spectaculator Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Εδώ, στην περίπτωση που το όχημα μπορεί να επισκευαστεί από τεχνική πλευρά, όμως το κόστος για τα ανταλλακτικά και την εργασία ξεπερνούν την εμπορική αξία του οχήματος, τότε έχουμε οικονομική ολική καταστροφή. Αντίθετα, αν το όχημα έχει πάθει ζημιά σε καίρια σημεία που να το καθιστούν μη ασφαλές στην οδηγική του συμπεριφορά θα χαρακτηριστεί και πάλι ως ασύμφορο για επισκευή. Ακόμα και αν το κόστος για την εργασία και τα ανταλλακτικά δεν ξεπερνούν ή πλησιάζουν την εμπορική του αξία. Αυτή είναι η τεχνική ολική καταστροφή. Πολλές ασφαλιστικές συμβουλεύονται για τις τρέχουσες τιμές από πηγές με πίνακες μεταχειρισμένων όπως το autotriti.gr. Επιπλέον, ελέγχουν και τις αγγελίες για πώληση μεταχειρισμένων με τα ίδια χαρακτηριστικά, μάρκα και τύπο, ώστε να βρουν τον μέσο όρο της αξίας του για την δεδομένη χρονική στιγμή, ειδικά στην περίπτωση που έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ παλιό όχημα που δεν υπάρχει στους πίνακες του Autotriti. Να και κάτι ενδιαφέρον στην περίπτωση αγωγής κατά της ασφαλιστικής για αποζημίωση: https://www.asfalisinet.gr/άρειος-πάγος-πότε-η-ολοκληρωτική-ή-μερ/
dbrillis Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 17 hours ago, mary said: Τα περισσότερα αυτοκίνητα μετά την 15ετια βγάζουν πρόβλημα. Είναι δεδομένο. +- Δεν σου είπα να πάρεις άλλο μεταχειρισμένο σε τέτοια περίπτωση όπως η δικιά σας, αλλά να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι θα σου σκάσει πρόβλημα που θα κοστίσει αρκετά. Και Αντε το πρώτο πρόβλημα θα το φτιάξεις, αν συνεχίσει αυτή η κατάσταση και ρίχνεις συνέχεια λεφτά ε καλύτερα πουλα το και πάρε άλλο . Αν εσείς το οικογενειακό σας αυτοκίνητο το χρησιμοποιουσατε λίγο και το ακροβοπληρωσατε γιατί ίσως ήταν μάρκα καλύτερη από το μέσο όρο, δεν σημαίνει ότι είστε ο κανόνας. Λογικά θα υπάρχει και έρευνα που δείχνει πόσο συχνά βγάζουν πρόβλημα τα αυτοκίνητα αναλογικά με την ηλικία τους, αλλά ειλικρινά δεν έχω τον χρόνο να αποδείξω τα αυτονόητα. Επίσης αυτή η κατάσταση στην Ελλάδα με τα μεταχειρισμένα είναι καταστάση αφρικανικών χωρών. Παντού κλεψιά, ψέματα, γυρισμένα χλμ. Και για αυτό φταίει που κανένας δεν έχει νομοθετησει μερικά πράγματα, πχ κάθε χρόνο τα χιλιόμετρα να καταγράφονται σε σάιτ την κυβέρνησης. Είμαστε uk και όταν αποφασίσαμε να πάρουμε αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο γιατί δεν περίσσευαν 20χιλ) οι γονείς μας ψιλό φοβήθηκαν και ήταν σίγουροι ότι θα αγοράζαμε χρεπι γιατί δεν ξέραμε εδώ την αγορά και δεν είχαμε γνωστό συνεργείο. Ε όταν το ψάξαμε, είδαμε ότι σχεδόν τα πάντα γύρω από το κάθε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που πουλιόταν ήταν καταγεγραμμένο στο gov.co.uk. Πότε πέρασε κτεο, ποτέ λήγει η ασφάλεια κλπ, αν έχει παραγραφεί ή αν έχει μεγάλα modifications, νομιζω φαίνονταν ακόμα και πόσα χλμ είχε γραμμένα στο