπου όρους είναι ιστορίες για άγριους. Να έχεις στα υπόψην σου και κάτι άλλο όμως. Η Samsung δεν είναι εταιρεία που φτιάχνει λογισμικό και χρησιμοποιεί android. Αυτός είναι και ο λόγος που το 23 με το 22 και το 21 παίρνουν διαφορετικά χρονικά τα updates. Η Apple έχει δικό της λογισμικό και τα κάνει όλα ταυτόχρονα. Αν θες και γνωρίζεις πες μας ποιες είναι οι εταιρείες εκτός απτήν Apple που κάνουν το ίδιο. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, dhm21911 είπε

Γράψε ότι θες δικαίωμα σου, προσωπικά άμα κάτι δεν μου αρέσει δεν το αγοράζω. Εσύ προτιμάς να το αγοράζεις και μετά να κάνεις τα παράπονα σου με την ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει. Την περίοδο που αγοράζες γνώριζες πως λειτουργούν τα updates τους, αυτά το ότι δεν υπέγραψες κάπου όρους είναι ιστορίες για άγριους. Να έχεις στα υπόψην σου και κάτι άλλο όμως. Η Samsung δεν είναι εταιρεία που φτιάχνει λογισμικό και χρησιμοποιεί android. Αυτός είναι και ο λόγος που το 23 με το 22 και το 21 παίρνουν διαφορετικά χρονικά τα updates. Η Apple έχει δικό της λογισμικό και τα κάνει όλα ταυτόχρονα. Αν θες και γνωρίζεις πες μας ποιες είναι οι εταιρείες εκτός απτήν Apple που κάνουν το ίδιο. 

Η google με τα pixel της νομίζω ότι δίνει day one ταυτόχρονα σε όλα .......

Είπαμε μπράβο στην samsung που έδωσε τόσο γρήγορα το update αλλά από την άλλη οι κάτοχοι των fold 4/5 που έδωσαν 1,5+ χιλιάρικο θα έπρεπε τουλάχιστον να συμπεριλαμβάνονταν και αυτοί την πρώτη φουρνιά....

Επεξ/σία από giorgosaero
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

είναι εκνευριστικό αυτό που κάνουν , αναβάθμιση σε δόσεις με το μήνα  , διαλέγουν χώρες , δεν δίνονται ομοιόμορφα οι αναβαθμίσεις.

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν λέτε καλά που δεν τις δίνει ταυτόχρονα ώστε να διαβάζουμε feedback από άλλες συσκευές/χώρες να ξέρουμε να μην την κάνουμε άμα είναι.  :D

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, -WISE- είπε

Δεν λέτε καλά που δεν τις δίνει ταυτόχρονα ώστε να διαβάζουμε feedback από άλλες συσκευές/χώρες να ξέρουμε να μην την κάνουμε άμα είναι.  :D

 

Δεν είναι το ίδιο hardware παντού...

Εκτός από το S23 σε όλα τα άλλα έχει Exynos (και ξερός) παντού εκτός από USA.

μετά τη σειρά S23 κατάλαβε το λάθος της και ξαναγυρίζει στον παλιό, κακό, Exynos...

Όποιος χάρηκε, χάρηκε...

6 ώρες πριν, dhm21911 είπε

Γράψε ότι θες δικαίωμα σου, προσωπικά άμα κάτι δεν μου αρέσει δεν το αγοράζω. Εσύ προτιμάς να το αγοράζεις και μετά να κάνεις τα παράπονα σου με την ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει. Την περίοδο που αγοράζες γνώριζες πως λειτουργούν τα updates τους, αυτά το ότι δεν υπέγραψες κάπου όρους είναι ιστορίες για άγριους. Να έχεις στα υπόψην σου και κάτι άλλο όμως. Η Samsung δεν είναι εταιρεία που φτιάχνει λογισμικό και χρησιμοποιεί android. Αυτός είναι και ο λόγος που το 23 με το 22 και το 21 παίρνουν διαφορετικά χρονικά τα updates. Η Apple έχει δικό της λογισμικό και τα κάνει όλα ταυτόχρονα. Αν θες και γνωρίζεις πες μας ποιες είναι οι εταιρείες εκτός απτήν Apple που κάνουν το ίδιο. 

Αυτό που γράφεις δεν αναιρεί αυτό που γράφω.

Το να μην την προτιμήσεις δε σημαίνει ότι δεν πρέπει και να καταδικάζεις (σαν καταναλωτής) κάθε λάθος πρακτική.

Ίσα - ίσα που αν δε αγοράσεις και την κράξεις πονάει περισσότερο από το να την κράξεις και να αγοράσεις ή απλά να μην αγοράσεις.

Την περίοδο που αγοράζεις ΔΕΝ ξέρεις πως λειτουργούν. Για να ξέρεις θα πρέπει να έχεις ήδη Samsung και πάλι δεν είσαι σίγουρος, γιατί η πολιτική αλλάζει. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει νομική δέσμευση τί θα τους πεις; 

Αυτές οι "ιστορίες για αγρίους' που αναφέρεις είναι όλη η ουσία. Είναι αυτό που φοβούνται. Είναι αυτό που μπορείς να διεκδικήσεις και να κερδίσεις νομικά, άρα δε στο δίνουν. Εδώ η ίδια η Google μίλησε για 7 χρόνια ενημερώσεων στη 8 σερά των pixel και πολλοί δεν τη πιστεύουν. Μεγάλα κανάλια, πχ linus tech tips έχει κάνει ολόκληρο βίντεο που εξηγεί και γιατί δεν τη πιστεύει... Αν δεν είναι γραπτώς δεν υπάρχει δέσμευση. Μόνο κουβέντες.

Μην μπερδεύεις το UI με το λειτουργικό. Android έχουν όλες εκτός από την Apple. Ακόμα και η Huawei, μετά το ban, έχει μια τροποποιημένη έκδοση του Android, χωρίς Google με δικά της υποκατάστατα των υπηρεσιών της.

Κάποτε η Apple ήταν ακριβή. Έπαιρνες Android γιατί μπορούσες να έχεις κορυφαία specs σε φθηνότερη τιμή. Tώρα οι τιμές είναι παραπλήσιες, οπότε είναι παράλογο να πω: "εφόσον μου ανέβασες την τιμή, τουλάχιστον δώσε μου σοβαρή υποστήριξη";

 

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 2
Δημοσ.
4 hours ago, Tlykog said:

Μερικές μέρες ή εβδομάδες πες καλύτερα.

Αν έχεις πληρώσει 800-1200€ (ανάλογα το μοντέλο) για να το αγοράσεις, σε νοιάζει. Ποιος ο λόγος να μην το δίνουν ίδια μέρα με το S23;

Δεν έχουν αρκετά μεγάλη ομάδα software; Μήπως δεν έχουν χρήματα; Να τους δανείσω;

Τί λες βρε παιδί μου;

Δουλεύεις στη Samsung ή είσαι καταναλωτής;

Αν είσαι το δεύτερο, τότε σταμάτα να απαντάς σαν να είσαι το πρώτο. 

Το να πληρώνει κάποιος ένα σκασμό λεφτά και να μη θεωρεί μετά από ένα χρόνο ότι ανήκει στη "δεύτερη κατηγορία πελάτη" είναι προαπαιτούμενο για μένα.

Η Apple το κάνει. ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια στιγμή που ανακοινώθηκε το iphone 15, βγήκε αναβάθμιση σε ΟΛΑ τα υποστηριζόμενα iphones. Μιλάμε ακόμα και για αυτά που κυκλοφόρησαν το 2018. ΠΡΙΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ...

Δεν το πάω VS με την Apple, αλλά αφού το δίνει η Apple μπορεί και η Samsung. Από επιλογή της δεν το κάνει. Θέλει ψυχολογικά να σε σπρώξει στο καινούριο μοντέλο. Όλες το θέλουν αυτό, αλλά μερικές εταιρείες το δείχνουν λίγο πιο έντονα. 

Σαν καταναλωτής θέλω να σέβεται τα χρήματά μου. Ζητάω πολλά; Κάνω άσχημα που το διεκδικώ; Πρέπει να ντρέπομαι γι αυτό;

Δεν σας καταλαβαίνω μερικούς.

