Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι ο κόσμος βλέπει επιτέλους την πραγματικότητα για τα ηλεκτρικά οχήματα


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Georgios Pappas είπε

Επρεπε όλα τα αμάξια να πάνε αρχικά σε υβριδικούς κινητήρες και όσο φτιάχνανε το δίκτυο σιγά σιγά να βγάζανε και τα ηλεκτρικά. Ο κόσμος δεν είναι έτοιμος για τα ηλεκτρικά, ούτε έχουμε δυνατές τσέπες να αντέξουμε της επισκευές τους. Οι μπαταρίες είναι ακόμα πανάκριβες και όχι όσο δυνατές πρέπει. Ο Μασκ τα έκανε απλά μόδα αλλα όπως όλες οι μόδες θα φύγει. Αμα είχα λευτά τώρα 3 αμάξια θα έπερνα. Το Yaris το Hybrid, το Corola το Hybrid η το Rav4 το Hybrid. Ειναι και τα 3 διαμάντια αμάξια που δύσκολα χαλάνε. Αλλα να δείτε που στο τέλος θα βρούνε και διαφορετικό καύσιμο για τα αμάξια.

Τώρα που γέρασα μου λέει ο γιατρός να κόψω το αμάξι και να πηγαίνω με τα πόδια αν θέλω να ζήσω μια μέρα παραπάνω. Από μία άποψη έχει δύο δίκαια θα έχω και οικονομικό όφελος και υγειονομικό. Εσύ που είσαι ακόμα νέος πάρε ένα από αυτά που έγραψες και ένα πύραυλο από το Musk να σε πάει στο Φεγγάρι.

Σημείωση:

Σ’ αυτό το site όλοι μιλούν για το καλό του περιβάλλοντος που θα έχει π.χ. το ηλεκτρικό και τελικά όλοι το έχουν χεσμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 minutes ago, chek2fire said:

Να μου λεγες για κάποιος απομακρισμένο μέρος ναι αλλά για το αεροδρόμιο έχει φορτιστές στο πάρκινγκ που τα 20 λεπτά παρκαρίσματος του είναι δωρεάν. Δηλαδή μέχρι να περιμένεις θα το έχεις φορτίσει για την επιστροφή σου 

Excuse me..?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, toyo73 said:

Το οτι καποια γιδια, κατηγορουν σαν ασχετοι τον Νο 1 προεδρο τις αυτοκινητοβιομηχανιας επι σειρα  δεκαετιων, με ξεπερναει.Εγγονος του Ιδρυτη και επι προεδριας του νουμερο η toyota  επι σειρα ετων.Και γιδια δεν τον εδιωξαν, εκανε στην ακρη, αραξε και σαν νουμερο 1 εβαλε το δεξι του χερι.Αυτος παλι κινει τα νηματα στην εταιρεια που εφτιαξε παπους του.Ετσι τετοιες παπαντσες λεγανε πριν χρονια, οταν εβγαλε το πρωτο υβριδικο και τωρα τρωνε την σκονη του Ακιο.

αυτη η φαση με τα fan boys απο που πηγαζει; Για ποιο λογο πρεπει να θεοποιουμε μια εταιρια? Η οποια πλεον σιγα σιγα βουλιαζει.

Τεσπα, καποιο εχετε κοντοφθαλμη μνημη, και ο συγχωρεμένος Sergio Merchionne ηταν το ιδιο κολλημενο μυαλο εναντια στα EVs. 

Για καποιους η αποδοχη της εδρεωσης  των EVs φανταζει πραγμα τρομακτικα δυσκολο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, malakudi είπε

Το Z4X στο 1000km challenge του Bjorn Nyland έκανε σχεδόν 12 ώρες (11:50), όταν το Tesla Model 3 κάνει 9:20. Ενημερώσου καλύτερα, το Z4X είναι ανέκδοτο.

μιλάμε συνολικά αυτά που προσφέρει και η οδηγική συμπεριφορά του αμαξιού. Αυτά τα δύο που σου αναφέρω αυτή την στιγμή είναι τα κορυφαία στην αγορά όπως και να το κάνουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StavrosD είπε

Ακριβώς αυτό κάνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Συνολικά παράγουν περισσότερους ρύπους από ένα συμβατικό αυτοκίνητο αλλά απλά παράγουν αυτούς τους ρύπους στο σπίτι κάποιου άλλου, όχι στο δικό μας σπίτι.

