Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι ο κόσμος βλέπει επιτέλους την πραγματικότητα για τα ηλεκτρικά οχήματα


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά κρασιά. Η ουσία ειναι οτι ο κόσμος πλέον έχει κάνει στροφή στην ηλεκτροκίνηση και ο κυριος Τογιόντα απέτυχε να ακολουθήσει τις εξελίξεις και για αυτό τον παραίτησαν... Ολα τα υπόλοιπα καθώς και τις εμπεριστατωμέχαχχαχαχα απόψεις του κάθε νεοέλληνα που ειναι 20 χρονια πίσω ειναι για να είχαμε να λέγαμε... (σιγά μην έχουν και το πενταπλάσιο βάρος... τι διαβάζουμε...)

 

Τι μας λέει το άρθρο

1. "οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων συνεχίζουν να αυξάνονται, ο ρυθμός έχει επιβραδυνθεί" Ουαααααου. Δλδ αυτος που αγόρασε ev πέρυσι θα πρέπει να πάρει και 2ο φέτος για να συνεχίσει ο ρυθμός να αυξάνεται εκθετικά????? Υπάρχει περίπτωση προιόντος που δεν είναι για μια μονο χρήση ο ρυθμός πωλήσεών του να μην πέσει οσο γίνεται πιο δημοφιλές? 

2. "τα υψηλά επιτόκια περιορίζουν τη ζήτηση των καταναλωτών για ηλεκτρικά και άλλα οχήματα ". Άρα ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία τραντάζεται οχι μονο των ev αλλά αυτά συνεχίζουν να αυξάνουν πωλήσεις.

Άρα το συμπέρασμα ειναι οτι ο κύριος λέει αρλούμπες που δεν βγάζουν νόημα. 

Εγω ξέρω οτι στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη, την Κίνα τα ev κάνουν πάταγο και με τεχνολογίες που λύνουν προβλήματα (όπως επιτόπου αλλαγή μπαταρίας στα ΝΙΟ). Επιπλέον στην Κίνα μόνο η Τεσλα έχει καταφέρει να εισχωρήσει και να γίνει δημοφιλής. Με τα ev απο Ευρώπη και Ιαπωνία γελάνε οι κινέζοι κριτικοί. Γιατι ειναι πολύ πίσω σε τεχνολογία και λειτουργικό. Πλέον το αμαξι δεν θέλει μηχανικούς. Άτομα να γράφουν κώδικα θέλει και σε αυτο δεν υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ Τεσλα/Κινέζων και ολων των υπολοίπων.

 

Όσο για τις άλλες μορφές καυσίμου συμφωνώ. Αλλά αν συνέφεραν θα ειχαν εισχωρήσει ηδη στην αγορα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, alexpap είπε

Τώρα που γέρασα μου λέει ο γιατρός να κόψω το αμάξι και να πηγαίνω με τα πόδια αν θέλω να ζήσω μια μέρα παραπάνω. Από μία άποψη έχει δύο δίκαια θα έχω και οικονομικό όφελος και υγειονομικό. Εσύ που είσαι ακόμα νέος πάρε ένα από αυτά που έγραψες και ένα πύραυλο από το Musk να σε πάει στο Φεγγάρι.

Σημείωση:

Σ’ αυτό το site όλοι μιλούν για το καλό του περιβάλλοντος που θα έχει π.χ. το ηλεκτρικό και τελικά όλοι το έχουν χεσμένο.

Δεν κατάλαβα την απάντηση σου και μάλλον εσύ δεν διάβασες προσεκτικά το δικό μου. Δεν θα αγόραζα ποτέ απο τον Μασκ. Και δυστυχώς ούτε νέος είμαι πλέον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά ο καθένας λέει τα δικά του.  

Το 99.999% των αγοραστών ηλεκτρικό ν οχημάτων το αγόρασαν ξεκάθαρα για την πολυτέλεια (ησυχία, οθόνες multimedia, συνδεσιμότητα κλπ.) Και τις επιδόσεις.  Ξεκάθαρα πράγματα.  

Για να πάρεις εσωτερικής καύσης αυτοκίνητο Χ κόστους που να αποδίδει (επιταχύνσεις ιπποδύναμη κλπ) όπως ένα ηλεκτρικό πρέπει να πληρώσεις 3 φορές παραπάνω.  Είναι τόσο ξεκάθαρο.  Σιγά μην αγοράζει κανείς ηλεκτρικό για να βοηθήσει το περιβάλλον.  Αγγούρια.  

Χαμηλή συντήρηση, κατανάλωση επιδόσεις και πολυτέλεια.  Αυτά προσφέρουν τα ηλεκτρικά.  

