Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ας κάνανε τη συνδρομή 24,99€ για να λέμε ότι γλιτώνουμε 24,99€/μήνα.

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ!!!

😜 🤪😝

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνδρομή στο FB λέει...

image.png.7e307626d5f24de8a6f9d8e8a6dc11d0.png

Εγώ πάλι από το 2015 το έσβησα και από τότε δεν μου έχει λήψει καθόλου. Instagram δεν είχα ποτέ πάλι.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Diavolos666 είπε

Συνδρομή στο FB λέει...

image.png.7e307626d5f24de8a6f9d8e8a6dc11d0.png

Εγώ πάλι από το 2015 το έσβησα και από τότε δεν μου έχει λήψει καθόλου. Instagram δεν είχα ποτέ πάλι.

σε ζηλεύω, ειδικά οταν γελάς.

Πέρα απο την πλάκα δηλαδή το FB βγάζει λεφτά απο τις διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες και ζητά συνδρομές απο αυτούς για να μην τις βλέπουν....🤪

Επεξ/σία από gregory22
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, AtiX είπε

Κάτι ή εγώ δεν καταλαβαίνω αυτή τη παράγραφο ή μας κοροϊδεύουν καταγράφοντας τα πάντα…

 

4 ώρες πριν, AtiX είπε

 

 

Βρε παιδιά τα ξέρω αυτά, αναφέρομαι στην μετά της ΕΕ νομοθεσία που περιορίζει την συλλογή  δεδομένων για την δημιουργία προφίλ καταναλωτικής συμπεριφοράς…

 

3 ώρες πριν, AtiX είπε

Πάντως θα ήταν ωραίο να γραφτεί ένα άρθρο, όχι αναπαραγωγή από κάποιο άλλο, από τα παιδιά εδώ μέσα που να αναλύεται και να λύνονται τέτοιες απορίες για το νομοσχέδιο…

Ο μόνος που είχε εύλογες απορίες εδώ μέσα...

 

3 ώρες πριν, mike299 είπε

Φαντάζομαι ότι θα σου δίνει 3 επιλογές. Συνδρομή, αποδοχή προσωποποιημένων διαφημίσεων ή κατάργηση λογαριασμού

Και σταματήστε να αναφέρετε τα terms of use σαν να είναι Ευαγγέλιο. Ο ευρωπαϊκός νόμος που είναι ανώτερος των όρων, απαγορεύει την καταγραφή προσωπικών δεδομένων όπως την καταναλωτική συμπεριφορά εκτός και εάν το αποδεχτείτε ξεκάθαρα. Θα πρέπει η metα να σε ρωτήσει ξεκάθαρα εάν αποδέχεσαι την καταγραφή.

...και ο μόνος που κατάλαβε τι ρωτούσες....

 

Όλοι οι άλλοι... κλαψ...! Απίστευτη άρνηση να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι διαβάζουν...

----

Σύμφωνα με το άρθρο πάντα, ΔΕΝ είναι επιλογή της Meta αυτή η εξέλιξη, αλλά αναγκαστική προσαρμογή.

Άλλοι νομίζουν ότι το έκανε για να το πάει σιγά - σιγά σε συνδρομητικό, άλλοι για να "κονομήσει".

Λες και δεν ειναι ενάντια στο επιχειρηματικό της μοντέλο όλο αυτό.

Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, αλλά εικάζω οτι το 10ευρο είναι λίγο σε σχέση με αυτό που χάνει. Αν σκεφτούμε πόσα ads βλέπουμε τον μήνα και ότι η Meta χρεώνει τη θέαση (CPM), το 10ευρο λογικά δεν φτάνει. Για αυτό είναι επιβεβλημένη (για αυτούς) η συνέχιση του data collection.

Το αν αυτό συμβαδίζει με τους νόμους (όπως σωστά αναρωτήθηκαν μόνο 2 εδώ μέσα), είναι άλλη κουβέντα.

 

2 ώρες πριν, ZoReN είπε

Εγώ έχω και την αλλά απορία. Πως αυτό θα λειτουργήσει για τα καταστήματα που θέλουν να διαφημιζονται μέσα. Έχω πχ ένα κατάστημα και πληρώνω το Facebook για να διαφημιζομαι εκεί και με αυτό τον τρόπο έχω Χ επισκέψεις στην ιστοσελίδα-eshop μου και Ψ έσοδα από αυτό. Θα επηρεάσει όλο αυτό το κατάστημα; Θα έχω τα ίδια νούμερα η θα πρέπει να πληρώνω έξτρα για να διαφημιζομαι; Μιλάω πάντα για "μικρά" καταστήματα. Όχι για Κωτσοβολο η Temu

Αν μετακινηθεί πολύς κόσμος στο συνδρομητικό, θα επηρεαστεί και το eshop.

Θα επηρεαστεί και το επιχειρηματικό μοντέλο της Meta όμως, ως εκ τούτου. Για αυτό εικάζω οτι "δεν θέλει" να πουλήσει πολλές συνδρομές, αλλά απλά προσαρμόζεται στη νομοθεσία.

Επεξ/σία από apos
  • Like 5
  • Thanks 3
Δημοσ.

Πάει να βγάλει τα σπασμένα για το metaverse που προς το παρόν πάει άπατο;

Ήδη η γενιά τον 30αριδων και κάτω θεωρούν το fb παλιατζουρα και πολλοί μεγαλύτεροι όπως εγώ το έχουμε διακοσμητικό μαζί με το messenger γιατί κάποιοι ακόμα δεν έχουν Viber (και αυτό έχει διαφήμιση αλλά ακόμα κρατιέται σε λογικά πλαίσια)

Νομίζω ότι θα μείνω χωρίς σοσιαλ…. Δεν ειμουν άλλωστε και μεγάλος φαν
 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Κάνω τακτική χρήση και των δύο media και μπορώ να πω ότι οι διαφημίσεις που έχουν είναι πολύ ανεκτές στο μεγαλύτερο κομμάτι της εμπειρίας. Μιλάω κυρίως για το κινητό γιατί στο φυσικά έχω adblock.

Στο πχ ίνστα όταν βλέπεις stories παρεμβάλλονται διαφημίσεις τις οποίες σκιπάρεις με το δάχτυλο τελείως αντανακλαστικά μέσα σε μισό δευτερόλεπτο. Το ίδιο και για αυτές στο feed μέσα σε 1 - 1,5 sec.

Το μόνο που με αγανακτεί πραγματικά είναι όταν βλέπω βίντεο στο fb (καλώς ή κακώς μου έχει γίνει συνήθεια και μου αρέσει) που μέσα σε 8 λεπτά μπορεί να βγάλει 4-5 διαφημίσεις πολύ ενοχλητικές και συχνά χωρίς να μπορούν να γίνουν σκιπ. Πέρα από την διαφήμιση που παρεμβάλλεται, μόλις αυτή τελειώσει βγάζει και μπάνερ κάτω κάτω με άλλο προϊόν.

Εντωμεταξύ παίζει να μην υπάρχει παρά ελάχιστο original περιεχόμενο στο fb watch, πάρα πολλές φορές μου πετάει βίντεο από κανάλια του youtube, από σελίδα που μάλλον έφτιαξε ο ίδιος ο youtuber. Υπό αυτό το πρίσμα καταλαβαίνει κανείς ότι οι διαφημίσεις δεν υπάρχουν για να πληρωθούν οι creators (όπως υποστηρίζει και το youtube για να ρίξει στάχτη στα μάτια) αλλά από απληστία της εταιρείας.

Και το χειρότερο είναι ότι αυτά τα βλέπω και από υπολογιστή καθώς δεν τα πιάνει το adblock.

Πέρα από τις φορές που βλέπω βίντεο, όλη η υπόλοιπη εμπειρία χρήσης είναι πολύ ανεκτή από διαφημίσεις.

Να πληρώσω συνδρομή εννοείται δεν θα το κάνω, και εννοείται πως όσοι το κάνουν χαλάνε την πιάτσα και δίνουν αέρα στις εταιρείες να κάνουν χειρότερα και μας παίρνει και τους υπόλοιπους η μπάλα

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, MetroStar είπε

Δηλαδή αν κάποιος έχει Facebook, Instagram, Threads και Oculus θα πληρώνει 40 ευρώ το μήνα μετά το Μάρτιο;

Όχι απλά θα τα κόψει. Σκουπίδια είναι έτσι και αλλιώς όλα αυτά και φτιάχνουν ματαιόδοξα νούμερα. 

  • Sad 1
Δημοσ.

Αρχικά, ας δύμε τα νούμερα: και 1% να πληρώσει συνδρομή, μιλάμε για εκατομύρια επιπλέον κέρδη για τον Zuk.

Αυτό που αναρρωτιέμαι διαρκώς είναι πόσο αποτελεσματικές είναι γενικά οι διαφημίσεις. Μια εταιρία έχει ένα budget πχ $ 10.000 για διαφημίσεις. Το budget αυτό το διαχειρίζεται ένα διαφημιστικό γραφείο. Και αυτό αποφασίζει ΠΟΥ και ΠΟΤΕ θα βάλει τις διαφημίσεις, μερικές φορές (με το αζημίωτο) πχ στον "κολλητό" με 5 φύλλα κυκλοφορίας και τα λεφτά μισά μισά με εικονοκό τιμολόγιο (?). Ελέγχει ποτέ κανείς εάν η εταιρία με το συγκεκριμένο budget έχει αύξηση στις πωλήσεις; Και τι θα γινόταν εάν οι διαφημίσεις ΔΕΝ εκπίπτουν από τις εταιρίες ως έξοδα (δηλαδή να μην πληρώνουν φόρο σε βάρος όλων όσων πληρώνουν φόρο). Με άλλα λόγια τις διαφημίσεις τις ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ χωρίς καν να αγοράσουμε κάποιο προϊόν. Και συντηρούμε μια παρασιτική τάξη, αυτή των διαφημιστικών γραφείων.

ΥΓ. Ξέρω, μην προλάβει να πει κάποιος "είναι ο καπιταλισμος ανόητε"...

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Choronzoon είπε

Δε σου έχει τύχει να μιλάς με κάποιον στο messenger και να λες πχ βγήκα στο τάδε μαγαζί και μετά να σου σκάει διαφήμιση η κάτι αντίστοιχο ? Εμένα γνωστή μου μου έλεγε για συγκςκριμενο μαγαζί στη Γλυφάδα και μετά από καμιά ώρα που τελείωσε η κουβέντα μου βγήκε εντελώς άσχετο βίντεο στο YouTube από εντελώς άσχετο κανάλι με το μαγαζι αυτό .Τα πάντα καταγράφουν και έχουμε δώσει και συγκατάθεση .

Εδώ πέρα μας βγαίνουν διαφημίσεις για πράγματα που συζητάμε προφορικά, γραπτά δεν θα γίνεται;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...