Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι ο κόσμος βλέπει επιτέλους την πραγματικότητα για τα ηλεκτρικά οχήματα


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Haldol είπε

Όμως φαίνεται ότι ο κόσμος σιγά - σιγά γυρνάει την πλάτη στις ΜΕΚ

ναι , σίγουρα 😂 φως φανάρι

7 ώρες πριν, Haldol είπε

Αυτό που δυστυχώς δεν συνειδητοποιεί αρκετός κόσμος, είναι ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η αυτοκίνηση με ΜΕΚ τέλειωσε

χθες , τώρα περνά ο παλιαντζής να πάρει το παλιό περιμένοντας 2 ηλεκτρικά να έρθουν (δεν είχα αποφασίσει για το χρώμα και πήρα 2 μέσω σκρουτζ) 🤣

4 ώρες πριν, Stathis85 είπε

Όσο για τις άλλες μορφές καυσίμου συμφωνώ. Αλλά αν συνέφεραν θα ειχαν εισχωρήσει ηδη στην αγορα

δυστυχώς συμφέρουν τον καταναλωτή και όχι τις εταιρίες (τα αέρια καύσιμα) , ειδικά το υγραέριο έχει 20+ χρόνια αλλά δεν προχώρησε μαζικά

φαντάσου στην Ελλάδα το δίκτυο στήθηκε απο μετατροπές

41 λεπτά πριν, freegr είπε

Αν μειωθούν οι τιμές και δοθούν κίνητρα από τις κυβερνήσεις με απόσυρση υπάρχει μια ελπίδα όμως μην ξεχνάνε ότι στη χώρα μας τα σημεία είναι ελάχιστα και το ρεύμα πανάκριβο…

όχι άλλα κίνητρα , πήγαν τα θερμικά στα ύψη και τις επιδοτήσεις τις χρυσοπληρώσαμε για να κάνει γούστα συγκεκριμένη κατηγορία κοινωνικής ομάδας ....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

32 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι , σίγουρα 😂 φως φανάρι

χθες , τώρα περνά ο παλιαντζής να πάρει το παλιό περιμένοντας 2 ηλεκτρικά να έρθουν (δεν είχα αποφασίσει για το χρώμα και πήρα 2 μέσω σκρουτζ) 🤣

δυστυχώς συμφέρουν τον καταναλωτή και όχι τις εταιρίες (τα αέρια καύσιμα) , ειδικά το υγραέριο έχει 20+ χρόνια αλλά δεν προχώρησε μαζικά

φαντάσου στην Ελλάδα το δίκτυο στήθηκε απο μετατροπές

όχι άλλα κίνητρα , πήγαν τα θερμικά στα ύψη και τις επιδοτήσεις τις χρυσοπληρώσαμε για να κάνει γούστα συγκεκριμένη κατηγορία κοινωνικής ομάδας ....

Ποια ομάδα είναι αυτή ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Jiakometi είπε

Ποια ομάδα είναι αυτή ?

η κοινωνική ομάδα που έχει στη διάθεσή της ~30+ για πέταμα σε λαμαρίνες με ρόδες (γενικότερος ο χαρακτρισμός , αφορά και τα θερμικά φυσικά ) και παραμένουν σε κυκλοφορία ρυπογόνα 15ετίας+

όλο το πρόγραμμα "κινούμαι ηλεκτρικά" ένα φιάσκο ήταν (με εξαίρεση τα δίκυκλα που και εκεί έπεσε κλέψιμο απο τους εισαγωγείς με την αύξηση τιμών)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και  γιατί να "δαιμονοποιηθούν"όσοι έχουν 30Κ+ για νέο αυτοκίνητο επειδή κάποιοι κυκλοφορούν με σαπάκια 15ετίας. 

Δεν το καταλαβαίνω.

Για πες τι έπρεπε να γίνει δηλαδή ?

