Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι ο κόσμος βλέπει επιτέλους την πραγματικότητα για τα ηλεκτρικά οχήματα


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μόνο για όσους έχουν

1. Δικιά τους θέση στάθμευσης.

Όποιος δεν έχει θέση στάθμευσης ώστε να βάλει δικό του φορτιστή υπολογίζει και τον χαμένο χρόνο για την φόρτιση ο οποίος είτε θα είναι χρόνος από την δουλειά (χαμένα έσοδα) είτε από την οικογένειά του και τους φίλους του.

2. Δεν κάνουν μεγάλα ταξίδια ή έχουν δεύτερο αυτοκίνητο γι' αυτά.

Μένω στην επαρχία. Για να πάω στο Αεροδρόμιο (Ελευθέριος Βενιζέλος) και μετά να επιστρέψω στο σπίτι μου πρέπει να διανύσω 650χλμ σε Εθνική Οδό και αυτοκινητόδρομο.

Με ποιο ηλεκτρικό θα μπορώ να διανύσω αυτή την απόσταση οδηγώντας με τα όρια ταχύτητας (130χλμ/ώρα στον αυτοκινητόδρομο) χωρίς να το φορτίσω στην διαδρομή;

Με το τωρινό αυτοκίνητο με ένα γέμισμα  διανύω πάνω από 1000 χλμ (όταν ήταν καινούργιο έως 1500χλμ με ταχύτητα 80χλμ/ώρα και συντηρητική οδήγηση).

Έχω συνηθίσει να ταξιδεύω και να μην κάνω στάση για καύσιμα.  Φτάνω στον προορισμό μου, κάνω τις δουλειές μου, επιστρέφω. Δεν σκέφτομαι αν θα είναι ώρα αιχμής και δεν θα υπάρχει διαθέσιμος φορτιστής, δεν σκέφτομαι αν θα είμαι κουρασμένος/νυσταγμένος το βράδυ στην επιστροφή και θα πρέπει να περιμένω μισή-μία ώρα για φόρτιση, κλπ.

Αν επιτρέψουν κάποτε τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα στην Ελλάδα ίσως το σκεφτώ να πάρω ηλεκτρικό καθώς τον χρόνο που θα χάνω στην φόρτιση θα μπορώ να τον αναπληρώσω στον δρόμο καθώς δεν θα χρειάζεται να ασχολούμαι με την οδήγηση, αλλά μέχρι τότε προτιμώ συμβατικό αυτοκίνητο.

Το ίδιο σκεπτικό έχει και η μισή Ελλάδα που μένει στην επαρχία.

Επεξ/σία από StavrosD
  • Like 22
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 ώρες πριν, Crash24 είπε

Ο πρόεδρος και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Ακίο Τογιόντα, υπήρξε για πολύ καιρό επικριτικός απέναντι στην υπερβολική δημοτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων.

Αυτό αποτέλεσε νωρίτερα φέτος το λόγο της παραίτησής του από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία νωρίτερα φέτος

Η δεύτερη φράση τα λέει όλα….

Με αυτές τις ιδέες έγινε πρώην….

 

Επίσης…..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 minutes ago, Hetfield said:

Στο #2 δεν χωρα καμια αμφιβολια οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι εμπορικη επιτυχια τα τελευταια χρονια, εχουν αυξηθει κατακορυφα οι πωλησεις

Και στη δική μου δουλειά όσο υπάρχουν επιδοτήσεις από το κράτος έχω φοβερή εμπορική επιτυχία και κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων.

44 minutes ago, KukuRukuGR said:

Το παραμυθι για το περιβαλλον? ενα ηλεκτρικο ζυγιζει το 2πλασιο αρα θελει διπλασια ενεργεια. ΟΚ ειναι ηλεκτρικη αλλα την ηλεκτρικη σχεδον αποκλειστικα την παιρνουμε ακόμα απο καρβουνο λιγνήτη και ορυκτα καυσιμα με μια μικρη συνεισφορα απο ΑΠΕ.  Το αποτελεσμα περσι καναμε ρεκορ σε καυσαερια απο καρβουνο λογω των ηλεκτρικων.

Άλλο τα καυσαέρια στο εργοστάσιο στη μέση του βουνού με το δάσος δίπλα και άλλο η εξάτμιση να στάζει άκαυστη αμόλυβδη και το καυσαέριο να εγκλωβίζεται ανάμεσα στα κτίρια, να μπαίνει μέσα στα σπίτια και να το εισπνεόυν τα παιδιά που πάνε σχολείο. Η οικολογική καταστροφή θα είναι από τη διαχείριση των αποβλήτων, βλέπω ο Μαρμαράς εκτός από νεκροταφείο πλαστικών να γίνει και τοξικών μπαταριών ή στην καλύτερη να τα στέλνουμε στην Κίνα που θα τα σπάνε με γυμνά χέρια δίπλα στο ποτάμι για να πάρουν το μέταλλο.

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 minutes ago, AtiX said:

Τώρα όντως υπήρχε σύμβουλος της Τογιότα ο Ακίο Τογιόντα??? Τόσα χρόνια νόμιζα ότι το όνομα της είναι λόγω της πόλης…

Κι εγώ δεν το ήξερα, τελικά από δεισιδαιμονία το έγραψαν Τoyota και όχι Toyoda που είναι το επίθετό τους.

image.png.0b49e8121141d6840b48aae51748d691.png

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, StavrosD said:

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μόνο για όσους έχουν

1. Δικιά τους θέση στάθμευσης.

Όποιος δεν έχει θέση στάθμευσης ώστε να βάλει δικό του φορτιστή υπολογίζει και τον χαμένο χρόνο για την φόρτιση ο οποίος είτε θα είναι χρόνος από την δουλειά (χαμένα έσοδα) είτε από την οικογένειά του και τους φίλους του.

2. Δεν κάνουν μεγάλα ταξίδια ή έχουν δεύτερο αυτοκίνητο γι' αυτά.

Μένω στην επαρχία. Για να πάω στο Αεροδρόμιο (Ελευθέριος Βενιζέλος) και μετά να επιστρέψω στο σπίτι μου πρέπει να διανύσω 650χλμ σε Εθνική Οδό και αυτοκινητόδρομο.

Με ποιο ηλεκτρικό θα μπορώ να διανύσω αυτή την απόσταση οδηγώντας με τα όρια ταχύτητας (130χλμ/ώρα στον αυτοκινητόδρομο) χωρίς να το φορτίσω στην διαδρομή;

Με το τωρινό αυτοκίνητο με ένα γέμισμα  διανύω πάνω από 1000 χλμ (όταν ήταν καινούργιο έως 1500χλμ με ταχύτητα 80χλμ/ώρα και συντηρητική οδήγηση).

Έχω συνηθίσει να ταξιδεύω και να μην κάνω στάση για καύσιμα.  Φτάνω στον προορισμό μου, κάνω τις δουλειές μου, επιστρέφω. Δεν σκέφτομαι αν θα είναι ώρα αιχμής και δεν θα υπάρχει διαθέσιμος φορτιστής, δεν σκέφτομαι αν θα είμαι κουρασμένος/νυσταγμένος το βράδυ στην επιστροφή και θα πρέπει να περιμένω μισή-μία ώρα για φόρτιση, κλπ.

Αν επιτρέψουν κάποτε τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα στην Ελλάδα ίσως το σκεφτώ να πάρω ηλεκτρικό καθώς τον χρόνο που θα χάνω στην φόρτιση θα μπορώ να τον αναπληρώσω στον δρόμο καθώς δεν θα χρειάζεται να ασχολούμαι με την οδήγηση, αλλά μέχρι τότε προτιμώ συμβατικό αυτοκίνητο.

Το ίδιο σκεπτικό έχει και η μισή Ελλάδα που μένει στην επαρχία.

Εγώ πάντως από τότε που μετακόμισα στην επαρχία ούτε για ηλεκτρικά ενδιαφέρομαι, ούτε για σταθμούς φόρτισης, ούτε για πάρκινγκ, ούτε για κίνηση, ούτε για εμβέλεια. Ένα αγροτικό θέλω να πάρω, όσο πιο παλιό και σάπιο, τόσο καλύτερα 😄

  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, elpenor said:

Και στη δική μου δουλειά όσο υπάρχουν επιδοτήσεις από το κράτος έχω φοβερή εμπορική επιτυχία και κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων.

Σε μια πολυεθνικη εταιρια εισηγμενη στο χρηματιστηριο, απο τη στιγμη που εχεις εμπορικη επιτυχια αυτο ειναι που μετραει. 

Ας ειχε η Toyota καλυτερους συμβουλους να προβλεψουν την κατασταση που διαμορφωθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, elpenor είπε

Και στη δική μου δουλειά όσο υπάρχουν επιδοτήσεις από το κράτος έχω φοβερή εμπορική επιτυχία και κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων.

Άλλο τα καυσαέρια στο εργοστάσιο στη μέση του βουνού με το δάσος δίπλα και άλλο η εξάτμιση να στάζει άκαυστη αμόλυβδη και το καυσαέριο να εγκλωβίζεται ανάμεσα στα κτίρια, να μπαίνει μέσα στα σπίτια και να το εισπνεόυν τα παιδιά που πάνε σχολείο. Η οικολογική καταστροφή θα είναι από τη διαχείριση των αποβλήτων, βλέπω ο Μαρμαράς εκτός από νεκροταφείο πλαστικών να γίνει και τοξικών μπαταριών ή στην καλύτερη να τα στέλνουμε στην Κίνα που θα τα σπάνε με γυμνά χέρια δίπλα στο ποτάμι για να πάρουν το μέταλλο.

