Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι ο κόσμος βλέπει επιτέλους την πραγματικότητα για τα ηλεκτρικά οχήματα


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο πρόεδρος και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Ακίο Τογιόντα, υπήρξε για πολύ καιρό επικριτικός απέναντι στην υπερβολική δημοτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων.

Αυτό αποτέλεσε νωρίτερα φέτος το λόγο της παραίτησής του από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία νωρίτερα φέτος. Τώρα, μπορεί επιτέλους να πει «Σας το είχα πει». 

Με την Tesla του Elon Musk να αναφέρει αρνητικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο την προηγούμενη εβδομάδα, οι επενδυτές συνειδητοποιούν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν αποτελούν μαγική λύση για κερδοφορία. «Οι άνθρωποι αρχίζουν επιτέλους να βλέπουν την πραγματικότητα», δήλωσε ο Τογιόντα την περασμένη Τετάρτη. Ο Τογιόντα έχει επανειλημμένως αρνηθεί ότι τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν τον μοναδικό τρόπο για την αυτοκινητοβιομηχανία να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα, λέγοντας: «Υπάρχουν πολλοί τρόποι να ανέβεις στο βουνό». 

Άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες επιβραδύνουν επίσης την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων. Η Lucid έχει μειώσει την παραγωγή κατά 30%, ενώ η GM έχει καθυστερήσει την εισαγωγή του ηλεκτρικού Chevy Silverado κατά ένα ολόκληρο έτος. Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Joe Biden, έχει αφιερώσει μεγάλο μέρος της θητείας του στο να στοιχηματίσει επιθετικά στα ηλεκτρικά οχήματα ως μέρος της φιλόδοξης ατζέντας του για μείωση των εκπομπών άνθρακα στις ΗΠΑ και την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων τραντάζεται καθώς τα υψηλά επιτόκια περιορίζουν τη ζήτηση των καταναλωτών για ηλεκτρικά και άλλα οχήματα.

Αν και οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων συνεχίζουν να αυξάνονται, ο ρυθμός έχει επιβραδυνθεί. Το πρώτο εξάμηνο του 2023, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 49% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ένα ποσοστό χαμηλότερο από την αύξηση 63% πέρυσι. 

Η δυσκολία αποτελεί απλώς τους "πονοκεφάλους ανάπτυξης" για την αναπόφευκτη κυριαρχία των ηλεκτρικών οχημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία. Παρόλα αυτά, ο Τογιόντα φαίνεται να είχε δίκιο στις προειδοποιήσεις του. Συμβουλεύοντας τη βιομηχανία να διαφοροποιήσει το χαρτοφυλάκιό της σε ηλεκτρικά οχήματα, συνεχίζοντας παράλληλα να επενδύει σε υβριδικά, οχήματα υδρογόνου και άλλα οικολογικά οχήματα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχουν δυο σημεια στο αρθρο

  1. το αν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα απο μονα τους ειναι βιωσιμη λυση μακροπροθεσμα κι αν προσφερουν απτα οφελη
  2. το αν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα μπορουν να αποτελεσουν εμπορικη επιτυχια

Στο #2 δεν χωρα καμια αμφιβολια οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι εμπορικη επιτυχια τα τελευταια χρονια, εχουν αυξηθει κατακορυφα οι πωλησεις, παραλληλα παραγουν μεγαλυτερο περιθωριο κερδους απο τα συμβατικα κι αυτο δεν μπορεις να το αρνηθεις επειδη οι πωλησεις παρουσιασαν καμψη σε μια δεδομενη χρονικη στιγμη. 

Αυτο που του χρεωνουν ειναι οτι η Toyota απετυχε να καρπωθει τα εμπορικα οφελη της συγκεκριμενης αγορας. Δεν μπορεις να πεις "σας τα ελεγα" κοιτωντας τις πωλησεις σε μια χρονικη στιγμη αντι για μακροπροθεσμα.

image.png.2cc49d41bdddd8f4f8f5928aadf507dc.png

 

Επεξ/σία από Hetfield
  • Like 13
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μοδα ειναι και θα περασει 

Να δειτε πως σε μερικα χρονια , που ολοι θα εχουν ηλεκτρικα , το δικτυο θα πεφτει και η κιλοβατωρα θα ειναι αφταστη . Θα λεμε παρε βενζινη για να σωθεις !

 

Μια επιφυλαξη με τα υβριδικα , νομιζω ψιλοαξιζουν , αλλα οταν ερθει η ωρα για την αντικατασταση της μπαταριας .... θα το κανεις η θα κουβαλας ενα νεκρο βαρος μαζι σου ? 

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να βάζεις Υδρογόνο για αποθήκη είναι  σπάταλο και ενεργειακά  ηλιθιότητα  αφού  πάλι  ρεύμα  θα γίνει... (εκτός  και περίπτωση έκτακτης ανάγκης)

   και το 99,5% του υδρογόνου δεν είναι  πράσινο αλλά  από διυλιστήρια... πάλι καρτέλ δηλαδή 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επρεπε όλα τα αμάξια να πάνε αρχικά σε υβριδικούς κινητήρες και όσο φτιάχνανε το δίκτυο σιγά σιγά να βγάζανε και τα ηλεκτρικά. Ο κόσμος δεν είναι έτοιμος για τα ηλεκτρικά, ούτε έχουμε δυνατές τσέπες να αντέξουμε της επισκευές τους. Οι μπαταρίες είναι ακόμα πανάκριβες και όχι όσο δυνατές πρέπει. Ο Μασκ τα έκανε απλά μόδα αλλα όπως όλες οι μόδες θα φύγει. Αμα είχα λευτά τώρα 3 αμάξια θα έπερνα. Το Yaris το Hybrid, το Corola το Hybrid η το Rav4 το Hybrid. Ειναι και τα 3 διαμάντια αμάξια που δύσκολα χαλάνε. Αλλα να δείτε που στο τέλος θα βρούνε και διαφορετικό καύσιμο για τα αμάξια.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, KukuRukuGR said:

Το παραμυθι για το περιβαλλον? ενα ηλεκτρικο ζυγιζει το 2πλασιο αρα θελει διπλασια ενεργεια. ΟΚ ειναι ηλεκτρικη αλλα την ηλεκτρικη σχεδον αποκλειστικα την παιρνουμε ακόμα απο καρβουνο λιγνήτη και ορυκτα καυσιμα με μια μικρη συνεισφορα απο ΑΠΕ.  Το αποτελεσμα περσι καναμε ρεκορ σε καυσαερια απο καρβουνο λογω των ηλεκτρικων. 

Δεν υπαρχουν παραμυθια κι ιστοριες, αλλα νουμερα και γεγονοτα.

Γεγονος ειναι οτι για να παραξεις ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο θα χρειαστεις περισσοτερο ανθρακα και ενεργεια. Γεγονος ειναι οτι χρειαζεσαι σπανια ορυκτα. Γεγονος ειναι οτι χρειαζεσαι φορτιστες κι υποδομες ειδικα για μεγαλες αποστασεις.

Οπως επισης γεγονος ειναι οτι τα ηλεκτρικα εχουν τεραστιο energy efficiency (εν μεσω ενεργειακης κρισης), οτι μπορεις να τα τροφοδοτεις με ενεργεια που παραγεις ο ιδιος οπως κι επισης λιγοτερα maintenance costs γιατι εχει λιγοτερα μηχανικα μερη (η μπαταρια βεβαια αν χαλασει θα πονεσει).

Τα βαζεις λοιπον στην εξισωση, τα υπολογιζεις κι εξεταζεις τι σου ταιριαζει και τι οχι. Σε καποιους η λυση των ηλεκτρικων ταιριαζει απολυτα, αν εχεις δικο σου σπιτι με φωτοβολταϊκα, δωρεαν πληρες γεμισμα και κανεις συχνα το δρομολογιο Αθηνα-Πατρα, τοτε γιατι οχι;

Επεξ/σία από Hetfield
  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, KukuRukuGR είπε

Ισχυει . Ο Musk καταφερε να δημιουργησει ενα hype με εξωπραγματικες υποσχεσεις, οπως οτι θα αποικησει τον Αρη μεχρι το 2021 , οτι θα φτιαξει υπογειους δρομους για αυτοκινητα στο 1 δεκατο του κοστους , hyperloop κτλ που ξεγελασαν τις μαζες που δεν ξερουν απο μηχανική και τον εκαναν παμπλουτο. Μετα βλεποντας οι αλλες εταιριες πως εκτιναχθηκε η tesla με το να πουλαει αυτοκινητα σε πολλαπλασια τιμη αλλα ο κοσμος να τα αγοραζει θελαν και αυτες να μπουν στο παιχνιδι της αρπαχτης. Γιατι να πουλας ενα αμαξι 15-25Κ οταν μπορεις να το πουλας πανω απο 50Κ και να σκαει και το κρατος 8-10Κ για να το παρεις.

Το παραμυθι για το περιβαλλον? ενα ηλεκτρικο ζυγιζει το 2πλασιο αρα θελει διπλασια ενεργεια. ΟΚ ειναι ηλεκτρικη αλλα την ηλεκτρικη σχεδον αποκλειστικα την παιρνουμε ακόμα απο καρβουνο λιγνήτη και ορυκτα καυσιμα με μια μικρη συνεισφορα απο ΑΠΕ.  Το αποτελεσμα περσι καναμε ρεκορ σε καυσαερια απο καρβουνο λογω των ηλεκτρικων. 

Μονο αν προχωρησουν νεες τεχνολογιες για μπαταριες οπως αυτες που φαινονται με βαση το νατριο θα δωσει ωθηση. Αλλιως ηδη με βαση ερευνα οι μισοι που αγορασαν ηλεκτρικα θελουν να πανε πισω σε βενζινοκινητα και να σταματησουν να αγχωνονται για την φορτιση και να ελεγχει αυτη το προγραμμα τους

Να μας πουν και το περιβάλλοντικό αποτύπωμα όταν καίγονται ή όταν καίνε και άλλα μαζί τους.

Σε πάρκινγκ του Λούτον 1200 αυτοκίνητα και το πάρκινγκ καταστράφηκαμ ολοσχερώς. Έλιωσε μέχρι και το τσιμέντο.

Βέβαια έτρεξαν να διορθώσουν τις αρχικές πληροφορίες ότι ήταν ev η υβριδικό το πρώτο αυτοκίνητο που έπιασε φωτιά και να πουν ότι ήταν range rover diesel όμως ήταν υβριδικό diesel και υπήρξε ανάφλεξη στο σημείο που είναι τοποθετημένη η μπαταρία του.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα όντως υπήρχε σύμβουλος της Τογιότα ο Ακίο Τογιόντα??? Τόσα χρόνια νόμιζα ότι το όνομα της είναι λόγω της πόλης…

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...