τελευταίο κτεο. Βιβλίο με το πλήρες σέρβις του υπήρχε οπότε νιώσαμε "ασφαλής" και προχωρησαμε στην αγορά. Ευτυχώς 2 χρόνια μετά δεν έχει βγάλει πρόβλημα αλλά είναι ήδη 10+ χρόνων και εχουμε υπόψιν ότι αν αρχίζει και βγάζει προβλήματα θα το πουλήσουμε για άλλο μεταχειρισμένο. Δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση λογική την αντιμετώπιση των ασφαλιστικών στην Ελλάδα. Όταν συμπληρωνα την φόρμα για αγορά ασφαλείας αυτοκινήτου εδώ, μπορούσα να αλλάξω την αξία του αυτοκινήτου, αν και ήταν ήδη πολύ κοντά σε αυτή που το αγόρασα, αλλά αυτό έχει σίγουρα να κάνει με το γεγονός ότι τα στοιχεία του αυτοκινήτου (όχι ο κάτοχος όμως) είναι δημόσια και προσβάσιμα από ασφαλιστικές. On 31/10/2023 at 00:14, mary said: Παιδιά συγνώμη που θα το πω αλλά αυτοκίνητο σχεδόν 15 χρόνων, όσο καλά και να το έχει διατηρήσει ε ούτε εγώ θα το τιμολογουσα για 3800€. Μιλαμε για ένα μέτριας μάρκα αυτοκίνητο 15ετιας. Καλό είναι κάπου να έχουμε και αίσθηση του τι πληρώνουμε και πόσο επενδυουμε σε ένα αυτοκίνητο, όχι να το έχουμε χρεπι αλλά να ρίχνεις λεφτά σε ένα πουντο ε δεν αξίζει μετά την 10ετια. Mary, νομιζω οτι ακομα ζεις με την ψευδαίσθηση οτι ολα ειναι κακα στην Ελλάδα και αψογα στο UK. Δεν θα κατσω να σου αναλυσω, τα βλεπω και σε πολλούς Έλληνες στην Ολλανδία. 3
Joshua21 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 1 minute ago, Pwpwpw said: Εξαρταται πως οριζει ο καθενας την κανονικη χρηση, αν για εσενα η κανονικη χρηση ειναι ναι γραφεις 40-50Κ ανα ετος τοτε ναι πιθανον να αρχισουν οι βλαβες στα 5-7 χρονια που λες, οποτε λογικο να χρειαζεται αντικατασταση. Το αυτοκινητο της 15ετιας που υπαρχει, γραφει γυρω στα 8-10κ χιλιομετρο το χρονο, στα χρονια που λες θα εχει κανει γυρω στα 60κ με 70κ χιλιομετρα, νομιζω οτι ενα αμαξι σε αυτα τα χιλιομετρα εχει "μπολικα ψωμια" ακομη. Πρώτα από όλα η κανονική χρήση δεν έχει να κάνει με την προσωπική άποψη του καθένα, έχει να κάνει με το μέσο όρο, και όσον αφορά τα διανυθέντα χλμ για την Ελλάδα είναι κάπου 15.000 χλμ το έτος (αν και τα τελευταία χρόνια έχει πέσει). Φαντάζομαι συμφωνούμε στο ότι τα 8-10k το χρόνο που κάνει το δικό σου είναι σχετικά λίγα, ενώ τα 40-50k είναι υπερβολικά πολλά. Επίσης τα διανυθέντα χλμ δεν είναι ο μόνος παράγοντας με τον οποίο αξιολογείται ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, είναι και η ηλικία του, και μάλιστα η ηλικία έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, για αυτό ακριβώς δεν στέκει ο ισχυρισμός <<ενα αμαξι σε αυτα τα χιλιομετρα εχει "μπολικα ψωμια" ακομη>>. Ένα αυτοκίνητο μπορεί να αντέξει πάνω από 500.000km ή και πάνω από 30 χρόνια, το αν σε συμφέρει όμως (για πολλούς και διάφορους λόγους) να το κρατήσεις τόσο είναι άλλο θέμα. Και τέλος έγραψα πως με κανονική χρήση στα 6-7 χρόνια αρχίζει να βγάζει βλάβες, ότι όχι ότι τότε τις βγάζει μαζεμένες. Εννοείται πως δεν τρέχεις να το αλλάξεις αν σου βγάλει μια βλάβη μετά τα 5-7 έτη, όπως ακριβώς και εσύ κρατάς το δικό σου μια και δεν βγάζει βλάβες παρόλο που είναι 15ετίας. 46 minutes ago, Pwpwpw said: Αλλα εν παση περιπτωση αλλο ειναι το θεμα, το γεγονος του παρον νηματος δεν γινετε να το θεωρησουμε νορμαλ επειδη ενα αμαξι ειναι 15 ετων. Όσον αφορά το παρόν θέμα η ασφαλιστική δεν δέχεται να καλύψει το κόστος επισκευής του αυτοκινήτου όχι επειδή είναι παλιό, αλλά επειδή δεν συμφέρει να φτιαχτεί. Σε κάποιες περιπτώσεις βγαίνουν ολική καινούργια αυτοκίνητα μηνών ή ακόμα και ημερών, δεν έχει να κάνει με την ηλικία και μόνο όπως νομίζεις. Ένα αμάξι 15 ετών - από όποια άποψη και να το δεις - είναι παλιό, για αυτό και στην αγορά για ένα punto σαν του θέματος ζητάνε (και όχι απαραίτητα πιάνει) από 3.500€ αντί για 15.000€ που κοστίζει κάποιο αντίστοιχο καινούργιο. 1
Pwpwpw Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Όσον αφορά το παρόν θέμα η ασφαλιστική δεν δέχεται να καλύψει το κόστος επισκευής του αυτοκινήτου όχι επειδή είναι παλιό, αλλά επειδή δεν συμφέρει να φτιαχτεί. Σε κάποιες περιπτώσεις βγαίνουν ολική καινούργια αυτοκίνητα μηνών ή ακόμα και ημερών, δεν έχει να κάνει με την ηλικία και μόνο όπως νομίζεις. Ένα αμάξι 15 ετών - από όποια άποψη και να το δεις - είναι παλιό, για αυτό και στην αγορά για ένα punto σαν του θέματος ζητάνε (και όχι απαραίτητα πιάνει) από 3.500€ αντί για 15.000€ που κοστίζει κάποιο αντίστοιχο καινούργιο. Ο ts ειπε οτι δινουν ενα συμβολικο ποσο ουσιαστικα για να το βγαλει ολικη. Ο ts ειχε αναφερει επισης σε καποιο σημειο οτι το αμαξι εχει μολις 70.000 χιλιομετρα παρολο τα 14 ετη του : Παλιο μπορει να ηταν αλλα συμφωνα με τα λεγομενα του Ts, ηταν το καθημερινο απροβληματιστο μεσο μετακινησης του ανρθωπου και μαλλον θα το ειχε για χρονια ακομη αν λαβουμε υποψιν τα μολις 70κ που ειχε. Για να εχουμε ομως πληρη εικονα και να ειμαστε αντικειμενικοι, πρεπε να γνωριζουμε ποσο ειναι αυτο το "συμβολικο ποσο" που του προσφερε η ασφαλεια γιατι αλλο να του δωσαν 1000 ευρω και αλλο να του δωσαν 4000 ευρω και να το θεωρει ο κατοχος συμβολικο ποσο επειδη το κοστολογει λανθασμενα στο μυαλο του πολυ παραπανω. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2023 από Pwpwpw 2
Joshua21 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 19 minutes ago, Pwpwpw said: Ο ts ειπε οτι ουσιαστικα του δινουν ενα συμβολικο ποσο ουσιαστικα για να το βγαλει ολικη. Ο ts ειχε αναφερει επισης σε καποιο σημειο επισης οτι το αμαξι εχει μολις 70.000 χιλιομετρα παρολο τα 14 ετη του : Παλιο μπορει να ηταν συμφωνα με τα λεγομενα του Ts ηταν το καθημερινο απροβληματιστο μεσο μετακινησης του ανρθωπου και μαλλον θα το ειχε για χρονια ακομη αν λαβουμε υποψιν τα μολις 70κ που ειχε. Για να εχουμε ομως πληρη εικονα και να ειμαστε αντικειμενικοι, πρεπε να γνωριζουμε ποσο ειναι αυτο το "συμβολικο ποσο" που του προσφερε η ασφαλεια γιατι αλλο να του δωσαν 1000 ευρω και αλλο να του δωσαν 