Ένα απλό ηλεκτρικό 250 ίππων (κτήνος δηλαδή) κοστίζει κάτω από 30 χιλιάρικα.  Ένα αντίστοιχο εσωτερικής καύσης θέλεις 100 χιλιάρικα για να το πιάσεις στο δρόμο ... Μετά πάμε σε συντήρηση φόρους ασφάλειες σήματα θόρυβος κλπ γίνεται εντελώς άσχετη η σύγκριση.  

Τώρα ο τογιοντα και ο κάθε τογιοντα κάθε εταιρίας ότι και να μας πει από τη στιγμή που το μέλλον είναι ηλεκτρικό (το υδρογόνο για μια 30ετια ξεχάσετε το απλά λόγο κόστους απόκτησης) από το ένα μπαίνει από το άλλο βγαίνει.  

Έχει κάμψη για άλλους λόγους.  Κάμψη έχουν και τα εσωτερικής καύσης αυτοκίνητα.  Τι βλακείες είναι αυτές.  Εδώ ο κόσμος χάνεται και το ... Χτενιζεται...

Καταρχάς μόνο και που λέει πρόταση να επενδύσουν στο υδρογόνο αρκεί.  Μεγαλύτερη βλακεία δεν έχω ακούσει.  Ναι είναι ότι καλύτερο για το περιβάλλον.  Το θέμα είναι ποιος μπορεί να το αγοράσει.  Έχει πολλά προβλήματα το υδρογόνο ακόμη.  Έχουμε μέλλον μπροστά μας.  Ενώ το ηλεκτρικό σιγά σιγά και με τις νέες τεχνολογίες μπαταριών θα κυριαρχήσει.  Θέλουμε δε θέλουμε.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, toyo73 είπε

Πρεπει να εισαι πολυ ασχετος για να λες οτι η toyota βουλιαζει, οταν εχει πουλημενες παραγωγες απο 8-10 μηνες με μεχρι 2 χρονια.

Κάποιος κακοπροέραιτος μπορεί να έλεγε ότι έχει θέμα με την γραμμή παραγωγής και το δίκτυο διανομής της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sagias είπε

V8 και βενζίνη μέχρι να σβήσει ο ☀️

Πριν 50 χρόνια και μόνο Ηνωμένες πολιτείες.  Ελλάδα v8 έχουν μόνο οι πονηροί με οφσορ εταιρίες και οι πολύ πλούσιοι που δεν τους ενδιαφέρει τίποτε απολύτως παρά μόνον να αγοράζουν ότι τους καπνίσει.  

Και ΟΛΟΙ αυτοί πλέον έχουν πάει σε ηλεκτρικό για την ηδονή των επιδόσεων.  

Άπειρα τα συγκριτικά σε YouTube 0-100 και 400 μέτρα με Tesla S plaid δίπλα σε ιερά τέρατα όπως Bugatti, Ferrari Lamborghini και ΜΟΝΟ τα κορυφαία μοντέλα τους αξίας 2-3 εκατομμυρίων. 

Σε κλειστές πίστες εντός πόλης και κοντινά ταξιδακια τα Tesla δεν τα πιάνει ούτε Suzuki Hayabusa ούτε bmw xr1000... όχι Φεράρι και Λαμποργκίνι... Τι να λέμε τώρα 

1 ώρα πριν, Lefteris Sorogos είπε

Και ο κόσμος την είδε !

https://www.youtube.com/watch?v=a8JrPXvWkW0

https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-ss&sca_esv=578217861&sxsrf=AM9HkKk5ZjPa2w_d4B4thO8wdfzuPEo6Cw:1698775109873&q=Ferrari+on+fire&tbm=vid&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwj7pOi37qCCAxW42AIHHdTPBZAQ0pQJegQICBAB&biw=384&bih=702&dpr=2.81

https://www.google.com/search?q=mercedes+on+fire&client=ms-android-samsung-ss&sca_esv=578217861&biw=384&bih=702&tbm=vid&sxsrf=AM9HkKnTwRaWHtaSVACspxqrD37I7TUVKQ%3A1698775113173&ei=SUBBZbT3CeKYi-gPg6OS-Ac&oq=meecede+on+fire&gs_lp=EhBtb2JpbGUtZ3dzLXZpZGVvIg9tZWVjZWRlIG9uIGZpcmUqAggAMgcQABgNGIAEMggQABgFGB4YDTIIEAAYBRgeGA0yCBAAGAUYHhgNMggQABgIGB4YDTIIEAAYCBgeGA0yCBAAGAgYHhgNMggQABgIGB4YDUjRRFCjCljOOnACeACQAQCYAZsBoAH0DqoBBDIuMTW4AQHIAQD4AQGKAhBtb2JpbGUtZ3dzLXZpZGVvwgIEECMYJ8ICBhAAGAcYHsICBRAAGIAEwgIEEAAYHsICBxAjGLACGCfCAggQABgHGB4YE8ICChAAGAcYHhgTGArCAgcQABiKBRhDwgIIEAAYBxgeGArCAggQABgIGAcYHsICBhAAGB4YDcICBRAAGKIEwgIKECEYoAEYwwQYCogGAQ&sclient=mobile-gws-video#ip=1

 

Καταρχάς ψάξε προτού πιστέψεις.  Το συγκεκριμένο είναι βενζινοκίνητο με αέριο μετατροπή.  Έσκασε το αέριο.  Ένας καραγκιόζης (που λέει ο λόγος γιατί ο γνήσιος καραγκιόζης έχει μυαλό 4 φορές παραπάνω από αυτούς) έγραψε τίτλο ηλεκτρικό και μετά το ίντερνετ με τους άπειρους βοηθούς του το έκαναν ζήτημα και τροφή για τους αδαής.  

Για να μην σου κάνω επικόλληση 500 παραδείγματα γράφε την μάρκα του αυτοκινήτου που σε ενδιαφέρει η ΚΑΙ το μοντέλο ακόμη και δίπλα on fire.   

 

Όλα έχουν αστοχίες στην κατασκευή.  Το ποιο γελοίο παράδειγμα είναι να λέει κανείς ότι τα ηλεκτρικά παίρνουν φωτιά.  Πρωτόγονος τρόπος δυσφήμισης και προπαγάνδας. 

Επεξ/σία από georgiosmag
  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, Armoral said:

Σε πάρκινγκ του Λούτον 1200 αυτοκίνητα και το πάρκινγκ καταστράφηκαμ ολοσχερώς. Έλιωσε μέχρι και το τσιμέντο.

Βέβαια έτρεξαν να διορθώσουν τις αρχικές πληροφορίες ότι ήταν ev η υβριδικό το πρώτο αυτοκίνητο που έπιασε φωτιά και να πουν ότι ήταν range rover diesel όμως ήταν υβριδικό diesel και υπήρξε ανάφλεξη στο σημείο που είναι τοποθετημένη η μπαταρία του.

μα φίλτατε, εγγλεζικο αμάξι επομένως εγγλέζικα ηλεκτρικά Lucas ! 

Όλοι οι παλιότεροι ξέρουμε ότι για να είσαι 100% ασφαλής πρέπει οπωσδήποτε να γίνονται σέρβις

σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με τα επίσημα αναλώσιμα της Lucas:

spacer.png   spacer.png

δεν είναι τυχαίο το "Lucas, the Prince of Darkness", περισσότερα εδώ:

https://whereisbobl.com/tiger/smoke.html

(εδώ μάλιστα λέει πως η Lucas κατέχει την πατέντα του κυκλώματος SHORT δλδ όπως λέμε short-circuit:)

https://boards.straightdope.com/t/uk-automobile-electrical-systems-why-so-bad/187811 

https://www.hagerty.com/media/maintenance-and-tech/lucas-electricals-as-bad-as-everyone-says/

Επεξ/σία από Mi_ka
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για άλλη μια φορά, συντάκτης του Insomnia μεταφράζει κείμενο από άλλο site, στο οποίο υπάρχει ξεκάθαρη τοποθέτηση του άλλου συντάκτη για ένα θέμα, με αποτέλεσμα ο Insomnia συντάκτης να υιοθετεί και την άποψη αυτή... ασάλιωτη...

Είναι τόσο χαμηλό το επίπεδο πια, που δεν καταλαβαίνει αυτό το απλό πράγμα και ότι είναι τουλάχιστον γελοίο; 

Επεξ/σία από apos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, WaxOnWaxOff είπε

Μοδα ειναι και θα περασει 

Να δειτε πως σε μερικα χρονια , που ολοι θα εχουν ηλεκτρικα , το δικτυο θα πεφτει και η κιλοβατωρα θα ειναι αφταστη . Θα λεμε παρε βενζινη για να σωθεις !

Μια επιφυλαξη με τα υβριδικα , νομιζω ψιλοαξιζουν , αλλα οταν ερθει η ωρα για την αντικατασταση της μπαταριας .... θα το κανεις η θα κουβαλας ενα νεκρο βαρος μαζι σου ? 

Στα πρώτης γενιάς hybrid (prius) δεν έχει χρειαστεί να αλλαχτεί στο μεγαλύτερο μέρος των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν....και σε όσα χρειάστηκε το κόστος είναι περίπου στο 1000ρικο...και μιλάμε για μοντέλο 25ετιας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μειωθούν οι τιμές και δοθούν κίνητρα από τις κυβερνήσεις με απόσυρση υπάρχει μια ελπίδα όμως μην ξεχνάνε ότι στη χώρα μας τα σημεία είναι ελάχιστα και το ρεύμα πανάκριβο…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...