Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η φάση είναι για καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Δεν ξέρω αν μπορεί να σταθεί η καταγγελία, αλλά το να έχουν πάρει τα λεφτά μας εδώ και 1-2 μήνες (εγώ αναφέρομαι στην iStorm) και να μην σου δίνουν καμία ημερομηνία, ούτε καν κάποιο διάστημα για το οποίο πρόκειται να παραλάβεις είναι αισχρό.

Επίσης το "αναμένεται σύντομα" που βάζουν στα site τους είναι παραπλανητικό όταν μιλάμε για 1-2-3 μήνες παράδοση και αν...

Τέλος, το γεγονός ότι δεν τηρείται η σειρά των παραδόσεων, καθώς και το γεγονός ότι στα καταστήματά τους εμφανίζονται ξαφνικά συσκευές (όταν κάποιοι περιμένουν μήνες) και οι οποίες δίνονται στον πρώτο τυχερό που θα βρεθεί είναι ανικανότητα αλλά και κοροιδία...

Φυσικά, η ακύρωση σημαίνει ότι τα λεφτά μας θα τα πάρουμε πίσω σε 14 μέρες. Που σημαίνει ότι, ούτως ή άλλως, αυτοί κερδισμένοι είναι, έχοντας ένα ποσό στα ταμεία τους για χ χρονικό διάστημα χωρίς να έχουν παραδόσει κανένα προιόν...

  • Like 3
Δημοσ.

Τηλεφωνησα χθες στην istorm για παραγγελια 20/9 pm nati 256, μετα απο 10 λεπτα αναμονη η κυρια θελοντας να με ξεπεταξει μου απαντησε πως δεν γνωριζει απολυτως τιποτα η εταιρεια ουτε καν εκτιμωμενο μηνα παραδωσης. Δηλαδη το εργο για προπαραγγελια Σεπτεμβριου βλεπω να συνεχιζεται και το 2024🤡

Δημοσ.

Εγώ πάλι νομίζω ότι δεν ασχολούνται καν! Σκεφτείτε τι διοικητικό κόστος έχει να έχεις έναν κατάλογο λίστας αναμονής, να παίρνεις τηλέφωνο και να σου λένε ότι δεν ενδιαφέρονται πλέον οι μισοί εξαυτων… Μπορεί να υπάρχει μικρό απόθεμα και να μην ασχολούνται καθημερινά με την λίστα…

Αληθεια, δεν το έχετε εντοπίσει και σε καφετέριες που γράφεσαι σε λίστα αναμονής, μέσα υπάρχουν 5-6 ελεύθερα τραπέζια κι οι σερβιτόροι δεν ασχολούνται καν, γιατί τρέχουν πανικόβλητοι; Κάτι τέτοιο μάλλον συμβαίνει κι εδώ…

Δημοσ.

Παιδια, ρωτησα την προηγουμενη εβδομαδα για παραγγελια 22/09 και μου ειπε ειμαι στην επομενη παραλαβη... Ελπιζω αυτην την εβδομαδα να παραλαβω

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Dimitrouladancer είπε

Εγώ πάλι νομίζω ότι δεν ασχολούνται καν! Σκεφτείτε τι διοικητικό κόστος έχει να έχεις έναν κατάλογο λίστας αναμονής, να παίρνεις τηλέφωνο και να σου λένε ότι δεν ενδιαφέρονται πλέον οι μισοί εξαυτων… Μπορεί να υπάρχει μικρό απόθεμα και να μην ασχολούνται καθημερινά με την λίστα…

Αληθεια, δεν το έχετε εντοπίσει και σε καφετέριες που γράφεσαι σε λίστα αναμονής, μέσα υπάρχουν 5-6 ελεύθερα τραπέζια κι οι σερβιτόροι δεν ασχολούνται καν, γιατί τρέχουν πανικόβλητοι; Κάτι τέτοιο μάλλον συμβαίνει κι εδώ…

Η διαφορά είναι ότι εδώ έχουν πάρει ήδη από πολλούς από εμάς κοντά στο 1,5 χιλιάρικο...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, isovitisgr είπε

Η φάση είναι για καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Δεν ξέρω αν μπορεί να σταθεί η καταγγελία, αλλά το να έχουν πάρει τα λεφτά μας εδώ και 1-2 μήνες (εγώ αναφέρομαι στην iStorm) και να μην σου δίνουν καμία ημερομηνία, ούτε καν κάποιο διάστημα για το οποίο πρόκειται να παραλάβεις είναι αισχρό.

Επίσης το "αναμένεται σύντομα" που βάζουν στα site τους είναι παραπλανητικό όταν μιλάμε για 1-2-3 μήνες παράδοση και αν...

Τέλος, το γεγονός ότι δεν τηρείται η σειρά των παραδόσεων, καθώς και το γεγονός ότι στα καταστήματά τους εμφανίζονται ξαφνικά συσκευές (όταν κάποιοι περιμένουν μήνες) και οι οποίες δίνονται στον πρώτο τυχερό που θα βρεθεί είναι ανικανότητα αλλά και κοροιδία...

Φυσικά, η ακύρωση σημαίνει ότι τα λεφτά μας θα τα πάρουμε πίσω σε 14 μέρες. Που σημαίνει ότι, ούτως ή άλλως, αυτοί κερδισμένοι είναι, έχοντας ένα ποσό στα ταμεία τους για χ χρονικό διάστημα χωρίς να έχουν παραδόσει κανένα προιόν...

Αυτό με τις ακυρώσεις είναι και για μένα φάουλ. Όταν ακυρώνεται μια παραγγελία και είναι διαθέσιμο, το δίνεις στον επόμενο στη σειρά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρότι έχω παραλάβει εδώ και μια βδομάδα, συνεχίζω και διαβάζω το θέμα έτσι από συνήθεια πλέον. 
Παιδιά το "κόλπο" είναι απλό. Όσοι έχετε κάνει προπαραγγελία και δεν έχετε πληρώσει, κάντε καινούργια παραγγελία τώρα πηγαίνοντας στο κατάστημα που θέλετε να παραλάβετε (ιδανικά μιλήστε με κάποιον υπεύθυνο εξηγώντας του την κατάσταση και αν έχετε τη δυνατότητα δώστε και μια προκαταβολή, τώρα θα βοηθήσει). Πιθανότατα θα παραλάβετε πολύ νωρίτερα, όπως συνέβη και με μένα (ειδικά αν δείτε κάποιο χρώμα διαθέσιμο στη σελίδα κάποιας αλυσιδας). Όσοι έχετε κάνει προπαραγγελια και πληρώσατε, μάθημα για την επόμενη φορά να μην εμπιστεύεστε ποτέ ξανα σε ελληνικές αλυσίδες τα λεφτά σας. Είτε πάρτε το από Amazon και ζητήστε τα λεφτά σας πίσω, είτε αναγκαστικά θα πρέπει να περιμένετε και να ανέχεστε την κοροϊδία τους. Περάσαμε οι περισσότεροι από αυτή τη φάση δυστυχώς και καταλαβαίνουμε πως είναι. 
Όπως και να έχει, ελπίζω του χρόνου να την πατήσουν πολύ λιγότεροι με την κοροϊδία των προπαραγγελιών. 

Επεξ/σία από alkis__7
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Maxpower71 είπε

Παιδια, ρωτησα την προηγουμενη εβδομαδα για παραγγελια 22/09 και μου ειπε ειμαι στην επομενη παραλαβη... Ελπιζω αυτην την εβδομαδα να παραλαβω

Πιθανότατα έτσι σου είπε για να σε ξεφορτωθεί. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρει σε τι φάση είναι, όπως δεν ξέρει και κανείς άλλος.

Δημοσ.

εμενα με πηραν εχθες μετα απο 2 μηνες (αν θυμαμαι καλα) απο document να μου πουν πως ηρθε η συσκευη που πήρα και αν θελω να την παραλαβω...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, isovitisgr είπε

Η φάση είναι για καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Δεν ξέρω αν μπορεί να σταθεί η καταγγελία, αλλά το να έχουν πάρει τα λεφτά μας εδώ και 1-2 μήνες (εγώ αναφέρομαι στην iStorm) και να μην σου δίνουν καμία ημερομηνία, ούτε καν κάποιο διάστημα για το οποίο πρόκειται να παραλάβεις είναι αισχρό.

Επίσης το "αναμένεται σύντομα" που βάζουν στα site τους είναι παραπλανητικό όταν μιλάμε για 1-2-3 μήνες παράδοση και αν...

Τέλος, το γεγονός ότι δεν τηρείται η σειρά των παραδόσεων, καθώς και το γεγονός ότι στα καταστήματά τους εμφανίζονται ξαφνικά συσκευές (όταν κάποιοι περιμένουν μήνες) και οι οποίες δίνονται στον πρώτο τυχερό που θα βρεθεί είναι ανικανότητα αλλά και κοροιδία...

Φυσικά, η ακύρωση σημαίνει ότι τα λεφτά μας θα τα πάρουμε πίσω σε 14 μέρες. Που σημαίνει ότι, ούτως ή άλλως, αυτοί κερδισμένοι είναι, έχοντας ένα ποσό στα ταμεία τους για χ χρονικό διάστημα χωρίς να έχουν παραδόσει κανένα προιόν...

Μην κάνεις το λάθος και πας να αναζητήσεις τον Δ/ντη του καταστήματος για την περίπτωση σου. Ααααααν τον βρεις, δε θα ασχοληθεί μαζί σου, εκτός και αν είσαι corporate πελάτης που τζιραρεις δεκάδες η και εκατοντάδες χιλιαδες ευρώ.. 😂

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Swtoskon είπε

οι premium partners ?????? 🤣🤡 για γελια. και εγω καπου εκει κοντα αρα τη πατήσαμε..

Είχαν τα εγκαίνια δεν μπορούσαν να ασχοληθούν και με τις παραγγελίες μας ! Πόσα να κάνουν πια 😂

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα! Παραγγελία από iStorm 1/11 15 PM Blue 256 και επιλογή πληρωμής με δόσεις. Μου στείλανε προχτές email ότι είναι διαθέσιμο και πρέπει να προχωρήσω σε εξόφληση, είτε με τραπεζική κατάθεση είτε μέσω ενός link που θα μου στείλουν εκ νέου για εξόφληση μέσω κάρτας. Το κινητό θα ήταν δεσμευμένο στο όνομά μου για δύο μέρες. Αν δεν έπαιρναα τηλέφωνο (εφόσον πέρασε μία ολόκληρη μέρα και δεν είχα λάβει κάποια απάντηση) , είμαι σχεδόν σίγουρη ότι θα το είχα "χάσει". Τουλάχιστον στείλανε έτοιμη την πληρωμή (με τον αριθμό των δόσεων που επιθυμούσα) και προχώρησε. Καλές παραλαβές σε όλους μας! :)

Δημοσ.

Με κάλεσαν χθες από το πλαίσιο για προ-παραγγελία που είχε γίνει από τις πρώτες μέρες χωρις προκαταβολή (τους είπα μερικά γαλλικά μιας και είχα παραλάβει από φυσικό κατάστημα άλλης αλυσίδας πριν 15 μέρες απλά μπαίνοντας μέσα και ρωτώντας και είχαν stock σε 15 pro 128αρια).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...