Οι οικονομική ανισότητα υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει σε όλες τι κοινωνίες και όλες τις χώρες. 

Γιατί τώρα τόσο μένος ? Ποια είναι η καινούργια παράμετρος ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Georgios Pappas είπε

Επρεπε όλα τα αμάξια να πάνε αρχικά σε υβριδικούς κινητήρες και όσο φτιάχνανε το δίκτυο σιγά σιγά να βγάζανε και τα ηλεκτρικά. Ο κόσμος δεν είναι έτοιμος για τα ηλεκτρικά, ούτε έχουμε δυνατές τσέπες να αντέξουμε της επισκευές τους. Οι μπαταρίες είναι ακόμα πανάκριβες και όχι όσο δυνατές πρέπει. Ο Μασκ τα έκανε απλά μόδα αλλα όπως όλες οι μόδες θα φύγει. Αμα είχα λευτά τώρα 3 αμάξια θα έπερνα. Το Yaris το Hybrid, το Corola το Hybrid η το Rav4 το Hybrid. Ειναι και τα 3 διαμάντια αμάξια που δύσκολα χαλάνε. Αλλα να δείτε που στο τέλος θα βρούνε και διαφορετικό καύσιμο για τα αμάξια.

βάλε και τη σειρά των Honda Hybrids, έχω στα χέρια μου ένα Jazz 2023 και έχει το διπλάσιο βάρος από ένα Corsa του 2003 (ναι καθε είκοσι αλλάζουμε λολ) και έχει την ίδια κατανάλωση - αυτονομία και επιδόσεις αστεία ανώτερες... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Και  γιατί να "δαιμονοποιηθούν"όσοι έχουν 30Κ+ για νέο αυτοκίνητο επειδή κάποιοι κυκλοφορούν με σαπάκια 15ετίας. 

Δεν το καταλαβαίνω.

γιατί υποτίθεται οτι είναι λεφτά για μείωση ρύπων

18 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Οι οικονομική ανισότητα υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει σε όλες τι κοινωνίες και όλες τις χώρες. 

εννοείται , αλλά πρώτη φορά το είδα σε επιδοτήσεις

20 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Ποια είναι η καινούργια παράμετρος ?

εδώ σε έχασα

20 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Για πες τι έπρεπε να γίνει δηλαδή ?

το είχα γράψει αλλού , κάνω copy-paste

αν θέλανε για οικολογικούς σκοπούς θα δίνανε λεφτά για δωρεάν μετατροπές σε υγραέριο και φυσικό αέριο καθώς και νομοθετικό πλαίσιο για μετατροπή σε υβριδικό όπως και επιδότηση για dpf (με εφαρμόσιμα αυστηρά μέτρα σε όσους τα αφαιρούν )

και προσθέτω

αν περίσσευαν λεφτά για ηλεκτρικά θα έπρεπε να ήταν υποχρεωτική απόσυρση θερμικού (το οποίο φυσικά θα ήταν στο όνομα του αιτούντος χρόνια , όχι να πήρε μόλις σαπάκι απο car.gr) και προτεραιότητα σε εισοδηματικά κριτήρια και παλαιότητας οχήματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Και  γιατί να "δαιμονοποιηθούν"όσοι έχουν 30Κ+ για νέο αυτοκίνητο επειδή κάποιοι κυκλοφορούν με σαπάκια 15ετίας. 

Δεν το καταλαβαίνω.

Για πες τι έπρεπε να γίνει δηλαδή ?

Οι οικονομική ανισότητα υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει σε όλες τι κοινωνίες και όλες τις χώρες. 

Γιατί τώρα τόσο μένος ? Ποια είναι η καινούργια παράμετρος ?

γιατί για να φορτίσουν τις "νταλίκες" τους, ανεβαίνει η ζήτηση για ρεύμα και οι λογαριασμοί ρεύματος ανεβαίνουν (λόγο ζήτησης) για όσους δεν έχουν τέτοια αμάξια ή ακόμα καλύτερα δεν έχουν καθόλου. Πληρώνουμε αυτούς τους "ποζεράδες"... Οπότε η ανισότητα μεγαλώνει, το περιβάλλον ΔΕΝ σώζεται και όλα σκατά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, korakios said:

η κοινωνική ομάδα που έχει στη διάθεσή της ~30+ για πέταμα σε λαμαρίνες με ρόδες (γενικότερος ο χαρακτρισμός , αφορά και τα θερμικά φυσικά ) και παραμένουν σε κυκλοφορία ρυπογόνα 15ετίας+

όλο το πρόγραμμα "κινούμαι ηλεκτρικά" ένα φιάσκο ήταν (με εξαίρεση τα δίκυκλα που και εκεί έπεσε κλέψιμο απο τους εισαγωγείς με την αύξηση τιμών)

Mate, για ένα π.χ Yaris Cross πρέπει να σκάσεις 24 χιλιάρικα, και μιλάμε για Entry level αμάξι.

Πλέον τα 30K είναι το κατώφλι για ένα οικογενειακό. Ένα Tesla Model 3 με την επιδότηση είχε 34K, το οποίο το λες και τρελή ευκαιρία. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Vasilisxd είπε

Mate, για ένα π.χ Yaris Cross πρέπει να σκάσεις 24 χιλιάρικα, και μιλάμε για Entry level αμάξι.

Πλέον τα 30K είναι το κατώφλι για ένα οικογενειακό. Ένα Tesla Model 3 με την επιδότηση είχε 34K, το οποίο το λες και τρελή ευκαιρία. 

γιαυτό έγραψα οτι αφορά και τα θερμικά το κάψιμο λεφτών στις  ¨λαμαρίνες με ρόδες"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, korakios said:

γιαυτό έγραψα οτι αφορά και τα θερμικά το κάψιμο λεφτών στις  ¨λαμαρίνες με ρόδες"

Ναι ΟΚ, οπότε πάμε μόνο για μεταχειρισμένα τύπου ~15Κ και πολλά είναι.

Παρόλα αυτά, ένα σωστό οικογενειακό τύπου Peugeot 3008, Qashqai κλπ μπορεί μια μέρα να σώσουν τη ζωή της οικογένειας σου, ο δρόμος δεν είναι για τσιγκουνιές.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ναι ΟΚ, οπότε πάμε μόνο για μεταχειρισμένα τύπου ~15Κ και πολλά είναι.

Παρόλα αυτά, ένα σωστό οικογενειακό τύπου Peugeot 3008, Qashqai κλπ μπορεί μια μέρα να σώσουν τη ζωή της οικογένειας σου, ο δρόμος δεν είναι για τσιγκουνιές.  

δεν υπάρχει "σωστό" (για μένα)  , αν δεν περνά ΚΤΕΟ (με πραγματικό έλεγχο) , οκ είναι θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, Hetfield said:

Υπαρχουν δυο σημεια στο αρθρο

  1. το αν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα απο μονα τους ειναι βιωσιμη λυση μακροπροθεσμα κι αν προσφερουν απτα οφελη
  2. το αν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα μπορουν να αποτελεσουν εμπορικη επιτυχια

Στο #2 δεν χωρα καμια αμφιβολια οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι εμπορικη επιτυχια τα τελευταια χρονια, εχουν αυξηθει κατακορυφα οι πωλησεις, παραλληλα παραγουν μεγαλυτερο περιθωριο κερδους απο τα συμβατικα κι αυτο δεν μπορεις να το αρνηθεις επειδη οι πωλησεις παρουσιασαν καμψη σε μια δεδομενη χρονικη στιγμη. 

Αυτο που του χρεωνουν ειναι οτι η Toyota απετυχε να καρπωθει τα εμπορικα οφελη της συγκεκριμενης αγορας. Δεν μπορεις να πεις "σας τα ελεγα" κοιτωντας τις πωλησεις σε μια χρονικη στιγμη αντι για μακροπροθεσμα.

image.png.2cc49d41bdddd8f4f8f5928aadf507dc.png

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Μεγάλο μέρος των πωλήσεων οφείλεται σε κίνητρα που δίνουν τα κράτη οικονομικά και αλλά για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Να θυμίσω το αυτονόητο, τα οικονομικά κίνητρα τα χρηματοδοτούμε όλοι οι πολίτες  του κράτους. 
 

Επισης η δωρεάν δημοσιότητα που δίνουν τα media λόγο του ρόλου τους στην ένωση των εκπομπών άνθρακα. Αυτό δεν θα το σχολιάσω ο καθένας μπορεί να διαβάσει τα επιχειρήματα και των 2 πλευρών και να βγάλει τα συμπεράσματα  του.

Μεγάλο περιθώριο κέρδους τα ηλεκτρικά δεν έχουν αν υπολογίσεις το κόστος ανάπτυξης του οχήματος και το επιμερίσεις στον αριθμό πωλήσεων. Αν είχαν θα πωλούνταν φθηνότερα σε ανταγωνιστικές τιμές με τα μοντέλα με τα συμβατικά. Δες τι γίνεται στην Αμερική με τους 3 μεγάλους να χάνουν μαζικά χρήματα από τα ηλεκτρικά τους. Η Tesla έριξε τιμές αλλά δεν εχει παρουσιασει νέα γενιά στα μοντέλα της.  Tο S είναι η ίδια πλατφόρμα στην αγορά πάνω από 10 χρόνια. Σε πιο κοντινά μας νέα δες που πήγε η SEAT 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, nick_corobos είπε

καλά τα λες, αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω το 1500km. Τι αμάξι έχεις και τι δεξαμενή?

Εδώ εγώ έχω βάλει υγραέριο στο αμάξι, και με νευριάζει που γεμίζει πιο αργά απο τη βενζινη, αν η βενζινη θελει 1.5 λεπτο για 40 λιτρα το αέριο θέλει 3 (για περίπου 450 km), σκέψου πόσο ενοχλητικό θα είναι να φορτίζεις τουλαχιστον 3 ωρες για την ιδια αποσταση

Σωστός  εδώ πάνε για ψώνια στο σούπερ  μάρκετ  και τα βάζουν  για φόρτιση  πολύ εκνευριστικό  να περιμένεις  να φορτίσει η να ψάχνεις σημείο  φόρτισης

Τα μόνα ηλεκτρικά  που αξίζουν  σήμερα  είναι τα πατίνια  και ποδήλατα εχουν χαμηλό σχετικα κόστος  αγορας,ειναι οτι απο της πιο οικονομικες επιλογες για το κεντρο

Επεξ/σία από salvador_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, korakios said:

ναι , σίγουρα 😂 φως φανάρι

χθες , τώρα περνά ο παλιαντζής να πάρει το παλιό περιμένοντας 2 ηλεκτρικά να έρθουν (δεν είχα αποφασίσει για το χρώμα και πήρα 2 μέσω σκρουτζ) 🤣

Δε μιλάω για τα επόμενα 2 χρόνια. Σε 10 χρόνια τα ηλεκτρικά θα'ναι "meh", τελείως αδιάφορα, διότι θα 'ναι παντού. Θα μας κάνουν τόση αίσθηση όση μας κάνει σήμερα ένα Yaris ή Golf. Σε 25 χρόνια θα λέμε "ωχ, δες, ένα θερμικό!".

Το γεγονός όμως ότι οι πωλήσεις των θερμικών μόνο πέφτουν, ενώ των ηλεκτρικών μόνο ανεβαίνουν, κάτι θα 'πρεπε να μας λέει. Κι αν δε σ' αρέσει η δική μας χώρα για δείγμα (που έχει τις γνωστές παθογένειες), μπορείς να δεις τι συμβαίνει και σε πιο δυνατές (οικονομικά) χώρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, StavrosD είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μόνο για όσους έχουν

1. Δικιά τους θέση στάθμευσης.

