angdogani Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Λοιπόν, κάθε μέρα από τις 21:00 και μετά το ping ανεβαίνει από 55 ms στα 90-100 στανταρ μιλάω με νόβα και θεωρούν ότι έως 120 ms είναι μια χαρά και λέω εγώ τώρα, ποιος όρισε το 120 ms φυσιολογικό για fps παιχνίδι η και γενικότερα από την στιγμή που το παιχνίδι ακομα και στα 80 ms σου γράφει προειδοποίηση για υψηλό ping και όντως καταλαβαίνεις καθυστερήσεις; Έπειτα γίνεται κάθε μέρα εδώ και έναν μήνα από τη στιγμή που εγώ με αυτό το ping δεν μπορώ να παίξω θεωρώ ότι έχω δικαίωμα να επικοινωνήσω με τον πάροχο μου για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε, ωραία ως εδώ. 100 τηλέφωνα 100 διαφορετικοί τεχνικοί να εξηγώ ξανά και ξανά το πρόβλημα πι μισοί και παραπάνω να μην καταλαβαίνουν τι λέω αποφάσισα να επικοινωνήσω με την εταιρεία του παιχνιδιού (riot - Valorant ) οι οποίοι μου έστειλαν τόσα πολλά που μπορώ να τσεκάρω και μετά με την εφαρμογή riot tools τους εστειλα αναλυτικά στατιστικά και μου είπαν μετά από αυτά πως το πρόβλημα είναι τπυ παρόχου μου καθώς δεν επικοινωνεί σωστά με τους σέρβερ της riot, μου είπαν τι να τους ρωτήσω και ακόμα αν θέλει ο πάροχος υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με την ίδια την riot για να δουν τις διαδρομές. Κάποιος που θέλει να με βοηθήσει με το πως να κινηθώ αρχικά με την Nova η αλλιώς το πως και αν μπορώ να κάνω αναγγελία σύμβασης για να πάω σε άλλο πάροχο γιατί η εμπειρία μου και μόνο από εξυπηρέτηση δεν με ικανοποιεί . Ευχαριστώ
CHRISpros Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 8 ώρες πριν, angdogani είπε Λοιπόν, κάθε μέρα από τις 21:00 και μετά το ping ανεβαίνει από 55 ms στα 90-100 στανταρ μιλάω με νόβα και θεωρούν ότι έως 120 ms είναι μια χαρά και λέω εγώ τώρα, ποιος όρισε το 120 ms φυσιολογικό για fps παιχνίδι η και γενικότερα από την στιγμή που το παιχνίδι ακομα και στα 80 ms σου γράφει προειδοποίηση για υψηλό ping και όντως καταλαβαίνεις καθυστερήσεις; Έπειτα γίνεται κάθε μέρα εδώ και έναν μήνα από τη στιγμή που εγώ με αυτό το ping δεν μπορώ να παίξω θεωρώ ότι έχω δικαίωμα να επικοινωνήσω με τον πάροχο μου για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε, ωραία ως εδώ. 100 τηλέφωνα 100 διαφορετικοί τεχνικοί να εξηγώ ξανά και ξανά το πρόβλημα πι μισοί και παραπάνω να μην καταλαβαίνουν τι λέω αποφάσισα να επικοινωνήσω με την εταιρεία του παιχνιδιού (riot - Valorant ) οι οποίοι μου έστειλαν τόσα πολλά που μπορώ να τσεκάρω και μετά με την εφαρμογή riot tools τους εστειλα αναλυτικά στατιστικά και μου είπαν μετά από αυτά πως το πρόβλημα είναι τπυ παρόχου μου καθώς δεν επικοινωνεί σωστά με τους σέρβερ της riot, μου είπαν τι να τους ρωτήσω και ακόμα αν θέλει ο πάροχος υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με την ίδια την riot για να δουν τις διαδρομές. Κάποιος που θέλει να με βοηθήσει με το πως να κινηθώ αρχικά με την Nova η αλλιώς το πως και αν μπορώ να κάνω αναγγελία σύμβασης για να πάω σε άλλο πάροχο γιατί η εμπειρία μου και μόνο από εξυπηρέτηση δεν με ικανοποιεί . Ευχαριστώ Είναι γνωστό το πρόβλημα της NOVA σε ώρες αιχμής εδώ και καιρό. Το ξέρει και η εταιρία και προσπαθεί να το λύσει, άσχετα με το γεγονός πως δεν το παραδέχονται οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο. Τι σύνδεση έχεις; Οπτική ίνα με εγγύηση ταχύτητας; Αν ναι, μάζεψε τα στοιχεία και κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
angdogani Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 40 λεπτά πριν, CHRISpros είπε Είναι γνωστό το πρόβλημα της NOVA σε ώρες αιχμής εδώ και καιρό. Το ξέρει και η εταιρία και προσπαθεί να το λύσει, άσχετα με το γεγονός πως δεν το παραδέχονται οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο. Τι σύνδεση έχεις; Οπτική ίνα με εγγύηση ταχύτητας; Αν ναι, μάζεψε τα στοιχεία και κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Δεν έχω οπτική ίνα καθώς δεν υπάρχει για την διεύθυνση μου έχω 100σταρα γραμμή. Έκανα παρά όλα αυτά καταγγελία στην ΕΕΤΤ και τους εστειλα και όλα τα αρχεία που αποδυκνυουν το πρόβλημα γιατί ελπίζω να βρεθεί τρόπος να αλλάξω πάροχο χωρίς να χρεωθώ 150€ έξτρα! Απλά η νομοθεσία δεν αναφέρει κάτι για ping όποτε δεν ξέρω πως θα λειτουργήσει αυτό ..
jkoukos Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δε νομίζω ότι θα βγάλεις άκρη με το συγκεκριμένο θέμα. Ευθύνη των παρόχων είναι η ταχύτητα του συγχρονισμού και με ενσύρματο έλεγχο. Δεν υπάρχει εγγύηση ούτε σε ασύρματη σύνδεση ούτε στην απόκριση της γραμμής (που έχεις θέμα). Δυστυχώς η φθήνια τρώει τον παρά, αν και καλά έκανες την καταγγελία στην ΕΕΤΤ.
angdogani Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 39 λεπτά πριν, jkoukos είπε Δε νομίζω ότι θα βγάλεις άκρη με το συγκεκριμένο θέμα. Ευθύνη των παρόχων είναι η ταχύτητα του συγχρονισμού και με ενσύρματο έλεγχο. Δεν υπάρχει εγγύηση ούτε σε ασύρματη σύνδεση ούτε στην απόκριση της γραμμής (που έχεις θέμα). Δυστυχώς η φθήνια τρώει τον παρά, αν και καλά έκανες την καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Δεν μπορώ να καταλάβω εφόσον το ping με επηρεάζει σαν χρήστη και καταναλωτή σε σημείο που δεν ανοίγω καν τον υπολογιστή μετά τις 21:00 ( πλέον γίνετε διάφορες ώρες μέσα στη μέρα ) πως και δεν θεωρείτε υποχρέωση του παρόχου και πραγματική βλάβη
filipprin Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Ελπιζω οτι εισαι με καλωδιο και οχι με WIFI
angdogani Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 10 λεπτά πριν, filipprin είπε Ελπιζω οτι εισαι με καλωδιο και οχι με WIFI Εννοείται 1
infin1tyGR Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 1 hour ago, angdogani said: πως και δεν θεωρείτε υποχρέωση του παρόχου Λογικά επειδή στο συμβόλαιο που υπέγραψες δεν υπήρχε κάποια εγγύηση για το ping.
angdogani Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 24 λεπτά πριν, infin1tyGR είπε Λογικά επειδή στο συμβόλαιο που υπέγραψες δεν υπήρχε κάποια εγγύηση για το ping. Ναι ήταν κάπως ρητορική ερώτηση καθώς θεωρώ ότι θα έπρεπε να λαμβάνετε υπόψην και το ping
jkoukos Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Η απόκριση εξαρτάται από διάφορους παράγοντες και λαμβάνοντας ως προϋπόθεση ότι δεν έχουμε πρόβλημα από την δική μας πλευρά και ότι αναφερόμαστε στο ίδιο server στον οποίο συνδεόμαστε, τότε η όποια επιπλέον καθυστέρηση προέρχεται από τις διασυνδέσεις του παρόχου με τα κυκλώματα εξωτερικού και την δρομολόγηση της επικοινωνία μέσω αυτών μέχρι να φθάσουμε στο server που θέλουμε. Από την στιγμή που αυτός δεν είναι στην χώρα μας αλλά σε άλλη και μακρυά μας, όπως καταλαβαίνεις υπάρχουν πολλές δρομολογήσεις και πολλά σημεία ενδιάμεσα που μπορεί να έχουν υπερφορτωμένο δίκτυο και δεν είναι στο χέρι του παρόχου σου (τουλάχιστον άμεσα και γρήγορα). Μία λύση είναι η επαύξηση των διασυνδέσεων ή/και η αλλαγή δρομολόγησης (αυτό ανέφερε η Riot). Αλλά είναι μόνιμο θέμα όλων των παρόχων στον πλανήτη. Θέλει χρήμα, σχεδιασμό και προπαντός διαρκή έλεγχο. Είναι μία συνεχόμενη μάχη, καθώς οι ταχύτητες αυξάνονται και παράλληλα ο φόρτος των υφιστάμενων δικτύων. Δυστυχώς θα το επαναλάβω. Η φθήνια τρώει τον παρά. H εταιρεία τον τελευταίο χρόνο κάνει επιθετική εμπορική πολιτική, με φθηνές συνδέσεις (ειδικά στο ιδιόκτητο δίκτυο και στην IPTV) με αποτέλεσμα υπερφόρτωση του διαθέσιμου bandwidth που γίνεται εμφανέστατο τις νυκτερινές ώρες που υπάρχει μεγάλη ζήτηση υπηρεσιών. Θα λυθεί (δεν είναι ούτε η πρώτη φορά ούτε και κάτι πρωτόγνωρο παγκοσμίως), αλλά δεν γίνεται γρήγορα και φυσικά εφόσον υπάρχουν κεφάλαια και δεν είναι τρύπια η τσέπη.
angdogani Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2023 12 ώρες πριν, jkoukos είπε Η απόκριση εξαρτάται από διάφορους παράγοντες και λαμβάνοντας ως προϋπόθεση ότι δεν έχουμε πρόβλημα από την δική μας πλευρά και ότι αναφερόμαστε στο ίδιο server στον οποίο συνδεόμαστε, τότε η όποια επιπλέον καθυστέρηση προέρχεται από τις διασυνδέσεις του παρόχου με τα κυκλώματα εξωτερικού και την δρομολόγηση της επικοινωνία μέσω αυτών μέχρι να φθάσουμε στο server που θέλουμε. Από την στιγμή που αυτός δεν είναι στην χώρα μας αλλά σε άλλη και μακρυά μας, όπως καταλαβαίνεις υπάρχουν πολλές δρομολογήσεις και πολλά σημεία ενδιάμεσα που μπορεί να έχουν υπερφορτωμένο δίκτυο και δεν είναι στο χέρι του παρόχου σου (τουλάχιστον άμεσα και γρήγορα). Μία λύση είναι η επαύξηση των διασυνδέσεων ή/και η αλλαγή δρομολόγησης (αυτό ανέφερε η Riot). Αλλά είναι μόνιμο θέμα όλων των παρόχων στον πλανήτη. Θέλει χρήμα, σχεδιασμό και προπαντός διαρκή έλεγχο. Είναι μία συνεχόμενη μάχη, καθώς οι ταχύτητες αυξάνονται και παράλληλα ο φόρτος των υφιστάμενων δικτύων. Δυστυχώς θα το επαναλάβω. Η φθήνια τρώει τον παρά. H εταιρεία τον τελευταίο χρόνο κάνει επιθετική εμπορική πολιτική, με φθηνές συνδέσεις (ειδικά στο ιδιόκτητο δίκτυο και στην IPTV) με αποτέλεσμα υπερφόρτωση του διαθέσιμου bandwidth που γίνεται εμφανέστατο τις νυκτερινές ώρες που υπάρχει μεγάλη ζήτηση υπηρεσιών. Θα λυθεί (δεν είναι ούτε η πρώτη φορά ούτε και κάτι πρωτόγνωρο παγκοσμίως), αλλά δεν γίνεται γρήγορα και φυσικά εφόσον υπάρχουν κεφάλαια και δεν είναι τρύπια η τσέπη. Όταν ήμουν με cosmote δεν είχα αυτό το θέμα όμως. Εγώ σκέψου έφυγα από cosmote γιατί θεωρούσα ότι η εξυπηρέτηση τους ήταν άθλια. Ο κυρίως λόγος που θέλω να φύγω από nova δεν είναι καν η βλάβες, είναι το ότι δεν μπορείς καν να συνεννοηθείς με τους τεχνικούς! Mini story : έχω αλλάξει ήδη ενα ρουτερ και έχουν έρθει να φτιάξουν την γραμμή μου εξωτερικά γιατί έπιανα 4mbps, ξανά παίρνω τηλέφωνο γιατί το ping που με αφορά πάλι ήταν υψηλό και μπυ λένε θα σας πάρει ένας πιο ειδικευμένος τεχνικός καθώς έχω στείλει αρχεία tracert ping plotter κλπ. Ο τεχνικός δεν με πήρε ποτέ και μου ήρθε ένα μήνυμα ότι μου έχουν στέλνουν νέο εξοπλισμό ρουτερ έρχεται το ίδιο ρουτερ με το οποίο είχα αλλάξει ήδη και λέω κάποιος θα με πάρει να μου πει γιατί μου το έστειλαν, τίποτα ποτέ κανένας, ρωτάω λοιπόν γιατί μου στείλατε κ άλλο ρουτερ κανείς δεν ήξερε τίποτα. Να κάθομαι δηλαδή εγώ να σκέφτομαι καταλαβαίνουν αυτά που τους λέω; Μου στέλνουν ένα ρουτερ δεν ξέρω καν για ποιον λόγο και ήδη είχα αλλάξει ρουτερ πριν λίγες μόλις μέρες!
jkoukos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2023 Στο θέμα εξωτερικών διασυνδέσεων, δρομολογήσεων και απόκρισης της επικοινωνίας, δεν υπάρχει καμία σύγκριση μεταξύ Cosmote και των άλλων παρόχων στην χώρα μας.
afm Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 24/10/2023 στις 11:18 ΠΜ, angdogani είπε Όταν ήμουν με cosmote δεν είχα αυτό το θέμα όμως. Εγώ σκέψου έφυγα από cosmote γιατί θεωρούσα ότι η εξυπηρέτηση τους ήταν άθλια. Ο κυρίως λόγος που θέλω να φύγω από nova δεν είναι καν η βλάβες, είναι το ότι δεν μπορείς καν να συνεννοηθείς με τους τεχνικούς! Mini story : έχω αλλάξει ήδη ένα ρουτερ και έχουν έρθει να φτιάξουν την γραμμή μου εξωτερικά γιατί έπιανα 4mbps, ξανά παίρνω τηλέφωνο γιατί το ping που με αφορά πάλι ήταν υψηλό και μου λένε θα σας πάρει ένας πιο ειδικευμένος τεχνικός καθώς έχω στείλει αρχεία tracert ping plotter κλπ. Ο τεχνικός δεν με πήρε ποτέ και μου ήρθε ένα μήνυμα ότι μου έχουν στέλνουν νέο εξοπλισμό ρουτερ έρχεται το ίδιο ρουτερ με το οποίο είχα αλλάξει ήδη και λέω κάποιος θα με πάρει να μου πει γιατί μου το έστειλαν, τίποτα ποτέ κανένας, ρωτάω λοιπόν γιατί μου στείλατε κ άλλο ρουτερ κανείς δεν ήξερε τίποτα. Να κάθομαι δηλαδή εγώ να σκέφτομαι καταλαβαίνουν αυτά που τους λέω; Μου στέλνουν ένα ρουτερ δεν ξέρω καν για ποιον λόγο και ήδη είχα αλλάξει ρουτερ πριν λίγες μόλις μέρες! Welcome to Nova. Ή μάλλον καλώς ήρθες στην πραγματικότητα με τους ιδιωτικούς παρόχους. Αν η γραμμή σου είναι καλή, όλα τέλεια. Αν όμως έχει πρόβλημα, τον ...ήπιες. Εξυπηρέτηση πελατών για γέλια, Τεχνική υποστήριξη για κλάματα (από ανειδίκευτους τεχνικούς) και γενικά, βοήθα Παναγιά μου. Ο μόνος λόγος για να πας σε αυτές τις εταιρίες είναι φυσικά ότι είναι πιο φθηνές από την cosmote. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2023 από afm
angdogani Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2023 4 ώρες πριν, afm είπε Welcome to Nova. Ή μάλλον καλώς ήρθες στην πραγματικότητα με τους ιδιωτικούς παρόχους. Αν η γραμμή σου είναι καλή, όλα τέλεια. Αν όμως έχει πρόβλημα, τον ...ήπιες. Εξυπηρέτηση πελατών για γέλια, Τεχνική υποστήριξη για κλάματα (από ανειδίκευτους τεχνικούς) και γενικά, βοήθα Παναγιά μου. Ο μόνος λόγος για να πας σε αυτές τις εταιρίες είναι φυσικά ότι είναι πιο φθηνές από την cosmote. Θα δω αν μπορώ να φύγω και να μην τους πληρώσω τίποτα πραγματικά κουράστηκα να μιλάω με διαφορετικό άτομο κάθε φορά και να εξηγώ τα ίδια και τα ίδια
Flarre Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2023 Και στο league of legends τα ίδια χάλια εδώ και μια βδομάδα 250 ms. Έχω μιλήσει και με άλλα άτομα που έχουν νόβα και έχουν το ίδιο θέμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα