Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι ο κόσμος βλέπει επιτέλους την πραγματικότητα για τα ηλεκτρικά οχήματα


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περι Ενεργειας το αναγνωσμα.....

 

Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα, ουτε φθηνα ειναι στην κατασκευη τους εναντι των συμβατικων, ουτε πιο οικονομικα/φιλικα προς το περιβαλλον καθως οι μπαταριες τους απαιτουν σημαντικα ποσα ενεργειας και υλικων να παραχθουν και μετα συνιστουν ενα αποβλητο που εχει τεραστιο κοστος να ανακυκλωθει. Αν συμπεριλαβουμε και το ρευμα που χρειαζονται να λειτουργησουν, το οποιο παραγεται απο οχι τοσο φιλικες προς το περιβαλλον λυσεις (λχ λιγνιτης, φυσικο αεριο (μονο φυσικο δεν ειναι) κτλ) η χρηση τους δεν σωζει και τοσο δραστικα το περιβαλλον. Και οπως λεει και το video το ρευμα ακομα και σημερα ειναι on demand υπηρεσια εφοσον δεν υπαρχουν δυνατοτητες αποθηκευσης του.

Αρα αν ειχαμε ξαφνικα 1.000.000 ηλεκτρικα αυτοκινητα στην Ελλαδα αυτα θα επρεπε να κουμπωσουν στο δικτυο ενεργειας το οποιο θα επρεπε να παραξει on demand επιπλεον ρευμα για αυτα τα αδηφαγα 1.000.000 ηλεκτρικα το οποιο θα το παρηγαγε καταναλωνοντας επιπροσθετο φυσικο αεριο και λιγνιτη δεδομενου οτι ο κοσμος φορτιζει τα αμαξια κατα βαση το βραδυ στο σπιτι οταν κοιμαται, ωρες κατα τις οποιες οι ΑΠΕ (ηλιος/αερας) εχουν μηδενικη συμμετοχη.

Δεν θα ειχε επομενως προσθετη επιβαρυνση το περιβαλλον? Ή δεν μας νοιαζει γιατι δεν θα ηταν στην Αθηνα αλλα θα ηταν στη Μεγαλοπολη, Πτολεμαιδα ή οπου αλλου εχει μοναδες ηλεκτροπαραγωγης κτλ κτλ?

Αν προσθεσουμε οτι το δικτυο διανομης αυτη τη στιγμη ειναι αμφιβολο αν μπορει να σηκωσει τοση ζητηση, τι απωλειες θα εχει κτλ. ειναι και αυτα πραγματα που επιβαρυνουν την καταναλωση και συνεπως την επιβαρυνση του περιβαλλοντος.

Δεν υπαρχει επομενως on size fits all. Οπως λεει σωστα και στο βιντεο οι Ευρωπαιοι πολιτικοι πουλησαν στο ποπολο την παπατζα της καθαρης ενεργειας απο το καθαρο φυσικο αεριο εναντι του κακου λιγνιτη, οταν το φυσικο αεριο ουτε τοσο καθαρο ειναι, ουτε τοσο αθωο.

Δεν εχουμε συνεπως αρκετα δεδομενα (γιατι απλα δεν θα τα δημοσιευουν) να δουμε στην πραξη τι κοστιζει ως ενεργειακο αποτυπωμα ενα πληρως ηλεκτρικο αυτοκινητο να κατασκευαστει και να ανακυκλωθει η μπαταρια του οταν σε 10 χρονια θα ειναι για πεταμα, συν το ενεργειακο αποτυπωμα φορτισης του για Χ χρονια. Και να συγκριθει με τα αντιστοιχα για ενα συμβατικο αυτοκινητο βενζινης, πετρελαιου, αεριου και ενα υβριδικο για τις αντιστοιχες παραμετρους. Ωστε να κανουμε μια πραγματικη συγκριση και να καταληξουμε σε συμπερασματα.

Η λυση θα ηταν και θα ειναι να επενδυθουν χρηματα στην ερευνα και αναπτυξη λυσεων αποθηκευσης ωστε η ενεργεια των ΑΠΕ που τουλαχιστον στο σκελος παραγωγης ειναι "δωρεαν" καθως δεν πληρωνεις τον ηλιο και τον αερα (ομοιως δεν ειναι φθηνη, ουτε τελειως καθαρη και τα πανελς, και οι ανεμογεννητριες εχουν ενεργειακο αποτυπωμα κατασκευης και ανακυκλωσης σημαντικοτατο) να μπορουσε να αποθηκευτει μαζικα για χρηση σε ωρες χωρις ΑΠΕ.

Κλεινοντας πιστευω οτι πρεπει να αλλαξουμε mentality και να παμε προς τη λογικη του ενεργειακου αποτυπωματος παρασκευης, χρησης και ανακυκλωσης σε οτιδηποτε αγοραζουμε, καταναλωνουμε και χρησιμοποιουμε ωστε να εχουμε πραγματικο μετρο συγκρισης, τι ειναι καθαρο, τι μολυνει και ποσο εναντι καποιου αλλου. Μεχρι τοτε που θα εχουμε συγκρισιμα μεγεθη ο καθενας θα λεει τα δικα του αναλογως των συμφεροντων που εχει και εμεις θα πρεπει να συγκρινουμε πορτοκαλια, καρπουζια και μπανανες που ειναι αδυνατο. Ειναι μεν φρουτα αλλα δεν ειναι τα ιδια φρουτα.

Επεξ/σία από Sebu
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

22 ώρες πριν, malakudi είπε

Τα "αρνητικά" αποτελέσματα της Tesla για το 3ο τρίμηνο είναι στη πραγματικότητα μειωμένο μέρισμα ανά μετοχή, από 73 cent που ήταν ο στόχος στα 66 cent. Δηλαδή μείωση των κερδών.

Από την άλλη βέβαια, τα νούμερα σε αριθμό οχημάτων δείχνουν τεράστια αύξηση.

tesla_sales.jpg.2b57ad7e456960ee7361f006198b9a89.jpg

Έχει πιάσει ήδη από το 3ο quarter, τον αριθμό του περυσινού έτους. Το ίδιο σχεδόν είχε γίνει και το 22, ενώ το 21 είχε ξεπεράσει σε πωλήσεις τη προηγούμενη χρονιά πριν καν κλείσει το 3ο quarter.

Αυτό που γίνεται είναι πως η Tesla αλλά και οι Κινέζοι που έρχονται με αντίστοιχους ρυθμούς θα πάρουν τα σώβρακα της Toyota, του VW group και των άλλων εταιρειών. Ούτε θα καταλάβουν πότε θα κλείσουν. Η VW μειώνει τη παραγωγή ηλεκτρικών, όχι γιατί ο κόσμος δε θέλει να αγοράσει, αλλά γιατί ανταγωνιστικά βγαίνει πολύ ακριβότερη από τους Κινέζους που έχουν ήδη έρθει στην Ευρώπη. Ποιος θα προτιμήσει το VW ID.3 στα 44.000 όταν παίρνεις BYD Dolphin ή MG4 με 36000 και με περισσότερα πράγματα στο βασικό εξοπλισμό; Κι αν είναι να δώσεις 44000, δίνεις 42000 και παίρνεις Tesla Model 3 που είναι σαφώς ανώτερο όχημα.

Όταν βγάλει και η Tesla οικονομικότερο μοντέλο από το Model 3 των 42000, θα κλάψουνε μανούλες.

Η Toyota είναι καταδικασμένη, είναι 10 χρόνια πίσω από την Tesla, θα τους πάρει το σκαλπ ο Elon. Το ηλεκτρικό της Toyota είναι ένα ανέκδοτο μπροστά στον ανταγωνισμό.

Όσο γι' αυτούς που αναφέρουν ότι παράγουμε ρεύμα από κάρβουνο, μάλλον πρέπει να ψάξουν καλύτερα τις πηγές τους. Το πρώτο 9μηνο του 2023 η ζήτηση καλύφθηκε σε ποσοστό 50,2% από ΑΠΕ και υδροηλεκτρικά. Κάρβουνο ήταν το 8.7% και φυσικό αέριο το 29,5%.

https://www.energymag.gr/energeia/ape/89715_meiosame-tin-ilektroparagogi-apo-aerio-kai-ligniti-ektoxeysi-eisagogon-reymatos

αφού η χώρα πάραξε το 50% της ενέργειας από ανανεώσιμες, τότε γιατί η kwh έχει φτάσει στα 0,25€ και μάλιστα χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής;

22 ώρες πριν, Jiakometi είπε

τα 500 μίλια πχ που γράφει η tesla για το semi είναι ακριβώς ο λόγος που δεν μπορεί να υπάρχει φορτηγό ηλεκτρικό. εάν γνωρίζεις την δουλειά, καταλαβαίνεις πως τα 500 μίλια είναι ένα τίποτα όταν σε μία εβδομάδα ένα φορτηγό γράφει κάποιες χιλιάδες χλμ. τα τωρινά φορτηγά, γεμίζουν στην Ελλάδα, πάνε Ιταλία, ξεφορτώνουν, φορτώνουν, γυρίζουν και δεν χρειάζονται ανεφοδιασμό. εάν απλά γράφεις για τα ηλεκτρικά, σου φαίνονται όλα ωραία και καλά.

αλλιώς θα σου φτάσει 3 ευρώ το ψωμί και 5 ευρώ το γάλα και θα διαμαρτύρεσαι γιατί θα πρέπει να πληρώνουν τρελά ποσά στις φορτίσεις. ή εάν δεν φτάσει κάτι στην ώρα του, θα είσαι έτοιμος και δεν θα διαμαρτυρηθείς όταν σου πει ο οδηγός πως έπρεπε να περιμένει 1 ώρα για να φορτίσει το φορτηγό.

δεν υπάρχει άλλος δρόμος από το υδρογόνο.

το κόστος για να μπουν φορτιστές, να ενισχυθεί το δίκτυο ρεύματος, να σκαφτούν όλοι οι δρόμοι ξανά κτλ, το θεωρείς αμελητέο;

15 λεπτά πριν, Sebu είπε

Περι Ενεργειας το αναγνωσμα.....

 

 

Η λυση θα ηταν και θα ειναι να επενδυθουν χρηματα στην ερευνα και αναπτυξη λυσεων αποθηκευσης ωστε η ενεργεια των ΑΠΕ που τουλαχιστον στο σκελος παραγωγης ειναι "δωρεαν" καθως δεν πληρωνεις τον ηλιο και τον αερα (ομοιως δεν ειναι φθηνη, ουτε τελειως καθαρη και τα πανελς, και οι ανεμογεννητριες εχουν ενεργειακο αποτυπωμα κατασκευης και ανακυκλωσης σημαντικοτατο) να μπορουσε να αποθηκευτει μαζικα για χρηση σε ωρες χωρις ΑΠΕ.

Κλεινοντας πιστευω οτι πρεπει να αλλαξουμε mentality και να παμε προς τη λογικη του ενεργειακου αποτυπωματος παρασκευης, χρησης και ανακυκλωσης σε οτιδηποτε αγοραζουμε, καταναλωνουμε και χρησιμοποιουμε ωστε να εχουμε πραγματικο μετρο συγκρισης, τι ειναι καθαρο, τι μολυνει και ποσο εναντι καποιου αλλου. Μεχρι τοτε που θα εχουμε συγκρισιμα μεγεθη ο καθενας θα λεει τα δικα του αναλογως των συμφεροντων που εχει και εμεις θα πρεπει να συγκρινουμε πορτοκαλια, καρπουζια και μπανανες που ειναι αδυνατο. Ειναι μεν φρουτα αλλα δεν ειναι τα ιδια φρουτα.