 

Δεν ισχύει αυτό, ένα BEV ισοφαρίζει τους υπερβάλλοντες ρύπους που απαιτούνται για την παραγωγή του στα 15000 km αν το φορτίζεις από ΑΠΕ, στα 60000 km αν το φορτίζεις από ρεύμα που παράχθηκε από φυσικό αέριο και στα 90000 km αν το φορτίζεις από το χειρότερο δυνατό σενάριο, δηλαδή ρεύμα που παράχθηκε από λιγνήτη. Και αυτό οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο efficiency που πετυχαίνει ο ηλεκτροκινητήρας σε σχέση με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, chek2fire είπε

μιλάμε συνολικά αυτά που προσφέρει και η οδηγική συμπεριφορά του αμαξιού. Αυτά τα δύο που σου αναφέρω αυτή την στιγμή είναι τα κορυφαία στην αγορά όπως και να το κάνουμε

Ποια οδηγική συμπεριφορά, θες 3 ώρες παραπάνω για να κάνεις 1000km. Είναι ανέκδοτο, είναι εξαιρετικά ενεργοβόρο λόγω πολύ  κακής αεροδυναμικής, έχει πρόβλημα με συνεχείς φορτίσεις (rapid gate), έχει μικρή μπαταρία για τα χρήματά του, έχει και μέτρια καμπύλη φόρτισης. Αυτά μετράνε στα BEV, στα 60000 ευρώ υπάρχουν κλάσεις ανώτερα BEV.

edit: Το KIA EV6 ναι είναι καλό BEV (9:55 στο 1000km challenge), το Z4X με τίποτα.

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, chek2fire είπε

μιλάμε συνολικά αυτά που προσφέρει και η οδηγική συμπεριφορά του αμαξιού. Αυτά τα δύο που σου αναφέρω αυτή την στιγμή είναι τα κορυφαία στην αγορά όπως και να το κάνουμε

Δεν ισχυει για κανενα λογο, ειδικα για το Toyota bz4x που ειναι πολυ πισω και δεν ειναι τυχαιο οτι εχει πατωσει στις πωλησεις.
Ο κοσμος προτιμαει αλλα BEV που ειναι αισθητα ανωτερα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, CptBill είπε

αυτη η φαση με τα fan boys απο που πηγαζει; Για ποιο λογο πρεπει να θεοποιουμε μια εταιρια? Η οποια πλεον σιγα σιγα βουλιαζει.

Τεσπα, καποιο εχετε κοντοφθαλμη μνημη, και ο συγχωρεμένος Sergio Merchionne ηταν το ιδιο κολλημενο μυαλο εναντια στα EVs. 

Για καποιους η αποδοχη της εδρεωσης  των EVs φανταζει πραγμα τρομακτικα δυσκολο. 

Πρεπει να εισαι πολυ ασχετος για να λες οτι η toyota βουλιαζει, οταν εχει πουλημενες παραγωγες απο 8-10 μηνες με μεχρι 2 χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, AtiX είπε

Τώρα όντως υπήρχε σύμβουλος της Τογιότα ο Ακίο Τογιόντα??? Τόσα χρόνια νόμιζα ότι το όνομα της είναι λόγω της πόλης…

Είναι εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας. Άλλαξαν το όνομα της εταιρείας σε Τογιότα για να ακούγεται καλύτερα στην Δύση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτάχτε να δείτε τι έχει γίνει εδώ...

Πρώτη άρχισε το πανηγύρι η Tesla. Αργότερα (μετά από χρόνια) μπήκαν στο παιχίδι και οι «παραδοσιακοί» κατασκευαστές. Μέχρι πρακτικά και πέρυσι, η Toyota σφύριζε αδιάφορα, διότι θεώρησε ότι δε τη "συμφέρει" η ηλεκτροκίνηση, έχοντας ρίξει τεράστιο βάρος και έχοντας τεχνογνωσία πολλών ετών στα υβριδικά.

