Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι ο κόσμος βλέπει επιτέλους την πραγματικότητα για τα ηλεκτρικά οχήματα


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, ff7lucas είπε

δηλαδη ησουν 8 ωρες στον δρομο την ημερα για να μην καψεις πολυ πετρελαιο;

εχεις την φωτογραφια του τογιοντα στο δωματιο σου ε;

Λογο δουλειας οδηγάω πολύ. Τα αμάξια τα υβριδικά βοηθάνε για start/ stop σε φανάρια και μέσα στην πόλυ που πάς αργά. Στον αυτοκινητόδρομο δουλεύει η βενζίνη. Δυστυχώς δεν έχω ούτε ένα τέτοιο αμάξι. Τα έχω δεί πώς δουλεύουνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 ώρες πριν, georgiosmag είπε

Πριν 50 χρόνια και μόνο Ηνωμένες πολιτείες.  Ελλάδα v8 έχουν μόνο οι πονηροί με οφσορ εταιρίες και οι πολύ πλούσιοι που δεν τους ενδιαφέρει τίποτε απολύτως παρά μόνον να αγοράζουν ότι τους καπνίσει.  

Και ΟΛΟΙ αυτοί πλέον έχουν πάει σε ηλεκτρικό για την ηδονή των επιδόσεων.  

Άπειρα τα συγκριτικά σε YouTube 0-100 και 400 μέτρα με Tesla S plaid δίπλα σε ιερά τέρατα όπως Bugatti, Ferrari Lamborghini και ΜΟΝΟ τα κορυφαία μοντέλα τους αξίας 2-3 εκατομμυρίων. 

Σε κλειστές πίστες εντός πόλης και κοντινά ταξιδακια τα Tesla δεν τα πιάνει ούτε Suzuki Hayabusa ούτε bmw xr1000... όχι Φεράρι και Λαμποργκίνι... Τι να λέμε τώρα 

https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-ss&sca_esv=578217861&sxsrf=AM9HkKk5ZjPa2w_d4B4thO8wdfzuPEo6Cw:1698775109873&q=Ferrari+on+fire&tbm=vid&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwj7pOi37qCCAxW42AIHHdTPBZAQ0pQJegQICBAB&biw=384&bih=702&dpr=2.81

https://www.google.com/search?q=mercedes+on+fire&client=ms-android-samsung-ss&sca_esv=578217861&biw=384&bih=702&tbm=vid&sxsrf=AM9HkKnTwRaWHtaSVACspxqrD37I7TUVKQ%3A1698775113173&ei=SUBBZbT3CeKYi-gPg6OS-Ac&oq=meecede+on+fire&gs_lp=EhBtb2JpbGUtZ3dzLXZpZGVvIg9tZWVjZWRlIG9uIGZpcmUqAggAMgcQABgNGIAEMggQABgFGB4YDTIIEAAYBRgeGA0yCBAAGAUYHhgNMggQABgIGB4YDTIIEAAYCBgeGA0yCBAAGAgYHhgNMggQABgIGB4YDUjRRFCjCljOOnACeACQAQCYAZsBoAH0DqoBBDIuMTW4AQHIAQD4AQGKAhBtb2JpbGUtZ3dzLXZpZGVvwgIEECMYJ8ICBhAAGAcYHsICBRAAGIAEwgIEEAAYHsICBxAjGLACGCfCAggQABgHGB4YE8ICChAAGAcYHhgTGArCAgcQABiKBRhDwgIIEAAYBxgeGArCAggQABgIGAcYHsICBhAAGB4YDcICBRAAGKIEwgIKECEYoAEYwwQYCogGAQ&sclient=mobile-gws-video#ip=1

 

Καταρχάς ψάξε προτού πιστέψεις.  Το συγκεκριμένο είναι βενζινοκίνητο με αέριο μετατροπή.  Έσκασε το αέριο.  Ένας καραγκιόζης (που λέει ο λόγος γιατί ο γνήσιος καραγκιόζης έχει μυαλό 4 φορές παραπάνω από αυτούς) έγραψε τίτλο ηλεκτρικό και μετά το ίντερνετ με τους άπειρους βοηθούς του το έκαναν ζήτημα και τροφή για τους αδαής.  

Για να μην σου κάνω επικόλληση 500 παραδείγματα γράφε την μάρκα του αυτοκινήτου που σε ενδιαφέρει η ΚΑΙ το μοντέλο ακόμη και δίπλα on fire.   

 

Όλα έχουν αστοχίες στην κατασκευή.  Το ποιο γελοίο παράδειγμα είναι να λέει κανείς ότι τα ηλεκτρικά παίρνουν φωτιά.  Πρωτόγονος τρόπος δυσφήμισης και προπαγάνδας. 

τι εχεις εσυ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ήθελα να να δω συνεργασία TOSHIBA με TOYOTA δύο πανίσχυρη γίγαντες, ενωμένη δυνατή, ό ένας γίγαντας με της πολλές γνώσεις που έχει στους υπολογιστές και ό άλλος γίγαντας με της γνώσεις που έχει την κατασκευή αυτοκινήτων μπορούν να δημιουργήσουν πανίσχυρα ηλεκτρικά αμάξια και να σαρώσουν, TOSHIBA  🤝🏻 TOYOTA, δυστυχώς ο Ιαπωνικός γίγαντας δέχθηκε πολλές οικονομικές ζημίες αναφερομαι για την TOSHIBA αλλά μπορεί να αλλάξει το σκηνικό, δυο παντοδύναμες εταιρείες και οι 2 με ισχυρές γνώσεις στον χώρο της τεχνολογίας η μια στου υπολογιστές, μας έχει εντυπωσιάσει η TOSHIBARA στο παρελθόν μετα πανίσχυρα λάπτοπ Satellite Qosmio Portage  Tecra, Libreto, ALL In ONE, tablets, μαζί με της πανίσχυρες γνώσεις της TOYOTA θα σαρώσουν στον χώρο της τεχνολογίας, μακάρι να γίνει αυτό, αναμένουμε 

Επεξ/σία από paulJ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ff7lucas είπε

τι εχεις εσυ;

Δυστυχώς εδώ και 30 χρόνια κυκλοφορώ μόνο με μοτοσυκλέτα. Και λέω δυστυχώς γιατί Τα οικονομικά μου και η λογική μου (έστω Με τον κίνδυνο η οικονομία και η πρακτικότητα νικά) αντιφάσκουν .

Πλέον πρέπει να πάρω ένα μικρό μεταχειρισμένο το πολύ μέχρι 1000-2000 ευρώ για μια ώρα ανάγκης και για να πηγαίνω επαρχία μια φορά το μήνα επίσκεψη στην κόρη μου.  

Το σκούτερ μου όπου ναναι παραδίδει πνεύμα και θα το αλλάξω με ηλεκτρικό η με ποδήλατο ηλεκτρικό.  Δε ξέρω... Ίσως φτιάξω το σκούτερ για να με βγάλει λίγα χρόνια ακόμη.  Θα δούμε.  

Καλό μήνα κιόλας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, gakost said:

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Μεγάλο μέρος των πωλήσεων οφείλεται σε κίνητρα που δίνουν τα κράτη οικονομικά και αλλά για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Να θυμίσω το αυτονόητο, τα οικονομικά κίνητρα τα χρηματοδοτούμε όλοι οι πολίτες  του κράτους. 
 

Επισης η δωρεάν δημοσιότητα που δίνουν τα media λόγο του ρόλου τους στην ένωση των εκπομπών άνθρακα. Αυτό δεν θα το σχολιάσω ο καθένας μπορεί να διαβάσει τα επιχειρήματα και των 2 πλευρών και να βγάλει τα συμπεράσματα  του.