ο κλασικός τρόπος της μπαταρίας δεν προκρίνεται. το μόνο πρακτικό θα είναι να την αποθηκεύσεις σε κάποια άλλη μορφή ενέργειας (και όχι ηλεκτρική). πχ να γεμίζεις και να αδειάζεις ένα φράγμα με νερό για να κινείς το βράδυ μία τουρμπίνα, όπως τα υδροηλεκτρικά ή κάτι τέτοιο. η μοναδική ΑΠΕ που ίσως είναι 24 ώρες διαθέσιμη για παραγωγή είναι η κυματική. αλλά είναι ακόμη πολύ πίσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 minutes ago, james01gr said:

τα ηλεκτρικά θα πεθάνουν όταν τελειώσουν οι επιχορηγήσεις. για 2 εβδομάδες έκλεισε η πλατφόρμα κινούμαι ηλεκτρικά, και έπαθαν καρδιακό οι εισαγωγείς. και μιλάμε για χρήματα που πάνε στα αυτοκίνητα τα οποία για πολλούς δεν είναι καν το βασικό τους μέσο μεταφοράς αλλά το δεύτερο.

Βρε πσυχουλα μου, δεν σχολιαζω για τα κινητρα κι αν ειναι δικαια ή αδικα ή και το κατα ποσο επηρεαζουν την αγορα ή οχι.

Υπηρξαν εκατομμυρια πωλησεων ηλεκτρικων αυτοκινητων, το μεγαλυτερο μερος το καρπωθηκε η Tesla.

Αυτο σχολιαζω, το οτι η Tesla καρπωθηκε εκατομμυρια πωλησεις σε μια αγνωστη αγορα. Ειναι εμπορικη αποτυχια για την Toyota; Ναι, ειναι, ειδικα αν σκεφτεις οτι η Toyota ειναι ο leader της αγορας κι η Tesla μια σχετικα νεα εταιρια.

Το αν τα ηλεκτρικα εχουν μελλον ή οχι ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.

Το πιο κοντινο παραδειγμα που μου ερχεται στο μυαλο για την εμπορικη αποτυχια της Toyota ειναι το Nokia vs Apple.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, StavrosD είπε

Πετρέλαιο, 65 λίτρα ρεζερβουάρ.

Εργοστασιακά καίει 4.8lt/100km (1354km).

Με συντηρητική οδήγηση (80km/h, με έκτη ταχύτητα, χωρίς προσπεράσεις, χωρίς φανάρια, χωρίς κλειστές στροφές) καίει παρακάτω. Μου έχει δείξει στο καντράν σε διαδρομή 100km κατανάλωση 3.8km/h (~1700km εμβέλεια) αλλά στην πράξη δεν μπορείς να πηγαίνεις πάντα χαλαρά.

τουλάχιστον εξαιρετικό. Με βενζίνη δεν το κάνεις ποτέ αυτό το νούμερο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/10/2023 στις 1:17 ΜΜ, nzeppos είπε

Εγώ πάντως από τότε που μετακόμισα στην επαρχία ούτε για ηλεκτρικά ενδιαφέρομαι, ούτε για σταθμούς φόρτισης, ούτε για πάρκινγκ, ούτε για κίνηση, ούτε για εμβέλεια. Ένα αγροτικό θέλω να πάρω, όσο πιο παλιό και σάπιο, τόσο καλύτερα 😄

Αν ο κοσμος καταλαβαινε οτι το αυτοκινητο 99,9% ειναι εργαλειο...

Αλλαξα 8 αυτοκινητα, παραλληλα μ΄ενα σταρλετ του 96 που δεν θα το δωσω ποτε...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αυτό που οι Γερμανικες και οι Γιαπωνικες εταιριες δεν εχουν καταλαβει ειναι οτι η ηλεκτροκινηση ερχεται θελουν δεν θελουν. Και δεν υπαρχει επιστροφη. Κ μολις η τεχνολογια σε 5-10χρονια μαξιμουμ φτασει στο σημειο που θα φορτιζεις το αμαξι σου σε 10-15λεπτα με 500km χρήσιμη αυτονομια. Και οι τιμες μειωθούν. Που θα μειωθουν ετσι γινεται παντα.  Μολις γινει αυτο τελος τα αυτοκινητα εσωτερικης καυσης. ΚΑΠΟΥΤ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Filip Katund είπε

 Αυτό που οι Γερμανικες και οι Γιαπωνικες εταιριες δεν εχουν καταλαβει ειναι οτι η ηλεκτροκινηση ερχεται θελουν δεν θελουν. Και δεν υπαρχει επιστροφη. Κ μολις η τεχνολογια σε 5-10χρονια μαξιμουμ φτασει στο σημειο που θα φορτιζεις το αμαξι σου σε 10-15λεπτα με 500km χρήσιμη αυτονομια. Και οι τιμες μειωθούν. Που θα μειωθουν ετσι γινεται παντα.  Μολις γινει αυτο τελος τα αυτοκινητα εσωτερικης καυσης. ΚΑΠΟΥΤ. 

Καλά άλλαξε πλευρό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Armoral said:

Καλά άλλαξε πλευρό.

Γιατί το πιστεύεις αυτό?

Ούτε ο κινητήρας εσωτερικής καύσης που εδραιώθηκε για οχήματα ήταν το καλύτερο design, αλλά όλη η βιομηχανία εξελίχθηκε γύρω από αυτό.

Όλοι πάνε στην ηλεκτροκινηση και η βιομηχανία θα εξελιχθεί γύρω από αυτήν.

Εγώ που ζω Κύπρο, το βλέπω ήδη όλοι να βάζουν Φωτοβολταϊκά σπίτι τους (υπάρχει αυτή τη στιγμή εξαιρετικό πρόγραμμα επιδότησης) και να φορτίζουν τα οχήματα τους με την ενέργεια που παράγουν οι ίδιοι.

Στα 10 χρόνια το έχεις κάνει απόσβεση το όχημα. Κανένα άλλο καύσιμο δεν μπορεί να σου κάνει απόσβεση την αγορά του οχήματος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Γιατί το πιστεύεις αυτό?

Ούτε ο κινητήρας εσωτερικής καύσης που εδραιώθηκε για οχήματα ήταν το καλύτερο design, αλλά όλη η βιομηχανία εξελίχθηκε γύρω από αυτό.

Όλοι πάνε στην ηλεκτροκινηση και η βιομηχανία θα εξελιχθεί γύρω από αυτήν.

Εγώ που ζω Κύπρο, το βλέπω ήδη όλοι να βάζουν Φωτοβολταϊκά σπίτι τους (υπάρχει αυτή τη στιγμή εξαιρετικό πρόγραμμα επιδότησης) και να φορτίζουν τα οχήματα τους με την ενέργεια που παράγουν οι ίδιοι.

Στα 10 χρόνια το έχεις κάνει απόσβεση το όχημα. Κανένα άλλο καύσιμο δεν μπορεί να σου κάνει απόσβεση την αγορά του οχήματος.

Γιατί είναι απλά ουτοπικό να πιστεύουμε ότι θα κινηθεί όοοοοοολος αυτός ο κόσμος με μία τεχνολογία που χρειάζεσαι:

1) Εκτεταμένο δίκτυο και χρόνο για να φορτίσεις ακόμη και στον πιο γρήγορο φορτιστή,

2) αφορά ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ και στην αγορά αλλά και στη συντήρηση προϊόντα, θεόβαρα λόγω των τεράστιων μπαταριών τους με ότι αυτό συνεπάγεται για τις ζημιές που προκαλούν σε οδοστρώματα και γέφυρες,

3) επικίνδυνα λόγω του κινδύνου ανάφλεξης των μπαταριών με φωτιές που μπορούν να ξεκινήσουν οποτεδήποτε είτε βρίσκεται σε κίνηση είτε όχι και παράγουν επικίνδυνα τοξικά αέρια που προκαλούν από παράλυση μέχρι και θάνατο ακόμη και σε πυροσβέστες και μιλάμε για φωτιές που δε σβήνουν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, απλά το αφήνεις να καίγεται μέχρι να σβήσει και αν σβήσει μπορεί και να ξαναπάρει φωτιά. Οι φωτιές σε πλοία που τα μεταφέρουν, σε σπίτια, αποθήκες, πάρκινγκ, γκαράζ. Πρόσφατο το παράδειγμα του πάρκινγκ στην Αγγλία που καταστράφηκε ολοσχερώς από φωτιά που ξεκίνησε κατά πάσα πιθανότητα από υβριδικό. Μιλάμε για τεράστιες καταστροφές δισεκατομμυρίων δολλαρίων τις οποίες παραβλέπουμε με τα μέσα  και τους πολιτικούς που έχουμε υπό την κατοχή μας να βοηθούν σε όλη αυτή τη διαδικασία και να ενισχύουν αν όχι να αποδεικνύουν την αίσθηση ότι για κάποιον άλλο λόγο γίνονται όλα.

Spoiler

image.png.bd92455b93c44ec518e7f946b6517410.png

4) ρυπογόνα για το περιβάλλον καθώς πρώτον η εξόρυξη των υλικών για την κατασκευή των μπαταριών είναι άκρως καταστροφική για τις περιοχές τις οποίες αφορά (κάνε μία μελέτη και θα το δεις) και δεύτερον επειδή το ηλεκτρικό ρεύμα παράγεται σε συντριπτικό ποσοστό με τις παλιές μεθόδους άρα και να φορτίζεις στο σπίτι, κάποιο εργοστάσιο ρυπαίνει πολύ περισσότερο για να φορτίσεις εσύ το αυτοκίνητό σου. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ρυπογόνο από τη στιγμή της  κατασκευής του και χρειάζεται πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα για να αρχίσει να γίνεται πιο επωφελές για το περιβάλλον, Το ότι χρησιμοποιείς το τελικό προϊόν χωρίς να μολύνεις κατά τη χρήση του (θεωρητικά)

5) Η αλλαγή μπαταριών κάθε έξι επτά χρόνια είναι τεράστιο κόστος, το γεγονός δε ότι δε λειτουργούν σε ακραίες θερμοκρασίες είναι ένας ακόμη αρνητικός παράγοντας. Στο video που παρέθεσα πιο πάνω από την Tesla ζητούσαν 21000 δολλάρια για να αντικαταστήσουν μπαταρία που είχε πάρει νερά επειδή ο κάτοχος αποφάσισε να οδηγήσει σε συνθήκες καταρρακτώδους βροχής. Το ένα τρίτο του κόστους του αυτοκινήτου για αλλαγή μπαταρίας δηλαδή. Για να μη μιλήσουμε για ανακυκλώσεις και τα σχετικά.

6) Γιατί όλα έχουν να κάνουν με το κέρδος αλλά κυρίως τον έλεγχο. Βλέπεις τι γίνεται με το ρεύμα. Αν πιστεύεις ότι όταν δημιουργηθεί η απαραίτητη βάση που θα χρειάζεται ηλεκτρική ενέργεια για να κινηθεί δε θα εκτοξευθούν ακόμη περισσότερο οι τιμές κάνεις μεγάλο λάθος. Ο έλεγχος αφορά τη δυνατότητα μετακίνησης φυσικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις αυτό.

Και για να μην παρεξηγηθώ, έχω πάθει πλάκα με ότι έχουν φτιάξει σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το 100% της ισχύος διαθέσιμο αμέσως και με μοντέλα ικανά να κατατροπώσουν αυτοκίνητα υπερπολλαπλάσιας αξίας σε επιτάχυνση στην ευθεία (Tesla Model S Plaid ή Lucid Air απέναντι σε Ferrari, Porsche, Lamborgini και τα σχετικά) αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, james01gr said:

ο κλασικός τρόπος της μπαταρίας δεν προκρίνεται. το μόνο πρακτικό θα είναι να την αποθηκεύσεις σε κάποια άλλη μορφή ενέργειας (και όχι ηλεκτρική). πχ να γεμίζεις και να αδειάζεις ένα φράγμα με νερό για να κινείς το βράδυ μία τουρμπίνα, όπως τα υδροηλεκτρικά ή κάτι τέτοιο. η μοναδική ΑΠΕ που ίσως είναι 24 ώρες διαθέσιμη για παραγωγή είναι η κυματική. αλλά είναι ακόμη πολύ πίσω

Εχω δει καποιες πειραματικες υλοποιησεις με αποθηκευση ενεργειας υπο τη μορφη θερμοτητας σε "μπαταριες" αμμου και στη συνεχεια απελευθερωση σταδιακα για παραγωγη ζεστου νερου θερμανσης/χρησης σε συστηματα τηλεθερμανσης.

Σιγουρα εχει πολυ μελλον και δρομο ακομα αλλα εκτιμω οτι ειναι κατι που πρεπει να μελετηθει αν δεν θελουμε η παραγωμενη ισχυς απο τις ΑΠΕ να πηγαινει χαμενη οταν υπαρχει υπερπροσφορα αλλα να ειναι διαθεσιμη σε 2ο χρονο συνεπως να συμβαλει στη μειωση του κοστους ρευματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 hours ago, Hetfield said:

Καλο ειναι να βαζεις πηγες πριν μιλησεις για ανακριβειες

Net profit margin Jun 23

Toyota: 7,69%

Tesla: 13,01%

www.macrotrends.net

Χωρις να συνυπολογισω το γεγονος οτι η Tesla εχει πλεον πιο επιθετικη εμπορικη πολιτικη, μειωση τιμων και πιο ελκυστικο προϊον.

 

Πηγές από τις επίσημες ιστοσελίδες των εταιριών:
Toyota FY2024 First Quarter (Apr-Jun '23) https://global.toyota/pages/global_toyota/ir/financial-results/2024_1q_presentation_en.pdf
Margin: 10.6%

Tesla 2023 Q2 (Apr-Jun '23) https://digitalassets.tesla.com/tesla-contents/image/upload/IR/TSLA-Q2-2023-Update.pdf
Margin: 9.6%

Εντάξει με τις πηγές τώρα;

Edit: Διόρθωση γιατί συνέκρινα διαφορετικά quarters. Στο 3ο Quarter η Tesla έπεσε ακόμα περισσότερο στο 7.6% https://digitalassets.tesla.com/tesla-contents/image/upload/IR/TSLA-Q3-2023-Update-3.pdf

Επεξ/σία από dfk_7677
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 hours ago, Filip Katund said:

 Αυτό που οι Γερμανικες και οι Γιαπωνικες εταιριες δεν εχουν καταλαβει ειναι οτι η ηλεκτροκινηση ερχεται θελουν δεν θελουν. Και δεν υπαρχει επιστροφη. Κ μολις η τεχνολογια σε 5-10χρονια μαξιμουμ φτασει στο σημειο που θα φορτιζεις το αμαξι σου σε 10-15λεπτα με 500km χρήσιμη αυτονομια. Και οι τιμες μειωθούν. Που θα μειωθουν ετσι γινεται παντα.  Μολις γινει αυτο τελος τα αυτοκινητα εσωτερικης καυσης. ΚΑΠΟΥΤ. 

Καλά, θα δούμε που θα φθάσουν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Δύση σε λίγα χρόνια.

Και τότε έχει να πέσει πολύ γέλιο... και κλάμα...

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...