Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Βοηθήστε με να καταλάβω:

Οδηγός αυτοκινητου, τρακάρει με σαφη δικη του υπαιτιότητα (παραβιαση στοπ), άλλο αυτοκινητο.

Το αυτοκινητο του θυματος, 15ετίας, παθαίνει μια Α ζημιά που το Β συνεργείο τη κοστολογεί με 2.500 ευρω (παράδειγμα δινω)

Η ασφαλιστική λοιπόν του θήτη, υποστηρίζει πως η ζημιά ξεπερνάει τη τωρινη αξία του αυτοκινήτου, άρα δε θα πληρωσει.

Ο δικηγόρος του θυματος, προτεινει να πανε δικαστικά και κάποια στιγμη θα πάρει τα χρηματα της ζημιάς και θα πληρωσει η ασφάλεια τα έξοδα του δικαστηριου. Βέβαια αυτο θέλει χρονο και χρήμα. Επίσης του πρότεινε να μεταβιβάσει το αυτοκίνητο, ωστε να λάβει απ την ασφάλεια (τη δική του πλέον), την τωρινη αξία του αυτοκινητου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Επειδη αυτο συνέβει σε πολυ κοντινο μου άνθρωπο (δεν ψευδεται) και επειδη αδυνατω να πιστέψω οτι έτσι λειτουργει ο νόμος, μήπως κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά στη παραπάνω ιστορία? 

 

Δημοσ.

Δε παει ακριβως ετσι. Εαν η ζημια ειναι πανω απο την αξια του αυτοκινητου (που και η αξια αυτη καθαυτη ειναι συζητησιμη με τις ασφαλιστικές), η ασφαλιστικη εχει το δικαιωμα να μη του το φτιαξει και να τον αποζημιωσει στην αξια του αυτοκινητου. Σε αυτη τη περίπτωση, η ασφαλιστικη θα του υποδειξει που να μεταβιβασει το αυτοκινητο (το μεταπωλουν) - εδω υπαρχει η δυνατότητα να το μεταπωλησει αυτος καπου και να εισπραξει το υπολοιπο αλλα παντα σε εγγραφη συνενοηση με την ασφαλιστικη.

Εαν δε συμφωνει με την αποζημιωση ολικης, τοτε ναι παει δικαστικα, αλλα σε πρωτη φάση καλο ειναι να μιλησει ο δικηγορος με την ασφαλιστικη μπας και τους πιεσει και αλλαξουν γνώμη ειτε για μεγαλυτερη αξία είτε για επισκευη (χλωμο εαν οντως θα κοστισει παραπανω απο την αξια του οχηματος)

  • Like 4
Δημοσ.

Οταν το αυτοκίνητο εχει ενα χιλιάρικο πως η ασφάλεια θα σου δώσει 2,5 για το τρακάρισμα.

Δυο δρόμους εχεις, ή παίρνεις αυτά που σου προτείνει η ασφάλεια ή πας δικαστικά 

  • Like 1
Δημοσ.

@paylidisάρα ουσιαστικά, η ασφαλιστική έχει το δικαίωμα να μη σου φτιάξει το αμάξι δηθεν επειδη κοστιζει περισσότερο από την αξία. 

Αυτο με τις αξίες @NikosKallitheaδε το πολυκαταλαβαινω να πω την αληθεια. Οκ καταλαβαίνω πως το να έχεις ένα ερειπιο που ισα ισα κινειται, εννοειται οτι δεν τρέχει και κάτι, αλλά εδω μιλάμε για αυτοκινητο που ο άνθρωπος το ειχε κουκλί. Στο φινάλε, τη μια μέρα έχεις αμαξι και κάνεις τη δουλειά σου, την άλλη δεν έχεις.

Από τα συμφραζόμενα καταλαβαίνω πως εφοσον τρακάρει κάποιος, υπάρχει μεγάλη πιθανοτητα να μη φτιαχτει το αμάξι του, επειδη έπεσε η αγοραστικη αξία του αμαξιού.

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, pontez2 είπε

@paylidisάρα ουσιαστικά, η ασφαλιστική έχει το δικαίωμα να μη σου φτιάξει το αμάξι δηθεν επειδη κοστιζει περισσότερο από την αξία. 

Αυτο με τις αξίες @NikosKallitheaδε το πολυκαταλαβαινω να πω την αληθεια. Οκ καταλαβαίνω πως το να έχεις ένα ερειπιο που ισα ισα κινειται, εννοειται οτι δεν τρέχει και κάτι, αλλά εδω μιλάμε για αυτοκινητο που ο άνθρωπος το ειχε κουκλί. Στο φινάλε, τη μια μέρα έχεις αμαξι και κάνεις τη δουλειά σου, την άλλη δεν έχεις.

Από τα συμφραζόμενα καταλαβαίνω πως εφοσον τρακάρει κάποιος, υπάρχει μεγάλη πιθανοτητα να μη φτιαχτει το αμάξι του, επειδη έπεσε η αγοραστικη αξία του αμαξιού.

