Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα στην ομάδα θέλω να κάνω μία ερώτηση έχω το μπομπινόφωνο sony TC-540 και μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα (είχα καιρό να το ανάψω) αφού παίξει 15-20 δευτερόλεπτα άντε μισό λεπτό αρχίζει και παραμορφώνει τον ήχο και τον κάνει μπάσο σαν να βάζεις δύσκολα βινυλίου σε αργές στροφές ή να τον γυρνάς σχετικά αργά με το χέρι.... Η παραμόρφωση στον ήχο είναι έντονη έχω κατεβάσει το service manual το καλιμπράρισα και τα λοιπά και τα λοιπά τσέκαρα ποτενσιόμετρα, για φουσκωμένους πυκνωτές Δεν βρήκα κάτι το μοτέρ με το μάτι που βλέπω κρατάει σταθερές στροφές οι μπόμπιρες Δεν φαίνεται να γυρίζουν αργά την παραμόρφωση την κάνει από το κομμάτι του ηλεκτρονικού πιστεύω υπάρχει περίπτωση να έχει αντιμετωπίσε κάποιος αντίστοιχη περίπτωση κοίταξα επίσης και τον ιμάντα Δεν φαίνεται να πατινάρει ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποιος ασχοληθεί με το θέμα

Δημοσ.
4 hours ago, Thomas S said:

Καλημέρα στην ομάδα θέλω να κάνω μία ερώτηση έχω το μπομπινόφωνο sony TC-540 και μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα (είχα καιρό να το ανάψω) αφού παίξει 15-20 δευτερόλεπτα άντε μισό λεπτό αρχίζει και παραμορφώνει τον ήχο και τον κάνει μπάσο σαν να βάζεις δύσκολα βινυλίου σε αργές στροφές ή να τον γυρνάς σχετικά αργά με το χέρι.... Η παραμόρφωση στον ήχο είναι έντονη έχω κατεβάσει το service manual το καλιμπράρισα και τα λοιπά και τα λοιπά τσέκαρα ποτενσιόμετρα, για φουσκωμένους πυκνωτές Δεν βρήκα κάτι το μοτέρ με το μάτι που βλέπω κρατάει σταθερές στροφές οι μπόμπιρες Δεν φαίνεται να γυρίζουν αργά την παραμόρφωση την κάνει από το κομμάτι του ηλεκτρονικού πιστεύω υπάρχει περίπτωση να έχει αντιμετωπίσε κάποιος αντίστοιχη περίπτωση κοίταξα επίσης και τον ιμάντα Δεν φαίνεται να πατινάρει ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποιος ασχοληθεί με το θέμα

Ιμάντας είναι.
Τσεκάρισε επίσης το ρόλερ και το ελατήριο που το πιέζει στο κάπσταν. Αυτά ΜΗΝ τα πειράξεις αν δεν έχεις δυναμόμετρο να τα ρυθμίσεις.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, snbblp είπε

Ιμάντας είναι.
Τσεκάρισε επίσης το ρόλερ και το ελατήριο που το πιέζει στο κάπσταν. Αυτά ΜΗΝ τα πειράξεις αν δεν έχεις δυναμόμετρο να τα ρυθμίσεις.

Τι θέμα είναι ότι δεν υπάρχει ιμάντας για την μετάδοση από το μοτέρ στο ράουλο. Το συγκεκριμένο μεταδίδει ως εξής τροχαλία μοτέρ σε τροχαλία ταχυτήτων και τροχαλία ταχυτήτων στο βολάν που δίνει κίνηση στον άξονα τής κεφαλής αυτά δεν φαίνεται να πατιναρουν. Έχεις καμία άλλη σκέψη;,

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...