Όμως φαίνεται ότι ο κόσμος σιγά - σιγά γυρνάει την πλάτη στις ΜΕΚ. Και είναι λογικό, μιας και μία ΜΕΚ πάσχει ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ σε σχέση με έναν ηλεκτρικό κινητήρα, χωρίς να έχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ πλεονέκτημα (οκ, οι ΜΕΚ κερδίζουν -μόνο- στον ήχο, αλλά αυτό αφορά το < 0,1% των αυτοκινήτων). Σε όλα τα υπόλοιπα (δύναμη, βάρος, γραμμικότητα, απόδοση ως προς την ενέργεια, πολυπλοκότητα, κόστος ανα χλμ, «ελεγξιμότητα», κ.λπ) οι ΜΕΚ χάνουν... από τ' αποδυτήρια. Η τρέχουσα τεχνολογία των BEV (LiPo) είναι προβληματική από αρκετές ερμηνείες, όμως αυτό αφορά τις μπαταρίες και όχι τους κινητήρες! Εννοείται όμως ότι σιγά - σιγά θα δούμε νέα πράγματα που θα διορθώνουν τα στραβά και σ' αυτό το κομμάτι. 

Τι άλλο λοιπόν θα μπορούσε να κάνει η Toyota βλέποντας ότι «έπαιξε κι έχασε»; Μα φυσικά, θα επιτεθεί στην ηλεκτροκίνηση με επιχειρήματα 5-χρονου, αλλά και θα στηρίξει πάση θυσία τις ΜΕΚ (βάλε υδρογόνα, βάλε αμμωνίες, βάλε... σβουνιές γαϊδουριού μεθαύριο). Γνωστό και ως "all in". Η εναλλακτική θα ήταν να πει «ναι, ποντάραμε στη λάθος ιδέα, τώρα θα κάτσουμε να στρωθούμε στη δουλειά». Ποια εταιρεία θα ήθελε όμως να στραπατσάρει τόσο άσχημα την εικόνα της, αλλά και να βυθίζει τις πωλήσεις των τωρινών μοντέλων της; 

:)

Το λογικό επόμενο βήμα είναι ότι σε λίγα χρόνια που πιθανότατα θα έχει κάνει catch-up για το χρονικό διάστημα που σφύριζε αδιάφορα όσο όλοι οι άλλοι σχεδίαζαν πλατφόρμες ηλεκτρικών, απλά θα λανσάρει ηλεκτρικά μοντέλα όπως όλοι, αλλά σιωπηρά. Κοινώς, όλη αυτή η «επίθεση» προς την ηλεκτροκίνηση, στην ουσία είναι... damage control, ενώ η εταιρεία προετοιμάζεται για να μπει και αυτή (σοβαρά αυτή τη φορά, όχι με αηδιούλες τύπου BZ4X) στο παιχνίδι. 

Αυτό που δυστυχώς δεν συνειδητοποιεί αρκετός κόσμος, είναι ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η αυτοκίνηση με ΜΕΚ τέλειωσε. Μπορεί η αποθήκευση ενέργειας στο μέλλον να γίνεται με κάποια υπερσύγχρονη μπαταρία που τώρα δε φανταζόμαστε, ή με υδρογόνο με fuel cell, ή με κάποιο άλλο... φαντεζί τρόπο, αλλά η ΚΙΝΗΣΗ θα προέρχεται από ηλεκτροκινητήρα. Δι@ολε, ακόμα και με βενζίνη - πετρέλαιο να ξεμείνουμε, πάλι μας συμφέρει να την καίμε για ηλεκτροπαραγωγή πάνω στο αυτοκίνητο και οι ρόδες να γυρίζουν στο τέλος με ηλεκτρικό μοτέρ!

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε λιγο που δεν θα μεινει ορυχειο για καρβου

2 ώρες πριν, UnderZer0 είπε

Ξεκάθαρα!

και ενα καρο με 4 ροδες να παρεις κ 2 αλογα να το τραβανε αθανατο θα ειναι χααχχχααχαχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Καλά για τα αεροπλάνα δεν σχολιάζω καν.

Το ότι υπάρχουν πρωτότυπα με μπαταρίες για όλα αυτά δεν σημαίνει ότι είναι πρακτικά και θα υιοθετηθούν στο μέλλον. Άλλα τόσα υπάρχουν με κυψέλες υδρογόνου. 

Το κόστος δικτύου διανομής καυσίμων (βενζίνη, πετρέλαιο) πόσο είναι δηλαδή; Το υδρογόνο μπορεί να παραχθεί παντού, χρειάζεται μόνο νερό και ηλ. ρεύμα. Τα βενζινάδικα μπορούν να παράξουν υδρογόνο τοπικά. Και το ρεύμα που χρειάζεται είναι το ίδιο που βάζεις στην πρίζα το οποιοδήποτε BEV.

Οι μπαταρίες δεν είναι η λύση για τα πάντα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...