Μεγάλο περιθώριο κέρδους τα ηλεκτρικά δεν έχουν αν υπολογίσεις το κόστος ανάπτυξης του οχήματος και το επιμερίσεις στον αριθμό πωλήσεων. Αν είχαν θα πωλούνταν φθηνότερα σε ανταγωνιστικές τιμές με τα μοντέλα με τα συμβατικά. Δες τι γίνεται στην Αμερική με τους 3 μεγάλους να χάνουν μαζικά χρήματα από τα ηλεκτρικά τους. Η Tesla έριξε τιμές αλλά δεν εχει παρουσιασει νέα γενιά στα μοντέλα της.  Tο S είναι η ίδια πλατφόρμα στην αγορά πάνω από 10 χρόνια. Σε πιο κοντινά μας νέα δες που πήγε η SEAT 
 

Δεν εξεταζω αν ειναι δικαιο ή αδικο το hype των ηλεκτρικων.

Η δουλεια ενος συμβουλου μιας επιχειρησης ειναι να προβλεψει την αγορα. Γεγονος ειναι οτι απετυχε να το κανει, γιατι το hype (δικαιως ή αδικως) υπαρχει.

Δεν μπορει ο συγκεκριμενος συμβουλος να λεει "σας τα ελεγα" επειδη υπηρξε μια στιγμαια καμψη στο hype.

Ή να στο πω πιο απλα - ποσα λεφτα, πωλησεις, μεριδιο κι επιρροη θα ειχε κερδισει η Toyota αν ειχε προβλεψει το hype και ποσα δεν κερδισε επειδη δεν το εκανε;

Επεξ/σία από Hetfield
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, Hetfield said:

Στο #2 δεν χωρα καμια αμφιβολια οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι εμπορικη επιτυχια τα τελευταια χρονια, εχουν αυξηθει κατακορυφα οι πωλησεις, παραλληλα παραγουν μεγαλυτερο περιθωριο κερδους απο τα συμβατικα κι αυτο δεν μπορεις να το αρνηθεις επειδη οι πωλησεις παρουσιασαν καμψη σε μια δεδομενη χρονικη στιγμη. 

Profit margin Jun'23 (Περιθώριο κέρδους):
Toyota: 12.43%
Stellantis: 11.1%
Tesla: 10.84%
BYD: 4.88%

Ας μην γράφουμε ανακρίβειες. Οι πωλήσεις δεν παρουσίασαν κάμψη αλλά μικρότερη αύξηση σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό είναι φυσιολογικό όταν στην αγορά παρουσιάζονται όλο και περισσότεροι παίκτες και υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός, ο οποίος μειώνει αναπόφευκτα τα περιθώρια κέρδους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, georgiosmag είπε

Δυστυχώς εδώ και 30 χρόνια κυκλοφορώ μόνο με μοτοσυκλέτα. Και λέω δυστυχώς γιατί Τα οικονομικά μου και η λογική μου (έστω Με τον κίνδυνο η οικονομία και η πρακτικότητα νικά) αντιφάσκουν .

Πλέον πρέπει να πάρω ένα μικρό μεταχειρισμένο το πολύ μέχρι 1000-2000 ευρώ για μια ώρα ανάγκης και για να πηγαίνω επαρχία μια φορά το μήνα επίσκεψη στην κόρη μου.  

Το σκούτερ μου όπου ναναι παραδίδει πνεύμα και θα το αλλάξω με ηλεκτρικό η με ποδήλατο ηλεκτρικό.  Δε ξέρω... Ίσως φτιάξω το σκούτερ για να με βγάλει λίγα χρόνια ακόμη.  Θα δούμε.  

Καλό μήνα κιόλας 

Εγώ με τον ΟΑΣΘ 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό μήνα. Όλα για τα κέρδη γίνονται, τελεία. Ανακατεύουν διαρκώς την τράπουλα. Έχω 1000άκι euro5 800 κιλά σε άριστη κατάσταση, κάτω από 120γρ ρύπους, και δακτύλιο δεν μπαίνει. SUV euro6 που ζυγίνει/πιανει χώρο τα διπλά  και 140γρ ρύπους μπαίνει. Ηλεκτρικά τανκ που ζυγίνουν τα 3πλά και κόβουν ορατότητα, μπαίνουν.

