Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Ναι.

Στις USA επειδή τα εργατικά είναι υψηλότατα, καινούργιο αυτοκίνητο 1 έτους, αν το χτυπήσει ποδήλατο στο φτερό του, βγαίνει ολική. Μιλάμε για εκτάσεις ζημιών που στην Ελλάδα αν γίνονταν σε αυτοκίνητο 20 ετών, ουτε καν θα τις φτιάχναμε και δεν θα κάναμε καν δήλωση στην ασφάλεια.

Ε εκεί βγαίνει ολική. 

Ναι επίσης άμα το κουτσουλίσει περιστέρι στο παρ μπριζ, ποιος είναι ακριβώς ο λόγος να μπαίνεις σε ένα θέμα και να αραδιάζεις ψέματα που φαντάστηκες και να το σερβίρεις ως άποψη?

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κάθε χώρα είναι ίσως ξεχωριστή περίπτωση. Στην Αγγλία, για παράδειγμα, αν το ΣΥΝΟΛΙΚΟ κόστος είναι 60% ή περισσότερο της πραγματικής εμπορικής αξίας του αυτοκινήτου τότε το πιο πιθανό είναι να βγει ολική.

Το κλειδί είναι η έννοια του ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ κόστους, που πολύ συχνά συμπεριλαμβάνει την παροχή ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου για όσο διαρκεί η επισκευή του τρακαρισμένου. Κι επειδή συχνά ανταλλακτικά αργούν να έρθουν ή/και τα συνεργεία έχουν πολλή δουλειά, μπορεί ακόμη και μια μικρή επισκευή να φτάσει να απαιτεί παροχή ενοικιαζόμενου (σε φουσκωμένες τιμές) για ένα μήνα ή και παραπάνω. Με διάφορα επιπλέον admin fees από δω κι από εκεί, τελικά μια ζημιά που θα κόστιζε £1000 λίρες σε ένα μικρό τοπικό συνεργείο, φτάνει να κοστίζει £5000+ με αυτά και αυτά.

Αυτό είναι το συνολικό κόστος που συγκρίνεται με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου. Και όχι μόνο το κόστος των ανταλλακτικών και εργατικών (που και τα εργατικά σε επίσημη premium μάρκα μπορεί να είναι £200/ώρα...)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, pontez2 είπε

 

2. Η ασφαλιστική του θυματος, του προτεινει να το μεταβιβάσει με ένα συμβολικο ποσό, ωστε να πάρει την "εμπορική" αξία του αυτοκινήτου

Οπως του ξεκαθάρισαν ΔΕΝ μπορει να κρατήσει το αμάξι και να πάρει τα χρηματα.

Αυτο ειναι το άδικο της υπόθεσης και αυτο δε μπορουσα να πιστεψω απ την αρχη οτι συμβαίνει, μέχρι που κάποιοι γράφετε εδω οτι οντως έτσι γινεται.

Δεν ειναι συναισθηματικο το θέμα. Ειναι καθαρά  οτι σημερα έχεις αμάξι, αυριο δεν έχεις, δε φταις για αυτο, κανείς δε σε αποζημιώνει και το θεωρουμε φυσιολογικο επειδη το αμάξι ειναι 15 ετών.

 

Ισα ισα το οτι ειναι 15ετιας ενας λογος παραπανω το να του δωσουν τα χρηματα της επισκευης για ενα ατυχημα που δεν ευθυνεται ο ιδιος. Ολοι οι κατοχοι 15-20 ετων αυτοκινητων δεν το κανουν απο αποψη αλλα απο οικονομικη δυσκολια, αν ολα ηταν ροδινα ολοι θα αλλαζαμε αμαξια ανα 5-6 χρονια.

Εαν ειναι να γινετε ατυχημα και να σου λενε παρε ενα συμβολικο ποσο και πετα με την λογικη οτι ειναι παλιο(!!), να πληρωνουν τοτε και ολα τα αυτοκινητα 10+ ετων(που by the way τοσο ειναι η συντριπτικη πλειοψηφια που κυκλοφορει στους δρομους) ενα συμβολικο ποσο στην ασφαλεια τους, αφου και ατυχημα να γινει θα σου πουνε πετα το, παρε και τριχες κατσαρες που δεν φτανουν ουτε για αγορα ενας μικρου δικυκλου και end of story.

Υ.Γ Επαναλαμβανω την ερωτηση, το συμβολικο ποσο που του δινει η ασφαλιστικη να το μεταβιβαση ποσο ειναι?

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
6 ώρες πριν, pontez2 είπε

Mary δεν έχει σημασία ποσο το τιμολογουμε εμεις, αλλά ποσο το τιμολογει η αγορά. Το ιδιο αμάξι πωλείται απο 4000 και πάνω με πολυ περισσότερα χιλιόμετρα και σε χειρότερη κατάσταση. Και εγω από τη συζητηση εδω και απο τον δικηγόρο του θυματος μαθαίνω τι συμβαίνει.

Απλά οι ασφαλιστικές προσπαθουν να δωσουν το λιγότερο δυνατον, κοστολογόντας το αμάξι ως χρέπι. Ε το οτι ειναι 15 ετων δε σημαίνει οτι ειναι χρέπι. 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Και το δικο μου 13 ετών είναι αλλά μονο χρέπι δεν ειναι πχ. Και ο λόγος που πληρωνω 500 ευρω το χρόνο ειναι για να καλύψει την οποια υλικη ζημιά κάνω σε κάποιον άλλο και ανάλογα να καλυψει αυτος εμένα εφόσον φταίει, απο την ασφαλιστική του. Δε περιμένω να πάρω την αξια του αμαξιου μου όταν ηταν καινουργιο, ωστοσο θα το θεωρησω το λιγοτερο γελοίο αν μου πουν οτι το αμάξι επειδη ειναι 13 ετων το κοστολογω 2000, η ζημιά ειναι 3000, άντε γειά. Σορρυ κιολας, αλλά αν η αγορά λειτουργει έτσι, κάτι δε λειτουργει σωστά. Αμάξι παιρνεις για μια ζωή, για αυτο πληρωνεις ΚΤΕΟ, σερβις κτλ. Αλλιώς ας το αλλάζουμε κάθε χρονο να ειναι ευχαριστημένες οι ασφαλιστικές. Αραγε τα έχει κανεις για να το κάνει?

 

Το κατάλαβα καλέ.

Αλλά αν ένα πουντο 15ετιας μεταχειρισμένο πουλιέται τουλάχιστον 4χιλ, ένα audi a3 11ετιας πόσο πάει δλδ;

Η ηλικία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στα αυτοκίνητα. Και δυστυχώς ένα αυτοκίνητο δεν είναι για μια ζωή.

Είναι σίγουρο ότι από την 15ετια και πάνω αρχίζουν όλα τα αυτοκίνητα και βγάζουν προβλήματα.

Αν έχεις τόση αγάπη και κόλλημα, με γεια σου να το διατηρείς αλλά ψυχρά και αντικειμενικά κατά μεγάλη πιθανότητα δεν θα αξίζει να το συντηρείς, αναλογικά πάντα με το πόσο το πήρες. Συν αυτά τα προβλήματα που διαβάζω με τις ασφαλιστικές, ότι δλδ καμία δεν θα κάτσει να σου πει α εσύ το έχεις τζιτζι, θα στο κοστολογησουμε παραπάνω. Για αυτό το πουλάς και παίρνεις άλλο πιο καινούριο μεταχειρισμένο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, mary είπε

Αν έχεις τόση αγάπη και κόλλημα, με γεια σου να το διατηρείς αλλά ψυχρά και αντικειμενικά κατά μεγάλη πιθανότητα δεν θα αξίζει να το συντηρείς, αναλογικά πάντα με το πόσο το πήρες. Συν αυτά τα προβλήματα που διαβάζω με τις ασφαλιστικές, ότι δλδ καμία δεν θα κάτσει να σου πει α εσύ το έχεις τζιτζι, θα στο κοστολογησουμε παραπάνω. Για αυτό το πουλάς και παίρνεις άλλο πιο καινούριο μεταχειρισμένο.

Ο μεσος ορος ηλικιας των αυτοκινητων που κινουνται στους δρομους της χωρας μας ειναι τα 17 ετη. Πιστευεις οτι η συντριπτικη πλειοψηφια οσων κραταει/συντηρει/κυκλοφορει αυτοκινητα 15-20 ετων το κανει  απο κολλημα και οχι επειδη δεν εχει περισσευμα 20-30 χιλιαρικα να παει σε μια αντιπροσωπεια να παρει καινουργιο αυτοκινητο?

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Ο μεσος ορος ηλικιας των αυτοκινητων που κινουνται στους δρομους της χωρας μας ειναι τα 17 ετη. Πιστευεις οτι η συντριπτικη πλειοψηφια ολων αυτον κραταει/συντρηρει/λυκλοφορει αμαξια 15-20 ετων απο κολλημα η επειδη δεν εχει περισσεευμα 25-30 χιλιαρικα να παει σε μια αντιπροσωπεια να παρει καινουργιο αυτοκινητο?

Μην αρπάζεσαι. Είπα πιο καινούριο μεταχειρισμένο, όχι απαραίτητα καινούργιο.

Και αναλογικά να κάτσεις να το δεις, θα σε συμφέρει να δώσεις, πχ, 7χιλ για αγορά πιο καινούριου μεταχειρισμένου πάρα κάθε χρόνο ένα Χ πόσο για συντήρηση, το οποίο και λογικά θα αυξάνεται αφού θα βγάζει πιο πολλά προβλήματα.

Επεξ/σία από mary
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, mary είπε

Μην αρπάζεσαι. Είπα πιο καινούριο μεταχειρισμένο, όχι απαραίτητα καινούργιο.

Και αναλογικά να κάτσεις να το δεις, θα σε συμφέρει να δώσεις, πχ, 7χιλ για πιο καινούριο μεταχειρισμένο πάρα κάθε χρόνο ένα Χ πόσο για συντήρηση, το οποίο και λογικά θα αυξάνεται αφού θα βγάζει πιο πολλά προβλήματα.

Δεν αρπαζομαι, μια απορια εξεφρασα.

Ενα αμαξι 15ετιας που ειναι πρωτο χερι και καλοσυντηρημενο απο που προκυπτει ως de facto οτι βγαζει συνεχως προβληματα? Υπαρχει στην οικογενεια αμαξι 15ετιας που ειχε αγοραστει καινουργιo, εχουν γινει ευλαβικα τα σερβις ολα στην ωρα τους kai το αμαξι ολα αυτα τα χρονια δεν εχει παει ουτε μια φορα στο συνεργειο για βλαβη, οσες φορες πηγε ηταν για προκαθορισμενο σερβις. Να δωσεις ενα αυτοκινητο 15ετιας καλοσυντηρημενο που δεν περναει για βλαβη ουτε απ εξω απο συνεργειο για ενα πχ μετεχειρο 8ετιας και να το παιξεις κορωνα γραμματα γιατι δεν ξερεις τι χρηση/συντηρηση του εχει γινει και τι θα σου βγει, απο την στιγμη που  δεν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα για αγορα καινουργια που σου παρεχει σιγουρια, δεν το βρισκω και πολυ λογικο.

Μην προσπαθουμε να περασουμε ως λογικη την παραλλογη αντιμετωπιση των ασφαλιστικων εταιρειων σε λιγο παλαιοτερα αυτοκινητα.Το οτι ειναι παλιο δεν σημαινει οτι σε τρακαρει ο αλλος και το πετας επειδη ετσι βολευει τις  ασφαλιστικες

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Δεν αρπαζομαι, μια απορια εξεφρασα.

Ενα αμαξι 15ετιας που ειναι πρωτο χερι και καλοσυντηρημενο απο που προκυπτει ως de facto οτι βγαζει συνεχως προβληματα? Υπαρχει στην οικογενεια αμαξι 15ετιας που ειχε αγοραστει καινουργιo, εχουν γινει ευλαβικα τα σερβις ολα στην ωρα τους kai το αμαξι ολα αυτα τα χρονια δεν εχει παει ουτε μια φορα στο συνεργειο για βλαβη, οσες φορες πηγε ηταν για προκαθορισμενο σερβις. Να δωσεις ενα αυτοκινητο 15ετιας καλοσυντηρημενο που δεν περναει για βλαβη ουτε απ εξω απο συνεργειο για ενα πχ μετεχειρο 8ετιας και να το παιξεις κορωνα γραμματα γιατι δεν ξερεις τι χρηση/συντηρηση του εχει γινει και τι θα σου βγει, απο την στιγμη που  δεν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα για αγορα καινουργια που σου παρεχει σιγουρια, δεν το βρισκω και πολυ λογικο.

Μην προσπαθουμε να περασουμε ως λογικη την παραλλογη αντιμετωπιση των ασφαλιστικων εταιρειων σε λιγο παλαιοτερα αυτοκινητα.Το οτι ειναι παλιο δεν σημαινει οτι σε τρακαρει ο αλλος και το πετας επειδη ετσι βολευει τις  ασφαλιστικες

Τα περισσότερα αυτοκίνητα μετά την 15ετια βγάζουν πρόβλημα. Είναι δεδομένο. +-

Δεν σου είπα να πάρεις άλλο μεταχειρισμένο σε τέτοια περίπτωση όπως η δικιά σας, αλλά να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι θα σου σκάσει πρόβλημα που θα κοστίσει αρκετά. Και Αντε το πρώτο πρόβλημα θα το φτιάξεις, αν συνεχίσει αυτή η κατάσταση και ρίχνεις συνέχεια λεφτά ε καλύτερα πουλα το και πάρε άλλο .

Αν εσείς το οικογενειακό σας αυτοκίνητο το χρησιμοποιουσατε λίγο και το ακροβοπληρωσατε γιατί ίσως ήταν μάρκα καλύτερη από το μέσο όρο, δεν σημαίνει ότι είστε ο κανόνας.

Λογικά θα υπάρχει και έρευνα που δείχνει πόσο συχνά βγάζουν πρόβλημα τα αυτοκίνητα αναλογικά με την ηλικία τους, αλλά ειλικρινά δεν έχω τον χρόνο να αποδείξω τα αυτονόητα.

Επίσης αυτή η κατάσταση στην Ελλάδα με τα μεταχειρισμένα είναι καταστάση αφρικανικών χωρών. Παντού κλεψιά, ψέματα, γυρισμένα χλμ. Και για αυτό φταίει που κανένας δεν έχει νομοθετησει μερικά πράγματα, πχ κάθε χρόνο τα χιλιόμετρα να καταγράφονται σε σάιτ την κυβέρνησης.

Είμαστε uk και όταν αποφασίσαμε να πάρουμε αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο γιατί δεν περίσσευαν 20χιλ) οι γονείς μας ψιλό φοβήθηκαν και ήταν σίγουροι ότι θα αγοράζαμε χρεπι γιατί δεν ξέραμε εδώ την αγορά και δεν είχαμε γνωστό συνεργείο.

Ε όταν το ψάξαμε, είδαμε ότι σχεδόν τα πάντα γύρω από το κάθε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που πουλιόταν ήταν καταγεγραμμένο στο gov.co.uk. Πότε πέρασε κτεο, ποτέ λήγει η ασφάλεια κλπ, αν έχει παραγραφεί ή αν έχει μεγάλα modifications, νομιζω φαίνονταν ακόμα και πόσα χλμ είχε γραμμένα στο τελευταίο κτεο.

Βιβλίο με το πλήρες σέρβις του υπήρχε οπότε νιώσαμε "ασφαλής" και προχωρησαμε στην αγορά. Ευτυχώς 2 χρόνια μετά δεν έχει βγάλει πρόβλημα αλλά είναι ήδη 10+ χρόνων και εχουμε υπόψιν ότι αν αρχίζει και βγάζει προβλήματα θα το πουλήσουμε για άλλο μεταχειρισμένο.

Δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση λογική την αντιμετώπιση των ασφαλιστικών στην Ελλάδα. Όταν συμπληρωνα την φόρμα για αγορά ασφαλείας αυτοκινήτου εδώ, μπορούσα να αλλάξω την αξία του αυτοκινήτου, αν και ήταν ήδη πολύ κοντά σε αυτή που το αγόρασα, αλλά αυτό έχει σίγουρα να κάνει με το γεγονός ότι τα στοιχεία του αυτοκινήτου (όχι ο κάτοχος όμως) είναι δημόσια και προσβάσιμα από ασφαλιστικές.

Επεξ/σία από mary
Δημοσ.
10 minutes ago, Pwpwpw said:

Δεν αρπαζομαι, μια απορια εξεφρασα.

Ενα αμαξι 15ετιας που ειναι πρωτο χερι και καλοσυντηρημενο απο που προκυπτει ως de facto οτι βγαζει συνεχως προβληματα? Υπαρχει στην οικογενεια αμαξι 15ετιας που ειχε αγοραστει καινουργιo, εχουν γινει ευλαβικα τα σερβις ολα στην ωρα τους kai το αμαξι ολα αυτα τα χρονια δεν εχει παει ουτε μια φορα στο συνεργειο για βλαβη, οσες φορες πηγε ηταν για προκαθορισμενο σερβις. Να δωσεις ενα αυτοκινητο 15ετιας καλοσυντηρημενο που δεν περναει για βλαβη ουτε απ εξω απο συνεργειο για ενα πχ μετεχειρο 8ετιας και να το παιξεις κορωνα γραμματα γιατι δεν ξερεις τι χρηση του εχει γινει και τι θα σου βγει απο την στιγμη που  δεν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα για αγορα καινουργια που σου παρεχει σιγουρια δεν το βρισκω και πολυ λογικο.

Μην προσπαθουμε να περασουμε ως λογικη την παραλλογη αντιμετωπιση των ασφαλιστικων εταιρειων σε λιγο παλαιοτερα αυτοκινητα.Το οτι ειναι παλιο δεν σημαινει οτι σε τρακαρει ο αλλος και το πετας επειδη ετσι θελουν η ασφαλιστικες

Βασικά αυτό που περιγράφεις δεν είναι ο κανόνας, είναι η εξαίρεση στον κανόνα, η πλειοψηφία των αυτοκινήτων 15ετίας ούτε καλοσυντηρημένα είναι, ούτε έχουν φτάσει σε αυτή την ηλικία χωρίς βλάβες. Κατά κανόνα οι βλάβες με κανονική χρήση αρχίζουν μετά τα 5-7 έτη, για αυτό - για μένα τουλάχιστον - μετά τα 5-7 έτη θεωρείται παλιό, άσχετα τις οικονομικές δυνατότητες του μέσου Έλληνα.

Επίσης το δικό σας ok, δεν έβγαλε καμία βλάβη μέχρι τώρα, από δω και πέρα όμως; Το πιθανότερο είναι στα επόμενα χρόνια να βγάλει όλες τις βλάβες μαζεμένες, και όταν θα γίνει αυτό (που σίγουρα θα γίνει) το καλύτερο που θα μπορείτε να κάνετε είναι να το αλλάξετε με κάποιο νεώτερο, μόνο κέρδος θα έχετε.

Δημοσ.
Στις 31/10/2023 στις 7:12 ΠΜ, andreaspA είπε

Πραγματι. Δεν πηρε μια απο κλοπή, επειδη το ειπαν 3 δικαστηρια. Πρωτοδικα, Εφετείο, Αρειος Παγος.
3 δικαστηρια που στις 999/1000 περιπτωσεις το σκεπτικο τους ειναι "ασφαλιστικη εταιρια??? γαμηστες τους!". Οτι ακριβως νοοτροπια υπαρχει σε ολη την ελληνικη κοινωνια.

Οσο κι αν δεν εχω καμια απολυτως εμπιστοσυνη στα ελληνικα δικαστηρια, στο συγκεκριμενο σκεπτικο δε βλεπω κατι λαθος.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mary είπε

Το κατάλαβα καλέ.

Αλλά αν ένα πουντο 15ετιας μεταχειρισμένο πουλιέται τουλάχιστον 4χιλ, ένα audi a3 11ετιας πόσο πάει δλδ;

Η ηλικία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στα αυτοκίνητα. Και δυστυχώς ένα αυτοκίνητο δεν είναι για μια ζωή.

Είναι σίγουρο ότι από την 15ετια και πάνω αρχίζουν όλα τα αυτοκίνητα και βγάζουν προβλήματα.

Αν έχεις τόση αγάπη και κόλλημα, με γεια σου να το διατηρείς αλλά ψυχρά και αντικειμενικά κατά μεγάλη πιθανότητα δεν θα αξίζει να το συντηρείς, αναλογικά πάντα με το πόσο το πήρες. Συν αυτά τα προβλήματα που διαβάζω με τις ασφαλιστικές, ότι δλδ καμία δεν θα κάτσει να σου πει α εσύ το έχεις τζιτζι, θα στο κοστολογησουμε παραπάνω. Για αυτό το πουλάς και παίρνεις άλλο πιο καινούριο μεταχειρισμένο.

Την εμπορική αξία την καθορίζει η αγορά και ΜΟΝΟ για το εκάστοτε όχημα στην εκάστοτε έκδοση στην εκάστοτε κατάσταση , δηλαδή η προσφορά και ζήτηση, η εμπορικές αξίες των ασφαλιστικών δεν εχουν καμια μα καμια σχεση με την αγορα αλλα μονο με την δικια τους "αφηρημενη" ενοια περι "αγορας".

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Κατά κανόνα οι βλάβες με κανονική χρήση αρχίζουν μετά τα 5-7 έτη, για αυτό

Γράφεις ότι να ναι. εαν εσύ σαν service καταλαβαίνεις το να βάζεις καύσιμο και την αλλαγή λαδιών και μπαταρίας σαν βλάβες όπως πολλοί όπου οδηγούν τα οχήματα τους μέχρι να τα φορτώσει η οδική δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα αλλά με το οτι άσχετοι καταστρέφουν ένα όχημα απλα

Δημοσ.
23 minutes ago, Zulualert said:

Γράφεις ότι να ναι. εαν εσύ σαν service καταλαβαίνεις το να βάζεις καύσιμο και την αλλαγή λαδιών και μπαταρίας σαν βλάβες όπως πολλοί όπου οδηγούν τα οχήματα τους μέχρι να τα φορτώσει η οδική δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα αλλά με το οτι άσχετοι καταστρέφουν ένα όχημα απλα

Τρικυμία εν κρανίω...

Όχι, το να βάζω καύσιμο δεν το καταλαβαίνω ως service, το καταλαβαίνω ως ανεφοδιασμό, όπως επίσης την αλλαγή λαδιών σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή (και όχι του μαστρομήτσου που θέλει να σε αρμέγει κάθε 4 μήνες) δεν την καταλαβαίνω ως βλάβη αλλά ως περιοδική συντήρηση.

Άσχετοι είναι αυτοί που νομίζουν ότι τα αυτοκίνητα αρχίζουν να βγάζουν βλάβες μετά τα 15-20 έτη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Κατά κανόνα οι βλάβες με κανονική χρήση αρχίζουν μετά τα 5-7 έτη, για αυτό - για μένα τουλάχιστον - μετά τα 5-7 έτη θεωρείται παλιό, άσχετα τις οικονομικές δυνατότητες του μέσου Έλληνα.

 

Εξαρταται πως οριζει ο καθενας την κανονικη χρηση, αν για εσενα η κανονικη χρηση ειναι  να γραφεις 40-50Κ ανα ετος τοτε ναι πιθανον να αρχισουν οι βλαβες στα 5-7 χρονια που λες, οποτε λογικο να χρειαζεται αντικατασταση.

Το αυτοκινητο της 15ετιας που υπαρχει γραφει γυρω στα 8-10κ χιλιομετρο το χρονο, για τον ιδιοκτητη του αυτη ειναι η κανονικη χρηση γιατι τοσο του χρειαζεται.Στα χρονια που λες θα εχει κανει γυρω στα 60κ με 70κ χιλιομετρα, νομιζω οτι ενα αμαξι σε αυτα τα χιλιομετρα εχει "μπολικα ψωμια" ακομη και απεχει πολυ απο τα να τρεχει στα συνεργεια για βλαβες.

Αλλα εν παση περιπτωσει το θεμα ειναι το γεγονος του παρον νηματος, ειναι παραλογο καποιοι να θεωρουμε την αντιμετωπιση της ασφαλιστικης νορμαλ, απλα και μονο επειδη ενα αμαξι ειναι 14 ετων. 

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 2
Δημοσ.
16 ώρες πριν, mary είπε

Είμαστε uk και όταν αποφασίσαμε να πάρουμε αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο γιατί δεν περίσσευαν 20χιλ) οι γονείς μας ψιλό φοβήθηκαν και ήταν σίγουροι ότι θα αγοράζαμε χρεπι γιατί δεν ξέραμε εδώ την αγορά και δεν είχαμε γνωστό συνεργείο.

Ε όταν το ψάξαμε, είδαμε ότι σχεδόν τα πάντα γύρω από το κάθε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που πουλιόταν ήταν καταγεγραμμένο στο gov.co.uk. Πότε πέρασε κτεο, ποτέ λήγει η ασφάλεια κλπ, αν έχει παραγραφεί ή αν έχει μεγάλα modifications, νομιζω φαίνονταν ακόμα και πόσα χλμ είχε γραμμένα στο τελευταίο κτεο.

Βιβλίο με το πλήρες σέρβις του υπήρχε οπότε νιώσαμε "ασφαλής" και προχωρησαμε στην αγορά. Ευτυχώς 2 χρόνια μετά δεν έχει βγάλει πρόβλημα αλλά είναι ήδη 10+ χρόνων και εχουμε υπόψιν ότι αν αρχίζει και βγάζει προβλήματα θα το πουλήσουμε για άλλο μεταχειρισμένο.

Ενταξει και στο UK μπορεις να την παθεις. Το οτι εχει περασει mot και ειναι καταγεγραμμενο, δεν σημαινει οτι μπορει να εχει και καποια αλλη βλαβη που δεν την εχουν δει. Η αδερφη μου με μεταχειρισμενο Χ5 10ετιας που πηραν, εχει παει συνεργειο τα τελευταια χρονια για βλαβες τουλαχιστον 5-6 φορες και καθε φορα πληρωνει απο £900.

Το αμαξι γενικα ειναι να σου κατσει, ειτε καινουριο ειτε μεταχειρισμενο.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...