Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, kaykis27 είπε

αυτό που δεν καταβαίνω είναι..Μπορώ εγώ να βάλω σαν αξία (στο insurancemarket) τα 8500 που θεωρώ σωστή τιμή ; ή αν γίνει η στραβή θα γυρισουν και θα μου πουν ''παρε τώρα 4000 ,έμεις τόσο το κοστολογούμε και λάθος έκανες που το εβαλες για 8500''

στη μπανανία είναι νόμιμη η απάτη που κάνουν (πολλά χρόνια) , δυστυχώς θέλει τρέξιμο με δικαστήρια αν κάτσει η στραβή

  • Like 1
  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
4 minutes ago, kaykis27 said:

αυτό που δεν καταβαίνω είναι..Μπορώ εγώ να βάλω σαν αξία (στο insurancemarket) τα 8500 που θεωρώ σωστή τιμή ; ή αν γίνει η στραβή θα γυρισουν και θα μου πουν ''παρε τώρα 4000 ,έμεις τόσο το κοστολογούμε και λάθος έκανες που το εβαλες για 8500'' ;  Δεδομένου πάντα οτι οι τιμες για το ίδιο αμάξι ειναι απο 10.000 και πάνω..

Δεν ξέρω τι μπορείς να βάλεις στον συγκεκριμένο ασφαλιστή, και επίσης το ποια πιστεύεις εσύ ότι είναι η σωστή τιμή είναι αδιάφορο.

Σε κάποιες ασφαλιστικές πάντως μπορείς να βάλεις εσύ αξία, ε αν βάλεις 8.500 και τη στιγμή που στο κλέψουν θεωρήσουν ότι η εμπορική του αξία είναι 4.000, τότε θα σου αφαιρέσουν από τις 8.500 τις 4.500 που είναι το ποσό υπερασφάλισης και θα σου δώσουν 4.000.

Και φυσικά σε περίπτωση που διαφωνείς, θα πρέπει να κάνεις δικαστήριο μήπως και βρεις το δίκιο σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν ισχύει... Ψάξε για Honda CRV του 2008 με 120000 χλμ κι αν βρεις με 7600 που το έχουν ασφαλίσει μου λες. Εκτός και έχει ζημιά ή πάρα πάρα πολλά χλμ 

αν πούμε οτι ο μέσος όρος είναι τα 9.000-10.000(ανεξαρτητα τα χλμτρα).. τα 7600 που σου έχουν φαίνονται ναι μεν λίγα αλλά είναι και αποδεκτό.. σε μένα που η ίδια εταιρία μου τα βάζει 4000 (με μεσο όρο τα 12000)

Επεξ/σία από kaykis27
  • Sad 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kaykis27 είπε

αν πούμε οτι ο μέσος όρος είναι τα 9000-1000(ανεξαρτητα τα χλμτρα).. τα 7600 που σου έχουν φαίνονται να μεν λίγα αλλά είναι και αποδεκτό.. σε μένα που η ίδια εταιρία μου τα βάζει 4000 (με μεσο όρο τα 12000)

τι αμαξι?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kaykis27 είπε

αν πούμε οτι ο μέσος όρος είναι τα 9.000-10.000(ανεξαρτητα τα χλμτρα).. τα 7600 που σου έχουν φαίνονται ναι μεν λίγα αλλά είναι και αποδεκτό.. σε μένα που η ίδια εταιρία μου τα βάζει 4000 (με μεσο όρο τα 12000)

Γιατί ανεξάρτητα από τα χλμ 

Άλλο ένα αμάξι να έχει 100000 και άλλο 300000

Δημοσ.

Υπερασφάλιση είναι όταν η αξία που δήλωσε είναι μεγαλύτερη από την τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου του και υπασφάλιση, όταν είναι χαμηλότερη. Και στις δύο περιπτώσεις όμως, η ασφαλιστική θα αφαιρέσει το ποσοστό υπερασφάλισης ή υπασφάλισης από την πραγματική αξία του αμαξιού.

Για παράδειγμα αν η πραγματική αξία του οχήματος είναι 16.000€ και το έχει ασφαλίσει ένας οδηγός στα 20.000 €, το ποσοστό υπερασφάλισης είναι 25% (4.000 €). Σε περίπτωση λοιπόν ολικής κλοπής ή καταστροφής από πυρκαγιά, θα αποζημιωθεί για 12.000 €. Στην περίπτωση όμως που το υπασφαλίσει στα 12.000 €, το ποσοστό της υπασφάλισης είναι 25% (4.000 €). Θα αποζημιωθεί σύμφωνα με το ποσό της αξίας που δήλωσε, μείον το ποσοστό της υπασφάλισης δηλαδή με 8.000 €.

https://www.iefimerida.gr/aytokinito/agora-asfaleias-aytokinitoy-ti-na-prosexeis

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν ισχύει... Ψάξε για Honda CRV του 2008 με 120000 χλμ κι αν βρεις με 7600 που το έχουν ασφαλίσει μου λες. Εκτός και έχει ζημιά ή πάρα πάρα πολλά χλμ 

Εχει πολυ λιγα με αυτες τις προδιαγραφες οποτε τα νουμερα ειναι στρεβλα

Το βρισκω πανχλωμο να πληρωσει καποιος 13-15.000 για να παρει αυτοκινητο του 2008...τα αυτοκινητα μετα την δεκαετια δεν εχουν μεγαλη αξια

Επεξ/σία από vagos789
Δημοσ.
43 minutes ago, Joshua21 said:

Υπερασφάλιση είναι όταν η αξία που δήλωσε είναι μεγαλύτερη από την τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου του και υπασφάλιση, όταν είναι χαμηλότερη. Και στις δύο περιπτώσεις όμως, η ασφαλιστική θα αφαιρέσει το ποσοστό υπερασφάλισης ή υπασφάλισης από την πραγματική αξία του αμαξιού.

Για παράδειγμα αν η πραγματική αξία του οχήματος είναι 16.000€ και το έχει ασφαλίσει ένας οδηγός στα 20.000 €, το ποσοστό υπερασφάλισης είναι 25% (4.000 €). Σε περίπτωση λοιπόν ολικής κλοπής ή καταστροφής από πυρκαγιά, θα αποζημιωθεί για 12.000 €. Στην περίπτωση όμως που το υπασφαλίσει στα 12.000 €, το ποσοστό της υπασφάλισης είναι 25% (4.000 €). Θα αποζημιωθεί σύμφωνα με το ποσό της αξίας που δήλωσε, μείον το ποσοστό της υπασφάλισης δηλαδή με 8.000 €.

https://www.iefimerida.gr/aytokinito/agora-asfaleias-aytokinitoy-ti-na-prosexeis

Άρα ο μοναδικός τρόπος να πάρεις τα μέγιστα, είναι να ξέρεις τον τρόπο που βγάζουν την ασφαλιστέα αξία και να ενημερώνεις συνεχώς το συμβόλαιο; (συνεχώς = 1-2-3 φορές/έτος)

Σύμφωνα με το παράδειγμά σου, ο ιδιοκτήτης που θα το ασφαλίσει για 16000,00€, θα είναι ο μοναδικός που θα πάρει το μέγιστο δυνατό ποσό που δύναται να αποζημιώσει η ασφαλιστική (έστω ότι είναι εφικτό).

1 hour ago, Γιάννης Platano said:

Δεν ισχύει... Ψάξε για Honda CRV του 2008 με 120000 χλμ κι αν βρεις με 7600 που το έχουν ασφαλίσει μου λες. Εκτός και έχει ζημιά ή πάρα πάρα πολλά χλμ 

CRV 100K-175K χλμ, 2006-2010, 5000-15000€, χωρίς ζημία = αποτελέσματα 13 -> Μέση τιμή ~10800€. Βγάλε και 10% που κόβουν, πας στα ~9700€. Αν από τα παραπάνω κόψουν τις ακριβές εκδόσεις, άνετα φτάνεις τα ποσά που το ασφαλίζουν.

Φαντάζομαι ότι οι ασφαλιστικές παίρνουν ως παράδειγμα τα οχήματα που είναι στην χειρότερη δυνατή κατάσταση και θεωρούν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ασφαλισμένων είναι έτσι. Οπότε, όσοι τα προσέχουν και έχουν πιο ακριβές εκδόσεις, τον τρώνε (οι κάγκουρες που παίρνουν αυτοκίνητο των 2000€ και το φορτώνουν άλλες 15000€ αχρείαστα πράγματα για την ομαλή κίνηση, αποκλείονται εξ'ορισμού)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλη μία παράμετρος: Τις ειδικές εκδόσεις δεν τις λαμβάνουν υπόψη. Αν πχ υπάρχει Punto 1.4 βασική έκδοση με αξία σύμφωνα με την ασφαλιστική 5000 και το δικό σου είναι το Punto 1.4 integrale limited edition 100 αυτοκινήτων παγκοσμίως με την υπογραφή του Σουμάχερ, μάντεψε με βάση ποια αξία θα ασφαλιστεί και θα αποζημιωθεί... 

Επεξ/σία από konc
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, konc είπε

Άλλη μία παράμετρος: Τις ειδικές εκδόσεις δεν τις λαμβάνουν υπόψη. Αν πχ υπάρχει Punto 1.4 βασική έκδοση με αξία σύμφωνα με την ασφαλιστική 5000 και το δικό σου είναι το Punto 1.4 integrale limited edition 100 αυτοκινήτων παγκοσμίως με την υπογραφή του Σουμάχερ, μάντεψε με βάση ποια αξία θα ασφαλιστεί και θα αποζημιωθεί... 

μετά απο ψάξιμο αυτό κατάλαβα ,ότι το υπολογίζουν σαν μια απλή έκδοση ..και σε μερικές δεν το βγάζει καν  σαν abarth (μονο τα 500αρια έχουν)..αλλά άντε να βγάλεις άκρη
βέβαια στο autotriti που έβαλα την απλή έκδοση (του 2011 ομως) βγάζει 6900..τώρα πως βγαίνουν τα 4000,δεν καταλαβαίνω

Επεξ/σία από kaykis27
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι γιατί δεν τους έχουν κόψει τον .κ...ο νομοθετικά και τους αφήνουν να αυθαιρετούν.

Σε σοβαρές χώρες δηλώνεις την αξία, την επιβεβαιώνουν πριν ώστε να δεσμεύονται και οι δύο και προχωράει η ασφάλιση. Επίσης αν είμαστε σε σοβαρή χώρα, ο πολίτης που διεπίστωνε τέτοια προβλήματα θα έκανε μια έγγραφη αναφορά στο βουλευτή του, αυτός στον υπουργό και η κατάσταση θα διορθωνόταν νομοθετικά πολύ σύντομα. Η μόνη αφρικανική χώρα της ευρώπης που κοιτάζεται στον καθρέφτη και νομίζει ότι είναι ευρωπαϊκή

 

Επεξ/σία από kalmik
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, kalmik said:

Ναι γιατί δεν τους έχουν κόψει τον .κ...ο νομοθετικά και τους αφήνουν να αυθαιρετούν.

Σε σοβαρές χώρες δηλώνεις την αξία, την επιβεβαιώνουν πριν ώστε να δεσμεύονται και οι δύο και προχωράει η ασφάλιση.

 

Έχουν υπάρξει και περιπτώσεις σε πιο ιδαίτερα αυτοκίνητα που μετά το ατύχημα εμφανίστηκαν ξαφνικά 2-3 αγγελίες στο car.gr με γελοίες τιμές και φωτογραφίες από το internet στις οποίες στηρίχτηκαν για να μη δώσουν το ποσό του συμβολαίου.

Όπως έχουν υπάρξει και περιπτώσεις που δικαστικά πήραν όλο το ποσό του συμβολαίου, το οποίο βέβαια ήταν ένα λογικό ποσό και όχι ας πούμε το διπλάσιο της πραγματικής αξίας. Η συνηθισμένη τακτική είναι να προσφέρουν αποζημίωση λίγο μικρότερη από την ασφαλισμένη αξία, ώστε να τα πάρεις και να μην πας δικαστικά για πχ 1 χιλιάρικο. 

Τέλος ο κύριος λόγος που κυνηγάνε τα χαμηλά ποσά ασφαλιζόμενης αξίας δεν είναι τόσο η ολική κλοπή, όσο τα μεγάλα ατυχήματα που είναι πιο συχνά. Αν το κόστος επισκευής ξεπερνάει την αξία ή είναι πολύ κοντά σε αυτή το βγάζουν ολική και γλυτώνουν μπόλικα, ειδικά παλιά αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολα να βγουν ολική μ' αυτόν τον τρόπο. 

Επεξ/σία από konc

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...