Ακριβώς αυτό κάνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Συνολικά παράγουν περισσότερους ρύπους από ένα συμβατικό αυτοκίνητο αλλά απλά παράγουν αυτούς τους ρύπους στο σπίτι κάποιου άλλου, όχι στο δικό μας σπίτι.

 

  • Like 7
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπει τα κινεζικά να ξεφεύγουν και πετάει ένα πυροτέχνημα , όμως τα υβριδικά της είναι αξιόλογα και καλά λέει ότι στο βουνό έχει πολλούς τρόπους να ανέβεις . Οι Κινέζοι όμως στα ηλεκτρικά συνεχίζουν μπροστά ….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Hetfield είπε

Στο #2 δεν χωρα καμια αμφιβολια οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι εμπορικη επιτυχια τα τελευταια χρονια, εχουν αυξηθει κατακορυφα οι πωλησεις, παραλληλα παραγουν μεγαλυτερο περιθωριο κερδους απο τα συμβατικα κι αυτο δεν μπορεις να το αρνηθεις επειδη οι πωλησεις παρουσιασαν καμψη σε μια δεδομενη χρονικη στιγμη. 

Μόνο μια εταιρεία έχει εμπορική επιτυχία και αυτή είναι η Tesla. Δεν θα βάλω τις κινεζικες γιατί εκεί οι επιδοτήσεις είναι τόσο μεγάλες που εταιρίες αγοράζουν ηλεκτρικά μόνο για να  έχουν δικαίωμα στις επιδοτήσεις (σε άλλα προγράμματα της εταιρίας τους) και τα έχουν να σκουριάζουν στις μάντρες τους.

Η VW έχει τεράστια προβλήματα

https://electrek.co/2023/09/13/volkswagens-ev-woes-worsen-low-demand-threatens-jobs/
https://brusselssignal.eu/2023/07/volkswagen-in-dire-straits-as-electric-car-bubble-bursts/

Η GM το ίδιο. 
https://www.autoevolution.com/news/after-a-botched-ev-push-general-motors-is-in-deep-trouble-211660.html

Με εξαίρεση την Tesla, ολες οι άλλες έχουν χάσει δεκάδες δις.

1 ώρα πριν, Hetfield είπε

Τα βαζεις λοιπον στην εξισωση, τα υπολογιζεις κι εξεταζεις τι σου ταιριαζει και τι οχι. Σε καποιους η λυση των ηλεκτρικων ταιριαζει απολυτα, 

Βάλε στην εξίσωση και τα τρακαρίσματα. Ακόμα και με ελαφριά χτυπήματα, που τα περισσότερα αυτοκίνητα κάποια στιγμή θα έχουν, συνήθως οι τεχνικοί απαιτούν να αλλάξεις όλες τις μπαταρίες. Δεν υπογράφουν καν για να βάλεις μπρος και να το μετακινήσεις, εξαιτίας κινδύνου φωτιάς. $8000 - $20000 μόνο οι μπαταρίες χωρίς το φανοποιείο ή αλλες ζημιές.

Ακόμα και να μην έχεις τρακάρισμα, ανα 6-8 χρόνια πρέπει να αλλάζεις μπαταρία, κόστος $8000 - $20000, οπότε αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να γίνει 1-2 φορές στην διάρκεια ζωής ενός αυτοκινήτου. Ο κόσμος συνήθως δεν μιλάει για αυτά, γιατί μέχρι τώρα λεφτάδες αγόραζαν τα EV και δεν τους ήταν τόσο πρόβλημα.

Συχνά δεν βάζουν τις αλλαγές των μπαταριών ούτε στα οικολογικά διαγράμματα που προσπαθούν να δουν το αποτύπωμα του αυτοκινήτου. Αν βάλεις 2-3 σετ μπαταριων ανα αυτοκίνητο η ιστορία που βγαίνει είναι εντελώς διαφορετική.

Επεξ/σία από fast8
  • Like 6
  • Thanks 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ένα ηλεκτροκίνητο δεν κόστιζε όσο τρία συμβατικά αμάξια θα του έλεγα εγώ.

Το πρόβλημα ήταν είναι και θα παραμείνει κυρίως το κόστος των μπαταριών. Όταν λυθεί αυτό το πρόβλημα θα είναι αρκετά καλά ειδικά για εμάς που μένουμε σε επαρχία και έχουμε ήδη φωτοβολταϊκά.