Ένα καλό ηλεκτρικό ποδήλατο με ταυτόχρονη χρήση μετρό είναι μια καλή λύση, απλά θέλει όλοι μας να προσέχουμε σαν κόρη οφθαλμού τους ποδηλάτες.

Επειδή δεν δαθέτω χώρο στάθμευσης και μένω σε πυκνοκατοικημένη και ανηφορική περιοχή, για μεγάλο διάστημα είχα ακολουθήσει την τακτική του μικρού σπαστού ηλεκτρικού στο πορτ-παγκάζ (όχι στο 1000άρι), που πέραν της εξυπηρέτησης μέσα στην ημέρα, στην επιστροφή το βράδυ με πήγαινε και από το αυτοκίνητο στο σπίτι. Τέρμα οι κύκλοι για εύρεση θέσης, και 1 χιλιόμετρο μακριά πάρκαρα δίχως σκέψη. Απλά έχει πάθει μια ζημιά, του έβγαλα την ψυχή γιατί είμαι 110 κιλά, θα φτιαχτεί ενισχυμένο... Ένα ηλεκτρικό πατίνι εννοείται μπορεί άριστα να έχει αυτό τον ρόλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, nick_corobos είπε

καλά τα λες, αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω το 1500km. Τι αμάξι έχεις και τι δεξαμενή?

Εδώ εγώ έχω βάλει υγραέριο στο αμάξι, και με νευριάζει που γεμίζει πιο αργά απο τη βενζινη, αν η βενζινη θελει 1.5 λεπτο για 40 λιτρα το αέριο θέλει 3 (για περίπου 450 km), σκέψου πόσο ενοχλητικό θα είναι να φορτίζεις τουλαχιστον 3 ωρες για την ιδια αποσταση

Πετρέλαιο, 65 λίτρα ρεζερβουάρ.

Εργοστασιακά καίει 4.8lt/100km (1354km).

Με συντηρητική οδήγηση (80km/h, με έκτη ταχύτητα, χωρίς προσπεράσεις, χωρίς φανάρια, χωρίς κλειστές στροφές) καίει παρακάτω. Μου έχει δείξει στο καντράν σε διαδρομή 100km κατανάλωση 3.8km/h (~1700km εμβέλεια) αλλά στην πράξη δεν μπορείς να πηγαίνεις πάντα χαλαρά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, dfk_7677 said:

Profit margin Jun'23 (Περιθώριο κέρδους):
Toyota: 12.43%
Stellantis: 11.1%
Tesla: 10.84%
BYD: 4.88%

Ας μην γράφουμε ανακρίβειες. Οι πωλήσεις δεν παρουσίασαν κάμψη αλλά μικρότερη αύξηση σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό είναι φυσιολογικό όταν στην αγορά παρουσιάζονται όλο και περισσότεροι παίκτες και υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός, ο οποίος μειώνει αναπόφευκτα τα περιθώρια κέρδους.

Καλο ειναι να βαζεις πηγες πριν μιλησεις για ανακριβειες

Net profit margin Jun 23

Toyota: 7,69%

Tesla: 13,01%

www.macrotrends.net

Χωρις να συνυπολογισω το γεγονος οτι η Tesla εχει πλεον πιο επιθετικη εμπορικη πολιτικη, μειωση τιμων και πιο ελκυστικο προϊον.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, paulJ είπε

Εγώ με τον ΟΑΣΘ 😂

2 φορές έχω μπει σε λεωφορείο και ποτέ σε μετρό . Σε ταξί μια φορά.  Τα τελευταία περίπου 30 χρόνια.  

Δεν ήξερα καν τι σημαίνουν τα αρχικά ΟΑΣΘ το έψαξα στο γκουγκλε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, georgiosmag είπε

2 φορές έχω μπει σε λεωφορείο και ποτέ σε μετρό . Σε ταξί μια φορά.  Τα τελευταία περίπου 30 χρόνια.  

