Προς το περιεχόμενο

Ρανταρ ταχυτητας στην εθνικη οδο


alexander098

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι ανάγκη να είναι άδειος ο δρόμος για να πας με 130, ούτε όλοι οι οδηγοί έχουν τη δική σου άποψη για τις αλλαγές λωρίδας.

Πήγαινε εσύ με 115 και άσε εμένα να πηγαίνω με 130 αλλάζοντας λωρίδες συχνότερα από ότι εσύ.

Εκτός βέβαια αν αποκτήσω ηλεκτρικό, τότε αναγκαστικά θα πηγαίνω με max 110 γιατί αλλιώς θα χάσω περισσότερο χρόνο (και χρήμα φυσικά) στις φορτίσεις από όσο θα κερδίζω ταξιδεύοντας με μεγαλύτερη ταχύτητα, αυτό ήταν το point μου.

Κανε ο,τι θες, μονο μην ερθεις και μου κολλησεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Ποιος μπορεί να φταίει για το δυστύχημα όμως? αυτός που πηγαίνει με 200? αυτός που πηγαίνει με 70 στην αριστερή? οι δρόμοι?

Γιατί και στην Autobahn πάνε με 300 πχ άρα δεν φταίει πάντα η υψηλή ταχύτητα για τα τροχαία. Αν οι κάμερες στέλνουν κλήσεις και "στα ζώα μου αργά" στην αριστερή καλώς

Η Ελλάδα δεν έχει οδηγική παιδεία για υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό.Θα γίνονται πολλά τροχαία,αν είχαμε το σύστημα της Γερμανίας.
Το βλέπεις καθημερινά που η πλειοψηφία κινείται αποκλειστικά στη μεσαια.

Χθες γυρνώντας Θεσσαλονίκη,η δεξιά παντελώς άδεια,χαίβάνι στη μεσαια με 110-120,εγώ έρχομαι από δεξιά,εκεί κινούμαι πάντα όταν δεν εχει κίνηση,τον πλησιάζω,μπαίνω μεσαία,από αριστερά πήγαιναν οι γρήγοροι,του παίζω φώτα να πάει στη δεξιά,η οποία ξαναλέω εντελως άδεια,τίποτα,ξανά φώτα,τίποτα,κόρνα,τίποτα.Τελικά τον πέρασα από δεξιά και με έβριζε κιόλας.Έχω δει και λεωφορεία και φορτηγά στη μεσαία,ενώ η δεξιά είναι άδεια.

Μιας και ανέφερες την Autobahn,εκεί θα έτρωγε 80 ευρώ πρόστιμο και έναν πόντο,για παρεμπόδιση κυκλοφορίας.Και με 200 να παει ο αλλος,όταν η δεξιά είναι άδεια,οδηγεί εκεί.

Τελος οι υψηλές ταχύτητες δεν έχουν την αποκλειστική ευθύνη για ένα τροχαίο,είναι όμως η βασική αιτία για να αποβεί ένα τροχαίο θανατηφόρο.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, jmmys είπε

 

Χθες γυρνώντας Θεσσαλονίκη,η δεξιά παντελώς άδεια,χαίβάνι στη μεσαια με 110-120,εγώ έρχομαι από δεξιά,εκεί κινούμαι πάντα όταν δεν εχει κίνηση,τον πλησιάζω,μπαίνω μεσαία,από αριστερά πήγαιναν οι γρήγοροι,του παίζω φώτα να πάει στη δεξιά,η οποία ξαναλέω εντελως άδεια,τίποτα,ξανά φώτα,τίποτα,κόρνα,τίποτα.Τελικά τον πέρασα από δεξιά και με έβριζε κιόλας.Έχω δει και λεωφορεία και φορτηγά στη μεσαία,ενώ η δεξιά είναι άδεια.

Η αριστερή λωρίδα  χρησιμοποιείται για  προσπέραση.
120 είναι το ανώτατο όριο στην εθνική δεν το βλέπω  παράλογο να κινείται καποιος στην μεσαία με ταχύτητα 120, δεν πάει καθόλου αργά για τα ελληνικά όρια ταχύτητας,  συνήθως στην δεξιά πάνε αυτοί που κινούνται  αρκετά κάτω από το όριο ταχύτητας πχ 80-100.

Εφοσον ήταν άδειος π δρόμος  οκ θα μπορούσε να κινείται και στην δεξιά αλλά και εσυ θα μπορούσες απλά να βγεις  αριστερά να κανείς την προσπέραση σου και να φύγεις εφόσον ήταν άδειος ο δρόμος,  αντί πας στην μεσαία και να παίζεις τα φώτα στον μπροστινό για να αλλάξει ντε και καλά λωρίδα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 3
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Ηαριστερή λωρίδα είναι να χρησιμοποιείται για  προσπέραση.
120 είναι το ανώτατο όριο στην εθνική δεν το βλέπω  παράλογο να κινείται καποιος στην μεσαία με ταχύτητα 120, δεν πάει καθόλου αργά για τα ελληνικά όρια ταχυτγτς,  συνήθως στην δεξιά πάνε αυτοί που κινούνται με ταχύτητας αρκετά κάτω από το όριο ταχύτητας πχ 80-100.

Εφοσον ήταν άδειος π δρόμος  οκ θα μπορούσε να κινείται και στην δεξιά αλλά και εσυ θα μπορούσες απλά να βγεις  αριστερά να κανείς την προσπέραση σου και να φύγεις εφόσον ήταν άδειος ο δρόμος,  αντί πας στην μεσαία και να παίζεις τα φώτα στον μπροστινό για να αλλάξει ντε και καλά λωρίδα.

Αν το θέτεις έτσι,τότε όταν η δεξιά είναι άδεια,είναι υποχρεωμένος να κινείται εκεί,όχι απλά θα μπορούσε.

https://www.glavopoulos.com/kok-016/

Επειδη αναφέρθηκε η γερμανική Autobahn,όπου σε παρα πολλά σημεία της δεν υπάρχει όριο ταχύτητας,εξήγησα γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό για Ελλάδα,επειδή πολύ απλά δεν ξέρουμε πως να οδηγούμε σε εθνική οδό με 3 λωρίδες.Νομίζουμε δηλαδή ότι η δεξιά είναι μόνο για αργά οχήματα,και στριμωχνόμαστε σε 2 αντί για 3 λωρίδες.

Και εξήγησα επίσης ότι αυτό που έκανε ο τύπος,αν το έκανε στην Autobahn,θα τον τραβούσε η τροχαία στην επόμενη παρκίδα και θα του έριχνε το πρόστιμο.

Δες το παρακάτω βίντεο.

Έχει πολλά παρόμοια.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια χαρά είναι τα όρια στις Εθνικές Οδούς, ειδικά στην Αθηνών - Πατρών θα έλεγα ότι είναι και υπερβολή το 130 με τις τόσες στροφές που έχει.

Να ενεργοποιηθούν οι κάμερες και να εφαρμοστούν και τυχαίοι έλεγχοι όπως γινόταν παλιά, όλα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες ανθρώπων που δεν έχουν καμία αίσθηση της επικινδυνότητας και τους βλέπεις να πηγαίνουν με 200 με αμάξια 20ετίας σε δρόμους ελληνικούς.

Αν θέλουν thrilling εμπειρίες να πάνε στο Nürburgring να κάνουν 1 γύρο, να τους φύγει το σκατό από την αδρεναλίνη, τόσο που δε θα αντέξουν πάνω από 2-3 γύρους να κάνουν. Και μήπως καταλάβουν κιόλας ότι δε σκαμπάζουν μια στην οδήγηση, όταν θα τους προσπερνάνε οι γερμανοί με επαγγελματικά βανάκια από τα αριστερά στο χαλαρό.

 

Επεξ/σία από Hik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αν το θέτεις έτσι,τότε όταν η δεξιά είναι άδεια,είναι υποχρεωμένος να κινείται εκεί,όχι απλά θα μπορούσε.

https://www.glavopoulos.com/kok-016/

Επειδη αναφέρθηκε η γερμανική Autobahn,όπου σε παρα πολλά σημεία της δεν υπάρχει όριο ταχύτητας,εξήγησα γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό για Ελλάδα,επειδή πολύ απλά δεν ξέρουμε πως να οδηγούμε σε εθνική οδό με 3 λωρίδες.Νομίζουμε δηλαδή ότι η δεξιά είναι μόνο για αργά οχήματα,και στριμωχνόμαστε σε 2 αντί για 3 λωρίδες.

Και εξήγησα επίσης ότι αυτό που έκανε ο τύπος,αν το έκανε στην Autobahn,θα τον τραβούσε η τροχαία στην επόμενη παρκίδα και θα του έριχνε το πρόστιμο.

Δες το παρακάτω βίντεο.

Έχει πολλά παρόμοια.

 

Δεν ξέρω εάν είναι υποχρεωμένος να κινείται με 120 τέρμα δεξιά και κάνει παρανομία κινούμενος στην μεσαία , ειδικά από την στιγμή που ο δομος είναι αδειος οπωσ λες και η γρήγορη αριστερή λωρίδα είναι άδεια,δεν το γνωρίζω.