4000 ευρω. Του ts με το τσιγκέλι του τα βγάζουμε, στην αρχή έλεγε πως δεν του δίνουν τίποτα επειδή είναι παλιό, μετά έλεγε ότι δεν του δίνουν τίποτα επειδή η επισκευή κοστίζει περισσότερο από το αυτοκίνητο, και πολύ μετά αφού κάποιος έγραψε ότι οι ασφαλιστικές δίνουν λεφτά μόνο αφού μεταβιβαστεί είπε "ναι ναι αυτό του είπαν του μπάρμπα". Και ακόμα δεν έχει αλλάξει τον τίτλο, δεν το έκανε "η ασφάλεια δεν αποζημιώνει αν δεν μεταβιβαστεί το αυτοκίνητο", αφήνει τον παλιό που είναι παραπλανητικός. Go figure... Όπως και να έχει όμως γεγονός παραμένει ότι ένα αυτοκίνητο 15 ετών είναι παλιό, άσχετα αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο του θέματος έχει κάνει 70 ή 150k km, άσχετα το πόσα πρόσφερε η ασφάλεια στον μπάρμπα, για αυτό και κατά μέσο όρο ένα αυτοκίνητο 15ετίας δεν πιάνει ούτε το 1/3 της αρχικής τιμής. Και όχι, το ότι ήταν απροβλημάτιστο έως σήμερα (ΑΝ ήταν) δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα συνέχιζε να ήταν για πολλά χρόνια ακόμα. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2023 από Joshua21
spectaculator Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 14 minutes ago, Pwpwpw said: Ο ts ειπε οτι δινουν ενα συμβολικο ποσο ουσιαστικα για να το βγαλει ολικη. Ο ts ειχε αναφερει επισης σε καποιο σημειο οτι το αμαξι εχει μολις 70.000 χιλιομετρα παρολο τα 14 ετη του : Παλιο μπορει να ηταν αλλα συμφωνα με τα λεγομενα του Ts, ηταν το καθημερινο απροβληματιστο μεσο μετακινησης του ανρθωπου και μαλλον θα το ειχε για χρονια ακομη αν λαβουμε υποψιν τα μολις 70κ που ειχε. Για να εχουμε ομως πληρη εικονα και να ειμαστε αντικειμενικοι, πρεπε να γνωριζουμε ποσο ειναι αυτο το "συμβολικο ποσο" που του προσφερε η ασφαλεια γιατι αλλο να του δωσαν 1000 ευρω και αλλο να του δωσαν 4000 ευρω και να το θεωρει ο κατοχος συμβολικο ποσο επειδη το κοστολογει λανθασμενα στο μυαλο του πολυ παραπανω. Οι ασφαλιστικές θα κοιτάξουν τις τρέχουσες αγγελίες μεταχειρισμένων. Αν διαπιστώσουν πως τώρα η μέση τιμή για ένα μοντέλο είναι τα 5000€ και το κόστος της ζημιάς είναι 4000€, η ασφαλιστική θα το βγάλει ολική και θα τον αποζημιώσει με το ανάλογο ποσοστό του συμβολαίου του, άσχετα με το τι ήταν για τον TS. Αυτά είναι τα ψιλά των συμβολαίων. Αν έχει το ασφαλιστήριο θα το γράφει ξεκάθαρα κει μέσα.
Joshua21 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 1 minute ago, spectaculator said: Οι ασφαλιστικές θα κοιτάξουν τις τρέχουσες αγγελίες μεταχειρισμένων. Αν διαπιστώσουν πως τώρα η μέση τιμή για ένα μοντέλο είναι τα 5000€ και το κόστος της ζημιάς είναι 4000€, η ασφαλιστική θα το βγάλει ολική και θα τον αποζημιώσει με το ανάλογο ποσοστό του συμβολαίου του, άσχετα με το τι ήταν για τον TS. Αυτά είναι τα ψιλά των συμβολαίων. Αν έχει το ασφαλιστήριο θα το γράφει ξεκάθαρα κει μέσα. Το τι λέει το ασφαλιστήριο σου είναι παντελώς αδιάφορο όταν πρόκειται να σε αποζημιώσει η ασφαλιστική του άλλου.