ναι μεν αλλα, ξαναλεω... Ναι εχει το δικαιωμα να σου πει δεν αξιζει να στο φτιαξω και εσυ εχεις το δικαιωμα να τους πιεσεις/κυνηγησεις/πας δικαστικά... και να παρεις ισως τελικα και παραπανω απο ότι αξιζει για την ενδεχόμενη ταλαιπωρία σου εφοσον εχεις καλο δικηγόρο και υπομονη (γιατι θα παρει ευκολα 2 χρονια η υποθεση).

Εαν ο ιδιοκτήτης μπορει να αποδειξει οτι πχ το αυτοκινητο αξιζε παραπανω απο τα 3000 που εχει ως οριο η ασφαλιστικη (γιατι οταν ειναι πανω απο ενα ποσοστο της αξιας η ζημια - αν θυμαμαι καλα 80% αλλα ισως και 60, παει ολική), τότε μπορει να διεκδικήσει παραπανω. Οι ασφαλιστικες μπαινουν σε ειδικες πλατφόρμες με αξίες αλλα και στο car.gr κλπ και κοιτανε αξια, εαν το φθηνότερο αντιστοιχο εχει 2000 ακομα και κουκλα να το εχει αυτος, αρχικα απο εκει θα ξεκινησουν... στη πορεία και με πίεση δικηγόρου μπορει να ανεβουν και να τα βρουν καπου κοντα στη πραγματικη αξια του οχηματος...

η ερωτηση που εγινε ειναι καλή, για τι αξια το ειχε ασφαλισμένο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε όλα τα ασφαλιστήρια που ξέρω η ασφαλιστική είναι υποχρεωμένη να επαναφέρει ένα αυτοκίνητο στην εμπορική αξία πριν το ατύχημα. 

Προφανως αν δεν την συμφέρει η επισκευή το αποζημιώνει με την τρέχουσα εμπορική του αξία. 

Για τυχόν διαφωνίες στα δικαστήρια αλλά δύσκολο έως αδύνατο για κάτι πιο καλό. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pontez2 είπε

Από τα συμφραζόμενα καταλαβαίνω πως εφοσον τρακάρει κάποιος, υπάρχει μεγάλη πιθανοτητα να μη φτιαχτει το αμάξι του, επειδη έπεσε η αγοραστικη αξία του αμαξιού.

Για την ακρίβεια η πιθανότητα να μην φτιαχτεί αυξάνεται εφόσον η ασφαλιστική θεωρεί οτι η αξία επισκευής πλησιάζει η υπερβαίνει την εκτιμώμενη-κατά τους ίδιους-εμπορική αξία του οχήματος.

Το πρόβλημα ξεκινάει όταν η αξία αυτή είναι πολύ χαμηλότερη της πραγματικής εμπορικής αξίας (σύνηθες) και πρέπει να μπεις στη διαδικασία να πιέσεις για να αλλάξει προς τα πάνω ωστέ να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί με αντίστοιχο και όχι με κάποιο κουφάρι ξεχασμένο σε κάποια αγγελία αμφιβόλου γνησιότητας.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

θα πας δικαστικώς και θα δικαιωθείς. Πριν καν φτασεις στα δικαστήρια θα επικοινωνήσει η ασφαλιστική για συμβιβασμό. 

  • Like 7
Δημοσ.

Δείτε και την αξία στο συμβόλαιο για την οποία έχει ασφαλιστεί το αυτοκίνητο. Όποια είναι αυτή, ο φίλος θα πάρει ΜΕΧΡΙ τόσο (γι' αυτό και χτυπιέμαι κάθε φορά να βάζετε ρεαλιστικές αξίες, και όχι όσο θέλει η ασφαλιστική ;)). Φυσικά, εάν σε ένα αυτοκίνητο τρέχουσας εμπορικής αξίας 15Κ ο φίλος έχει κάνει συμβόλαιο για 5Κ, θα πάρει αυτά και θα πει κι ευχαριστώ. Εάν έχει κάνει συμβόλαιο για 15Κ, πάλι η ασφαλιστική θα προσπαθήσει για (πολύ) λιγότερα, αλλά εκεί υπάρχει και η νομική οδός.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τι σχέση έχει πόσο το έχει ασφαλίσει ,αν το έχει ασφαλίσει για κλοπή-μικτή κλπ,με το τι θα πάρει απο την ασφάλεια του άλλου οδηγού;

Αυτό ακριβώς!

Η πυρός/κλοπής ή μικτή που μπορεί να έχει το όχημα έχει εντελώς διαφορετικούς όρους αποζημίωσης από την αστικής ευθύνης του άλλου.

Πχ στις παραπάνω στο 99% των περιπτώσεων υπάρχει ρήτρα παλαιότητας στην αποζημίωση, αντιθέτως στην αστικής ευθύνης κάτι τέτοιο δεν υπάρχει (ασχέτως αν οι ασφαλιστικές προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο).

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Δημοσ.
35 minutes ago, Ukforthemoment said:

Τι σχέση έχει πόσο το έχει ασφαλίσει ,αν το έχει ασφαλίσει για κλοπή-μικτή κλπ,με το τι θα πάρει απο την ασφάλεια του άλλου οδηγού;

Ναι, βλακεία είπα (από συνήθεια :P). Η αστική ευθύνη για ζημιές είναι πάνω από μύριο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...