johnny_pane Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2023 Παιδιά επειδή είμαι εντελώς άσχετος και δεν θέλω να την πάθω ξαφνικά, θέλω να έχω backup τα αρχεία μου Έχω έναν εξωτερικό 8tb δίσκο μισογεμάτο και έναν 1tb μισογεμάτο με το λειτουργικό μέσα . Πως παίρνω/δημιουργώ backup τα αρχεία; Προφανώς θα πρέπει να αγοράσω έναν ακόμα δίσκο στον οποίο θα κάνω το backup? Υπάρχει κάποιο ειδικό πρόγραμμα που επιταχύνει την διαδικασία;