Το να παράγεις τα καύσιμα για το αμάξι σου στην ταράτσα σου δεν το λες αποτυχία.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, KukuRukuGR είπε

Ισχυει . Ο Musk καταφερε να δημιουργησει ενα hype με εξωπραγματικες υποσχεσεις, οπως οτι θα αποικησει τον Αρη μεχρι το 2021 , οτι θα φτιαξει υπογειους δρομους για αυτοκινητα στο 1 δεκατο του κοστους , hyperloop κτλ που ξεγελασαν τις μαζες που δεν ξερουν απο μηχανική και τον εκαναν παμπλουτο. Μετα βλεποντας οι αλλες εταιριες πως εκτιναχθηκε η tesla με το να πουλαει αυτοκινητα σε πολλαπλασια τιμη αλλα ο κοσμος να τα αγοραζει θελαν και αυτες να μπουν στο παιχνιδι της αρπαχτης. Γιατι να πουλας ενα αμαξι 15-25Κ οταν μπορεις να το πουλας πανω απο 50Κ και να σκαει και το κρατος 8-10Κ για να το παρεις.

Το παραμυθι για το περιβαλλον? ενα ηλεκτρικο ζυγιζει το 2πλασιο αρα θελει διπλασια ενεργεια. ΟΚ ειναι ηλεκτρικη αλλα την ηλεκτρικη σχεδον αποκλειστικα την παιρνουμε ακόμα απο καρβουνο λιγνήτη και ορυκτα καυσιμα με μια μικρη συνεισφορα απο ΑΠΕ.  Το αποτελεσμα περσι καναμε ρεκορ σε καυσαερια απο καρβουνο λογω των ηλεκτρικων. 

Μονο αν προχωρησουν νεες τεχνολογιες για μπαταριες οπως αυτες που φαινονται με βαση το νατριο θα δωσει ωθηση. Αλλιως ηδη με βαση ερευνα οι μισοι που αγορασαν ηλεκτρικα θελουν να πανε πισω σε βενζινοκινητα και να σταματησουν να αγχωνονται για την φορτιση και να ελεγχει αυτη το προγραμμα τους

Δεν φταίει αυτός αφού κατά δήλωση του πάσχει από αυτισμό και συνεπώς μπορεί να λέει ότι θέλει.

Αυτοί που τον ακολουθούν ας πρόσεχαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BadIronTree είπε

Το να βάζεις Υδρογόνο για αποθήκη είναι  σπάταλο και ενεργειακά  ηλιθιότητα  αφού  πάλι  ρεύμα  θα γίνει... (εκτός  και περίπτωση έκτακτης ανάγκης)

   και το 99,5% του υδρογόνου δεν είναι  πράσινο αλλά  από διυλιστήρια... πάλι καρτέλ δηλαδή 

Για πες μου φίλε μου τα φορτηγά, τα λεωφορεία, τα βαρέα οχήματα θα δουλεύουν με μπαταρία; Θα έχουμε έναν τράκτορα νταλίκας να ζυγίζει όσο ένα Μ1 Abrams και να μπαίνει μπρίζα για 24 ώρες; Τα αεροπλάνα θα δουλεύουν με μπαταρίες; Τα πλοία;

Όλα αυτά λοιπόν θα χρησιμοποιούν υδρογόνο για καύσιμο, αυτήν την ενεργειακή ηλιθιότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δούμε λίγο τι σημαίνει ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το περιβάλλον. 

Μεγάλη επιβράδυνση με φοβερά τοξικά στοιχεία για την παραγωγή στις μπαταρίες.

Τι σημαίνει όμως ηλεκτρικά αυτοκίνητα για την πόλη. Φυσικά και καθαρισμός της ατμόσφαιρας από το τοξικό νέφος, παράγωγο από την καύση βενζίνας που εκατομμύρια άνθρωποι είναι αναγκασμένοι να αναπνέουν καθημερινά στις πόλεις. Τώρα όποιος μου πει ότι όλα αυτά τα καυσαέρια που αναπνέουμε κάθε μέρα δεν είναι επικίνδυνα για τον άνθρωπο απλά έχει πάρει διαζύγιο με τη λογική.

Οπως και να έχει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον αλλά σίγουρα δεν είναι και το άμεσο μέλλον. Ο λόγος είναι φυσικά το υπερβολικό κόστος για την απόκτηση τους αλλά και η δυσκολία επαναφόρτισης τους καθώς δεν έχουν την ίδια ευκολία με το να πας σε ένα βενζινάδικο και μέσα σε λίγα λεπτά να γεμίσεις το ρεζερβουάρ σου όπου και να βρίσκεσαι.

Εχουν ακόμα πολύ δρόμο αλλά για τους φίλους της ταχύτητας η εμπειρία εκκίνησης ενός ηλεκτρικού και επιτάχυνσης μόνο σε πανάκριβα υπερπολυτελή αυτοκίνητα μπορεί να βρεθεί. Μιλάμε τα τωρινά EV είναι πάνω από 200 άλογα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...