Αν κάποιοι έχουν κόμπλεξ (αυτό αφορά αγοραστές σε iOS και Android μεριά...) δε με νοιάζει. Πρόβλημά τους. Εγώ θέλω υποστήριξη σωστή για ένα πανάκριβο προϊόν.

Το θέμα είναι ο καταναλωτής να διεκδικεί το καλύτερο που μπορεί. Δεν γίνεται να δίνεις μια μικρή περιουσία και να σε κοροϊδεύουν στα μούτρα.

Δεν το κάνει μόνο η Samsung το κάνουν πολλοί.

Όσο το business model είναι να εισπράτουν από το hardware δεν τους συμφέρει να σε υποστηρίζουν για πολλά χρόνια. Δυστυχώς...

Αφού νιώθεις τόσο αδικημένος, πήγαινε σε άλλη μάρκα. Υπάρχουν στην κυριολεξία 500 μάρκες android. Λες και αν δουλέψεις το κινητό σου ένα μήνα παραπάνω με το 5.1 (που δεν είναι ένας μήνας, οι προηγούμενες αναβαθμίσεις βγήκαν σχεδόν ταυτόχρονα) κάτι θα γίνει. Μην σου πω ότι θα μειωθεί η απόδοση του , μέχρι να πάρει τα 2 επόμενα patch (όπως γίνεται σε κάθε update). Προφανώς και πρώτα βγάζουν το pach για τους current gen CPUs και μετά η ίδια ομάδα κάνει τυχόν παραμετροποιήσεις σε παλαιότερους επεξεργαστές. Σιγά μην είχε 10 ομάδες να δουλεύουν ταυτόχρονα για να πάρεις εσύ και εγώ την ΔΩΡΕΆΝ αναβάθμιση. Εταιρία είναι, το κέρδος κοιτάζει. Και εμείς καταναλωτές και κοιτάζουμε την τσέπη μας. Όπως σου είπα πιο πάνω, αν δεν μας αρέσει, φεύγουμε.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tlykog είπε

Το να γράφω τη γνώμη μου, σαν καταναλωτής, είναι πρόβλημα;

Επιπλέον, το ότι κάποιοι δεν έγραψαν αυτό που γράφεις εσύ, αλλά μπήκαν στα forums της Samsung και την έκραξαν (και εγώ μέσα σε αυτούς, παλιότερα) είναι ο λόγος που η εταιρεία διορθώθηκε στον τομέα. Όχι από την καλή της την καρδιά και σίγουρα όχι από ανθρώπους που έβγαιναν και έγραφαν:

"Εγώ γνωρίζω την πολιτική της εταιρείας και επιλέγω να αγοράζω" και "Δεν ήταν κάτι κρυφό να πεις ότι σε κοροϊδεύουν", το οποίο είναι και λάθος από κάθε πλευρά.

Πες μου που γράφει στην αρχική συμφωνία ή στους όρους χρήσης για τις αναβαθμίσεις και το χρονοδιάγραμμά τους και συμφώνησα κιόλας; Πουθενά. Όλα είναι προφορικά και στα προφορικά δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ συμφωνία. Σήμερα λέει κάτι, αύριο έχει το δικαίωμα να το αλλάξει.

Αυτό που αναφέρεις είναι το λιγότερο πρόβλημα με τη Samsung …

 Το σημαντικότερο για μένα είναι αυτό :

IMG_6026.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, filip123go είπε

Αφού νιώθεις τόσο αδικημένος, πήγαινε σε άλλη μάρκα. Υπάρχουν στην κυριολεξία 500 μάρκες android. Λες και αν δουλέψεις το κινητό σου ένα μήνα παραπάνω με το 5.1 (που δεν είναι ένας μήνας, οι προηγούμενες αναβαθμίσεις βγήκαν σχεδόν ταυτόχρονα) κάτι θα γίνει. Μην σου πω ότι θα μειωθεί η απόδοση του , μέχρι να πάρει τα 2 επόμενα patch (όπως γίνεται σε κάθε update). Προφανώς και πρώτα βγάζουν το pach για τους current gen CPUs και μετά η ίδια ομάδα κάνει τυχόν παραμετροποιήσεις σε παλαιότερους επεξεργαστές. Σιγά μην είχε 10 ομάδες να δουλεύουν ταυτόχρονα για να πάρεις εσύ και εγώ την ΔΩΡΕΆΝ αναβάθμιση. Εταιρία είναι, το κέρδος κοιτάζει. Και εμείς καταναλωτές και κοιτάζουμε την τσέπη μας. Όπως σου είπα πιο πάνω, αν δεν μας αρέσει, φεύγουμε.

