Προς το περιεχόμενο

NordVPN με 100% cashback ως νέος πελάτης | Πακέτο 2 ετών (shoop.de) ΜΕΧΡΙ 29/10 [ΤΕΛΟΣ]


nikolaos13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες έχω ένα θεμα..τα λεφτά είναι έτοιμα για ανάληψη αλλά δεν με αφήνει..έχω βάλει τον λογαριασμό της Revolut αλλά μου ζητάει αυτό..γνωρίζεται τι είναι ;IMG_9193.jpeg.bd6ed6066a4af37b4272d39a75e8db1a.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πρέπει να περιμένεις 2 εργάσιμες να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία που έδωσες και μετά θα σου στείλουν άλλο mail ότι έγινε η μεταφορά και μετά από ακόμα  2 εργάσιμες θα τα δεις στο λογαριασμό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θέλω μια βοήθεια. 

Επειδή στην payzy δεν έχουν μπει αν και ήρθε το μαιλ την Δευτέρα. Αύριο λέω να τους τσαταρω, μπορεί κάποιος που τα πήρε να μου πει τι επωνυμία καταθέτη έβγαλε στην συναλλαγή; 

Για να έχω να τους δώσω παραπάνω στοιχεία εκτός από τον αριθμό συναλλαγής της shoop.. 

Επεξ/σία από wasd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμπλήρωσα και εγώ τα στοιχεία για την επιστροφή, μου ήρθε και email στις 08/01 οτι έχουν αποσταλεί τα χρήματα. Ακόμα και σήμερα δεν τα έχω λάβει σε Εθνική, και πηγα να ξαναμπω στο account μου να δω αν εχω καμια ενημέρωση εκεί και μου λέει οτι το acc είναι suspended λόγω multiple error logins ενω δεν έχω δοκιμάσει κάνενα login εδώ και μέρες. Που να έμπλεξα πάλι και πως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, antreasM77 είπε

συμπλήρωσα και εγώ τα στοιχεία για την επιστροφή, μου ήρθε και email στις 08/01 οτι έχουν αποσταλεί τα χρήματα. Ακόμα και σήμερα δεν τα έχω λάβει σε Εθνική, και πηγα να ξαναμπω στο account μου να δω αν εχω καμια ενημέρωση εκεί και μου λέει οτι το acc είναι suspended λόγω multiple error logins ενω δεν έχω δοκιμάσει κάνενα login εδώ και μέρες. Που να έμπλεξα πάλι και πως

Ακριβως το ιδιο εχω και εγω. Ιδια τραπεζα, ιδιες ημερομηνιες, ιδιο error. Δοκιμασα και με vpn τπτ. Εστειλα στο support τους και αναμενω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσυπογράφω. 

Ακριβώς όπως τα είπαν οι από πάνω. Να συμπληρώσω πως έκανα την διαδικασία forget password Και Έβγαζε παλι error. 

Έχω στείλει στο support και περιμένω και εγώ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ζήτησα το cash back σε paypal account.

Για να δούμε.

-------

Την επόμενη μέρα τελικά ήταν ήδη διαθέσιμα στο pp.

Επεξ/σία από turbat0s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, USS456 said:

Παίδες έχω ένα θεμα..τα λεφτά είναι έτοιμα για ανάληψη αλλά δεν με αφήνει..έχω βάλει τον λογαριασμό της Revolut αλλά μου ζητάει αυτό..γνωρίζεται τι είναι ;IMG_9193.jpeg.bd6ed6066a4af37b4272d39a75e8db1a.jpeg

Σε 2 μέρες θα ξεκλειδώσει και θα γράφει available. Τότε θα κάνεις το withdraw.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί

Όπως έγραψα έβαλα στοιχεία της payzy. Δευτέρα ήρθε το μαιλ ότι έγινε η πληρωμή από shoop αλλά ακόμα δεν έχουν φανεί. 

Πήγα να μπω στο shoop να δω τι γίνεται και με την πρώτη προσπάθεια έβγαλε ότι το account είναι locked γιατί έχω πολλά tries για login. Είχα μέρες να κάνω προσπάθεια οπότε δεν ισχύει. Προσπάθησα να κάνω forget password Και λαμβάνω error invalid token. Μετα απο αυτό, αν πάω να μπω στο account δεν βγάζει ότι είναι locked αλλά error please try again. 

Έχω στείλει από χθες στην φόρμα που έχουν στο shoop και δεν απαντούν. 

Το έχει συναντήσει κανείς ξανά στο παρελθόν; 

Επιπλέον, αν μπορεί κάποιος να δει τι όνομα εμφανίζεται στην επωνυμία καταθέτη για να μιλήσω με payzy μήπως βρουν κάτι. Από shoop στο mail που έστειλαν όταν έγινε η πληρωμή, δεν είχε κωδικό συναλλαγής. Μόνο ένα κωδικό reference για το δικό τους σύστημα όπως έγραφε. 

Έχετε και άλλοι πρόβλημα; 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε NordVPN με 100% cashback ως νέος πελάτης | Πακέτο 2 ετών (shoop.de) ΜΕΧΡΙ 29/10 [ΤΕΛΟΣ]
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
23 hours ago, wasd said:

Όπως έγραψα έβαλα στοιχεία της payzy. Δευτέρα ήρθε το μαιλ ότι έγινε η πληρωμή από shoop αλλά ακόμα δεν έχουν φανεί. 

Πήγα να μπω στο shoop να δω τι γίνεται και με την πρώτη προσπάθεια έβγαλε ότι το account είναι locked γιατί έχω πολλά tries για login. Είχα μέρες να κάνω προσπάθεια οπότε δεν ισχύει. Προσπάθησα να κάνω forget password Και λαμβάνω error invalid token. Μετα απο αυτό, αν πάω να μπω στο account δεν βγάζει ότι είναι locked αλλά error please try again. 

Έχω στείλει από χθες στην φόρμα που έχουν στο shoop και δεν απαντούν. 

Το έχει συναντήσει κανείς ξανά στο παρελθόν; 

Επιπλέον, αν μπορεί κάποιος να δει τι όνομα εμφανίζεται στην επωνυμία καταθέτη για να μιλήσω με payzy μήπως βρουν κάτι. Από shoop στο mail που έστειλαν όταν έγινε η πληρωμή, δεν είχε κωδικό συναλλαγής. Μόνο ένα κωδικό reference για το δικό τους σύστημα όπως έγραφε. 

Έχετε και άλλοι πρόβλημα; 

ακριβώς το ίδιο έκανε κ σε μένα..

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας κάνει την διαδικασία να επιστραφούν τα λεφτά και έδωσα τον λογαριασμό της Εθνικής μετά αντί να μπουν τα λεφτά έδειξε ότι τα έχουν στείλει το σύστημα τους αλλά μετά δεν μπορώ να μπω και στο σάιτ και ούτε λεφτά μπήκαν στον λογαριασμό μου. Τους έστειλα email ότι εάν δεν διοθρωθεί το πρόβλημα και δεν δω λεφτά θα ζητήσω τα λεφτά πίσω από το paypal

Άλλωστε πριν τα ζητήσω από το paypal πρέπει να έρθω σε επαφή μαζί τους υποτιθεται να διευθετηθεί το θέμα.

Θεωρητικά έχουν ένα δίκαιο και ένα άδικο.

Το δίκαιο είναι ότι σχεδόν όλοι δηλώσαμε άλλη χώρα για να γλυτώσουμε λεφτά από την επιστροφή.

Το άδικο που τους γυρνάει καπάκι είναι ότι εάν θεωρήσουν ότι κάτι δεν πήγε καλά μπορούν να ακυρώσουν την προσφορά άρα και την συνδρομή αλλά υποχρεούνται να γυρίσουν το ποσό όλο.  Αυτοί από μόνοι τους αυθαίρετα αποφασίζουν να μην γυρίσουν τα λεφτά και για να μην μπορούμε να τα ζητήσουμε μπλοκάρουν τους λογαριασμούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω δήλωσα κανονικά Ελλάδα για να αποφύγω τυχον μπλεξίματα τέτοιου τύπου αλλά τελικά κι εγώ στα ίδια είμαι. Ούτε φωνη ουτε ακροαση ως τώρα. Η μονη βλακεία μου ήταν οτι πλήρωσα απευθείας με την κάρτα μου και όχι μέσω Paypal, άρα δεν μπορώ να κάνω και κάτι. 

Μπείτε αφήστε τους αρνητικό feedback στο Trust Pilot μήπως τους ενεργοποιήσουμε κάπως 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...