Προς το περιεχόμενο

Παραπάνω λάδι στο αυτοκινητο έβγαλε προβλημα


Jungleyes

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 170
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το Megane μου λεει ανα 3 χρονια ή 60k. Οταν ειχαμε το συνεργειο της Piaggio, ολα τα μοντελα ελεγαν ανα δυο χρονια σε ολα τα υγρα. Παιζει μεγαλο ρολο και ο τυπος του αντιψυκτικου αλλα και τα μεταλλα του κινητηρα. Τα αντιψυκτικα βασισμενα σε αιθυλενογλυκόλη (συνηθως το ροζ) μετα τα 2 χρονια αρχιζουν και γινονται τοξικα και ειδικα σε αλουμινενιους κινητηρες αρχιζουν και κανουν διαβρωσεις…

Στα του ΟΡ, υδραυλικη πιεση μπορει να σπασει και μοτερ, συνηθες ειναι να στραβωνουν οι μπιελες…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, cyberguy είπε

Η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία στο σιτε της δινει αντιψυκτικό κάθε 150.000χλμ στο 1.33, ουτε καν στα 60.000. Επισης επειδή έχω το 1.4 NLP και σε εμένα το ελληνικό manual δινει 150.000χλμ

image.png.68bfbb8839cf1fd61152393f8aec9b3b.png

Toyota avensis mk1, 10oς μηνας του 98, με 4Α-FE μοτερ που εχει μπλοκ απο χυτοσιδερο.Τα μανουαλι προτεινει αλλαγη καθε 20.000 η χρονο. με αιθυλενογλυκόλη.Εαν το αφησω για 150.000 θα βγει στοκος.Το αλλαζω καθε 40.000 εως 60.000 γιατι μετα  αρχιζει αλλαζει χρωμα απο την οξειδωση που οφειλειται στον χυτοσιδερο-αλουμινιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή και έμενα έπεφτε η στάθμη του ψυκτικού πολύ αργά αλλά σταθερά (δηλαδή κάθε ~3 μήνες ήθελε περίπου ένα ποτήρι - νόμιζα ότι ειναι φυσιολογικό) ρώτησα μηχανικό και μου είπει ξεκάθαρα ότι ΟΧΙ δεν είναι φυσιολογικό. Είναι κλειστό κύκλωμα και πρέπει να χάνει απειροελάχιστα. Σε φάση να μην το καταλαβαίνεις καν στο κάθε service. Και όντως το πήγα στο συνεργείο, είδαν - δεν ξέρω πως ακριβώς - που υπήρχε μικρή διαρροή (δεν έσταζε τίποτα κατω) και την έφτιαξε (βασικά άλλαξε κάποιο σωληνάκι-εξάρτημα). Από τότε δεν έχω δει να πέφτει η στάθμη καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, toyo73 είπε

Toyota avensis mk1, 10oς μηνας του 98, με 4Α-FE μοτερ που εχει μπλοκ απο χυτοσιδερο.Τα μανουαλι προτεινει αλλαγη καθε 20.000 η χρονο. με αιθυλενογλυκόλη.Εαν το αφησω για 150.000 θα βγει στοκος.Το αλλαζω καθε 40.000 εως 60.000 γιατι μετα  αρχιζει αλλαζει χρωμα απο την οξειδωση που οφειλειται στον χυτοσιδερο-αλουμινιο.

Οταν αρχιζει και χανει το αρχικο του χρωμα καπου εκει το αλλαζεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά πόσο κάνει ένα καλό αντιψυκτικό; μην ασχολείστε με χλμ, χρόνια κτλ. Στα δύο άντε τρία χρόνια τα αδειάζουμε και βάζουμε φρέσκα νερά - αντιψυκτικό. 

Αν πιάνουν ελάχιστα τα χέρια κάποιου το κάνει μόνος του σε 10 - 15 λεπτά (άντε λίγο παραπάνω μέχρι να ανοίξει το βεντιλατέρ).

Στα υγρά φρένων ούτως ή άλλως το κάνουμε όταν τελειώσουν τα τακάκια.

Στις βαλβολίνες προσωπικά κάθε 50.000 χλμ (δεν ασχολούμαι αν χρειάζεται ή όχι).

Είναι περιπτώσεις που ανοίκουν στην κατηγορία, νωρίτερα κακό δεν κάνεις ή κάνεις μόνο στην τσέπη σου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσοχή που απορρίπτετε τα παλιό "παραφλού",έχει γλυκιά γευση και είναι δηλητήριο για ζώα και ανθρώπους.Καταστρέφει τα νεφρά.

