Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 881
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
On 26/11/2023 at 01:31, vade23 said:

Παραγγελία 15PRO MAX Natural Titanium 256GB και εξόφληση  ολόκληρου του ποσού  την 20/09 από Κωτσόβολο. Φως πουθενά....αρκετά τηλεφωνήματα στην εξυπηρέτηση πελατών, καμιά ενημέρωση, πλήρη άγνοια από μέρους τους..  Μου τονίζανε συνέχεια ότι είμαι σε σειρά προτεραιότητας...

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα έβλεπα στο site τους, το συγκεκριμένο κινητό άμεσα διαθέσιμο, τους καλούσα αλλά μου λέγαν ότι δεν ισχύει, δεν είναι διαθέσιμο, και αν ήταν διαθέσιμο θα εξυπηρετούσαμε τις παραγγελίας αφού υπάρχει αυστηρή σειρά προτεραιότητας..

Στο ζουμί τώρα, 17/11 το βρίσκω ξανά διαθέσιμο στο site τους, το παραγγέλνω ξανά με αντικαταβολή αυτή τη φορά...........και για μαντέψετε!!! Αυτή η παραγγελία μέσα σε 3 ημέρες δρομολογήθηκε και μου ήρθε μήνυμα στο κινητό για παράδοση στην οικία μου και πληρωμή με αντικαταβολή... 

Ξανά τηλέφωνο στον Κωτσό λέγοντας το ιστορικό και απαιτώντας να μου κρατήσουν το κινητό και να μου το δώσουν για την εκπλήρωση της προγενέστερης παραγγελίας...μου απάντησαν ότι δε γίνετε και ότι αν δεν το παραλάβω με αντικαταβολή θα το δώσουν στον επόμενο στη σειρά...ΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ???????????  Δίχως να το θέλω,  μου ξέφυγαν αρκετά σκληρά τηλεφωνικά Γαλλικά..... 

Επίλογος: Την επόμενη μέρα πήγα από κοντά σε κατάστημα Κωτσό, απευθείας στο Διευθυντή, του λέω για την πρώτη παραγγελία που έχει πληρωθεί από 20/09  και πότε θα παραλάβω?? Μου απαντάει ότι είναι σε έλλειψη και είναι άγνωστο πότε θα έχουν ξανά κομμάτια στο συγκεκριμένο χρώμα...κρατήθηκα λίγο... του δείχνω τη δεύτερη προχθεσινή παραγγελία...........παύση............. Την ίδια μέρα παρέλαβα το 15PRO MAX Natural Titanium 256GB που δεν υπήρχε, αλλά τελικά υπήρχε, αλλά ήταν σε έλλειψη, αλλά μερικές φορές υπήρχε, αλλά...αλλά...αλλά...  

Κούρασα πολύ το ξέρω.. αλλά μερικά πράγματα πρέπει να τα μοιραζόμαστε...

Όσο για το κινητό: ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!

πως μπαινει καποιος σε ενα κατάστημα Κωτσόβολου ζητάει τον διευθυντη και του τον δινουνε; σορρυ αλλα η ιστορια μπαζει. κι εγω απο κωτσοβολο εχω παραγγειλει και συναδελφος μου (ο οποιος παρελαβε) και η αντιμετωπιση ειναι παντοτε η ιδια απαντηση απο σεναριο πως δεν υπαρχει αποθεμα και δεν υπαρχει και ημερομηνια και πως οταν κατι απο τα δυο αλλαξει θα ενημερωθουμε με SMS στο κινητο.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Snolly είπε

πως μπαινει καποιος σε ενα κατάστημα Κωτσόβολου ζητάει τον διευθυντη και του τον δινουνε; σορρυ αλλα η ιστορια μπαζει. κι εγω απο κωτσοβολο εχω παραγγειλει και συναδελφος μου (ο οποιος παρελαβε) και η αντιμετωπιση ειναι παντοτε η ιδια απαντηση απο σεναριο πως δεν υπαρχει αποθεμα και δεν υπαρχει και ημερομηνια και πως οταν κατι απο τα δυο αλλαξει θα ενημερωθουμε με SMS στο κινητο.