Όποιος δεν έχει θέση στάθμευσης ώστε να βάλει δικό του φορτιστή υπολογίζει και τον χαμένο χρόνο για την φόρτιση ο οποίος είτε θα είναι χρόνος από την δουλειά (χαμένα έσοδα) είτε από την οικογένειά του και τους φίλους του.

2. Δεν κάνουν μεγάλα ταξίδια ή έχουν δεύτερο αυτοκίνητο γι' αυτά.

Μένω στην επαρχία. Για να πάω στο Αεροδρόμιο (Ελευθέριος Βενιζέλος) και μετά να επιστρέψω στο σπίτι μου πρέπει να διανύσω 650χλμ σε Εθνική Οδό και αυτοκινητόδρομο.

Με ποιο ηλεκτρικό θα μπορώ να διανύσω αυτή την απόσταση οδηγώντας με τα όρια ταχύτητας (130χλμ/ώρα στον αυτοκινητόδρομο) χωρίς να το φορτίσω στην διαδρομή;

Με το τωρινό αυτοκίνητο με ένα γέμισμα  διανύω πάνω από 1000 χλμ (όταν ήταν καινούργιο έως 1500χλμ με ταχύτητα 80χλμ/ώρα και συντηρητική οδήγηση).

Έχω συνηθίσει να ταξιδεύω και να μην κάνω στάση για καύσιμα.  Φτάνω στον προορισμό μου, κάνω τις δουλειές μου, επιστρέφω. Δεν σκέφτομαι αν θα είναι ώρα αιχμής και δεν θα υπάρχει διαθέσιμος φορτιστής, δεν σκέφτομαι αν θα είμαι κουρασμένος/νυσταγμένος το βράδυ στην επιστροφή και θα πρέπει να περιμένω μισή-μία ώρα για φόρτιση, κλπ.

Αν επιτρέψουν κάποτε τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα στην Ελλάδα ίσως το σκεφτώ να πάρω ηλεκτρικό καθώς τον χρόνο που θα χάνω στην φόρτιση θα μπορώ να τον αναπληρώσω στον δρόμο καθώς δεν θα χρειάζεται να ασχολούμαι με την οδήγηση, αλλά μέχρι τότε προτιμώ συμβατικό αυτοκίνητο.

Το ίδιο σκεπτικό έχει και η μισή Ελλάδα που μένει στην επαρχία.

δηλαδη ησουν 8 ωρες στον δρομο την ημερα για να μην καψεις πολυ πετρελαιο;

20 ώρες πριν, Georgios Pappas είπε

Επρεπε όλα τα αμάξια να πάνε αρχικά σε υβριδικούς κινητήρες και όσο φτιάχνανε το δίκτυο σιγά σιγά να βγάζανε και τα ηλεκτρικά. Ο κόσμος δεν είναι έτοιμος για τα ηλεκτρικά, ούτε έχουμε δυνατές τσέπες να αντέξουμε της επισκευές τους. Οι μπαταρίες είναι ακόμα πανάκριβες και όχι όσο δυνατές πρέπει. Ο Μασκ τα έκανε απλά μόδα αλλα όπως όλες οι μόδες θα φύγει. Αμα είχα λευτά τώρα 3 αμάξια θα έπερνα. Το Yaris το Hybrid, το Corola το Hybrid η το Rav4 το Hybrid. Ειναι και τα 3 διαμάντια αμάξια που δύσκολα χαλάνε. Αλλα να δείτε που στο τέλος θα βρούνε και διαφορετικό καύσιμο για τα αμάξια.

εχεις την φωτογραφια του τογιοντα στο δωματιο σου ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...