Δηλαδή να σκάσω και να φύγω ένα πράγμα;

Το να μιλάω σε ενοχλεί; Μη διαβάζεις τί γράφω τότε και μην αντιδράς. Δε σε υποχρέωσε κανένας.

Στα υπόλοιπα δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Πραγματικά. Ας πάμε:

α) Ποια ΔΩΡΕΑΝ αναβάθμιση; Ποιος σε κορόιδεψε; Έχει χρεωθεί στην αρχική τιμή και όχι μόνο... Η διαφορά είναι ότί είναι μία μέτρια υπηρεσία σε υψηλή τιμή. Η Samsung είναι σε επίπεδο τιμών Apple. Περιμένω και ανάλογη ποιότητα σαν καταναλωτής.

β) 10 ομάδες software πολυεθνική δισεκατομμυρίων; Πολλές τις θεωρείς; Αν ναι, υπάρχουν 2 παράμετροι: να μη βγάζουν πολλά μοντέλα το χρόνο, ώστε να μπορούν να τα υποστηρίζουν σωστά και δεύτερον να προσλάβει παραπάνω άτομα. Πολυεθνική δισεκατομυρίων είναι, ένα σκασμό χρήματα ζητάει, να δίνει και τα ανάλογα. 

γ) Το καλύτερο είναι και να μην αγοράζεις και να την κράζεις, μέχρι να συνέλθει. Χάρις σε αυτή την τακτική σήμερα δίνει 5 χρόνια.

Επειδή είσαι καταναλωτής, μου κάνει εντύπωση που παίρνεις το μέρος της εταιρείας και όχι του καταναλωτή...

Τί να πω;... 

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, varemenos2003 είπε

A52s 5G όχι;

θα παρει μαλλον σε επομενη ενημερωση https://www.sammobile.com/news/android-14-one-ui-6-0-update-list-eligible-galaxy-devices/

Αναφορά σε κείμενο

Αν δεν βλέπετε το smartphone σας στην παραπάνω λίστα, δεν θα πρέπει να ανησυχήσετε! Είναι δεδομένο ότι θα υπάρξουν και άλλα μοντέλα της Samsung που θα αποκτήσουν το One UI 6 που βασίζεται στο Android 14, όμως για την ώρα αυτά είναι τα πρώτα smartphones που θα λάβουν πρώτα την ενημέρωση σύμφωνα με την εταιρεία.

Επεξ/σία από aces
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tlykog είπε

Την περίοδο που αγοράζεις ΔΕΝ ξέρεις πως λειτουργούν. Για να ξέρεις θα πρέπει να έχεις ήδη Samsung και πάλι δεν είσαι σίγουρος, γιατί η πολιτική αλλάζει. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει νομική δέσμευση τί θα τους πεις;

Μην μπερδεύεις το UI με το λειτουργικό. Android έχουν όλες εκτός από την Apple. Ακόμα και η Huawei, μετά το ban, έχει μια τροποποιημένη έκδοση του Android, χωρίς Google με δικά της υποκατάστατα των υπηρεσιών της.

 

Μιλάω πάντα για εμένα και σου λέω ότι δεν θα αγόραζα κάτι χωρίς να ψάξω ποτέ για παράδειγμα γίνονται τα updates.  Δεν μπέρδεψα UI με android δεν ξέρω από πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα. Λέω απλά ότι αυτή τη στιγμή βλέπω ότι η Apple που έχει δικό της λογισμικό δίνει updates ταυτόχρονα. Από ότι λέει ο φίλος από πάνω το κάνει και η Google που και αυτή έχει δικό της λογισμικο. Αποτί καταλαβαίνω το κάνουν αυτοί που είναι και οι δημιουργοί. Η Xiaomi το κάνει;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, Marduk1 είπε

To a52s δν βλεπω

α) Είναι πολύ παλιό μοντέλο, σύμφωνα με τη Samsung. Βγήκε 2 χρόνια πριν. Προϊστορικό.

β) Ίσως δεν έχει και το κατάλληλο hardware, σύμφωνα με τη Samsung, παρόλο που η Qualcomm τον έχει κατατάξει στα μοντέλα που θα υποστηρίζει με drivers για αρκετα χρόνια ακόμα. 

γ) Ίσως να φταίει και το ότι ήταν φτηνό low end μοντέλο, που μόλις κυκλοφόρησε κόστιζε ακριβότερα από παρόμοιων δυνατοτήτων τηλέφωνα, τα οποία υποστηρίζονται κανονικά, πχ Pixel 6a, Xiaomi Mi 11 Lite 5G ή και υποδεέστερα της ίδιας εποχής πχ redmi 10 5G.

Τα παραπάνω τα γράφω για αστείο (για να μη παρεξηγηθώ). Θεωρητικά θα πάρει την αναβάθμιση. Είναι κρίμα όμως να μη βγουν να το πουν και επίσημα. Προφανώς και γίνεται επίτηδες...

2 ώρες πριν, dhm21911 είπε

Μιλάω πάντα για εμένα και σου λέω ότι δεν θα αγόραζα κάτι χωρίς να ψάξω ποτέ για παράδειγμα γίνονται τα updates.  Δεν μπέρδεψα UI με android δεν ξέρω από πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα. Λέω απλά ότι αυτή τη στιγμή βλέπω ότι η Apple που έχει δικό της λογισμικό δίνει updates ταυτόχρονα. Από ότι λέει ο φίλος από πάνω το κάνει και η Google που και αυτή έχει δικό της λογισμικο. Αποτί καταλαβαίνω το κάνουν αυτοί που είναι και οι δημιουργοί. Η Xiaomi το κάνει;

Οι εταιρείες που θέλουν να είναι ή να δείχνουν σοβαρές το κάνουν.

Ακόμα και αν το ψάξεις και το βρεις, πράγμα εξαιρετικά δύσκολο, γιατί το πότε θα δοθεί η αναβάθμιση εξαρτάται από το μοντέλο και το region, άρα είναι πρακτικά δύσκολο σε κάθε μοντέλο που σε ενδιαφέρει να βλέπεις την ιστορικότητα. Εκτός αυτού η κάθε εταιρεία έχει δικαίωμα να αλλάξει τη συχνότητα των αναβαθμίσεων, αφού δεν δεσμεύεται απέναντί σου. Κοινώς ότι γουστάρει κάνει. Το κρίμα είναι ότι το Android έχει συσκευές με κορυφαίο hardware που υποβαθμίζονται λόγο του software. Για εμένα το software μετράει πιο πολύ από το hardware. Αυτό του δίνει ζωή.

Μια συσκευή με άριστο hardware και κακό software είναι, στην πράξη χειρότερη από μία με άριστο software και κακό hardware. Το κινητό είναι η πιο προσωποποιημένη συσκευή που έχουμε καθημερινά πάνω μας. Πρέπει να είναι ενημερωμένο και ασφαλές. 

Το συμπέρασμα που βγάζεις είναι αυθαίρετο. Δεν το λέω επιθετικά, απλά η Samsung, Oneplus, Xiaomi κτλ έχουν δικό τους UI και αυτό φτιάχνουν. Το Android το έχουν έτοιμο. Δεν τους είναι δύσκολο να το δώσουν ταυτόχρονα. Επιλέγουν να μην το κάνουν για λόγους marketing. Θέλουν να πάρεις το πιο καινούριο μοντέλο. H Apple και η Google κερδίζουν και από το λειτουργικό. Οπότε σκέφτονται διαφορετικά. 

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

@Tlykog δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που θα πάρουν το επόμενο μοντέλο για να πάρουν την ενημέρωση 20 30 μέρες πιο νωρίς. Για άλλους λόγους τα αγοράζουν. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...