Xvipes Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2023 25 minutes ago, spy_vlsi said: Θα κάνω σήμερα αίτηση για ψηφιακό. Θα ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος. Semi hijack: Ο ψηφιακός έχει και νυχτερινό μετρητή μαζί μιας και σκοπεύω να ζητήσω αλλαγή για να βάλω και νυχτερινό. 1
spy_vlsi Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2023 2 hours ago, Joshua21 said: Καλό θα ήταν να δήλωνες και βλάβη ταυτόχρονα για να έρθουν γρήγορα, αλλιώς ενδέχεται να καθυστερήσουν πάρα πολύ. Ναι έχεις δίκιο. Θα το προσθέσω και στα σχόλια
Joshua21 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2023 8 minutes ago, spy_vlsi said: Ναι έχεις δίκιο. Θα το προσθέσω και στα σχόλια Η ακόμα καλύτερα να κάνεις δύο ξεχωριστά αιτήματα. 1
GRANADA Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Καλησπέρα ! Ο μετρητής της ημερήσιας κατανάλωσης κόλλησε με αποτέλεσμα το προηγούμενο δίμηνο να πληρώσω το μισό ποσό από το σύνηθες της εποχής (πίστεψα κάποιο bonus συνέπειας ) Αυτή τη φορά δίνοντας τις νέες ενδείξεις αντιλήφθηκα ότι δεν είχε καταγράψει ούτε μία κιλοβατώρα . Εκανα άμεσα δήλωση βλάβης , πήρα και αριθμό αναγγελίας στις 23/10/23 . Μετά από 7 ημέρες έκανα συμπληρωματικό αίτημα επικοινωνίας για να με ενημερώσουν για το προβλεπόμενο διάστημα αλλαγής του μετρητή . Δεν βρίσκω άκρη , απλά μια προθυμία να καταγράφουν τις κλήσεις μου . Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία , να μοιραστεί μαζί μας τα βήματα που ακολούθησε καθώς και το διάστημα αναμονής ? Επίσης αυτά τα γραφεία διεκπεραίωσης είναι τελικά μονόδρομος ? Θα πρέπει να απευθυνθώ σε αυτά ή υπάρχει κάποιος τρόπος να καλέσω κάπου που να σου απαντήσει κάποιος από τη ΔΕΔΔΗΕ και όχι ένα κέντρο εξυπηρέτησης με ανθρώπους που απλά καταγράφουν βλάβες και αιτήματα ? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις .
takoulou Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2023 10 ώρες πριν, GRANADA είπε Καλησπέρα ! Ο μετρητής της ημερήσιας κατανάλωσης κόλλησε με αποτέλεσμα το προηγούμενο δίμηνο να πληρώσω το μισό ποσό από το σύνηθες της εποχής (πίστεψα κάποιο bonus συνέπειας ) Αυτή τη φορά δίνοντας τις νέες ενδείξεις αντιλήφθηκα ότι δεν είχε καταγράψει ούτε μία κιλοβατώρα . Εκανα άμεσα δήλωση βλάβης , πήρα και αριθμό αναγγελίας στις 23/10/23 . Μετά από 7 ημέρες έκανα συμπληρωματικό αίτημα επικοινωνίας για να με ενημερώσουν για το προβλεπόμενο διάστημα αλλαγής του μετρητή . Δεν βρίσκω άκρη , απλά μια προθυμία να καταγράφουν τις κλήσεις μου . Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία , να μοιραστεί μαζί μας τα βήματα που ακολούθησε καθώς και το διάστημα αναμονής ? Επίσης αυτά τα γραφεία διεκπεραίωσης είναι τελικά μονόδρομος ? Θα πρέπει να απευθυνθώ σε αυτά ή υπάρχει κάποιος τρόπος να καλέσω κάπου που να σου απαντήσει κάποιος από τη ΔΕΔΔΗΕ και όχι ένα κέντρο εξυπηρέτησης με ανθρώπους που απλά καταγράφουν βλάβες και αιτήματα ? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις . Καλημέρα.. Έχεις κάνει αίτημα στον Δεδδηε; Τηλέφωνο έκανες; Μπορείς να στείλεις email στον Δεδδηε της περιοχής που ανήκεις; Σε ποια περιοχη είσαι;
arva Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2024 Μου έχει τύχει κι εμένα κάτι παρόμοιο. Δεν γράφει νυχτερινό και μου το γράφει όλο ημερήσιο. Έχω δηλώσει βλάβη από 15/1 κι ακόμα περιμένω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα