Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 minutes ago, spy_vlsi said:

Θα κάνω σήμερα αίτηση για ψηφιακό. Θα ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος.

Semi hijack: Ο ψηφιακός έχει και νυχτερινό μετρητή μαζί μιας και σκοπεύω να ζητήσω αλλαγή για να βάλω και νυχτερινό.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 hours ago, Joshua21 said:

Καλό θα ήταν να δήλωνες και βλάβη ταυτόχρονα για να έρθουν γρήγορα, αλλιώς ενδέχεται να καθυστερήσουν πάρα πολύ.

Ναι έχεις δίκιο. Θα το προσθέσω και στα σχόλια

Δημοσ.
8 minutes ago, spy_vlsi said:

Ναι έχεις δίκιο. Θα το προσθέσω και στα σχόλια

Η ακόμα καλύτερα να κάνεις δύο ξεχωριστά αιτήματα.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα ! Ο μετρητής της ημερήσιας κατανάλωσης κόλλησε με αποτέλεσμα  το προηγούμενο δίμηνο  να πληρώσω  το μισό ποσό από το σύνηθες της εποχής (πίστεψα κάποιο   bonus  συνέπειας  ) Αυτή τη φορά δίνοντας  τις νέες  ενδείξεις αντιλήφθηκα ότι δεν  είχε  καταγράψει ούτε μία κιλοβατώρα  . Εκανα  άμεσα  δήλωση  βλάβης , πήρα και αριθμό  αναγγελίας   στις  23/10/23 . Μετά από 7  ημέρες έκανα  συμπληρωματικό αίτημα επικοινωνίας  για να με ενημερώσουν  για το προβλεπόμενο διάστημα  αλλαγής  του μετρητή . Δεν βρίσκω άκρη  , απλά μια προθυμία  να καταγράφουν τις κλήσεις μου .  Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία ,  να μοιραστεί μαζί μας  τα βήματα που ακολούθησε   καθώς και το διάστημα αναμονής  ?  Επίσης αυτά τα γραφεία διεκπεραίωσης  είναι τελικά μονόδρομος ? Θα πρέπει να απευθυνθώ σε  αυτά   ή υπάρχει  κάποιος  τρόπος  να καλέσω κάπου που να σου απαντήσει  κάποιος από τη ΔΕΔΔΗΕ  και όχι ένα κέντρο εξυπηρέτησης  με ανθρώπους που απλά καταγράφουν   βλάβες και αιτήματα ? Σας  ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις  απαντήσεις  .

Δημοσ.
10 ώρες πριν, GRANADA είπε

Καλησπέρα ! Ο μετρητής της ημερήσιας κατανάλωσης κόλλησε με αποτέλεσμα  το προηγούμενο δίμηνο  να πληρώσω  το μισό ποσό από το σύνηθες της εποχής (πίστεψα κάποιο   bonus  συνέπειας  ) Αυτή τη φορά δίνοντας  τις νέες  ενδείξεις αντιλήφθηκα ότι δεν  είχε  καταγράψει ούτε μία κιλοβατώρα  . Εκανα  άμεσα  δήλωση  βλάβης , πήρα και αριθμό  αναγγελίας   στις  23/10/23 . Μετά από 7  ημέρες έκανα  συμπληρωματικό αίτημα επικοινωνίας  για να με ενημερώσουν  για το προβλεπόμενο διάστημα  αλλαγής  του μετρητή . Δεν βρίσκω άκρη  , απλά μια προθυμία  να καταγράφουν τις κλήσεις μου .  Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία ,  να μοιραστεί μαζί μας  τα βήματα που ακολούθησε   καθώς και το διάστημα αναμονής  ?  Επίσης αυτά τα γραφεία διεκπεραίωσης  είναι τελικά μονόδρομος ? Θα πρέπει να απευθυνθώ σε  αυτά   ή υπάρχει  κάποιος  τρόπος  να καλέσω κάπου που να σου απαντήσει  κάποιος από τη ΔΕΔΔΗΕ  και όχι ένα κέντρο εξυπηρέτησης  με ανθρώπους που απλά καταγράφουν   βλάβες και αιτήματα ? Σας  ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις  απαντήσεις  .

Καλημέρα.. Έχεις κάνει αίτημα στον Δεδδηε; Τηλέφωνο έκανες; Μπορείς να στείλεις email στον Δεδδηε της περιοχής που ανήκεις;

Σε ποια περιοχη είσαι;

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Μου έχει τύχει κι εμένα κάτι παρόμοιο. Δεν γράφει νυχτερινό και μου το γράφει όλο ημερήσιο. Έχω δηλώσει βλάβη από 15/1 κι ακόμα περιμένω...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...