Ναι σωστά, ο κάθε Δ/ντης κάθε καταστήματος βρίσκεται μέσα σε γυάλα κάπου ψηλά και δεν βλέπει κανέναν....

Δημοσ.

εγω δεν βλεπω δολο αλλα τεχνικο προβλημα και κακοφτιαγμενο site. για παραδειγμα χωρις να ειμαι λογκαρισμενος τωρα το προιον το δειχνει διαθεσιμοimage.png.412b65614acbf2149936e29c4cda5e36.png

μολις πατησω συνεχεια αγορας δειχνει αυτο

image2.png.2d5cc9fd412c4b1f111a9d6dc324b9f4.png

και υποπτευομαι πως αυτο γινεται επειδη προσπαθουν να συνδυασουν στοκ απο αποθηκες του online και των φυσικων καταστηματων γιατι το συγκεκριμενο ειναι διαθεσιμο σε 2 καταστηματα

image3.png.f0923b79664bebb026455b1f0ec7e3fb.png

που αν παω να το παρω απο αυτα σε αφηνει μεχρι ενα σημειο

image4.png.2f73a3a82cc4ec3530b6a9038cd96db0.png

αλλα και παλι στην ολοκληρωση σου λεει δεν ειναι διαθεσιμο (λογικα υπαρχει στοκ στα 2 μαγαζια δεσμευσμενο απο καποιον πελατη).

δεν βλεπω δολο πουθενα, ενα απλο καθημερινο ελληνικο μπαχαλο βλεπω. ευτυχως τωρα που τους πηρε η ΔΕΗ μπορει να τους δωσει μεταγραφη κανεναν δημοσιο υπαλληλο να το στρωσει το μαγαζι.

 

συνεχιζω να πιστευω πως κανεις δεν μπορει να παει σε μαγαζι να ζητησει διευθυντη και να του πουνε οριστε περαστε. λες και δεν εχει αλλες δουλειες να κανει ο ανθρωπος αυτος αλλα να βλεπει τον καθε πελατη με παραπονο που μπαινει εκει μεσα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Snolly είπε

εγω δεν βλεπω δολο αλλα τεχνικο προβλημα και κακοφτιαγμενο site. για παραδειγμα χωρις να ειμαι λογκαρισμενος τωρα το προιον το δειχνει διαθεσιμοimage.png.412b65614acbf2149936e29c4cda5e36.png

μολις πατησω συνεχεια αγορας δειχνει αυτο

image2.png.2d5cc9fd412c4b1f111a9d6dc324b9f4.png

και υποπτευομαι πως αυτο γινεται επειδη προσπαθουν να συνδυασουν στοκ απο αποθηκες του online και των φυσικων καταστηματων γιατι το συγκεκριμενο ειναι διαθεσιμο σε 2 καταστηματα

image3.png.f0923b79664bebb026455b1f0ec7e3fb.png

που αν παω να το παρω απο αυτα σε αφηνει μεχρι ενα σημειο

image4.png.2f73a3a82cc4ec3530b6a9038cd96db0.png

αλλα και παλι στην ολοκληρωση σου λεει δεν ειναι διαθεσιμο (λογικα υπαρχει στοκ στα 2 μαγαζια δεσμευσμενο απο καποιον πελατη).

δεν βλεπω δολο πουθενα, ενα απλο καθημερινο ελληνικο μπαχαλο βλεπω. ευτυχως τωρα που τους πηρε η ΔΕΗ μπορει να τους δωσει μεταγραφη κανεναν δημοσιο υπαλληλο να το στρωσει το μαγαζι.

 

συνεχιζω να πιστευω πως κανεις δεν μπορει να παει σε μαγαζι να ζητησει διευθυντη και να του πουνε οριστε περαστε. λες και δεν εχει αλλες δουλειες να κανει ο ανθρωπος αυτος αλλα να βλεπει τον καθε πελατη με παραπονο που μπαινει εκει μεσα.

Μάλλον το Post μου ήταν μεγάλο και κουραστικό στο μάτι..

Μάλλον δεν κατάλαβες ποιο ήταν το θέμα που προέκυψε.. 

Εν συντομία, περίμενα το πληρωμένο προϊόν 2 μήνες σε σειρά προτεραιότητας.. Και το παράγγειλα ξανά πριν 10 ημέρες που το είδα στο site διαθέσιμο, και ως δια μαγείας εξυπηρετήθηκε η δεύτερη παραγγελία με την απαίτηση να το πληρώσω για να το παραλάβω..

Ο κάθε Δ/ντής σοβαρής επιχείρησης (εκτός ΠΑΣΟΚικών χρυσών ετών) ασχολείται με κάποιον δυσαρεστημένο πελάτη ακόμα και για ποσά των 50 ευρώ ή και λιγότερα.. πόσο μάλλον για ένα προϊόν των 1500..

Αυτά..

 

  • Confused 1
Δημοσ.

το διαβασα αναλυτικα ολο το post αλλα δεν το πιστευω. κυριως το κομματι περι αμεσης επικοινωνιας με τον διευθυντη καταστηματος. πιστευω πως απλα ηρθε η ωρα και της αρχικης παραγγελιας και ολο αυτο το πραγμα το δημιουργησες στο κεφαλι σου ή για να μας πεις εδω μια ωραια ιστορια με τον κακο δρακο κωτσοβολο (και καθε κωτσοβολο)

6 minutes ago, vade23 said:

Ο κάθε Δ/ντής σοβαρής επιχείρησης (εκτός ΠΑΣΟΚικών χρυσών ετών) ασχολείται με κάποιον δυσαρεστημένο πελάτη ακόμα και για ποσά των 50 ευρώ ή και λιγότερα.. πόσο μάλλον για ένα προϊόν των 1500..

Αυτά..

 

θα σε στενοχωρησω αλλα ακομα και σε corporate πελατες που τζιραρουν δεκαδες ή και εκατονταδες χιλιάδες ακόμα και οταν υπαρχει παραπονο δεν μιλας με διευθυντες. μιλας με τον πωλητη/account manager που σου εχουν αναθεσει. αν δεν σου αρεσει αλλαζεις προμηθευτη.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Snolly είπε

το διαβασα αναλυτικα ολο το post αλλα δεν το πιστευω. κυριως το κομματι περι αμεσης επικοινωνιας με τον διευθυντη καταστηματος. πιστευω πως απλα ηρθε η ωρα και της αρχικης παραγγελιας και ολο αυτο το πραγμα το δημιουργησες στο κεφαλι σου ή για να μας πεις εδω μια ωραια ιστορια με τον κακο δρακο κωτσοβολο (και καθε κωτσοβολο)

θα σε στενοχωρησω αλλα ακομα και σε corporate πελατες που τζιραρουν δεκαδες ή και εκατονταδες χιλιάδες ακόμα και οταν υπαρχει παραπονο δεν μιλας με διευθυντες. μιλας με τον πωλητη/account manager που σου εχουν αναθεσει. αν δεν σου αρεσει αλλαζεις προμηθευτη.

Μάλιστα… Enough is enough.. 

Καλή συνέχεια..

  • Thanks 1
Δημοσ.

Προπαραγγελία και προπληρωμή από 18/09, 15 pro max black 256 με τιμολόγιο από plaisio λόγω του ότι από το site τους κατάφερα να το πάρω με απαλλαγή 39α. Βαρέθηκα να περιμένω άλλο, τι κακό είναι αυτό.

Δημοσ.
1 hour ago, arispsychas7 said:

Προπαραγγελία και προπληρωμή από 18/09, 15 pro max black 256 με τιμολόγιο από plaisio λόγω του ότι από το site τους κατάφερα να το πάρω με απαλλαγή 39α. Βαρέθηκα να περιμένω άλλο, τι κακό είναι αυτό.

Ειναι επειδη δεν εχεις παει να τριξεις τα δοντια του CEO του πλαισιου 😂

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Snolly είπε

το διαβασα αναλυτικα ολο το post αλλα δεν το πιστευω. κυριως το κομματι περι αμεσης επικοινωνιας με τον διευθυντη καταστηματος. πιστευω πως απλα ηρθε η ωρα και της αρχικης παραγγελιας και ολο αυτο το πραγμα το δημιουργησες στο κεφαλι σου ή για να μας πεις εδω μια ωραια ιστορια με τον κακο δρακο κωτσοβολο (και καθε κωτσοβολο)

θα σε στενοχωρησω αλλα ακομα και σε corporate πελατες που τζιραρουν δεκαδες ή και εκατονταδες χιλιάδες ακόμα και οταν υπαρχει παραπονο δεν μιλας με διευθυντες. μιλας με τον πωλητη/account manager που σου εχουν αναθεσει. αν δεν σου αρεσει αλλαζεις προμηθευτη.

Δεν βλέπω κίνητρο να λέμε ψέματα εδώ μέσα… Αν δεις σχετικό μου μήνυμα, είχα προπαραγγελία Σεπτεμβρίου και παρέλαβα χθες από istorm απλά μπαίνοντας μέσα και γκρινιάζοντας ότι έχω κλείσει δίμηνο αναμονής!

Εννοείται ότι το έχω ξανακάνει, όμως δεν είχαν απόθεμα να μου δώσουν… Τώρα η κοπέλα το πρότεινε από μόνη της!!!

Δεν ξέρω αν μίλησε με διευθυντή όπως τον έχεις στο μυαλό σου, ενδεχομένως να ήταν προϊστάμενος / «διευθυντής» πωλήσεων… Και ναι, αν κάνεις φασαρία, πολύ πιθανόν να έρθει κάποιος ανώτερος… Επίσης, πιστεύω ότι αν τους έχεις προπληρώσει δεν καίγονται και πολύ…
 

Όσοι δεν έχετε παραλάβει, χτυπήστε πόρτες! Μόνο φυσική παρουσία μπορείτε να πάρετε κάτι…

Δημοσ.

ο άνθρωπος μίλησε με τον διευθυντή του τοπικού καταστήματος, όχι με τον ίδιο τον κυριο Κωτσόβολο ρε φιλε. Τι σου φαίνεται τοσο απιστευτο; Ο διευθυντής ειναι ενας τυπος πρώην πωλητής που λογω προυπηρεσίας τον εκαναν «διευθυντή» και παιρνει κατι τυπου €300 παραπάνω αλλα εχει περισσοτερες αρμοδιοτητες. Γιατι τοση ειρωνία για CEO και μπούρδες; 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 hours ago, tierney said:

ο άνθρωπος μίλησε με τον διευθυντή του τοπικού καταστήματος, όχι με τον ίδιο τον κυριο Κωτσόβολο ρε φιλε. Τι σου φαίνεται τοσο απιστευτο; Ο διευθυντής ειναι ενας τυπος πρώην πωλητής που λογω προυπηρεσίας τον εκαναν «διευθυντή» και παιρνει κατι τυπου €300 παραπάνω αλλα εχει περισσοτερες αρμοδιοτητες. Γιατι τοση ειρωνία για CEO και μπούρδες; 

γιατι δεν παιζει να συνεβη. ας δουμε τις δυο παραγγελιες (screenshots) την αρχικη πληρωμενη που δεν υπηρχε στοκ και την νεοτερη με αντικαταβολη για την οποια βρεθηκε το στοκ και θα ανακαλεσω. η ειρωνια ειναι προς τις οποιες θεωριες συνομωσιας εχει ο καθενας στο κεφαλι του, στη συγκεκριμενη περιπτωση πως οι πελατες που εχουν πληρωσει ηδη αδικουνται και αυτοι που ειναι να πληρωσουν μπαινουν στην αρχη της ουρας για τα φραγκα.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Swtoskon είπε

με istorm σοβαρά τώρα ρε παιδιά, τι γίνεται είναι δυνατόν αυτό το πράγμα?

Με παραγγελία 6/10 μου είπαν καλό Γενάρη θα παραλάβω. 15 PM 256 NaTi

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, VasoAL είπε

Με παραγγελία 6/10 μου είπαν καλό Γενάρη θα παραλάβω. 15 PM 256 NaTi

οι premium partners ?????? 🤣🤡 για γελια. και εγω καπου εκει κοντα αρα τη πατήσαμε..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...