Δεν ήξερα καν τι σημαίνουν τα αρχικά ΟΑΣΘ το έψαξα στο γκουγκλε

XD

Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως που έχω 5KW φωτοβολταϊκά στο σπίτι μου, περιμένω με το δάχτυλο στη σκανδάλη το επόμενο σχέδιο επιχορηγήσεως ηλεκτρικού οχήματος.

Μιλάμε τώρα για κόστος φούλ γεμίσματος της μπαταρίας (για 300-400 χιλιόμετρα) της τάξεως των 2-3 ευρώ, αν θα φορτίσεις τη νύχτα. Την ημέρα κόστος 0.

Αν έχεις φωτοβολταϊκά, το ηλεκτρικό είναι μονόδρομος και είναι η μόνη περίπτωση για ιδιώτη να πάρει τα λεφτά της αγοράς πίσω, από ιδιοπαραγωγή του καύσιμου.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, Haldol said:

Αυτό που δυστυχώς δεν συνειδητοποιεί αρκετός κόσμος, είναι ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η αυτοκίνηση με ΜΕΚ τέλειωσε. 

Αυτό που δυστυχώς δεν συνειδητοποιεί o περισσότερος κόσμος, είναι ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνηση σε μερικά χρόνια θα τελειώσει.

Everything as a service.

Οπότε χαρείτε τα ιδιόκτητα αυτοκίνητα σας (ηλεκτρικά και μη) όσο μπορείτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Hetfield είπε

Υπαρχουν δυο σημεια στο αρθρο

  1. το αν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα απο μονα τους ειναι βιωσιμη λυση μακροπροθεσμα κι αν προσφερουν απτα οφελη
  2. το αν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα μπορουν να αποτελεσουν εμπορικη επιτυχια

Στο #2 δεν χωρα καμια αμφιβολια οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι εμπορικη επιτυχια τα τελευταια χρονια, εχουν αυξηθει κατακορυφα οι πωλησεις, παραλληλα παραγουν μεγαλυτερο περιθωριο κερδους απο τα συμβατικα κι αυτο δεν μπορεις να το αρνηθεις επειδη οι πωλησεις παρουσιασαν καμψη σε μια δεδομενη χρονικη στιγμη. 

Αυτο που του χρεωνουν ειναι οτι η Toyota απετυχε να καρπωθει τα εμπορικα οφελη της συγκεκριμενης αγορας. Δεν μπορεις να πεις "σας τα ελεγα" κοιτωντας τις πωλησεις σε μια χρονικη στιγμη αντι για μακροπροθεσμα.

image.png.2cc49d41bdddd8f4f8f5928aadf507dc.png

τα ηλεκτρικά θα πεθάνουν όταν τελειώσουν οι επιχορηγήσεις. για 2 εβδομάδες έκλεισε η πλατφόρμα κινούμαι ηλεκτρικά, και έπαθαν καρδιακό οι εισαγωγείς. και μιλάμε για χρήματα που πάνε στα αυτοκίνητα τα οποία για πολλούς δεν είναι καν το βασικό τους μέσο μεταφοράς αλλά το δεύτερο.

23 ώρες πριν, BadIronTree είπε

Το να βάζεις Υδρογόνο για αποθήκη είναι  σπάταλο και ενεργειακά  ηλιθιότητα  αφού  πάλι  ρεύμα  θα γίνει... (εκτός  και περίπτωση έκτακτης ανάγκης)

   και το 99,5% του υδρογόνου δεν είναι  πράσινο αλλά  από διυλιστήρια... πάλι καρτέλ δηλαδή 

μα μπορείς να βγάλεις μία προϋπόθεση. πως το υδρογόνο θα πρέπει να είναι αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές. τέρμα τα διυληστήρια...

απλά δεν το θέλουν. απλά οι βιομηχανίες αυτοκινήτων θέλουν να περάσουμε στα ηλεκτρικά πρώτα και μετά στο υδρογόνο. μιλάμε για δις σε επένδυση υποδομών για τα ηλεκτρικά, χρήματα τα οποία μπορούν να πάνε αλλού. όλο το δίκτυο για τα ηλεκτρικά, στα επόμενα 25 χρόνια θα είναι εντελώς άχρηστο...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...