Προς το περιεχόμενο

Καθυστερημένο πρώτο σέρβις


Asure1999

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτά πριν, theopan είπε

Selenia WR Forward Diesel 0W-20 σε Multijet 2 μοτέρ (το 1.6 έχω αλλά το ίδιο προτείνεται και για το 2λιτρο). Βλέπεις το screenshot κι εμένα μου έκανε εντύπωση όταν το πρόσεξα. Είχα μείνει στα λόγια του αρχιμηχανικού στο εξουσιοδοτημένο στο 1ο σέρβις "λάδια κάθε χρόνο ή κάθε 20κ χλμ. Θα σας τα αλλάξουμε και ενδιάμεσα αν μας το φέρετε αλλά δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος. Είναι πεταμένα λεφτά.". Ένας τύπος πρόσφατα στο γκρουπ που συζητάμε για τα αμάξια μας ισχυριζόταν στα σοβαρά ότι ξέρει καλύτερα αυτός και του κάνει καλό που βάζει 5W40 αντί για 0W20 ή 0W30 το πολύ που συνίσταται! Προσπαθούσε να μας πείσει ότι αυτός έχει δίκιο κιόλας! Για σύγχρονο μοτέρ με μηδενικές ανοχές (δεν ανοίγεται καν -αξιόπιστα-  αν πάθει κάτι, απλά το πετάς) να του ρίχνω δηλαδή ...βαλβολίνη συγκριτικά και όλα καλά θα πάνε κατά τη γνώμη κάτι τέτοιων. Αρκεί που τα αλλάζουν ...νωρίς!

Ότι αυτοκίνητο έχω πάρει με συχνές αλλαγές λαδιών δεν έκαιγε σταγόνα. Υπάρχουν τόσα βίντεο που μετράνε την απόδοση λαδιού σε χημείο κτλ και το πιο βασικό τις καθαριστικές του ιδιότητες.... Το τι λέει ο κατασκευαστής το 2023 eco-friendly και για να μειώσει τα έξοδα συντήρησης στα χαρτιά δεν με πολύ ενδιαφέρουν, μόλις βγεις από εγγύηση είσαι τελειωμένος για αυτούς εξάλλου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, 2MM είπε

Διαλεξε. Μια δεν τους ακους τους "μηχανικους" , μια τους ακους . 

 

 

Παντως τα χλμ ειναι πολλά για να κρατας τα ιδια λαδια. Εκτος αν τα κανεις σε ταξιδια μονο. 

Έχω διαλέξει: ακούω πραγματικό μηχανικό που έχει βγάλει κι ένα -τουλάχιστον- ΤΕΙ Μηχανολογίας και είναι υπεύθυνος σε εξουσιοδοτημένο οπότε εκφράζει και φέρει έμπρακτα την ευθύνη των λεγόμενών του. Παρά το κάθε "ανεξάρτητο" γιουρούκι που στην πρώτη στραβή "δεν θα ξέρει τίποτα". Τα χιλιόμετρα είναι αυτά που συνιστά ο κατασκευαστής ξαναλέω (για τελευταία φορά). Θέλετε να αξίζει μια ενδιάμεση αλλαγή; Έστω. Μην ακούω τρελά όμως περί "5000 χλμ."...

17 λεπτά πριν, Klausx είπε

Ότι αυτοκίνητο έχω πάρει με συχνές αλλαγές λαδιών δεν έκαιγε σταγόνα. Υπάρχουν τόσα βίντεο που μετράνε την απόδοση λαδιού σε χημείο κτλ και το πιο βασικό τις καθαριστικές του ιδιότητες.... Το τι λέει ο κατασκευαστής το 2023 eco-friendly και για να μειώσει τα έξοδα συντήρησης στα χαρτιά δεν με πολύ ενδιαφέρουν, μόλις βγεις από εγγύηση είσαι τελειωμένος για αυτούς εξάλλου.

