Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 hours ago, pontez2 said:

@paylidisάρα ουσιαστικά, η ασφαλιστική έχει το δικαίωμα να μη σου φτιάξει το αμάξι δηθεν επειδη κοστιζει περισσότερο από την αξία. 

Αυτο με τις αξίες @NikosKallitheaδε το πολυκαταλαβαινω να πω την αληθεια. Οκ καταλαβαίνω πως το να έχεις ένα ερειπιο που ισα ισα κινειται, εννοειται οτι δεν τρέχει και κάτι, αλλά εδω μιλάμε για αυτοκινητο που ο άνθρωπος το ειχε κουκλί. Στο φινάλε, τη μια μέρα έχεις αμαξι και κάνεις τη δουλειά σου, την άλλη δεν έχεις.

Αυτό με τις αξίες δεν είναι και πυρηνική φυσική... αν το κόστος της επισκευής είναι ίσο ή μεγαλύτερο από όσο άξιζε το αυτοκίνητο πριν τρακάρει τότε δεν αξίζει η επισκευή, οπότε η ασφαλιστική σε αποζημιώνει με την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου.

Στο φινάλε, αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είσαι ικανοποιημένος με αυτά που σου προσφέρει η ασφαλιστική, τότε ξεκινάς πολύχρονο και πολυέξοδο δικαστικό αγώνα διεκδικώντας αυτά που νομίζεις εσύ.

5 hours ago, pontez2 said:

Από τα συμφραζόμενα καταλαβαίνω πως εφοσον τρακάρει κάποιος, υπάρχει μεγάλη πιθανοτητα να μη φτιαχτει το αμάξι του, επειδη έπεσε η αγοραστικη αξία του αμαξιού.

Λάθος, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην του το φτιάξει η ασφαλιστική επειδή η επισκευή είναι ασύμφορη.

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, pontez2 είπε

@paylidisάρα ουσιαστικά, η ασφαλιστική έχει το δικαίωμα να μη σου φτιάξει το αμάξι δηθεν επειδη κοστιζει περισσότερο από την αξία. 

Αυτο με τις αξίες @NikosKallitheaδε το πολυκαταλαβαινω να πω την αληθεια. Οκ καταλαβαίνω πως το να έχεις ένα ερειπιο που ισα ισα κινειται, εννοειται οτι δεν τρέχει και κάτι, αλλά εδω μιλάμε για αυτοκινητο που ο άνθρωπος το ειχε κουκλί. Στο φινάλε, τη μια μέρα έχεις αμαξι και κάνεις τη δουλειά σου, την άλλη δεν έχεις.

Από τα συμφραζόμενα καταλαβαίνω πως εφοσον τρακάρει κάποιος, υπάρχει μεγάλη πιθανοτητα να μη φτιαχτει το αμάξι του, επειδη έπεσε η αγοραστικη αξία του αμαξιού.

Μην συζητάμε υποθετικά.

Το ασφαλιστηριο τι αξία αυτοκινήτου γράφει και πόσο κοστολογείται η ζημιά?

Δημοσ.
1 minute ago, GREGORYMO said:

Μην συζητάμε υποθετικά.

Το ασφαλιστηριο τι αξία αυτοκινήτου γράφει και πόσο κοστολογείται η ζημιά?

Μην γράφουμε ότι να ναι.

Το τι αξία γράφει το ασφαλιστήριο σου είναι παντελώς αδιάφορο όταν σε αποζημιώνει η ασφάλεια του άλλου.

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή ρωτήσατε κάποιοι, ρώτησα και έμαθα πως  η ασφαλιζομενη αξία του αυτοκινήτου ήταν 3800. 

Ωστόσο η ασφάλεια του άλλου θεωρεί ότι δε ξεπερνάει τα 2500 τη στιγμή που μόνο 2000 ζητάει ο φαναρτζης. Το αμάξι εντομεταξυ είναι τρακαρισμένο στα πλάγια μπροστά μόνο.

Απ' ότι κατάλαβα ο μπάρμπας θα το πάει δικαστικά.

Αυτό που δε καταλαβαίνω όμως είναι το εξης: Οκ η ασφάλεια δίνει το 80% της αξίας που θεωρεί αυτή. Γιατί δε του έδωσε τα χρήματα τότε; Γιατί δε το επιτρέπει αυτό ο νόμος , ο κανονισμός δε ξέρω κι εγώ τι; Γιατί απλά λέει ότι δε πληρώνω τίποτε και γεια σας;

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Λάθος, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην του το φτιάξει η ασφαλιστική επειδή η επισκευή είναι ασύμφορη

Αυτό ακριβώς είναι που δε καταλαβαίνω. Οκ κρίνεις ότι είναι ασύμφορο άρα δε πληρώνεις τίποτε και όλα καλά;

Δε πρέπει να πάρει κάποιο ποσό αυτός ο άνθρωπος που έχασε το αμάξι του;

Δημοσ.
2 minutes ago, pontez2 said:

Αυτό ακριβώς είναι που δε καταλαβαίνω. Οκ κρίνεις ότι είναι ασύμφορο άρα δε πληρώνεις τίποτε και όλα καλά;

Δε πρέπει να πάρει κάποιο ποσό αυτός ο άνθρωπος που έχασε το αμάξι του;

Αυτό στα bold είναι που έχεις καταλάβει λάθος, η ασφαλιστική δεν θα πληρώσει την επισκευή αλλά θα αποζημιώσει τον άνθρωπο με την τρέχουσα εμπορική αξία.