Θεωρητικα παντως εάν πηγαίνε με 120 που είναι και το ανώτατο επιτρέπτο και ήθελες να προσπεράσεις, εσυ ήσουν σίγουρα παράνομος γιατι πήγαινες πάνω από το ανώτατο επιτρεπτό  όριο ταχύτητας.

Αυτό που λέω είναι ότι εσυ θα μπορούσες απλά να βγάλεις φλας, να βγεις αριστερά που είναι η γρήγορη λωρίδα προσπέρασης από το να πας πίσω του την μεσαία και να του παίζεις φώτα για να πάει ντε και καλά δεξιά, ενώ την αριστερή την είχες όλη δίκια σου.

Ακόμη και ατύχημα θα μπορούσες να προκαλέσεις με τον τρόπο που το χειρίστηκες.

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Δεν ξέρω εάν είναι υποχρεωμένος να κινείται με 120 τέρμα δεξιά και κάνει παρανομία κινούμενος στην μεσαία , ειδικά από την στιγμή που ο δομος είναι αδειος οπωσ λες και η γρήγορη αριστερή λωρίδα είναι άδεια,δεν το γνωρίζω.

Θεωρητικα παντως εάν πηγαίνε με 120 που είναι και το ανώτατο επιτρέπτο και ήθελες να προσπεράσεις, εσυ ήσουν σίγουρα παράνομος γιατι πήγαινες πάνω από το ανώτατο επιτρεπτό  όριο ταχύτητας.

Αυτό που λέω είναι ότι εσυ θα μπορούσες απλά να βγάλεις φλας, να βγεις αριστερά που είναι η γρήγορη λωρίδα προσπέρασης από το να πας πίσω του την μεσαία και να του παίζεις φώτα για να πάει ντε και καλά δεξιά, ενώ την αριστερή την είχες όλη δίκια σου.

Ακόμη και ατύχημα θα μπορούσες να προκαλέσεις με τον τρόπο που το χειρίστηκες.

 

Ξαναδιάβασε τι έγραψα.Και διάβασε το άρθρο του ΚΟΚ που παρέθεσα.Και ξαναδές το βίντεο.

Η αριστερή δεν ήταν άδεια,ήταν γεμάτη με αμάξια που πήγαιναν 130+.Εγώ είχα στον πιλότο 120.Η δεξιά ήταν εντελως άδεια.Μόνο εγώ ημουν.Ήταν όλοι μεσαια και αριστερή.

Γιαυτο είπα ότι αν είχαμε το γερμανικό σύστημα χωρίς όριο ταχύτητας,θα ήταν καταστροφικό εδώ.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, jmmys είπε

.Η αριστερή δεν ήταν άδεια,ήταν γεμάτη με αμάξια που πήγαιναν 130+.

Τότε θα έπρεπε να πιάσει δεξιά εφόσον ήταν άδεια να σε διευκολυνει. Παντως μιας και ανέφερες  τα περί   πρόστιμων, καταλαβαίνεις ότι όλοι οι γρηγοροι αριστερά  των 130+ ήταν για πρόστιμο Ε; Απλά το αναφέρω… 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Τότε θα έπρεπε να πιάσει δεξιά εφόσον ήταν άδεια να σε διευκολυνει. Παντως μιας και ανέφερες   πρόστιμα ξέρεις όλοι οι τις δεξιάς των 130+ ήταν για πρόστιμο Ε; Απλά το αναφέρω… 

Αυτό εξηγώ.Και ακριβως για αυτό πέφτει πρόστιμο στην Autobahn.Και δυστηχως η πλειοψηφία είναι έτσι.Δεν το βλέπεις σε εθνική οδό με 3 λωρίδες;
Σκεψου λοιπον να μην υπήρχε όριο ταχύτητας,όπως Γερμανία.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τα λέτε, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική και πολύ χειροτερη.

Κάθε μέρα όπως και πολλοί άλλοι, κινουμαστε στην Αττική οδό. Τον τελευταίο ενά με ενάμιση χρόνο (μπορεί και περισσότερο), οι νταλίκες, φορτηγά και πούλμαν βεβαιώς, οδηγούν σχεδόν αποκλειστικά στην μεσαία λωρίδα με 90-100 το πολύ, αντί να είναι δεξιά. Οπότε δεν μπορώ να πηγαίνω με 110 στην μεσαία, κινδυνέυω να σκοτωθώ ή να προκαλέσω ατύχημα. Στην αριστερή για να βγεις πρέπει να είσαι έτοιμος για παν ενδεχόμενο αφού κάτω απο 130 δεν πάει κανένας... Πότε θα βγεί η τροχαία να μαζέψει διπλώματα απο αυτούς τους επαγγελματίες "δυνητικά" δολοφόνους της ασφάλτου;

Πραγματικά πιστεύω ότι από τύχη επιστρέφουμε σπίτι πολλές φορές...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, jmmys said:

Η Ελλάδα δεν έχει οδηγική παιδεία για υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό.Θα γίνονται πολλά τροχαία,αν είχαμε το σύστημα της Γερμανίας.
Το βλέπεις καθημερινά που η πλειοψηφία κινείται αποκλειστικά στη μεσαια.