Επεξ/σία από Ukforthemoment
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Προσοχή που απορρίπτετε τα παλιό "παραφλού",έχει γλυκιά γευση και είναι δηλητήριο για ζώα και ανθρώπους.Καταστρέφει τα νεφρά.

Εγώ το ρίχνω στην αποχέτευση του δρόμου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/10/2023 στις 9:59 ΠΜ, phanispal είπε

Εδώ τα συνεργεία όπως λες πολλές φορές δεν κάνουν σωστά απλές δουλειές. Πόσες φορές δεν έχω πετύχει εγώ μηχανικό να βάζει λάδι, να τσεκάρει με τη βελόνα, να συμπληρώνει λίγο ακόμα με το μάτι και μετά να βιδώνει την τάπα χωρίς να έχει τσεκάρει πάλι τη στάθμη; Τον κλωτσάς ή δεν τον κλωτσάς αυτόν που τον πληρώνεις κιόλας;

δεν του ειπες μπραβο και ευχαριστω που κοιταξε εστω και μια φορα? Ποιο συνεργείο κοιταει? και η αληθεια ειναι οτι πολλες φορες δικαιως δεν κοιτανε. Αν αλλαζεις 20 χρονια στον ιδιο κινητηρα λαδια, 10 φορες την ημερα, τι να κοιταξεις? Το χερι παει στο γραμμαριο.
Αλλο μου κανει εντυπωση εμενα. Εξουσιοδοτημενο Suzuki στην Αθηνα. 3 λιτρα λαδι στο Vstrom 650. Βαριουνται να κοψουν, και να μην ριξουν ολο το μπουκαλι. 

Ηρθα σπιτι και αδειαζα λαδια με συριγγα και σωληνακι ορου. Εβγαλα ακριβως 400ml λαδι. 2700 παιρνει με το φιλτρο... 2600 αν δεν αδειασει εντελως εντελως. Ο τυπος εριξε και τα 3 λιτρα μεσα μεχρι σταγονας!
Το μηχανακι της κουτας εε? 1η αλλαγη στα 1000χλμ.

Στις 18/10/2023 στις 11:38 ΠΜ, Jungleyes είπε

Ευχαριστώ άπαντες για την ανταποκριση σας! Ξέρω μάγκες ήταν πολύ χοντρό αυτό που έκανα τουλάχιστον θα μείνει στο forum ως παράδειγμα προς αποφυγή από άλλους οδηγούς!

θα μας πεις ομως τις συνθηκες που εγινε αυτο το λαθος? Δεν σε κοροιδευω. Απλα ειλικρινα ψαχνω να βρω τι μπορει να εκανε εναν ανθρωπο, που προφανως δεν ασχολεισαι κιολας με το τεχνικο κομματι, να σηκωθει και να παει να ριξει 4 κιλα λαδι στον κινητηρα του αυτοκινητου του.

18 ώρες πριν, endeavour είπε

Αλλα έχει σημασία ; Αλλάζεις υποχρεωτικά σε κάθε αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου & αντλίας νερού δηλαδή κάθε 4-5 χρόνια.

Ποιο αμαξι σημερα αλλαζει ιμαντα καθε 4 χρονια?
Το Tiguan πετρελαιο λεει καθε 10 χρονια ή 160.000χλμ.

 

1 ώρα πριν, liakinen είπε

Στα υγρά φρένων ούτως ή άλλως το κάνουμε όταν τελειώσουν τα τακάκια

οποτε αλλαζεις τακακια, αλλαζεις και υγρα φρενων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tzitzikas2 είπε

τελικά μάθαμε τι ζημιά έπαθε το μοτέρι? thomas engine GIF

Εγώ πιστευω αν σηκωσε αρκετο λαδι εκτος απ το να λαδωσει το μπουζι ισως να βαρεσε καμια υδραυλικη αν δεν προλαβε να σβησει.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, andreaspA είπε

οποτε αλλαζεις τακακια, αλλαζεις και υγρα φρενων?

Ναι. Δεν τρώω φρένα γρήγορα οπότε όταν θα φαγωθούν τα τακάκια θα έχουν περάσει κάποια χρόνια (3 περίπου ας πούμε). Οπότε στην αλλαγή σωστή εξαέρωση με αλλαγή υγρών. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω συμπληρώσει ποτέ μονος μου σε αυτοκίνητο λάδια ή παραφλου.

κάθε χρόνο σέρβις ή τσεκάπ και αναλόγως. 

εξαρτάται βέβαια και από το αυτοκίνητο, αλλα δεν είχα ποτέ απώλεια λαδιών ή παραφλου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...