Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετα απο προσατο ταξιδι, μου γεννηθηκε η εξης απορια. Διαβασα αρκετα αρθρα, τα οποια ολα ανεβηκαν την ιδια περιοδο, οτι η εθνικη θα εξοπλιστει με ρανταρ. Ισχυει; Εχει λαβει καποιος μπιλιετο;

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, alexander098 είπε

Μετα απο προσατο ταξιδι, μου γεννηθηκε η εξης απορια. Διαβασα αρκετα αρθρα, τα οποια ολα ανεβηκαν την ιδια περιοδο, οτι η εθνικη θα εξοπλιστει με ρανταρ. Ισχυει; Εχει λαβει καποιος μπιλιετο;

Ρανταρ με φωτογραφια εννοεις . Ε ναι υπαρχουν εδω και χρονια και εχουν ερθει σε αρκετους κλησεις . Ποια εθνικη απ ολες εννοεις ομως .

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 2MM είπε

Ρανταρ με φωτογραφια εννοεις . Ε ναι υπαρχουν εδω και χρονια και εχουν ερθει σε αρκετους κλησεις . Ποια εθνικη απ ολες εννοεις ομως .

Στη διαδρομη αθηνα-θεσσαλονικη

Δημοσ.
20 minutes ago, Doc_Chaos_81 said:

Τα όρια ταχύτητας είναι μια χαρά στην εθνική οδό ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Αν έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ναι.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Καλώς να έρθουν, δεν μπορεί κάποιος να τρέχει με 180-200km/h μπορεί να.προκαλεσει δυστύχημα. 

  • Like 11
Δημοσ.
1 hour ago, Doc_Chaos_81 said:

Τα όρια ταχύτητας είναι μια χαρά στην εθνική οδό ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Όταν πας με. Μηχανή με 180 μαζεύεις αρκετές

Δημοσ.
11 minutes ago, Ntinaras said:

Εσυ τι εχεις? V12?

Μπα, i4 έχω.

Στην αυτονομία αναφερόμουν, στα ηλεκτρικά η ήδη χαμηλή κυριολεκτικά πατώνει αν δεν τα πηγαίνεις πιο αργά από τα όρια των αυτοκινητόδρομων.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tzitzikas2 είπε

Καλώς να έρθουν, δεν μπορεί κάποιος να τρέχει με 180-200km/h μπορεί να.προκαλεσει δυστύχημα. 

Ποιος μπορεί να φταίει για το δυστύχημα όμως? αυτός που πηγαίνει με 200? αυτός που πηγαίνει με 70 στην αριστερή? οι δρόμοι?

Γιατί και στην Autobahn πάνε με 300 πχ άρα δεν φταίει πάντα η υψηλή ταχύτητα για τα τροχαία. Αν οι κάμερες στέλνουν κλήσεις και "στα ζώα μου αργά" στην αριστερή καλώς

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μπα, i4 έχω.

Στην αυτονομία αναφερόμουν, στα ηλεκτρικά η ήδη χαμηλή κυριολεκτικά πατώνει αν δεν τα πηγαίνεις πιο αργά από τα όρια των αυτοκινητόδρομων.

100-130 ειναι μια χαρα για ταξιδι, ειδικα αν εχεις ACC.

Δημοσ.
2 minutes ago, Ntinaras said:

100-130 ειναι μια χαρα για ταξιδι, ειδικα αν εχεις ACC.

Τα 130 πλησιάζουν στο "μια χαρά", τα 100 όμως σε αυτοκινητόδρομο είναι για να βαράς ενέσεις, έχεις δεν έχεις ACC.

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τα 130 πλησιάζουν στο "μια χαρά", τα 100 όμως σε αυτοκινητόδρομο είναι για να βαράς ενέσεις, έχεις δεν έχεις ACC.

Δεν ειναι παντα αδειος ο δρομος ωστε να πηγαινεις με 130.

Και απο το να αλλαζω λωριδες καθε 1 λεπτο για να παω με 130 αντι για 115, μου ειναι προτιμοτερο να εχω μια σταθερη λωριδα για ωρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, Ntinaras said:

Δεν ειναι παντα αδειος ο δρομος ωστε να πηγαινεις με 130.

Και απο το να αλλαζω λωριδες καθε 1 λεπτο για να παω με 130 αντι για 115, μου ειναι προτιμοτερο να εχω μια σταθερη λωριδα για ωρα.

Δεν είναι ανάγκη να είναι άδειος ο δρόμος για να πας με 130, ούτε όλοι οι οδηγοί έχουν τη δική σου άποψη για τις αλλαγές λωρίδας.

Πήγαινε εσύ με 115 και άσε εμένα να πηγαίνω με 130 αλλάζοντας λωρίδες συχνότερα από ότι εσύ.

Εκτός βέβαια αν αποκτήσω ηλεκτρικό, τότε αναγκαστικά θα πηγαίνω με max 110 γιατί αλλιώς θα χάσω περισσότερο χρόνο (και χρήμα φυσικά) στις φορτίσεις από όσο θα κέρδιζα ταξιδεύοντας με μεγαλύτερη ταχύτητα, αυτό ήταν το point μου.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...