Χθες γυρνώντας Θεσσαλονίκη,η δεξιά παντελώς άδεια,χαίβάνι στη μεσαια με 110-120,εγώ έρχομαι από δεξιά,εκεί κινούμαι πάντα όταν δεν εχει κίνηση,τον πλησιάζω,μπαίνω μεσαία,από αριστερά πήγαιναν οι γρήγοροι,του παίζω φώτα να πάει στη δεξιά,η οποία ξαναλέω εντελως άδεια,τίποτα,ξανά φώτα,τίποτα,κόρνα,τίποτα.Τελικά τον πέρασα από δεξιά και με έβριζε κιόλας.Έχω δει και λεωφορεία και φορτηγά στη μεσαία,ενώ η δεξιά είναι άδεια.

Μιας και ανέφερες την Autobahn,εκεί θα έτρωγε 80 ευρώ πρόστιμο και έναν πόντο,για παρεμπόδιση κυκλοφορίας.Και με 200 να παει ο αλλος,όταν η δεξιά είναι άδεια,οδηγεί εκεί.

Τελος οι υψηλές ταχύτητες δεν έχουν την αποκλειστική ευθύνη για ένα τροχαίο,είναι όμως η βασική αιτία για να αποβεί ένα τροχαίο θανατηφόρο.

Επί της ευκαιρείας, στα γερμανικά autobahns το όριο είναι 130 Km/h. Εκεί είναι πολύ αυστηρότερα απ' ότι εδώ και μάλιστα σε κινηγούν και με οχήματα που δεν έχουν κανένα χαρακτηρηστικό αστυνομίας.

https://www.german-way.com/travel-and-tourism/driving-in-europe/driving/autobahn/driving-on-the-autobahn/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Επί της ευκαιρείας, στα γερμανικά autobahns το όριο είναι 130 Km/h. Εκεί είναι πολύ αυστηρότερα απ' ότι εδώ και μάλιστα σε κινηγούν και με οχήματα που δεν έχουν κανένα χαρακτηρηστικό αστυνομίας.

https://www.german-way.com/travel-and-tourism/driving-in-europe/driving/autobahn/driving-on-the-autobahn/

57% των Autobahn είναι χωρίς όριο ταχύτητας.Και ναι υπάρχουν πάρα πολλά συμβατικά οχήματα,με κάμερες που καταγράφουν.Εκεί φυσικά δεν μπαστακωνονται στη μεσαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, jmmys said:

Η Ελλάδα δεν έχει οδηγική παιδεία για υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό.Θα γίνονται πολλά τροχαία,αν είχαμε το σύστημα της Γερμανίας.
Το βλέπεις καθημερινά που η πλειοψηφία κινείται αποκλειστικά στη μεσαια.

Χθες γυρνώντας Θεσσαλονίκη,η δεξιά παντελώς άδεια,χαίβάνι στη μεσαια με 110-120,εγώ έρχομαι από δεξιά,εκεί κινούμαι πάντα όταν δεν εχει κίνηση,τον πλησιάζω,μπαίνω μεσαία,από αριστερά πήγαιναν οι γρήγοροι,του παίζω φώτα να πάει στη δεξιά,η οποία ξαναλέω εντελως άδεια,τίποτα,ξανά φώτα,τίποτα,κόρνα,τίποτα.Τελικά τον πέρασα από δεξιά και με έβριζε κιόλας.Έχω δει και λεωφορεία και φορτηγά στη μεσαία,ενώ η δεξιά είναι άδεια.

Μιας και ανέφερες την Autobahn,εκεί θα έτρωγε 80 ευρώ πρόστιμο και έναν πόντο,για παρεμπόδιση κυκλοφορίας.Και με 200 να παει ο αλλος,όταν η δεξιά είναι άδεια,οδηγεί εκεί.

Τελος οι υψηλές ταχύτητες δεν έχουν την αποκλειστική ευθύνη για ένα τροχαίο,είναι όμως η βασική αιτία για να αποβεί ένα τροχαίο θανατηφόρο.

όλη η νοοτροπία του ελληνάρα κάγκουρα οδηγου σε 1  post.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...