Πχ περίπτωση που γνωρίζω από πρώτο χέρι, η ασφαλιστική το έβγαλε ολική (δλδ δεν συμφέρει η επισκευή) και εκτίμησε ότι η τρέχουσα εμπορική αξία είναι 4.800€, για ότι απέμεινε από το αυτοκίνητο οι συνεργαζόμενοι έμποροι της ασφαλιστικής πρόσφεραν 420€, οπότε εγώ πούλησα μόνος μου το τρακαρισμένο και πήρα από την ασφαλιστική 4.380€.

  • Like 1
Δημοσ.

Και να ξέρετε από τι στιγμή που βγει ολική το καλύτερο είναι να το πουλήσεις με ένα εικονικό ποσο  μικρό θα το αφερεσουν από το ποσο που θα σου δώσουν τι διαφορά έτσι θα βγάλεις κάποιο κέρδος μεγαλύτερο

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Επειδή ρωτήσατε κάποιοι, ρώτησα και έμαθα πως  η ασφαλιζομενη αξία του αυτοκινήτου ήταν 3800. 

Ωστόσο η ασφάλεια του άλλου θεωρεί ότι δε ξεπερνάει τα 2500 τη στιγμή που μόνο 2000 ζητάει ο φαναρτζης. Το αμάξι εντομεταξυ είναι τρακαρισμένο στα πλάγια μπροστά μόνο.

Απ' ότι κατάλαβα ο μπάρμπας θα το πάει δικαστικά.

Αυτό που δε καταλαβαίνω όμως είναι το εξης: Οκ η ασφάλεια δίνει το 80% της αξίας που θεωρεί αυτή. Γιατί δε του έδωσε τα χρήματα τότε; Γιατί δε το επιτρέπει αυτό ο νόμος , ο κανονισμός δε ξέρω κι εγώ τι; Γιατί απλά λέει ότι δε πληρώνω τίποτε και γεια σας;

Αυτό ακριβώς είναι που δε καταλαβαίνω. Οκ κρίνεις ότι είναι ασύμφορο άρα δε πληρώνεις τίποτε και όλα καλά;

Δε πρέπει να πάρει κάποιο ποσό αυτός ο άνθρωπος που έχασε το αμάξι του;

Για να έχουμε εικόνα, πιο μοντέλο αυτοκινήτου είναι και τι χρονολογίας και του το κοστολογούνε 2.500 ευρώ;

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Για να έχουμε εικόνα, πιο μοντέλο αυτοκινήτου είναι και τι χρονολογίας και του το κοστολογούνε 2.500 ευρώ;

Ένα Punto του 09 είναι. Χαρακτηριστικό του ότι είχε μόλις 70.000 km καθαρά. Το είχε στην εντέλεια ο μπάρμπας. 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
24 minutes ago, pontez2 said:

Ένα Punto του 09 είναι. Χαρακτηριστικό του ότι είχε μόλις 70.000 km καθαρά. Το είχε στην εντέλεια ο μπάρμπας. 

Σου ξαναλέμε, ο μπάρμπας κάτι δεν έχει καταλάβει σωστα και ίσως φάει χρόνο στα δικαστήρια χωρίς λόγο.

Δνε πληρώνει την επισκευή δεν σημαίνει οτι δεν πληρώνει τίποτα.

Απλα προτιμούν να του δώσουν λεφτά και να το αποσύρει. Αν ψάξετε και έχει βάση η αξία των 3800, ας το πιέσει να πάρει περισσότερα. Αν όμως όντως αυτά τα αυτοκίνητα είναι στα 2500 μεταχειρισμένα, τότε αφήστε το.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά συγνώμη που θα το πω αλλά αυτοκίνητο σχεδόν 15 χρόνων, όσο καλά και να το έχει διατηρήσει ε ούτε εγώ θα το τιμολογουσα για 3800€.

Μιλαμε για ένα μέτριας μάρκα αυτοκίνητο 15ετιας. Καλό είναι κάπου να έχουμε και αίσθηση του τι πληρώνουμε και πόσο επενδυουμε σε ένα αυτοκίνητο, όχι να το έχουμε χρεπι αλλά να ρίχνεις λεφτά σε ένα πουντο ε δεν αξίζει μετά την 10ετια.

Επεξ/σία από mary
  • Confused 4
  • Sad 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Τι σχέση έχει πόσο το έχει ασφαλίσει ,αν το έχει ασφαλίσει για κλοπή-μικτή κλπ,με το τι θα πάρει απο την ασφάλεια του άλλου οδηγού;

απολύτος καμία σχέση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι ασφαλιστικές μπαίνουν στο car.gr autotriti κ σε ένα πρόγραμμα euro κάτι κ βλεπουν τρεχουσα αξια.αυτή την στιγμή δεν υπαρχει τόσο χαμηλή τιμή για μτχ άρα κ 4κ τα έπαιρνε ανετα... κάτι άλλο παίζει ...μήπως είναι του 1999?

https://www.car.gr/used-cars/fiat/punto.html?category=15001&make=13302&model=14252&offer_type=sale&pg=1&registration-from=2008&registration-to=2010&sort=poa

Το στορυ σε τρακαρισματα είναι σχεδόν πάντα το ίδιο.. 

1η λυση σ λενε πας σε Συμβεβλημένα συνεργεία κ το φτιάχνεις τσάμπα... αυτά μπορεί να είναι από αντ.πειες έως πιο μικρά συνεργεία π πιθανών  να βαλουν μτχ ή ημιτασιον ανταλακτικα...

2η λύση  πας σε Φανοποιειο αλλα συνηθως όχι αντ.πειας..έρχεται ο πραγματογνωμονας το ελέγχει κ βρίσκει μια τιμή με τον φανοποιο σου ;) εκεί πρέπει να εμπιστεύεσαι τον φανοποιο.

3η λύση πας όπου θες κόβεις τιμολόγια κ πληρώνεις από την τσέπη σου μέχρι να στα δώσουν πισω σε όσα συμφωνήσουν...   εκεί τσακώνεσαι γιατί εσύ πηγές σε αντ.πεια κ έβαλες όλα new + υψηλή εργατοωρα άρα έφτασε στο θεο..εκεί σ λενε γ παλαιότητά +υψηλη αμοιβη οπότε κόβουν ποσοστό κ εκεί..Δεν συμφωνείς οποτε πας δικαστικά ... Αν έχεις πληρώσει νομική προστασια καλως ,αλλιώς κ εκεί πληρώνεις από τσέπη σου.Συνηθως ούτε αυτοί ενδιαφέρονται για να πας δικαστικώς κ επειδη  οι μεν από τις νομικές προστασίες γνωρίζουν τα άτομα από κλάδο ζημιών τα βρίσκουν ;) .Αν τώρα έχεις δικηγόρο εκτός νομικής προστασίας αλλάζει το στορυ ανά περίπτωση.. 

Υ.Γ.  πρόσφατα κάποιος με bmw m3 δεν πήρε μια από κλοπη αξιας  90κ γιατί λεει του το κλέψανε έξω από επιχείρηση τ χωρίς καμερες κτλ αρα λογω πιθανου δολου..

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pontez2 είπε

η ασφαλιζομενη αξία του αυτοκινήτου ήταν 3800. 

Η ασφαλιζόμενη αξία ήταν αυτή γιατί ο μπάρμπας ξέχασε ή δεν θεώρησε σημαντικό να την μειώσει. Αν το έβαζε αγγελία για πούλημα πόσο θα το έδινε? 3800? Χλωμό το κόβω. 

Πες του να πιέσει λίγο μπας και ανέβει εκεί γύρω στα 3 χιλιάρικα και να αφήσει τα δικαστήρια στην ησυχία τους. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Η ασφαλιζόμενη αξία ήταν αυτή γιατί ο μπάρμπας ξέχασε ή δεν θεώρησε σημαντικό να την μειώσει. Αν το έβαζε αγγελία για πούλημα πόσο θα το έδινε? 3800? Χλωμό το κόβω. 

Πες του να πιέσει λίγο μπας και ανέβει εκεί γύρω στα 3 χιλιάρικα και να αφήσει τα δικαστήρια στην ησυχία τους. 

Δεν έχει σημασία ποιά είναι η ασφαλιζόμενη αξία λέμε...

Αυτό έχει βάση ΜΟΝΟ στην ασφάλεια κλοπής/πυρός και μικτή που βάζει τους όρους η ασφαλιστική.

Στην αστική ευθύνη μπορεί η ασφαλιστική να δίνει 1000 και ο άλλος να ζητάει 10.000.

Αν δεν τα βρουν θα τους τα βρει το δικαστήριο με εκτιμητή-πραγματογνώμονα και όχι με υποτιθέμενες αγγελίες.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, kage είπε

Υ.Γ.  πρόσφατα κάποιος με bmw m3 δεν πήρε μια από κλοπη αξιας  90κ γιατί λεει του το κλέψανε έξω από επιχείρηση τ χωρίς καμερες κτλ αρα λογω πιθανου δολου..

Πραγματι. Δεν πηρε μια απο κλοπή, επειδη το ειπαν 3 δικαστηρια. Πρωτοδικα, Εφετείο, Αρειος Παγος.
3 δικαστηρια που στις 999/1000 περιπτωσεις το σκεπτικο τους ειναι "ασφαλιστικη εταιρια??? γαμηστες τους!". Οτι ακριβως νοοτροπια υπαρχει σε ολη την ελληνικη κοινωνια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...