Pwpwpw Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Του ts με το τσιγκέλι του τα βγάζουμε άσχετα το πόσα πρόσφερε η ασφάλεια στον μπάρμπα, για αυτό και κατά μέσο όρο ένα αυτοκίνητο 15ετίας δεν πιάνει ούτε το 1/3 της αρχικής τιμής. Συμφωνω οτι του τα βγαζουμε με το τσιγγελι. Εχω ρωτησω εως τωρα αλλες 2 φορες ποσο ειναι αυτο το "συμβολικο ποσο" που του δινει η ασφαλεια και απαντηση δεν πηρα. Δεν ειναι ασχετο το χρηματικο ποσο που προσφερε η ασφαλεια στον μπαρμπα, ισα ισα που ειναι σημαντικο και το ζουμι του ολου πραγματος. Επειδη ομως δεν απανταει ο ts στην ερωτηση ποσο ειναι το συμβολικο ποσο που προταθηκε, αρχιζω να πιστευω οτι υπαρχει πιθανοτητα "συμβολικο" να ειναι μονο στο μυαλο του μπαρμπα και αντικειμενικα να μην ειναι και τοσο συμβολικο τελικα. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2023 από Pwpwpw
Joshua21 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 3 minutes ago, Pwpwpw said: Συμφωνω οτι του τα βγαζουμε με το τσιγγελι. Τον εχω ρωτησω εως τωρα αλλες 2 φορες ποσο ειναι αυτο το "συμβολικο ποσο" που του δινει η ασφαλεια. Δεν ειναι ασχετο το χρηματικο ποσο που προσφερε η ασφαλεια στον μπαρμπα, ισα ισα που ειναι σημαντικο και το ζουμι του ολου πραγματος. Επειδη ομως δεν απανταει ο ts στην ερωτηση ποσο ειναι το ποσο που δοθηκε αρχιζω να πιστευω οτι υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα "συμβολικο" ειναι μονο στο μυαλο του "μπαρμπα" και αντικειμενικα να μην ειναι καθολου συμβολικο. Μην λέμε συνέχεια τα ίδια, το χρηματικό ποσό που προσέφερε η ασφάλεια είναι σημαντικό για το θέμα (μη πω τρολοθέμα και παρεξηγηθώ), αλλά για το εάν θεωρείται παλιό ή όχι ένα αυτοκίνητο 15ετίας δεν έχει καμία απολύτως σημασία.
spectaculator Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 13 minutes ago, Joshua21 said: Το τι λέει το ασφαλιστήριο σου είναι παντελώς αδιάφορο όταν πρόκειται να σε αποζημιώσει η ασφαλιστική του άλλου. Σωστά! Τα ψιλά γράμματα που έχασα εγώ!
Pwpwpw Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Μην λέμε συνέχεια τα ίδια, το χρηματικό ποσό που προσέφερε η ασφάλεια είναι σημαντικό για το θέμα (μη πω τρολοθέμα και παρεξηγηθώ), αλλά για το εάν θεωρείται παλιό ή όχι ένα αυτοκίνητο 15ετίας δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Δεν διαφωνω οτι ενα αμαξι 15ετιας ειναι παλιο, προφανως και ειναι παλιο και προφανως και εχει χασει στην καλυτερη το 1/3 της αρχικης του αξιας. Η δικια μου ενσταση ηταν στο γεγονος οτι ενα αμαξι που ειναι πρωτο χερι, ειναι ευλαβικα καλοσυντηρημενο, κανει χιλιομετρο κοντα στο μεσο ορο και δεν εχει διανυσει σε χιλιομετρα το γυρω της γης, δεν προκυπτει απο πουθενα ως defacto οτι θα βγαζει συνεχως προβληματα και οτι ειναι ασυμφορο απο την ηλικια του και μονο. Δεν συμφωνω επισης οτι ενα αμαξι που "κινειται" συμφωνα με τα παραπανω κριτηρια, χρηζει αλλαγης καθε 5-7 χρονια γιατι μετα θα αρχιζει να ζηταει. ΥΓ Το κομματι Του Bold ειναι ολο το ζουμι του παρον νηματος, τα παραπανω απλα τα εφερε η κουβεντα. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2023 από Pwpwpw
mary Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 1 hour ago, dbrillis said: Mary, νομιζω οτι ακομα ζεις με την ψευδαίσθηση οτι ολα ειναι κακα στην Ελλάδα και αψογα στο UK. Δεν θα κατσω να σου αναλυσω, τα βλεπω και σε πολλούς Έλληνες στην Ολλανδία. Ναι ότι πεις. Έγραψα κάτι που είναι ψέμματα όσων αφορά την Ελλάδα; Και ποτέ δεν είπα όλα είναι άψογα στο uk. Αλλά πιο οργανωμένα.
Joshua21 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 3 minutes ago, Pwpwpw said: Δεν διαφωνω οτι ενα αμαξι 15ετιας ειναι παλιο, προφανως και ειναι παλιο και προφανως και εχει χασει στην καλυτερη το 1/3 της αρχικης του αξιας. Η δικια μου ενσταση ηταν στο γεγονος οτι ενα αμαξι που ειναι πρωτο χερι, ειναι ευλαβικα καλοσυντηρημενο, κανει χιλιομετρο κοντα στο μεσο ορο και δεν εχει διανυσει σε χιλιομετρα το γυρω της γης, δεν προκυπτει απο πουθενα ως defacto οτι θα βγαζει συνεχως προβληματα και οτι ειναι ασυμφορο. Δεν συμφωνω επισης οτι ενα αμαξι που "κινειται" συμφωνα με τα παραπανω κριτηρια, χρηζει αλλαγης καθε 5-7 χρονια γιατι μετα θα αρχιζει να ζηταει. Λες πως δεν διαφωνείς στο ότι είναι παλιό, αντέδρασες έντονα όμως όταν η φίλη παραπάνω έγραψε ότι 15ετίας είναι παλιό... Επίσης στην καλύτερη δεν έχει χάσει το 1/3 της αρχικής αξίας, αλλά τουλάχιστον τα 2/3 (μη πω τα 3/4). Επίσης για τελευταία φορά, δεν έγραψα κάπου ότι ένα αυτοκίνητο χρήζει αλλαγής κάθε 5-7 χρόνια, έγραψα πως τα αυτοκίνητα αρχίζουν να βγάζουν βλάβες μετά από 5-7 χρόνια, άλλο αν δεν μπορείς ή δε θες να καταλάβεις τη διαφορά.
Pwpwpw Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Λες πως δεν διαφωνείς στο ότι είναι παλιό, αντέδρασες έντονα όμως όταν η φίλη παραπάνω έγραψε ότι 15ετίας είναι παλιό... Επίσης στην καλύτερη δεν έχει χάσει το 1/3 της αρχικής αξίας, αλλά τουλάχιστον τα 2/3 (μη πω τα 3/4). Επίσης για τελευταία φορά, δεν έγραψα κάπου ότι ένα αυτοκίνητο χρήζει αλλαγής κάθε 5-7 χρόνια, έγραψα πως τα αυτοκίνητα αρχίζουν να βγάζουν βλάβες μετά από 5-7 χρόνια, άλλο αν δεν μπορείς ή δε θες να καταλάβεις τη διαφορά. Μα δεν διαφωνησα στον εαν θεωρειται παλιο η οχι ενα αμαξι 15 ετων. Διαφωνησα στο οτι δεν προκυπτει απο πουθενα ως defacto οτι ντε και καλα θα ειναι ασυμφορο και θα βγαζει βλαβες λαμβανωντας αυθαιρετα ως μοναδικο και αποκλειστικο κριτηριο την ηλικια του αυτοκινητου και αγνοωντας ολα τα υπολοιπα. Εαν δεν καταλαβαινεις την διαφορα δεν φταιει εγω.Επισης διαφωνησα στο οτι ο Μ.Ο των αυτοκινητων στην χωρα μας ειναι τα 17 ετη δεν συμβαινει επειδη οι Ελληνες "εχουν κολλημα" με το να συντηρουν παλια αυτοκινητα οπως εγραφες η φιλη, αλλα επειδη δεν τους περισσεουν 20-30κ να πανε σε μια αντιπρωσοπεια να παρουν κανουργιο. Αυτη ηταν η δικια μου ενσταση, οχι αν ειναι παλιο η οχι ενα αμαξι 15ετιας. Σωστα δεν εγραψες οτι χρηζει αλλαγης στα 5-7 χρονια, το διατυπωνω τωρα σωστα λοιπον: Διαφωνω στο οτι ενα αυτοκινητο -εφοσον πληρει τις παραπανω προυποθεσεις που εγραψα- θα αρχισει να βγαζει βλαβες μετα τα 5-7 χρονια και αν βγαλει θα ειναι η εξαιρεση. ΥΓ Εχει δικαιο σε αυτο, θα κοστιζει στην καλυτερη το 1/3 της αρχικης τιμης αγορας του ηθελα να γραψω η αλλιως στην καλυτερη θα εχει χασει τα 2/3 της αξιας του. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2023 από Pwpwpw
Doubt Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2023 Ρε παιδιά.. Το παρόν - του παρόντος Ο παθών - του παθόντος Πότε γίνανε άκλιτα και δεν το μάθαμε; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα