Προς το περιεχόμενο

Καθυστερημένο πρώτο σέρβις


Asure1999

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια, λίγες μέρες πριν, αγόρασα ένα μεταχειρισμένο suzuki swift 2016 με 60.000 χλμ. Ωστόσο, αφού διάβασα για τη σημασία του πρώτου service να γίνεται νωρίτερα από το σύνηθες λόγω υπολειμμάτων από το στρώσιμο κλπ συνειδητοποίησα ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης άλλαξε το λάδι για πρώτη φορά σε περίπου 15.000 χλμ. (ότι προτείνει ο κατασκευαστής ή 1 χρόνο όποιο έρθει πρώτο) και 19 μήνες μετά την αγορά του. Τα υπόλοιπα service έγιναν στην ώρα τους στο 1 έτος με 9.000 χλμ. χοντρικά πάντα στην αντιπροσωπεία.

Τώρα σκέφτομαι πόσο μεγάλη ζημιά έχει γίνει με το πρώτο service με τέτοια καθυστέρηση, μιλάμε για σημαντική μείωση της ζωής του κινητήρα ; Θα έχει περιοριστεί κάπως η ζημιά στον κινητήρα, δεδομένου ότι ήταν ακόμα εντός της ωφέλιμης ζωής του λαδιού (συνθετικό λάδι).Μήπως θα έπρεπε να ανησυχώ και για τα υπόλοιπα service αν θα έπρεπε να έχουν γίνει στους έξι μήνες λόγω λίγων χιλιομέτρων αντί στο χρόνο ; Εσείς τι πρόγραμμα ακολουθείτε ;

Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από Asure1999
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, Asure1999 είπε

Γεια, λίγες μέρες πριν, αγόρασα ένα μεταχειρισμένο suzuki swift 2016 με 60.000 χλμ. Ωστόσο, αφού διάβασα για τη σημασία του πρώτου service να γίνεται νωρίτερα από το σύνηθες λόγω υπολειμμάτων από το στρώσιμο κλπ συνειδητοποίησα ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης άλλαξε το λάδι για πρώτη φορά σε περίπου 15.000 χλμ. (ότι προτείνει ο κατασκευαστής ή 1 χρόνο όποιο έρθει πρώτο) και 19 μήνες μετά την αγορά του. Τα υπόλοιπα service έγιναν στην ώρα τους στο 1 έτος με 9.000 χλμ. χοντρικά πάντα στην αντιπροσωπεία.

Τώρα σκέφτομαι πόσο μεγάλη ζημιά έχει γίνει με το πρώτο service με τέτοια καθυστέρηση, μιλάμε για σημαντική μείωση της ζωής του κινητήρα ; Θα έχει περιοριστεί κάπως η ζημιά στον κινητήρα, δεδομένου ότι ήταν ακόμα εντός της ωφέλιμης ζωής του λαδιού (συνθετικό λάδι).Μήπως θα έπρεπε να ανησυχώ και για τα υπόλοιπα service αν θα έπρεπε να έχουν γίνει στους έξι μήνες λόγω λίγων χιλιομέτρων αντί στο χρόνο ; Εσείς τι πρόγραμμα ακολουθείτε ;

Ευχαριστώ.

Δύσκολο να έκανε 15,000 χλμ στην Πόλη και μέσα στην κίνηση σε 19 μήνες οπότε μάλλον ξεκούραστα σε εθνική κτλ. Αν δεν ακούς θόρυβο, δεν έχεις κατανάλωση λαδιού και δεν βγάζει καπνό είσαι μια χαρά :) Αν θες μετράς και συμπίεση για ψυχολογικούς λόγους αν και έπρεπε να γίνει πριν το αγοράσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Klausx είπε

Δύσκολο να έκανε 15,000 χλμ στην Πόλη και μέσα στην κίνηση σε 19 μήνες οπότε μάλλον ξεκούραστα σε εθνική κτλ. Αν δεν ακούς θόρυβο, δεν έχεις κατανάλωση λαδιού και δεν βγάζει καπνό είσαι μια χαρά :) Αν θες μετράς και συμπίεση για ψυχολογικούς λόγους αν και έπρεπε να γίνει πριν το αγοράσεις.

Μάλιστα,για τα υπόλοιπα service πρέπει να ανησυχώ ή είναι νορμάλ service στον ένα χρόνο με 9.000 χλμ μέσα στην πόλη (Πάτρα πιο φυσιολογικές καταστάσεις κίνησης από Αθήνα);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Asure1999 είπε

Μάλιστα,για τα υπόλοιπα service πρέπει να ανησυχώ ή είναι νορμάλ service στον ένα χρόνο με 9.000 χλμ μέσα στην πόλη (Πάτρα πιο φυσιολογικές καταστάσεις κίνησης από Αθήνα);

Αργούσε αλλά τουλάχιστον τα έκανε. Δες τι τύπο λαδιού παίρνει το αυτοκίνητο και να βάζεις κάθε 5,000-7,500 χλμ την ίδια μάρκα. (Mobil, total, elf)
Επίσης έλεγχο στον ιμάντα χρονισμού.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μην ασχολεισαι με τριχες! Καποτε... πολυ παλια... ειχαν κανει οι 4 τροχοι με το ΕΜΠ ενα τεστ. Πηραν ενα Peugeot 106 rally, του εβαλαν λαδια και το πλακωσαν στα χλμ.

Το τι βουτα και λιμανακια εφαγε δεν περιγραφεται απο τους φοιτητες. Εκανε 100.000χλμ χωρις να αλλαξει λαδια. Προφανως κοιταγαν την σταθμη και συμπληρωναν οταν χρειαστηκε.
Τα λαδια ειχαν χασει το 4% της λιπαντικης τους ικανότητας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Asure1999 είπε

λόγω υπολειμμάτων από το στρώσιμο

αυτό περί ρινισμάτων κλπ εδώ και πολλά χρόνια, πολύ πριν το 16, δεν ισχύει πλέον....

κανονικά by the book από δω κ πέρα τα service κ όλα ΟΚ

1 ώρα πριν, Klausx είπε

Δες τι τύπο λαδιού παίρνει το αυτοκίνητο και να βάζεις κάθε 5,000-7,500 χλμ την ίδια μάρκα

να βάζεις ΙΔΙΟ ΤΥΠΟ, πχ εντελώς συνθετικά ή ημισυνθετικά κλπ κ τι SAE τα νούμερα που έχουν πάνω τα μπουκάλια λαδιών, αφορούν πυκνότητα κ θερμοκρασίες , ρώτα κ τον μάστορά σου.

 

αφού το πήρες τώρα, κάνε του ένα σωστό service , λάδια, φίλτρα, μπουζιά, τακάκια κλπ κ πες να τσεκάρει ιμάντες κλπ

δες κ το βιβλίο συντήρησης τι γράφει κ από δω κ πέρα κάνεις σερβις κάθε όσα χλμ λέει το βιβλίο

ελέγχεις κ λάστιχα κ βουρ !

καλοτάξιδο κ να το χαρείς

Επεξ/σία από Kthulhou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Asure1999 είπε

Εσείς τι πρόγραμμα ακολουθείτε ;

ότι λέει ο κατασκευαστής , δίνει πχ έως 15000 ή ένα έτος , αν τα περισσότερα χλμ είναι μέσα στην πόλη , τότε είναι η κατηγορία "δύσκολες συνθήκες" , δλδ πολύ ρελαντί , ίδια φάση με το να σέρνεις τρέιλορ ή να το πας τέρμα , άρα η αλλαγή νωρίτερα

2 ώρες πριν, Asure1999 είπε

ο προηγούμενος ιδιοκτήτης άλλαξε το λάδι για πρώτη φορά σε περίπου 15.000 χλμ. (ότι προτείνει ο κατασκευαστής ή 1 χρόνο όποιο έρθει πρώτο) και 19 μήνες μετά την αγορά του. Τα υπόλοιπα service έγιναν στην ώρα τους στο 1 έτος με 9.000 χλμ. χοντρικά πάντα στην αντιπροσωπεία.

μπορεί να έκανε αλλού την αλλαγή ή να τα άλλαξε μόνος του ή αν το πήρες απο μάντρα να είναι πλαστό το βιβλίο και να γράψανε λάθος , κτλ κτλ

2 ώρες πριν, Asure1999 είπε

Τώρα σκέφτομαι πόσο μεγάλη ζημιά έχει γίνει με το πρώτο service με τέτοια καθυστέρηση, μιλάμε για σημαντική μείωση της ζωής του κινητήρα ;

αν δε σου καίει το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής  και συμπεριφέρεται σωστά το μοτέρ μην αγχώνεσαι

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Asure1999 είπε

Γεια, λίγες μέρες πριν, αγόρασα ένα μεταχειρισμένο suzuki swift 2016 με 60.000 χλμ. Ωστόσο, αφού διάβασα για τη σημασία του πρώτου service να γίνεται νωρίτερα από το σύνηθες λόγω υπολειμμάτων από το στρώσιμο κλπ συνειδητοποίησα ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης άλλαξε το λάδι για πρώτη φορά σε περίπου 15.000 χλμ. (ότι προτείνει ο κατασκευαστής ή 1 χρόνο όποιο έρθει πρώτο) και 19 μήνες μετά την αγορά του. Τα υπόλοιπα service έγιναν στην ώρα τους στο 1 έτος με 9.000 χλμ. χοντρικά πάντα στην αντιπροσωπεία.

Τώρα σκέφτομαι πόσο μεγάλη ζημιά έχει γίνει με το πρώτο service με τέτοια καθυστέρηση, μιλάμε για σημαντική μείωση της ζωής του κινητήρα ; Θα έχει περιοριστεί κάπως η ζημιά στον κινητήρα, δεδομένου ότι ήταν ακόμα εντός της ωφέλιμης ζωής του λαδιού (συνθετικό λάδι).Μήπως θα έπρεπε να ανησυχώ και για τα υπόλοιπα service αν θα έπρεπε να έχουν γίνει στους έξι μήνες λόγω λίγων χιλιομέτρων αντί στο χρόνο ; Εσείς τι πρόγραμμα ακολουθείτε ;

Ευχαριστώ.

Βάζεις λάδια σύμφωνα με τις προδιαγραφές κατασκευαστή και βάζε πάντα τη συγκεκριμένη μάρκα . 

Εάν κάνει χιλιόμετρα περισσότερα μέσα στη πόλη καλό θα είναι ανά 10,000 ή 1 έτος ότι έρθει πρωτο. Στο σταματά ξεκινά και πολλές ώρες ρελαντί σαφώς μειώνεται γρηγορότερα η διάρκεια .

Επίσης έλεγχο σε όλους τους ιμάντες .

Και δες και υγρά φρένων/ αντιψυκτικό κάθε πότε προτείνει ο κατασκευαστής αλλαγή  στο εγχειρίδιο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, Klausx είπε

Αργούσε αλλά τουλάχιστον τα έκανε. Δες τι τύπο λαδιού παίρνει το αυτοκίνητο και να βάζεις κάθε 5,000-7,500 χλμ την ίδια μάρκα. (Mobil, total, elf)
Επίσης έλεγχο στον ιμάντα χρονισμού.

Όχι φίλε εγώ λέω κάθε 1000χλμ. να τα αλλάζει! Κάθε 2ο Σάββατο -το πολύ- στο "λαδά" ή το μαστόρι της γειτονιάς να του λύνει τάπα κάρτερ (να τη σφίγγει με την "πείρα"-για δυναμόκλειδο ούτε λόγος μέχρι να μη μείνει Άγιος) και να του γεμίζει με ό,τι σαβούρα "έχει άποψη" το μαστόρι ότι είναι καλή! Κάτι Valvoline κάτι "μαϊμού" Motul κάτι τούρκικα Castrol και κάτι παρόμοια που έχουν σε υπόληψη τα καγκούρια δια πάσα νόσον και πάσα μάρκα! Ακολουθήστε πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή και αφήστε τις "φήμες" και τους διάφορους "ψαγμένους" και τους "γνώστες"! Τα περισσότερα αυτοκίνητα εδώ και χρόνια έχουν σένσορα για ανίχνευση της ποιότητας του λαδιού. Ανάβει η ανάλογη ένδειξη και τότε πρέπει να κάνεις την αλλαγή. Συνήθως ανάβει αργότερα κι από το συνιστώμενο χρονικό όριο μεταξύ αλλαγών του 1 ή και 2 ετών! Το οποίο χρονικό όριο είναι τελικά σημαντικότερο να τηρείται ακόμα κι από τα χιλιόμετρα. Δεν ζούμε στο 1982 και δε μιλάμε για Datsun με χρήση ορυκτελαίου υποθέτω. Ακόμα και τότε βέβαια οριακά και μάλλον καταχρηστικά άλλαζαν λάδια κάθε 2,5 ή 5000χλμ.

Υ.Γ. Diesel Euro6d έχω. Που τα diesel είναι και πιο "ευαίσθητα" στην ποιότητα του λαδιού λόγω πιθανής "νόθευσης" με πετρέλαιο από τις αναγεννήσεις του DPF. Κάθε έτος ή κάθε 20κ χλμ. ή -νωρίτερα- αν και όταν ανάψει η ανάλογη ένδειξη συνιστά ο κατασκευαστής αλλαγή. Πρόσφατα πρόσεξα μάλιστα ότι αυτό το απαιτεί αν κινείται πολύ σε συνθήκες πόλης και πρακτικά με την ευκαιρία του υπόλοιπου σέρβις που πρέπει να γίνεται κάθε 1 έτος. Αλλιώς απλά έλεγχο στάθμης και αλλαγή στα 2 χρόνια ή/και στα 40.000 χλμ. ό,τι έρθει πρωτο!

oil.jpg

Επεξ/σία από theopan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, theopan είπε

Όχι φίλε εγώ λέω κάθε 1000χλμ. να τα αλλάζει! Κάθε 2ο Σάββατο -το πολύ- στο "λαδά" ή το μαστόρι της γειτονιάς να του λύνει τάπα κάρτερ (να τη σφίγγει με την "πείρα"-για δυναμόκλειδο ούτε λόγος μέχρι να μη μείνει Άγιος) και να του γεμίζει με ό,τι σαβούρα "έχει άποψη" το μαστόρι ότι είναι καλή! Κάτι Valvoline κάτι "μαϊμού" Motul κάτι τούρκικα Castrol και κάτι παρόμοια που έχουν σε υπόληψη τα καγκούρια δια πάσα νόσον και πάσα μάρκα! Ακολουθήστε πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή και αφήστε τις "φήμες" και τους διάφορους "ψαγμένους" και τους "γνώστες"! Τα περισσότερα αυτοκίνητα εδώ και χρόνια έχουν σένσορα για ανίχνευση της ποιότητας του λαδιού. Ανάβει η ανάλογη ένδειξη και τότε πρέπει να κάνεις την αλλαγή. Συνήθως ανάβει αργότερα κι από το συνιστώμενο χρονικό όριο μεταξύ αλλαγών του 1 ή και 2 ετών! Το οποίο χρονικό όριο είναι τελικά σημαντικότερο να τηρείται ακόμα κι από τα χιλιόμετρα. Δεν ζούμε στο 1982 και δε μιλάμε για Datsun με χρήση ορυκτελαίου υποθέτω. Ακόμα και τότε βέβαια οριακά και μάλλον καταχρηστικά άλλαζαν λάδια κάθε 2,5 ή 5000χλμ.

Υ.Γ. Diesel Euro6d έχω. Που τα diesel είναι και πιο "ευαίσθητα" στην ποιότητα του λαδιού λόγω πιθανής "νόθευσης" με πετρέλαιο από τις αναγεννήσεις του DPF. Κάθε έτος ή κάθε 20κ χλμ. ή -νωρίτερα- αν και όταν ανάψει η ανάλογη ένδειξη συνιστά ο κατασκευαστής αλλαγή. Πρόσφατα πρόσεξα μάλιστα ότι αυτό το απαιτεί αν κινείται πολύ σε συνθήκες πόλης και πρακτικά με την ευκαιρία του υπόλοιπου σέρβις που πρέπει να γίνεται κάθε 1 έτος. Αλλιώς απλά έλεγχο στάθμης και αλλαγή στα 2 χρόνια ή/και στα 40.000 χλμ. ό,τι έρθει πρωτο!

oil.jpg

Δεν γνωρίζω τι αναγράφουν τα manual στα καινούρια κονσερβοκούτια που θες χιλιάρικα κάθε φορά που βουλώνει το DPF (και το καταργούν) ή κάθε φορά που σπάει ο τρικύλινδρος κινητήρας στο πρώτο ζόρι.

Λάδια θα έπρεπε να αλλάζουμε με βάση τις ώρες λειτουργίας και όχι τα χλμ.

Επίσης ο κινητήρας δεν χαλάει αν δεν αλλάξεις λάδια, έχω ένα χρέπι εδώ και 30 χρόνια με αλλαγές κάθε 5 χρόνια 50,000+ χλμ και έχει φτάσει 300,000 χλμ.... απλά  δεν πάει για αγώνες και έχει χάσει την ιπποδύναμη του μαζί με την μούργα μέσα που το "συντηρεί"΄ έτσι και μπει κανένα καθαριστικό λαδιού έχει τελειώσει ο κινητήρας.

Για πες μας καμία καλή μάρκα λαδιού να μάθουμε και εμείς :) Σιγά μην σου βάλουν τα μαστόρια που λες λαδί σφραγισμένο, έχουν μία λαδιέρα για τα πάντα.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Klausx είπε

Δεν γνωρίζω τι αναγράφουν τα manual στα καινούρια κονσερβοκούτια που θες χιλιάρικα κάθε φορά που βουλώνει το DPF (και το καταργούν) ή κάθε φορά που σπάει ο τρικύλινδρος κινητήρας στο πρώτο ζόρι.

Λάδια θα έπρεπε να αλλάζουμε με βάση τις ώρες λειτουργίας και όχι τα χλμ.

Επίσης ο κινητήρας δεν χαλάει αν δεν αλλάξεις λάδια, έχω ένα χρέπι εδώ και 30 χρόνια με αλλαγές κάθε 5 χρόνια 50,000+ χλμ και έχει φτάσει 300,000 χλμ.... απλά  δεν πάει για αγώνες και έχει χάσει την ιπποδύναμη του μαζί με την μούργα μέσα που το "συντηρεί"΄ έτσι και μπει κανένα καθαριστικό λαδιού έχει τελειώσει ο κινητήρας.

Για πες μας καμία καλή μάρκα λαδιού να μάθουμε και εμείς :) Σιγά μην σου βάλουν τα μαστόρια που λες λαδί σφραγισμένο, έχουν μία λαδιέρα για τα πάντα.

 

Με βάση και τις ώρες λειτουργίας είναι υπολογισμένα τα διαστήματα αλλαγής που σου λέει ο κατασκευαστής. Για αυτό κάνει αναφορά και στο είδος χρήσης. Περαιτέρω ανάλυση ούτε μπορεί να γίνει ούτε έχει νόημα εφόσον δε μιλάμε για τρακτέρ (που εκεί τα πάντα αναφέρονται με μόνη βάση τις ώρες λειτουργίας). Τη μάρκα που προτείνει ο εκάστοτε κατασκευαστής έχω να "σας" προτείνω. Και μόνο αυτή. Θα έπρεπε να είναι αυτονόητο. Κανεις και ποτέ δεν έχασε ακολουθώντας όσα συστήνει ο κατασκευαστής. Αντιθέτως έχασαν (και έκλαψαν) ακολουθώντας π@π@ριές από "μαστόρια" αποφοίτους στην καλύτερη περίπτωση ΕΠΑΛ που την είδαν "μηχανολόγοι"...

Υ.Γ. Κανένα dpf δε βουλώνει αν δεν κάνεις τις καγκουριές που αναφέρθηκα και κάνεις τη στοιχειωδώς σωστή χρήση για την οποία προορίζεται. Και -σχεδόν- κανένας 3κύλινδρος δε σπάει. Τουλάχιστον όχι νωρίς. Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα έχουμε μια στρεβλή αντίληψη για το πόσο χρόνο ζωής έχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχην, απαντωντας στον TS, θα ελεγα πως δεν υπαρχει καποιο θεμα (περα του οτι εκεινη την εποχη μαλλον εχασε την εγγυηση ο τοτε αγοραστης/ιδιοκτητης) και θα συνιστούσα να μην το ψηρίζεις τόσο πολύ γιατι το αποτελεσμα θα ειναι να αγχόνεσε (χωρις ουσιαστικο λογο) και να ξοδευεις χρηματα (νομιζοντας πως κανεις καλυτερη συντηριση)

Φιλε theopan πες μας τη μαρκα (και το ακριβως μοντελο ή προδιαγραφες) για τα λαδια που προτεινονται για 2 χρονια ή 40000χλμ αν ειναι ευκολο! (εγω ειχα μεινει σε λαδια που προτεινονται για 2 χρονια ή 30000χλμ.)

Επεξ/σία από iageogr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, iageogr είπε

Καταρχην, απαντωντας στον TS, θα ελεγα πως δεν υπαρχει καποιο θεμα (περα του οτι εκεινη την εποχη μαλλον εχασε την εγγυηση ο τοτε αγοραστης/ιδιοκτητης) και θα συνιστούσα να μην το ψηρίζεις τόσο πολύ γιατι το αποτελεσμα θα ειναι να αγχόνεσε (χωρις ουσιαστικο λογο) και να ξοδευεις χρηματα (νομιζοντας πως κανεις καλυτερη συντηριση)

Φιλε theopan πες μας τη μαρκα (και το ακριβως μοντελο ή προδιαγραφες) για τα λαδια που προτεινονται για 2 χρονια ή 40000χλμ αν ειναι ευκολο! (εγω ειχα μεινει σε λαδια που προτεινονται για 2 χρονια ή 30000χλμ.)

Selenia WR Forward Diesel 0W-20 σε Multijet 2 μοτέρ (το 1.6 έχω αλλά το ίδιο προτείνεται και για το 2λιτρο). Βλέπεις το screenshot κι εμένα μου έκανε εντύπωση όταν το πρόσεξα. Είχα μείνει στα λόγια του αρχιμηχανικού στο εξουσιοδοτημένο στο 1ο σέρβις "λάδια κάθε χρόνο ή κάθε 20κ χλμ. Θα σας τα αλλάξουμε και ενδιάμεσα αν μας το φέρετε αλλά δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος. Είναι πεταμένα λεφτά.". Ένας τύπος πρόσφατα στο γκρουπ που συζητάμε για τα αμάξια μας ισχυριζόταν στα σοβαρά ότι ξέρει καλύτερα αυτός και του κάνει καλό που βάζει 5W40 αντί για 0W20 ή 0W30 το πολύ που συνίσταται! Προσπαθούσε να μας πείσει ότι αυτός έχει δίκιο κιόλας! Για σύγχρονο μοτέρ με μηδενικές ανοχές (δεν ανοίγεται καν -αξιόπιστα-  αν πάθει κάτι, απλά το πετάς) να του ρίχνω δηλαδή ...βαλβολίνη συγκριτικά και όλα καλά θα πάνε κατά τη γνώμη κάτι τέτοιων. Αρκεί που τα αλλάζουν ...νωρίς!

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, theopan είπε

 Αντιθέτως έχασαν (και έκλαψαν) ακολουθώντας π@π@ριές από "μαστόρια" αποφοίτους στην καλύτερη περίπτωση ΕΠΑΛ που την είδαν "μηχανολόγοι"...

10 λεπτά πριν, theopan είπε

 Είχα μείνει στα λόγια του αρχιμηχανικού στο εξουσιοδοτημένο στο 1ο σέρβις "λάδια κάθε χρόνο ή κάθε 20κ χλμ. Θα σας τα αλλάξουμε και ενδιάμεσα αν μας το φέρετε αλλά δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος. Είναι πεταμένα λεφτά."

Διαλεξε. Μια δεν τους ακους τους "μηχανικους" , μια τους ακους . 

 

 

Παντως τα χλμ ειναι πολλά για να κρατας τα ιδια λαδια. Εκτος αν τα κανεις σε ταξιδια μονο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...