Εμένα με ενδιαφέρουν αυτά που λέει ο κατασκευαστής. Και όχι δεν σκοπεύω να "παντρευτώ" ξανά αυτοκίνητο. Μέσα στο '24 ή λίγο αργότερα με τη λήξης της 4ετούς εγγύησης θα φύγει. Πάω στοίχημα όμως ότι και τότε και για αρκετό καιρό ακόμα στα χέρια του επόμενου θα είναι άψογο και όπως την 1η μέρα.🙂

Επεξ/σία από theopan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, theopan said:

Εμένα με ενδιαφέρουν αυτά που λέει ο κατασκευαστής. Και όχι δεν σκοπεύω να "παντρευτώ" ξανά αυτοκίνητο. Μέσα στο '24 ή λίγο αργότερα με τη λήξης της 4ετούς εγγύησης θα φύγει. Πάω στοίχημα όμως ότι και τότε και για αρκετό καιρό ακόμα στα χέρια του επόμενου θα είναι άψογο και όπως την 1η μέρα.🙂

Απο το να μην σκοπευεις να παντρευτεις το αυτοκινητο (που για μενα μεταφραζεται στο να το κρατησεις  απο 15 ως 25 χρόνια) μεχρι να το πουλησεις μεσα στα πρωτα 5 χρονια (αγοραζοντας το ως καινουργιο) υπαρχει μια δεκαετια διαφορα...

Μπορεις να μας πεις για ποιους λογους σκοπευεις το πουλησεις στην τετραετία το αυτοκινητο; περα δηλαδη απο το οτι εχεις οικονομικα την δυνατοτητα να αγορασεις καινουργιο αυτοκινητο (αυτο δηλαδη καταλαβαινω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, iageogr said:

Μπορεις να μας πεις για ποιους λογους σκοπευεις το πουλησεις στην τετραετία το αυτοκινητο; περα δηλαδη απο το οτι εχεις οικονομικα την δυνατοτητα να αγορασεις καινουργιο αυτοκινητο (αυτο δηλαδη καταλαβαινω)

1. βαριέσαι γρήγορα (Το ίδιο και εγώ θα εκανα αν είχα δυνατότητα να αλλάζω ανα 4 5 χρονια αλλαγη θα ετρωγε)
2. εγγύηση ότι και να πάθει το πας (στην πράξη μόνο τα service πληρώνεις που στα καινουργια έχει γίνει ανά πολλους μήνες μαλιστα

η αλλιώς λιγοτερα ασχολεισαι και συνέχεια δοκιμάζεις κάτι καινούριο (το αμαξι του τωρα που εχω ειναι του 2012 αν μπορούσα θα το άλλαζα 6 χρονια πριν μην πω και νωρίτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε καινούριο αυτοκίνητο με σωστό λάδι, τα 5Κ είναι μεγάλη υπερβολή. Δεν έχουν γρέζια οι κύλινδροι εσωτερικά, δεν ήμαστε στο 1975. Προσωπικά έκανα την πρώτη αλλαγή από την αγορά στις 5Κ (και πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους), ενώ έκτοτε όχι πάνω, αλλά όχι και κάτω από 10Κ. Αυτό το πρόγραμμα ακολουθώ εδώ και 100.000 χλμ που έκλεισα εχθές (το αυτοκίνητο αγοράστηκε 10/2018).

Όταν το αγόρασα, η αντιπροσωπεία μου δήλωσε με άνεση (μη πω και στόμφο μαζί) ότι λάδια θ' ακουμπήσουμε στις 30Κ (!) ή στα 2 χρόνια. Εκεί συνειδητοποίησα γιατί γίνεται αυτό και... τους εγκατέλειψα. Έχω πάει μία μία φορά μόνο για να παραγγείλω ένα ανταλλακτικό με τον κωδικό του, τ' αυτοκίνητο δε το ξανάδαν.

Και περί service book, καμιά φορά δε σημαίνει και πολλά η έλειψή του. Αφενώς αρκετές αντιπροσωπείες τηρούν αποκλειστικά ηλεκτρονικό service book (όχι τύπου «βιβλιάριο» όπως παλιά) ως ένα επιπλέον μέσο έμμεσης "πίεσης" να κάνεις τη συντήρηση σ' αυτές. Από την άλλη, κάποιοι (λίγοι βέβαια) κάνουν ορισμένες εργασίες και μόνοι τους, ή σε εξειδικευμένους μηχανικούς (π.χ. εγώ τα φρένα μου τα κάνω σε "φρενά", όχι σε γενικό συνεργείο). Ξέρεις τι είναι το "service book" μου; Ένα "excelόφυλλο" που κρατάω ιστορικό από τα πάντα. Service, λάστιχα, τι ανταλλακτικά ή αναλώσιμα μπήκαν, κ.λπ. Όμως αν στο τυπώσω αυτό θα το «δεχτείς», δεδομένου ότι δεν είναι διόλου επίσημο; Φυσικά και όχι, και καλά θα κάνεις. Στην ουσία θα 'ναι ένα κ*λόχαρτο, αφού δεν υπάρχει πάνω του κάποια σφραγίδα, ή οτιδήποτε που να «αποδεικνύει» ότι έγιναν αυτά που λέει ότι έγιναν. Το αυτοκίνητο είναι συντηρημένο σωστά; Είναι. Μπορώ να το αποδείξω; Όχι. Οπότε μη παίρνετε σα την απόλυτη αλήθεια το αν υπάρχει servic-ο-τέφτερο, ή τι λέει αυτό. Μπορεί να σημαίνει πολλά, αλλά μπορεί να μη σημαίνει και τίποτα.

Επεξ/σία από Haldol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλαγές πάντα με καλό/συνθετικο λάδι που πληρει εννοείτε εντελώς τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αλλαγές γύρω στα 7.5Κ με 10κ είναι μια χαρα.

Κάτι αλλαγές στα 30 και 40κ που γράφουν πλέον τα βιβλία συντηρησης περισσότερο είναι για να διαφημίζουν την οικονομική αυντηρηση και να δημιουργήσουν  ένα λόγο  αγοράς επιπλέον  στον ενδιεφερομενο αγοραστή, παρά επειδη δεν χρειάζονται συχνότερες αλλαγές. Έτσι και αλλιώς στα 3-4 χρόνια που δίνουν εγγύηση οι περισσότερες εταιρίες, δεν πρόκειται να προλάβει να βγάλει τις οποίες φθορές  μπορεί να προκύψουν από τα μεγάλα διαστήματα μεταξύ των αλλαγών λαδιού όπως πχ λαδοκαψιμο η πρόωρη αλλαγή κάδενας  λογο γρηγορης φθοράς από μη ποιοτική λίπανση κτλ όποτε η οποία μακροπρόθεσμη φθορά προκυψει θα πάει στην τσέπη του ιδιοκτήτη.

Το να αλλάζεις λίγο νωρίτερα λάδια καλό κάνει δεν κάνει ζημιά( δεν λέμε να αλλάζεις και κάθε 2κ).

Υπάρχει στο φιλικό περιβάλλον αμάξι αγορασμένο καινουργιο 7/2005 με 300.000 χιλιόμετρα με αυστηρές αλλαγές όλα αυτά τα χρόνια  στα 7.5κ αντι 15κ που πρότεινε ο κατασκευαστής και πάντα με ποιοτικό λάδι και όχι ότι να ναι. Το αμάξι δεν καίει σταγόνα  από αλλαγή σε αλλαγή, η μηχανή γενικότερα  κελαηδάει και η καδένα χρονισμού του  δεν έχει αλλαχθεί ακόμα 300κ μετά, δουλεύει βελούδινα. 

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Pwpwpw είπε

Υπάρχει στο φιλικό περιβάλλον αμάξι αγορασμένο καινουργιο 7/2005 με 300.000 χιλιόμετρα με αυστηρές αλλαγές όλα αυτά τα χρόνια  στα 7.5κ αντι 15κ

Σε clk230,μοντέλο 1998,αγορασμένη το 2003,με 325.000χλμ,

αλλαγή λαδιών πάντα οπως προβλέπει η μαμα,ανα 2 χρόνια ή 15.000χλμ,στο περίπου δηλαδή,συν πλην μερικοί μήνες ή 2-3 χιλιάδες χλμ,κανα δυο φορες και παραπάνω,

δεν χάνει σταγόνα λαδι,το μοτέρ δουλεύει γλυκά όπως πάντα,και δεν είχα ποτέ μηχανικό πρόβλημα.Λαδι επώνυμο,κυριως Mobil,πάντα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Στο Corolla του 2021 τηρώ και εδώ τις προδιαγραφές της μαμάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, jmmys είπε

Σε clk230,μοντέλο 1998,αγορασμένη το 2003,με 325.000χλμ,

αλλαγή λαδιών πάντα οπως προβλέπει η μαμα,ανα 2 χρόνια ή 15.000χλμ,στο περίπου δηλαδή,συν πλην μερικοί μήνες ή 2-3 χιλιάδες χλμ,κανα δυο φορες και παραπάνω,

δεν χάνει σταγόνα λαδι,το μοτέρ δουλεύει γλυκά όπως πάντα,και δεν είχα ποτέ μηχανικό πρόβλημα.Λαδι επώνυμο,κυριως Mobil,πάντα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Στο Corolla του 2021 τηρώ και εδώ τις προδιαγραφές της μαμάς.

Η αλήθεια είναι ότι και τα 15κ οκ δεν είναι κανένα τρελό διάστημα αλλαγής λαδιών, ειδικά  αν μπαινει πάντα ποιοτικό/επωνυμο  λάδι.

Περισσότερο το ποστ μου πήγαινε στα καινούργια αυτοκίνητα που το έχουν ξεχειλώσει πολυ και ακούς κάτι διαστήματα αλλαγής 30κ. Προσωπικά 30κ ίδιο λάδι μέσα στο μοτέρ δεν θα άφηνα ότι λάδι και να ήταν, θα το άλλαζα στα μισά (15κ).
Θα ένιωθα ήσυχος και δεν είναι δα και κάνα τεράστιο κοστος.

ΥΓ Το Corolla του 21 τι αλλαγές δίνει;

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, jmmys είπε

15.000χλμ ή ένα χρόνο.

Βλεπω δεν αλλαξε κατι τοσα χρονια μετα. Το αυτοκινητο του 7/2005 που αναφερα πιο πανω ειναι corolla και σε αυτο γραφει επισης 15κ η ενα ετος.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, iageogr είπε

Απο το να μην σκοπευεις να παντρευτεις το αυτοκινητο (που για μενα μεταφραζεται στο να το κρατησεις  απο 15 ως 25 χρόνια) μεχρι να το πουλησεις μεσα στα πρωτα 5 χρονια (αγοραζοντας το ως καινουργιο) υπαρχει μια δεκαετια διαφορα...

Μπορεις να μας πεις για ποιους λογους σκοπευεις το πουλησεις στην τετραετία το αυτοκινητο; περα δηλαδη απο το οτι εχεις οικονομικα την δυνατοτητα να αγορασεις καινουργιο αυτοκινητο (αυτο δηλαδη καταλαβαινω)

 

16 ώρες πριν, Black Demis είπε

1. βαριέσαι γρήγορα (Το ίδιο και εγώ θα εκανα αν είχα δυνατότητα να αλλάζω ανα 4 5 χρονια αλλαγη θα ετρωγε)
2. εγγύηση ότι και να πάθει το πας (στην πράξη μόνο τα service πληρώνεις που στα καινουργια έχει γίνει ανά πολλους μήνες μαλιστα

η αλλιώς λιγοτερα ασχολεισαι και συνέχεια δοκιμάζεις κάτι καινούριο (το αμαξι του τωρα που εχω ειναι του 2012 αν μπορούσα θα το άλλαζα 6 χρονια πριν μην πω και νωρίτερα

Να το βαριέσαι το καταλαβαίνω αλλά για να γλυτώσεις έξοδα συντήρησης είναι λίγο 50/50 και με πολλούς παράγοντες.

Παράδειγμα ένας μηχανικός θα κρατήσει το αυτοκίνητο του 30 χρόνια σε άριστη κατάσταση με μικρό κόστος αναλώσιμων.

Παράδειγμα2 Έχεις ατύχημα με ένα παλιό vs ένα καινούριο =  ότι οικονομία νόμιζες ότι έκανες πάει άκυρη + ότι χάνει μεταπωλητική αξία αν φτιαχτεί.

Επίσης ένα σέρβις στην αντιπροσωπεία κοστίζει 200-300 ευρώ; Ανάλογα την μάρκα κτλ. Με 300 ευρώ αλλάζεις ολόκληρο δισκο πλατο στο 15τιας και θα έχεις και ρέστα.

Το βασικό είναι να έχεις έμπιστο, τίμιο, σωστό, ειλικρινή μηχανικό. Μόνο έτσι κρατάς όχημα για πολλά χρόνια χωρίς μεγάλες ζημιές.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 minutes ago, Klausx said:

 

Να το βαριέσαι το καταλαβαίνω αλλά για να γλυτώσεις έξοδα συντήρησης είναι λίγο 50/50 και με πολλούς παράγοντες.

Παράδειγμα ένας μηχανικός θα κρατήσει το αυτοκίνητο του 30 χρόνια σε άριστη κατάσταση με μικρό κόστος αναλώσιμων.

Παράδειγμα2 Έχεις ατύχημα με ένα παλιό vs ένα καινούριο =  ότι οικονομία νόμιζες ότι έκανες πάει άκυρη + ότι χάνει μεταπωλητική αξία αν φτιαχτεί.

Επίσης ένα σέρβις στην αντιπροσωπεία κοστίζει 200-300 ευρώ; Ανάλογα την μάρκα κτλ. Με 300 ευρώ αλλάζεις ολόκληρο δισκο πλατο στο 15τιας και θα έχεις και ρέστα.

Το βασικό είναι να έχεις έμπιστο, τίμιο, σωστό, ειλικρινή μηχανικό. Μόνο έτσι κρατάς όχημα για πολλά χρόνια χωρίς μεγάλες ζημιές.

 

δεν το λέω από χρηματικής άποψης ειναι καθαρά πρακτικής πας το παράτας δεν ασχολεισαι καν σου δίνουν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης κάνεις την δουλειά σου και όποτε οταν ειναι έτοιμο το παιρνεις
για να καταλάβεις αν μπορούσα να γράψω κάπου leasing σε αυτο θα πήγαινα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/10/2023 στις 11:52 ΜΜ, iageogr είπε

Απο το να μην σκοπευεις να παντρευτεις το αυτοκινητο (που για μενα μεταφραζεται στο να το κρατησεις  απο 15 ως 25 χρόνια) μεχρι να το πουλησεις μεσα στα πρωτα 5 χρονια (αγοραζοντας το ως καινουργιο) υπαρχει μια δεκαετια διαφορα...

Μπορεις να μας πεις για ποιους λογους σκοπευεις το πουλησεις στην τετραετία το αυτοκινητο; περα δηλαδη απο το οτι εχεις οικονομικα την δυνατοτητα να αγορασεις καινουργιο αυτοκινητο (αυτο δηλαδη καταλαβαινω)

Η πώληση στα πρώτα 5 χρόνια δεν είναι όσο πρόωρη αφήνεις να εννοηθεί. Δεν υπάρχουν πια σύγχρονα αυτοκίνητα σχεδιασμένα να διαρκέσουν τόσο. Οι λόγοι είναι από τα ανακυκλωμένα "οικολογικά" πλαστικά και γενικότερα υλικά που δεν έχει προβλεφθεί να τη βγάλουν τόσο μέχρι τους κρατικούς περιορισμούς στην κυκλοφορία τους οι οποίοι αυστηροποιούνται διαρκώς. Τα αυτοκίνητα πλέον έχουν ένα "προσδόκιμο" 7 με 8 ή το μέγιστο 10 έτη. Πρέπει να το "χωνέψουμε" αυτό. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να σε κάλυψε η απάντηση του Black Demis με τον οποίο συμφωνώ και προσθέτω:

Μόλις αμέσως μετά τη λήξη της εγγύησης (την επόμενη μέρα) το κόστος συντήρησης και επισκευών που ξεκινά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ακυρώνει τελείως το όποιο όφελος από το επιπλέον κεφάλαιο "γλιτώνεις" αν ανανέωνες το αυτοκίνητο με καινούργιο (που θα ήταν πιο σύγχρονο, με εκ νέου μακροχρόνια εγγύηση που σημαίνει μηδενικό κόστος επισκευών και ακόμα χαμηλότερα κόστη κυκλοφορίας, ασφαλέστερο κλπ.) Το δε επιπλέον κεφάλαιο που θα απαιτηθεί για την ανανέωση όταν το πάρεις απόφαση μετά από 15 χρόνια αυξάνεται ακόμα περισσότερο αν αναλογιστείς ότι η μεταπωλητική αξία από κάποια χρονική στιγμή και μετά απομειώνεται ραγδαία. Να σου το πω με παράδειγμα δικό μου (γιατί δεν τα λέω τυχαία, έχω πάθει κι έχω μάθει) για να το καταλάβεις: είχα αγοράσει ένα μεταχειρισμένο 5ετίας το οποίο το κράτησα άλλα 14,5 χρόνια (σύνολο 20 όταν τελικά το πούλησα για 1000€ έχοντας δαπανήσει μόλις 8 μήνες πριν την πώληση 700€ για επισκευή/αλλαγή κυλινδροκεφαλής + κανα 300άρι για ακρόμπαρα, κάτι αμορτισέρ και κάτι ψιλά ακόμα-πρακτικά θέλω να πω ότι το χάρισα δηλαδή δίνοντας το 1000€). Δεν είχα οικονομική δυνατότητα τότε ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα ότι με συνέφερε να κάνω (*). Υπολόγισα πρόσφατα ότι σε αυτά τα 14,5 χρόνια, μου κόστισε μόνο σε επισκευές και συντήρηση 2,5 με 3 φορές το επιπλέον κεφάλαιο που θα χρειαζόμουν για να το ανανέωνα με το ίδιο ή κάποιο αντίστοιχο 5ετίας ανά 5 χρόνια. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα βρισκόμουν ποτέ με αυτοκίνητο παλαιότερο της 10ετίας, δεν θα έφευγα με ταξί από τα συνεργεία τόσο συχνά, δεν θα έχανα τόσο χρόνο (=χρήμα) χωρίς αυτοκίνητο, δεν θα σπαζοκεφάλιαζα για το πως θα μαζέψω τις βλάβες που αναμενόμενα έβγαζε. Αν υπάρχει η ρευστότητα (γιατί ουσιαστικά μόνο ρευστότητα χρειάζεται) για να εφαρμοστεί το ιδιο αλλά με αντικαταστάσεις με εντελώς καινούργια αυτοκίνητα το όφελος γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό.

(*) Αυτό που έκανα όλα εκείνα τα χρόνια είναι όπως είπα να δώσω πολλαπλάσια χρήματα τελικά απλά σε πιο πολλές "δόσεις" σε 3-4-5 συνεργειατζήδες (λαμόγια ή και τίμιους δεν έχει σημασία) δεχόμενος να γίνω "συνδρομητής" τους. Αυτοί έκαναν πως το έφτιαχναν κι εγώ οδηγούσα σταθερά ένα ξεπερασμένο και απαξιωμένο χρέπι.

13 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Θα ένιωθα ήσυχος και δεν είναι δα και κάνα τεράστιο κοστος.

 

Φίλε έχουν ελάχιστη σημασία τα "συναισθήματα" σου. Το πως "νιώθεις" δηλαδή. Έχει διάφορους λόγους ο εκάστοτε κατασκευαστής όταν σου λέει "λάδια στα 2 χρόνια ή 30000 χλμ" και όχι νωρίτερα. Ένας από αυτούς είναι ότι κάθε φορά που ξεβιδώνεις "αχρείαστα" την τάπα του κάρτερ ανοίγεις την πόρτα σε ενδεχόμενα προβλήματα. Πρόσφατα διάβασα την εκδοχή ότι τα 10-20 ή όσα δευτερόλεπτα μετά από κάθε -αχρείαστη, συντομότερη από το προκαθορισμένο- αλλαγή λαδιού που θα δουλέψει πιο στεγνό από το κανονικό το μοτέρ, ακυρώνει με τη φθορά που προκαλεί το όποιο όφελος νομίζεις ότι έχεις αλλάζοντας λάδια στο μισό από το συνιστώμενο χρονικό διάστημα! Σου φαίνεται υπερβολικό; Μπορεί να είναι μπορεί και όχι. Πρόσθεσέ το αυτό όμως στην ήδη υπάρχουσα γνώση ότι τα σύγχρονα λάδια έχουν πάρα πολλά πρόσθετα πλέον κάποια από τα οποία δεν ενεργοποιούνται αμέσως και δεν προλαβαίνουν να κάνουν τη δουλειά τους αν τα αντικαθιστάς με νέα κάθε 5000 χλμ. Είναι τουλάχιστον γελοία εξάλλου η εικόνα του "μάστορα" που κοιτάει το χρώμα ή ακόμα χειρότερα βουτάει δείκτη και αντίχειρα στο εξαχθέν λάδι για να βγάλει ...πόρισμα περί του πόσο φθαρμένο είναι. Τα λάδια έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ, είναι πλέον αποτέλεσμα πάνω από μιας επιστημών που είναι και αστείο και καταστροφικό να καθόμαστε να δίνουμε βάση στην αποψάρα του κάθε μάστρο- που έχει μείνει στο 1980. Θα παρακαλούσα να μην πέσουμε καν σε επίπεδα "συνομωσιολογιών" του τύπου "έχουν συμφέρον οι εταιρίες να μας χαλάνε τα μοτέρ για να μας τα παίρνουν από τις επισκευές". Γιατί πολύ απλά πρέπει να είναι ηλίθιος κάποιος για να πιστεύει ότι θα ρίσκαρε ποτέ κατ' αυτόν τον τρόπο αυτοκινητοβιομηχανία τη φήμη της και την αξιοπιστία της.

Επεξ/σία από theopan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, theopan είπε

Γιατί πολύ απλά πρέπει να είναι ηλίθιος κάποιος για να πιστεύει ότι θα ρίσκαρε ποτέ κατ' αυτόν τον τρόπο αυτοκινητοβιομηχανία τη φήμη της και την αξιοπιστία της.

Μην το λες..

Μια χαρά ρίσκαρε το vag τη φήμη του, με το να αναπτύσσει λογισμικό για να κοροϊδεύει στις μετρήσεις των ρύπων...

Μια χαρά συνεχίζει να παράγει το θνησιγενές dsg,  βλάπτοντας την όποια αξιοπιστία του έχει απομείνει σαν όμιλος..

Επεξ/σία από turbat0s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, theopan είπε

Φίλε έχουν ελάχιστη σημασία τα "συναισθήματα" σου. Το πως "νιώθεις" δηλαδή. Έχει διάφορους λόγους ο εκάστοτε κατασκευαστής όταν σου λέει "λάδια στα 2 χρόνια ή 30000 χλμ" και όχι νωρίτερα. Ένας από αυτούς είναι ότι κάθε φορά που ξεβιδώνεις "αχρείαστα" την τάπα του κάρτερ ανοίγεις την πόρτα σε ενδεχόμενα προβλήματα. Πρόσφατα διάβασα την εκδοχή ότι τα 10-20 ή όσα δευτερόλεπτα μετά από κάθε -αχρείαστη, συντομότερη από το προκαθορισμένο- αλλαγή λαδιού που θα δουλέψει πιο στεγνό από το κανονικό το μοτέρ, ακυρώνει με τη φθορά που προκαλεί το όποιο όφελος νομίζεις ότι έχεις αλλάζοντας λάδια στο μισό από το συνιστώμενο χρονικό διάστημα! Σου φαίνεται υπερβολικό; Μπορεί να είναι μπορεί και όχι. Πρόσθεσέ το αυτό όμως στην ήδη υπάρχουσα γνώση ότι τα σύγχρονα λάδια έχουν πάρα πολλά πρόσθετα πλέον κάποια από τα οποία δεν ενεργοποιούνται αμέσως και δεν προλαβαίνουν να κάνουν τη δουλειά τους αν τα αντικαθιστάς με νέα κάθε 5000 χλμ. Είναι τουλάχιστον γελοία εξάλλου η εικόνα του "μάστορα" που κοιτάει το χρώμα ή ακόμα χειρότερα βουτάει δείκτη και αντίχειρα στο εξαχθέν λάδι για να βγάλει ...πόρισμα περί του πόσο φθαρμένο είναι. Τα λάδια έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ, είναι πλέον αποτέλεσμα πάνω από μιας επιστημών που είναι και αστείο και καταστροφικό να καθόμαστε να δίνουμε βάση στην αποψάρα του κάθε μάστρο- που έχει μείνει στο 1980. Θα παρακαλούσα να μην πέσουμε καν σε επίπεδα "συνομωσιολογιών" του τύπου "έχουν συμφέρον οι εταιρίες να μας χαλάνε τα μοτέρ για να μας τα παίρνουν από τις επισκευές". Γιατί πολύ απλά πρέπει να είναι ηλίθιος κάποιος για να πιστεύει ότι θα ρίσκαρε ποτέ κατ' αυτόν τον τρόπο αυτοκινητοβιομηχανία τη φήμη της και την αξιοπιστία της.

Δεν ισχύει η φθορά κινητήρα στις αλλαγές λαδιών ούτε στην τάπα αν γίνει σωστά. Επίσης δεν είναι 10-20 δευτ. αλλά το πολύ 2-3 δευτ. Όλα τα μέταλλα έχουν ήδη επικάλυψη λαδιού..

Όμως αν αυτό είναι το θέμα σου, γεμίζεις το φίλτρο πριν το βιδώσεις και αν είναι γωνιακό κτλ όπως το δικό μου βγάζεις το ρελε αντλίας καύσιμου μιζαρεις για 10 δευτ και τέλος.

Όταν λες σύγχρονα λάδια; Σιγά την επιστήμη που μας πουλάνε στο μάρκετινγκ... από το 2005 που έχω το αυτοκίνητο Mobil 1 semi-synthetic και ακόμα αυτά πουλάνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...